Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Pan Janusz z Częstochowy i jego nowy pomysł na zdobycie kierowców. Hahaha.

ID: 247513


Zatrudnię kierowce kat. C+E na własnej działalności. Jazda w dzień po Śląku zestawem -chłodnia. Praca polega na realizowaniu dostaw i odbiorów. Weekendy w domu. Wynagrodzenie 4400 plus koszty zus i podatku

~Jack Sparoow
*.play-internet.pl

Posty (449)

~Ł ysy
Jak czytam doniesienia Panuff Kieroffcuff o swoich zarobkach popadam w zadumę. Zastanawiam się nad głupotą i fantazją.
Zarobek na kraju, za max 12 godz dziennie na poziomie 7500-8000zł budzi podziw.
Podziwiam fantazję.
Podziwiam głupotę, bo jak inaczej można nazwać przeświadczenie, że ktoś taką bajkę może kupić.
~Don Ordynator z Galicji.
Tee glaca, jak twoje dzieci jeszcze kończą szkołę to ty leszczyk jesteś.
Jesteś leszczyk czy zacząłeś póżno... no wiesz?
~kris
Tu kierowca sie moze chwalic bo nikt nie moze tego sprawdzic. Ale miałem kiedys sytuację w firmie jak to jeden z byłych kierowców sciemniał moim jak sie spotkali na myjni do jakiego raju trafił. Wtedy u mnie zarabiali po 4 tys a on im wciskał kity ze tam gdzie pracuje to najmniej jest 5 tys wolne weekendy, praca na legalu. Dwóch się skusiło po 2 miesiacach wrócili bo sie okazało ze jazda w nocy na kontenerach tarczki za okno przebiegi 13-15 tys km a wypłata 3, 5 tys a weekend to od niedzieli rano do niedzieli wieczór. Dlatego zawsze mówiłem kierowcom. Chcesz idz sprawdz jak jest gdzies indziej ale oszczedz mi pier. dolenia
~Ł ysy
Przygłupie ku ku. Język, którym posługuje się rozsądny człowiek musi być dostosowany do możliwości intelektualnych adwersarza. Mając na uwadze powyższą zależność, pisząc posty na etransport, trzeba posługiwać się wyjątkowo prostym językiem, wręcz prostackim. W przeciwnym razie dla wielu "czytaczy " przekaz byłby całkowicie niezrozumiały.
To tyle.
~kris
Ja zawsze zadaje kierowcom pytanie takie. Auto dla wszystkich jest w tej samej cenie, paliwo tez. Stawki mają wszyscy takie same bo przeciez w danym regionie wszyscy robią to samo. To jak jedna firma moze płacic 2xwiecej niz druga? Z czego? I to jest bardzo trudna zagadka dla kierowcy
~kris
Widzisz łysy piszemy prosto a dla niektórych to i tak za trudne :)
~Don Ordynator z Galicji.
Przygłupie glaca ty się nie posługujesz prostym językiem, ty od lat robisz to jednym i tym samym.
Czyli, od lat przewidujesz transportową apokalipsę, i pier/dolisz głupoty.
O pułapie zarobków już nie wspomnę, bo mi zajady pękną.

1

~Wwwww
Zmienia, zmienia sale, 3000- pyskaczu forumowy- zamknij się wreszcie, bo już wszyscy mają ciebie dość
~Don Ordynator z Galicji.
Najzabawniejsze glaca jest to, że ty płotka kreujesz się na transportowego rekina.
Gdzieś i czymś tam jeździsz, za stawki które ci narzucą (bo negocjować to możesz tylko w kiblu na sedesie).
Ale najlepiej wiesz co i za ile wożą inni.
"Hcoojowo jest mnie, hcoojowo też innym", to twoje motto.
Często pisałeś, "nie dla psa kiełbasa".
Z tym się zgadzam, nikt kiełbasy ci glaca nie da.
Talerz tylko możesz wylizać.
To wszystko.

1

~Ł ysy
kris. Zadajesz bardzo trudne pytania. Wielu "czytaczy " nie ogarnia nawet twoich intencji.
Coś takiego jak tłumaczyć potęgę internetu indianom amazońskim. Nie ta fala, szkoda pary.
~Don Ordynator z Galicji.
Glaca, a kto powiedział że trzeba pracować w swoim regionie?

1

~kris
mi sie ciagle wydaje ze taki ordynator to jednak jest tutaj dla jaj, nudzi mu sie i robi zamieszanie. Bo nie chce mi się wierzyc ze ktos moze byc az takim de. bilem
~Don Ordynator z Galicji.
Pewnie że jestem dla jaj.

