ID: 247215
BUM w transporcie od stycznia PODWYŻKI PŁAC
ID: 247215
ID: 247215
Kochani moi jak wiadomo transport ma się dobrze i jest BUM od stycznia większość firm planuje podwyżki płac dla kierowców, żeby tylko nie stracić pracowników a co się z tym wiąże kontraktów.
Kochani moi jak wiadomo transport ma się dobrze i jest BUM od stycznia większość firm planuje podwyżki płac dla kierowców, żeby tylko nie stracić pracowników a co się z tym wiąże kontraktów.
~Bobek*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (461)
kiero82
| Cyprian Marnujesz się na tym forum. Zacznij pisać książki, a będziesz bogaty. Empik sprzeda wszystko. | 2 | ||
~Dariusz | Kochani forumowicze nie ma na rynku znaczenia czy jest się profesorem czy stolarzem po trzech latach zawodówki liczy się: POPYT NA DANĄ UMIEJĘTNOŚĆ im cenniejsze umiejętność tym wyższe zarobki, bo niedocenianie fachowców w danej dziedzinie zmiecie firmy transportowe z całej Europy !!! Problem tu jest taki że kierowców jest mało a pracy dużo a zarobki nie są złe... Więc by przyciągać nowych kierowców trzeba będzie podnieść place bo będzie ich coraz mniej... Czasy są dobre i ludzie są wygodni więc nie chcą się krążyć po świecie.. Rynek się zmienia transport nie znajduje ludzi.. | |||
~Dariusz | Jeśli dentysta za wyrwanie jednego zęba zarabiałby 10 złotych to wolałby pracować w miejscu który pozwoli zarabiać podobnie i nie będzie wymuszać na nim ODPOWIEDZIALNOŚCI którą ma obecnie!!! Młodzi ludzie nie chcą takiej odpowiedzialności nawet jeśli zarobki są stosunkowo dobre... Wola zarabiać Mniej i mieć święty spokój!!! Rynek się zmienia i potrzeby i mentalność ludzi również... Jestem ciekaw co będzie za 5 lat... :) | |||
~Krzysiek | Cyprian, ale ty prostak jestes. | 1 | ||
~Ł ysy | Dariusz. Sęk w tym, że obecnie brakuje kierowców na zbędne dla gospodarki pojazdy. W jednej chwili jedzie do huty 20% pojazdów, a rynek tego nie zauważy. Nie krzycz o wzroście płac w celu przyciągnięcia ludzi do zawodu. Wspomnisz moje słowa, wielu posiadaczy prawka C+E będzie bezskutecznie szukało pracy. Zarobki będą spadać. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Co do rzekomego bankructwa dziadów mam mieszane uczucia. Pierwsze pokażą kopyto porządne firmy. Firmy przestrzegające prawa, jeżdżące zgodnie z przepisami. Przekrętasy dadzą sobie radę. | |||
~Ł ysy | Co będzie za pięć lat? Patrząc na degrengoladę polskiego kierowcy polskie firmy zostaną wyparte z zachodniego rynku przez Bałkańców i Pribałtykę. Polscy kierowcy dadzą sobie radę. Do wyuczonych zawodów wrócą Pany Kieroffce. Na odbudowę zachodnich firm raczej bym nie liczył. | |||
jacek-kuba
| firmy zostaną wyparte z zachodniego rynku przez Bałkańców i Pribałtykę. Tak tak oni jeżdżą za free i auta napędzają wodą. Ile już lat czytam te bzdury | |||
ninobzik
| Łysy, czy ty uważasz że zachodnimi firmami zarządzają tacy durnie jak ty?? W dodatku ichne polityki wspierają tą gałąź gospodarki. Na odbudowę polskich firm na 100% nie można liczyć. Jest to równia pochyła, na życzenie wasze własne. | |||
~Dariusz | Trudno mi powiedzieć w 100 procentach co będzie jednak mam przeczucie że będzie coraz lepiej być może powoli ale lepiej.. Niestety stałe zmiany gospodarcze następują bardzo powoli.. Zresztą rynek jest elastyczny place mogą rosnąć i spadać.. Żeby rynek się utrzymal musza być spełnione rozmaite kryteria np. Regulacje prawne z korzyścią nie tylko dla samych przedsiębiorstw ale również kierowców, konkurencyjność na tle innych krajow UE, warunki zatrudnienia, nowoczesna flota, kwalifikowani kierowcy. Miejsca parkingowe, bezpieczeństwo, ceny paliw, można by wymieniać w jeszcze długo... | |||
jacek-kuba
| Przy okazji-Cyprian do Ciebie. Jeżeli pojazdy autonomiczne za wiele lat opanują rynek. To na pierwszy ogień lecą drobni i średni przewoźnicy. Rynek światowy podzieli między siebie kilku potentatów. To jest proste i logiczne. | |||
kiero82
| Glaca "zapodaje" znowu swoje dziwne teorie. Wszędzie widzi bankructwo i bezrobocie wsrod kierowców. Łysa pało, obudź się, świat idzie naprzód, a ty stoisz ze swoimi paryżankami w miejscu. | |||
~Ł ysy | Dariusz. Twoje teksty są bardzo życzeniowe. Odbieram je jako bełkot młodzieńca z licenciatem prywatnej szkółki. "Nowoczesny tabor, prężnie działające firmy "- synu, zejdz na ziemię. Ich prężność sprowadza się do burdelizowania rynku niskimi cenami. Konkurują ceną. Najlepszym przykładem prężnie działających firm z nowoczesnym taborem było RICO, TransPołudnie, a w ostatnim czasie Stanwex i Ostaszewski. Była też firma w Tomaszowie, same nowe Scanie, chyba z 80 sztuk. Już jej nie ma. Czekam na jeszcze jedną plajtę. Prężnie działającą firmę z Piotrkowa Tryb. Myślenie życzeniowe nie wróży sukcesu. Zazwyczaj jest przyczyną porażki. Wasza pycha, buta, bezczelność zostanie ukarana. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Tekstów przygłupiastego kiero82 i "mundrusia "busiarza nie ma sensu komentować. | |||
~Ł ysy | Szanowne Pany Kierowce, dalej nie rozumiecie istoty problemu w jakiej znalazł się obecnie transport. Sprawa jest prosta. W fazie wzrostu gospodarczego nadpodaż pojazdów jeszcze jakoś miała szansę istnieć. Rynek lekko wyhamował i okazało się, że małe wahnięcie podaży przewraca firmy. Przyczyną takiego zjawiska jest minimalna stopa zysku w transporcie. Praktycznie na poziomie błędu statystycznego. Pierwsze zaliczą plajtę firmy prowadzone przez młodych, zdolnych prężnie działających szefów. Mistrzowie biznesu postawili na ilość toboru i niską zyskowność z jednostki transportowej. To błąd. Nie pomyśleli o czymś takim jak rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej i o jeszcze jednej ważnej rzeczy. O czynniku ludzkim. de*ile zza kierownicy położyli wiele dobrych, porządnych firm. Zatem Pany Kieroffce, na waszym miejscu siedziałbym grzecznie, nie fikałbym. Przy małym wyhamowaniu gospodarki, przy tak dużej podaży samochodów wielu zaliczy klozet. Pożyjemy, zobaczymy Duża ilość taboru miała gwarantować stabilną pozycję na rynku, a okazała się błędem. | |||
~Ł ysy | Dla wyjaśnienia, mowa o małym wahnięciu podaży ładunków. | |||
kiero82
| Glacuś czyli co Niebawem staniesz w kolejce na bezrobociu w Tomaszowie Mazowieckim? Przykr e... | |||
kiero82
| Ciężkie czasy przyszły dla psichwożników. Zey na bezrobociu w kolejke sie ustawiac... | |||
kiero82
| Glacus w Poznaniu 1, 2% bezrobocia. Ostatnio u rodziców, którzy mieszkają w centrum, dozorca szukał pomocnika. Jak co to pisz, postaram się coś załatwić. | |||
~kris | Dariusz początek miałeś niezły a dalej juz poniosła cie fantazja. Owszem do pewnego czasu wszystko rośnie. Ale tak jak z ropa przy 140 $ zaczeły byc opłacalne alternatywne zródła napędu. I sny arabów i putina o ropie po 200 $ sie nie spełniły. Podobnie jest w budownictwie i kazdej innej branzy. Fryzjer tez moze wołac za strzyzenie 1000 zł tylko ty wtedy kupisz na targu maszynke do strzzyzenia owiec i objeb... iesz się na łyso a potem zonę i dzieci a nie zapłącisz tego 1000 zł. Po prostu rynek nie akceputje takiej stawki. I dokładnie tak samo jest jest z płaca kierowcy. To ze ty i twoi koledzy chcecie 10 tys. Super. ja tez bym chciał miec 10 tys z auta. Ale rynek ma to w d... Jestem w transporcie jakies 15 lat. W 2007 i 2008 kupowało się miejsce w kolejce po nowy samochód a potem to runęło. Ci co pamietaja jak ja i Łysy to wiedzieli jakie są znaki i dlatego juz rok temu o tym pisaliśmy bo historia sie powtarza. A ci co mają krótką pamieć albo są na tyle młodzi ze nie było ich na rynku 10 lat temu to myślą ze wszystko zawsze rosnie. A tak nie jest i przyszły rok to pokaże. Chciałbym sie mylić bo niestety ja tez dostane po *. Tylko moze mniej bo jakos się na to przygotowałem albo raczej nie zakredytowałem się. Mam stare premiumki i zobaczymy kto przetrwa. Przyjmuje zakłady stara renata kontra nowa scania. | |||
~kris | W 2007 roku był jakis amerykanski profesor który przewidywał kryzys to wszyscy się z niego smiali a potem sie zdziwili. Teraz jest podobnie. Oczywiście nie porównuję się z tym profesorem. POwtrzam tylko co mądrzejsi ode mnie piszą od jakiegoś czasu. A w prasie ekonomicznej jest sporo na ten temat. Róznica między mną i Łysym a kierowcami z tego forum polega na tym że ja dopuszczam różne warianty i to że sa mądrzejsi ode mnie i próbuje się jakos do tego przygotować i nawet jak nie będzie kryzysu to ja nic nie stracę. Natomiast kierowcy mają bardzo ograniczone pole widzenia. Tak jak moja 3 letnia córka zamyka oczy i mysli ze jej nie widac to kierowca tez zamyka oczy na sygnały z gospodarki i mówi jaki kryzys. Po centrum handlowym parking pełny to nie ma kryzysu. Tylko ze w tym centrum są tez tacy sami ignoranci co się skusili na 30 rat 0%. | |||
~Dariusz | Nigdy nie wiadomo jak rynek będzie wyglądał za kilka lat z różnych powodów... Jak powiedziałem wcześniej zarobki mogą rosnąć lub spadać bo tak działa zasada popytu i podaży. Jeszcze jedno: Rotacja firm transportowych z pozycji kierowcy jest bardzo kazystna bo najsłabsze ogniwa się wypalaja, ponieważ nie kazda firma jest na tyle elastyczna by przetrwać gorsze czasy lub zmieniające się przepisy np. Odnośnie pakietu mobilności.. Wiele firm padnie, bo nie będzie wstanie podnieść podnieść poziomu przedsiębiorstwa w krótkim czasie. I wtedy kierowcy zostaną zwolnieni z tych słabszych firm bo padną i przejdą do tych które będą wypłacalne i utrzymają się na rynku. Kierowca zawsze będzie miał pracę bo kierowców mało. Walka jest na poziomie przedsiębiorstw a nie kierowców między sobą czy kierowców z firmami. | |||
~Mlody | Wreszcie Pier.. Lne Dziadowi Kluczami. Volvo 1500000 nakręcone A Dziad Za Granicę Wysyla I Twierdzi Że Dobre Auto Jest. Podjadę U Niemca Pod BAG I Niech Robią Porządek Z Dziadem. Czas Na Zmiany. Najlepszego Życzę Wszystkim | |||
~Sancho Pancho | Wstałem i czytam jak zwykle : Bossaki Kwi Kwi Kwi | |||
Toldi
| Łysy w 100% zgadzam się z tobo. Ci ignorancji. I roszczeniowi ludzie nawet nie zdajo sobie sprawy co się dzieje na rynku. I co ich czeka. | |||
~obesrwator forumowy | Kris. Mówisz że stare premiumki przetrwają, a scanie nie. Jest popyt i jest podaż. Wy macie jedynie transport. Jeśli kryzys uderzy ludzi po kieszeniach, to zmaleje sprzedaż detaliczna i zapotrzebowanie na transport się zmniejszy. Dopóki ludzie robią zakupy, dopóty sklepy będą zamawiały towar. I cokolwiek byś nie mówił, będzie trzeba go dowieźć. I jak ten kryzys wpłynie na kierowców. Masz renówki, które abyś przetrwał kryzys, będą musiały jeździć. Jeśli na rynku będzie więcej ciężarówek niż będzie potrzebnych, to zacznie się walka o ładunki i rzeczywiście bez kredytów i z niższymi kosztami eksploatacji, będziesz mógł zejść ze stawkami do minimum. Jednak kierowców będziesz nadal potrzebował. Samochód w firmie transportowej zarabia, ale pod warunkiem że jeździ. Żeby jeździł musi być kierowca i koło się zamyka. No i pytanie za 1000pkt. Czy koszt utrzymania starej renówki jest mniejszy, niż nowej scanii? Mając nową scanię, możesz mieć nadzieje, że przez ten rok czy dwa, nic w niej nie nawali i jakoś przejeździsz kryzys bez dodatkowych kosztów. Mając renówkę nie znasz dnia ani godziny, kiedy się na drodze rozkraczy. Zawsze mnie rozwalały na łopatki te dziadowskie oszczędności. Masz nowe auto, pilnujesz rat i to całe koszty. Mając starego klamota, oszczędzasz tak samo, jakbyś jeździł pociągiem do pracy na gapę. Niby za bilet nie płacisz i odrobinę oszczędzasz dzień po dniu, ale jak cię złapią, to zapłącisz tyle co za 3 miesiące. W transporcie podobnie, tylko skala inna. Dwa, może trzy miesiące się uda, ale jak się klamot rozpadnie na niemieckiej autostradzie, to po podliczeniu kosztów holowania, napraw, kar itp. okaże się że nie było warto. Właśnie tym się charakteryzuje dziad. Szuka dziadowskich oszczędności. Jeśli nadchodzi kryzys, to nie szukaj oszczędności na samochodach i kierowcach, ale na kosztach utrzymania rozpuszczonych do granic przyzwoitości dzieciaków i żony. Kupujesz żonie bilet miesięczny, dzieciakom zabierasz smaochody i wysyłąsz na bezplatny urlop kochankę, która jest w biurze tylko po to, żebyś miał co po du.. pie klepać w wolnych chwilach. Na tym oszczędzaj, a nie na sprzęcie. Sprzedaj Q7 i kup starego citroena saxo, albo fiata uno za 3000zł. Bo jak zaczniesz oszczędzać na kierowcach, to już oni się postarają żeby te stare renówki się rozkraczyły na drodze. A wierz mi, że są na to skuteczne metody. | |||
~Transportowski | Młody nie zapomnij napakować do lodówki i kluczyki obowiązkowo do zbiornika. Rozstań się z dziadem jak na pana kierowce przystało, z klasa. | |||
~Transportowski | Obserwator forumowy - mając auto własne, spłacone mam komfort psychiczny i w każdej chwili mogę powiedzieć panu kierowcy - panu już podziękujemy. Nie muszę obawiać się szantażu dziad kierowcy i słuchać jego kaprysów. Nie pasuje to pakuj się w reklamówki z biedronki i wypad. Z nowym autem nie ma takiego komfortu. | |||
~Sancho Pancho | BOSSAKI, Kwi Kwi Kwi | |||
~obesrwator forumowy | No ale jak auto stoi to nie zarabia, chociaż rzeczywiście nie generuje kosztów. O tym nie pomyślałem. Jednak nie sądziłem że taki jest cel zakładnia firmy transportowej i jedyną zaletą jej posiadani jest... możliwość podziękowania kierowcy. To ma być zaleta? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.