REKLAMA

Transport w obliczu nadchodzących zmian - czy dojdzie do zgody?
ID: 247322

29 miesięcy – tyle trwa już procedura legislacyjna nowego prawa dla międzynarodowego transportu drogowego. W siódmej kadencji Parlamentu Europejskiego podobne procesy trwały średnio 17 miesięcy.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (20)

PavelSPM
2019-11-21 18:44:30
Martwa cisza...
I co tu napiszesz... ?
Dla niektórych, no prosto KATASTROFA !!!

1

g-a
2019-11-21 18:50:20
Całe to nowe prawo zmieści się w 1 000 tomach? Ktoś to w całości w ogóle ogarnie?
Bogu całość zamknęła się w 10 przykazaniach.
~Ordynator Panteras.
2019-11-21 18:56:39
"Możliwość odpoczynków tygodniowych na promie".
Batorym do Ameryki?
Który prom tyle płynie to raz?
A dwa, skoro już tyle płynie, to kierowca nie przebywa w pojeździe.
Więc chyba nula problem.
Swego czasu pływałem około 16 godzin z Patry do Brindisi.
Potem podobno tanie linie (Rumuńskie), pływały dłużej bo do Ancony i Wenecji.
Ale to było kiedyś.
kiero82
2019-11-21 19:46:20
Kontenerowec cobelfret z Zeebruge do Dublina płynie 41godzin.
Czasami szło zrobić na nim 45godzin.
Tam też pływają ciężarówki.
Spokojnie wychodziła na tym pauza.

3

~Ordynator Panteras.
2019-11-21 19:53:04
Nie wiem.
Nie pływałem tam.
Ale interesuje mnie, co to ma do"możliwości odpoczynków tygodniowych"..
Skoro tyle płynie, to jaki problem?
~Wielki Szu
2019-11-21 19:55:52
Karty już dawno rozdane. Te narady tylko dla pucu.
kiero82
2019-11-21 20:01:06
Wg mnie, to są chore przepisy.
Jeżeli człowiek dorosły ma chęć siedzieć w kabinie tygodniami bądź miesiącami, a nikt go do tego siła nie zmusza, to nikt mu nie powinien tego bronić.
Pasuje mu robić odpoczynki tygodniowe w kabinie, niech robi.
Ta cała unia to jedna wielka porażka.
Ściągają kozojeb... którzy nic nie robią, a ludzi normalnych, chcących pracować się czepiają.

3

~Ordynator Panteras.
2019-11-21 20:06:02
kiero, Unia jak kiedyś powstała tak upadnie.
Poprawność polityczna jej polityków, nie pozostawia złudzeń.
~Wielki Szu
2019-11-21 20:08:34
Całe zony industrialne są pozasrywane przez kierowców. Nie każdemu to musi się podobać. Dlatego będzie aut.
~Wielki Szu
2019-11-21 20:12:54
A taki głupi 87 jest dumny że u niego Ukraina 2 miesiące w budzie siedzi.
kiero82
2019-11-21 20:20:09
Szu
Brak miejsc parkingowych na autobanach, to później jeden z drugim zjeżdża na zone przemysłową.
Później są tego skutki.

3

~Wielki Szu
2019-11-21 20:20:53
Ostatnio spotkałem dziada który mija drogi typu B u niemca i jeździ drogami L. To tylko polski zubożały szlachcic zasciankowy potrafi.
~Wielki Szu
2019-11-21 20:25:33
82 jeśli wyruguja koczujacy transport wschodni to i miejsc parkingowych przybędzie. Ich parkingi są bazami dla obcych firm transportowych. Koczowiska zwyczajnie.
kiero82
2019-11-21 20:28:26
Szu
Jak dla mnie, omijanie autostrad to nie opłacalny interes.
Gdy się policzyć koszty paliwa, amortyzacji i czas, nic dziadyga nie zaoszczędzi.
Co do parkingów, to rację masz.

2

~Wielki Szu
2019-11-21 20:41:52
Na drodze typu L u nazisty asfalt jest między osiami. Ale dziad jeden z drugim jedzie bo myśli że jest cwańszy od innych. Bundeski zrobili płatne teraz L ki pewnie też zrobią.
~Tak bedzie
2019-11-24 02:49:21
Weekend w trasie to powinien byc max raz na miesiac i to powinien byc sciagany wydruk z tacho plus cmr kopie do wydzialu danego kraju ze akurat tak wypadlo. Ciezarowki MUSZA wracac na swoje bazy tam koczownik niech sobie siedzi jak lubi i nam normalnym szoferom roboty nie psuje. Nie kazdy chce cale zycie w kabinie przesiedziec. Pieniadze to nie wszystko. Lepiej mniej ale z honorem a nie jak sardynka po 2 miesiace w puszce... pakiet mobilnosci troche dziadow naprostuje tymi zjazdami raz na miesiac i pauzami 60h po kabo...
~zcx
2019-11-24 11:46:30
ga
2019-11-21 18:50:20

Bogu całość zamknęła się w 10 przykazaniach.

jakoś nie widać tego ogarnięcia mino że jest ich 10.
~Mały przewoźnik
2019-12-03 09:10:36
Małe firmy upadną bo biurokracja przekroczy ich możliwości zostaną tylko duzi gracze, radzę przewoźnikom jak i kierowcom szukać alternatyw.

1

~Tołdi
2019-12-03 10:48:05
Skoro mali mają upaść to trudno - niech padają. Skoro mają zostać tylko duzi gracze na rynku to trudno - niech zostają. Będę miał przynajmniej tę przyjemność, ze najwięksi szczekacze forumowi z braku innych alternatyw, trafią do molochów a tam od razu dostaną numery boczne i dopiero wtedy zaskomlą. Czas pokaże a ekonomia ich tak wyprostuje, że jeszcze zatęsknią za "dziadami" ale powrotów nie będzie...
~Guma i Lewatywa
2019-12-03 12:07:50
Zony przemysłowe są zasrane, bo śmierdząca szoferacka hołota nie ma toalet więc szoferaki muszą robić kupę na pace do reklamówki. A niektórzy są tak leniwi, że nie chce im się wchodzić na pakę celem zrobienia kupy. Srają na zonie gdzie popadnie. Dziady nie zainstalują toalet w ciężarówkach więc pozostaje gumowanie na milicji. No i, lewatywa robiona gumową gruszką.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.234.214.113

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce