ID: 247322
Transport w obliczu nadchodzących zmian - czy dojdzie do zgody?
ID: 247322
ID: 247322
29 miesięcy – tyle trwa już procedura legislacyjna nowego prawa dla międzynarodowego transportu drogowego. W siódmej kadencji Parlamentu Europejskiego podobne procesy trwały średnio 17 miesięcy.
29 miesięcy – tyle trwa już procedura legislacyjna nowego prawa dla międzynarodowego transportu drogowego. W siódmej kadencji Parlamentu Europejskiego podobne procesy trwały średnio 17 miesięcy.
~etransport.pl
Posty (20)
PavelSPM
| Martwa cisza... I co tu napiszesz... ? Dla niektórych, no prosto KATASTROFA !!! | 1 | ||
g-a
| Całe to nowe prawo zmieści się w 1 000 tomach? Ktoś to w całości w ogóle ogarnie? Bogu całość zamknęła się w 10 przykazaniach. | |||
~Ordynator Panteras. | "Możliwość odpoczynków tygodniowych na promie". Batorym do Ameryki? Który prom tyle płynie to raz? A dwa, skoro już tyle płynie, to kierowca nie przebywa w pojeździe. Więc chyba nula problem. Swego czasu pływałem około 16 godzin z Patry do Brindisi. Potem podobno tanie linie (Rumuńskie), pływały dłużej bo do Ancony i Wenecji. Ale to było kiedyś. | |||
kiero82
| Kontenerowec cobelfret z Zeebruge do Dublina płynie 41godzin. Czasami szło zrobić na nim 45godzin. Tam też pływają ciężarówki. Spokojnie wychodziła na tym pauza. | 3 | ||
~Ordynator Panteras. | Nie wiem. Nie pływałem tam. Ale interesuje mnie, co to ma do"możliwości odpoczynków tygodniowych".. Skoro tyle płynie, to jaki problem? | |||
~Wielki Szu | Karty już dawno rozdane. Te narady tylko dla pucu. | |||
kiero82
| Wg mnie, to są chore przepisy. Jeżeli człowiek dorosły ma chęć siedzieć w kabinie tygodniami bądź miesiącami, a nikt go do tego siła nie zmusza, to nikt mu nie powinien tego bronić. Pasuje mu robić odpoczynki tygodniowe w kabinie, niech robi. Ta cała unia to jedna wielka porażka. Ściągają kozojeb... którzy nic nie robią, a ludzi normalnych, chcących pracować się czepiają. | 3 | ||
~Ordynator Panteras. | kiero, Unia jak kiedyś powstała tak upadnie. Poprawność polityczna jej polityków, nie pozostawia złudzeń. | |||
~Wielki Szu | Całe zony industrialne są pozasrywane przez kierowców. Nie każdemu to musi się podobać. Dlatego będzie aut. | |||
~Wielki Szu | A taki głupi 87 jest dumny że u niego Ukraina 2 miesiące w budzie siedzi. | |||
kiero82
| Szu Brak miejsc parkingowych na autobanach, to później jeden z drugim zjeżdża na zone przemysłową. Później są tego skutki. | 3 | ||
~Wielki Szu | Ostatnio spotkałem dziada który mija drogi typu B u niemca i jeździ drogami L. To tylko polski zubożały szlachcic zasciankowy potrafi. | |||
~Wielki Szu | 82 jeśli wyruguja koczujacy transport wschodni to i miejsc parkingowych przybędzie. Ich parkingi są bazami dla obcych firm transportowych. Koczowiska zwyczajnie. | |||
kiero82
| Szu Jak dla mnie, omijanie autostrad to nie opłacalny interes. Gdy się policzyć koszty paliwa, amortyzacji i czas, nic dziadyga nie zaoszczędzi. Co do parkingów, to rację masz. | 2 | ||
~Wielki Szu | Na drodze typu L u nazisty asfalt jest między osiami. Ale dziad jeden z drugim jedzie bo myśli że jest cwańszy od innych. Bundeski zrobili płatne teraz L ki pewnie też zrobią. | |||
~Tak bedzie | Weekend w trasie to powinien byc max raz na miesiac i to powinien byc sciagany wydruk z tacho plus cmr kopie do wydzialu danego kraju ze akurat tak wypadlo. Ciezarowki MUSZA wracac na swoje bazy tam koczownik niech sobie siedzi jak lubi i nam normalnym szoferom roboty nie psuje. Nie kazdy chce cale zycie w kabinie przesiedziec. Pieniadze to nie wszystko. Lepiej mniej ale z honorem a nie jak sardynka po 2 miesiace w puszce... pakiet mobilnosci troche dziadow naprostuje tymi zjazdami raz na miesiac i pauzami 60h po kabo... | |||
~zcx | ga 2019-11-21 18:50:20 Bogu całość zamknęła się w 10 przykazaniach. jakoś nie widać tego ogarnięcia mino że jest ich 10. | |||
~Mały przewoźnik | Małe firmy upadną bo biurokracja przekroczy ich możliwości zostaną tylko duzi gracze, radzę przewoźnikom jak i kierowcom szukać alternatyw. | 1 | ||
~Tołdi | Skoro mali mają upaść to trudno - niech padają. Skoro mają zostać tylko duzi gracze na rynku to trudno - niech zostają. Będę miał przynajmniej tę przyjemność, ze najwięksi szczekacze forumowi z braku innych alternatyw, trafią do molochów a tam od razu dostaną numery boczne i dopiero wtedy zaskomlą. Czas pokaże a ekonomia ich tak wyprostuje, że jeszcze zatęsknią za "dziadami" ale powrotów nie będzie... | |||
~Guma i Lewatywa | Zony przemysłowe są zasrane, bo śmierdząca szoferacka hołota nie ma toalet więc szoferaki muszą robić kupę na pace do reklamówki. A niektórzy są tak leniwi, że nie chce im się wchodzić na pakę celem zrobienia kupy. Srają na zonie gdzie popadnie. Dziady nie zainstalują toalet w ciężarówkach więc pozostaje gumowanie na milicji. No i, lewatywa robiona gumową gruszką. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.