1

~Don Ordynator z Galicji.
kris, patologię powinno się zwalczać (mnie brak takiej możliwości, więc ją wyśmiewam).
Prowadzisz firmę i jest ci dobrze, to co tu robisz?
Jest ci żle?
To zmień branżę.
Nikt w tym kraju na siłę, nie musi być przewożnikiem.

1

~Don Ordynator z Galicji.
I zasadnicze pytanie, kto wam panowie przewoźnicy zabrania zatrudniać samych profesjonalistów?

2

ninobzik
Et, to jedyne miejsce, gdzie dziadostwo biznesu transportnego, może sobie pogadać. Tylko tutaj nikt im w twarz, się nie śmieje.
Do czasu, nim ekrany monitorów zaczną ukazywać obraz na zasadzie odbicia.
Wtedy pozostanie tylko bulgotanie w sedesie.

2

~zcx
Ile to ten portal natworzył wirtualnych przewoźników to przechodzi ludzkie pojęcie.

Najlepszy jest ten bełkot o płaceniu 3000.

2

~zcx
Jeden idiota wturuje drugiemu.

1

~Don Ordynator z Galicji.
Teraz ciekawostka.
Wczoraj po rozładunku_ (w Tp), zauważyłem na firmowym parkingu... firmowe auto.
Nie podjechałem, nie zatrzymałem się.
Dlaczego?
Bo hcooja mnie obchodziło kto to był, dlaczego tam stał, kiedy i dokąd ładuje (gdyby potrzebna była mu pomoc, szeryf udzielił by takiej informacji).
Róbmy więc swoje (jak pisze glaca).
Więc się robi.
A że przy tym często dobrze się wyśpię?
Organizacja dnia pracy się kłania.

1

~zcx
Wtóruje
~Dziady musza odejsc.
Ja wytlumacz dlaczego jedna firma placi 2x wiecej jak druga. Bo jedna firma ma swoja spedycje kontakty i stawki europejskie plus fachowcow jak ja a druga dostaje do wylizania kostke z talerza w postaci staweczki 0. 88e po europie i szef w 1 firmie mowi biegle w 3 jezykach i ma takich samych wspolpracownikow w biurze a szef 2 slabo mowi po polsku i chodzi w gumiakach. oczywiscie pierwszy szef wspolpracuje z drugim bo ma z niego kase ale wie ze to idiota :) Osobiscie jestem swiadkiem ze za ta sama prace w firmie w ktorej pracuje dostajemy prawie 2x tyle co kierowca przewoznika gumofilca :)

1

~Gucio
2019-11-30 13:14:02 Kolego to co napisałeś jest prawdą, bo tak jest, każda firma transportowo-spedycy jna najpierw ustawia pracę na swoje auta (większość stali klienci) , a ten cały syf co go nikt nie chce idzie do podwykonawcy, ten bierze jak leci byle zestaw nie stał w krzakach. Co ciekawe czasem się wydaje, że tego ładunku nikt nie weźmie, ale zawsze znajdzie się jakiś "Leszek na dziurawy kajak".

1

~Ł ysy
Jak się czyta po je bów w stylu dziady muszą odejść, normalny człowiek zaczyna płakać ze śmiechu.
kiero82
Gucio
Święte słowa.
Szkoda że taki smardzewicki oligarcha transportowy i paru innych forumowych rekinów biznesu, nie mogą lub nie chcą tego zrozumieć.

1

~zcx
Przecież to całkiem normalne, że szanowani bizmesmeni, mający znaczący wpływ na rynek transportowy nie tylko w polsce, całyni dniami siedzą na ET i wyzywają piszących.

2

~Don Ordynator z Galicji.
"Zawsze się znajdzie taki... "
Ale do czasu.
Większość dziadów egzystuje tylko, dzięki nadmiernemu wyzyskowi.
To się jednak kiedyś zmieni.
I dziad albo się z reformuje, albo bruk.
Bez mojego żalu.

2

~zcx
Dlatego taki Łysy kris itd. są tu nieprzerwanie.

2

~zcx
To się nazywa reakcja łańcuchowa dziadostwa

2

ninobzik
Ordynator, piękna mowa!! Czyżbyś doładował akumulatory, w jednym z południowych krain.
Tępić należy, dziadowską propagandę.
Z ET, zrobili sobie tube propagandową, na wzór TVP PiS
Na pochybel kuffom

1

kiero82
Popieram ninobzik.
Tępić ile wejdzie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.40.216

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels