Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

czy firma transportowa musi rejestrowac sie w BDO?

ID: 247712


Witam czy ktos z Was orientuje sie czy prowadzac transport nalezy zarejestrowac sie w BDO? Jest tyle mylnych informacji a w urzedach tez do konca nie wiadomo wiec moze ktos z Was wie lepiej? Z gory dzieki za odpowiedzi

Posty (17)

robert2
jak w temacie...

1

robert2
Jest obowiazek tej rejestracji dla wprowadzajacych do obiegu opony, oleje, smary czy akumulatory ale czy wymieniajac np olej nalezy to traktowac jako wprowadzenie go do obiegu? Ma ktos moze jakies sprawdzone info?

1

robert2
Chyba zbyt trudne pytanie zadalem skoro nikt nic nie pisze. Jak sprawa nie dotyczy najnizszej krajowej relacji szef - pracownik i nie idzie sie powyzywac to forumowa gawiedz milczy

1

ninobzik
To temat malostrawny.
I pachnie fiołkami.
Hieny lubią padliną się żywić
Na igrzyska dla ludu, zatem liczyć nie można.
Stąd cisza i spokój, spokój i cisza.
W sumie wątek ma szansę, dzierżyć palmę pierwszeństwa, w najszybszym zejściu naturalnym.
Pozdrawiam

1

FlottaTransport
Tak, firma transportowa dokonujaca przewozu potrzebuje wpisu do BDO

Jest przede wszystkim mało informacji, że stare pozwolenia nie są już aktualne - bardzo dużo firma ma pozwolenia od starosty które straciły ważność w lipcu 2018.

W razie dalszych pytań- zapraszamy bezpośrednio: pozwoleniatransport@ gmail. com
pomożemy w załatwieniu formalności

1

robert2
Nie chodzi mi o przewoz odpadow tylko o eksplatacje opon olejow akumulatorow. Nie woze odpadow nie mam na to zezwolenia tylko chodzi o to czy wymieniajac olej czy opony na serwisie jestem traktowany jako wprowadzajacy w obieg te zuzyte czesci i czy musze sie rejestrowac?

1

AGATTRANS
na ich stronie jest taki test. odpowiadasz na pytania. potem masz odpowiedź. mi wyszło że nie potrzebuje bo nic nie wprowadzam do obrotu. wymieniam w serwisach oleje itd.

1

AGATTRANS
na ich stronie jest taki test. odpowiadasz na pytania. potem masz odpowiedź. mi wyszło że nie potrzebuje bo nic nie wprowadzam do obrotu. wymieniam w serwisach oleje itd.

1

robert2
Robilem ten test i wyszlo ze tez nie musze tylko jak rozumiec pojecie "wprowadzajacy do obrotu" na logike to ten co tym handluje ale z drugiej strony zuzyty olej czy opony pochodza ode mnie i przyjdzie urzedas i powie to pan wprowadziles to do obrotu gdzie wpis do rejestru?

1

robert2
Ktos dal plusy czemu sie nie wypowiedzial to naprawde wazne to nie to ze ty taki jestes tamten gorszy? Sszkoda ze gorski kierowca wszech czasow czy doktor kuku nie maja nic do powiedzenia przeciez kosza wszystkich to tyle

1

Kamson
Witam, od rana mam rozkmine dotyczącą bdo, a mianowicie chodzi mi o interpretacje. Posiadam ciągnik siodłowy którym ciągam naczepy chłodnie ze spożywką i żadnych odpadach nie ma mowy. Jak się to ma do wytwarzania odpadow tzn opony oleje czy akumulatory które są materiałami eksploatacyjnymi z tym że całą obsługę robi zewnętrzny serwis, a nie ja.
ninobzik
A gdzie forumowy mędrzec, który biznesmenem się urodził.
Gdzie miszcz transportu drogowego,
Gdzie mądre, pełne zaangażowania i wiedzy, wpisy jego.
Gdzie sam on, niejaki glaca?
robert2
Udalo mi sie dodzwonic do urzedu marszalkowskiego w wawie i powiedzieli ze jak sie nie wozi odpadow to nie trzeba sie rejestrowac a ekploatacja i wymiana opon oleju czy akumulatorow nie jest traktowane jako wprowadzanie ich do obrotu wiec chyba wszystko jasne
kecaj1988
ktoś coś wie w temacie, czy aby napewno jest tak jak kolega wyżej napisał czyli że nie trzeba się rejestrować w bdo?
robert2
Kecaj jesli nie wozisz odpadow to nie musisz tak jak pisalem rozmawialem w urzedzie marszalkowskim w warszawie wymiana opon czy oleju nie jest traktowana jako wprowadzenie ich do obrotu
Ł ysy
robert2. Czego ty wymagasz od szoferskich przygłupów?
Zbyt abstrakcyjny temat dla nich. Jeszcze nie było wykładów na ten temat na Garbsenie.
Wracając do tematu. Musisz się zarejestrować. Nie ma znaczenia, że olej zmieniasz w serwisie. To samo z klockami, tarczami.
Chcąc być w zgodzie z prawem, po zmianie oleju zażądaj od serwisu zaświadczenia, że olej zostaje u nich. To samo z filtrami.
Wszystko w temacie.
Nie traktuj poważnie wypocin przygłupów:ku ku, kierowcy. samcho srancho, kiero82, kryski, ninobzika, gówno z łysych.
To pyskate ameby.
robert2
Łysy draze temat od miesiaca i jak pisalem wyzej mam info z urzedu ze nie musze. Wypocin wymienionych przez Ciebie nie czytam. Szczesliwego Nowego Roku
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels