ID: 246447
Kontrowersyjna czterdziestka piątka
ID: 246447
ID: 246447
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną ciężarówki to kłopot dla kierowców.
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną ciężarówki to kłopot dla kierowców.
~etransport.pl
Posty (109)
~Tadek | Tumanie spm Jeśli zrobisz choc jeden odpoczynek na przelomie tygodni, to w dwoch tygodniach również nie zmiescisz dwóch calych odpoczynkow ( obojętnie czy to regularny czy skrocony) | |||
~Tadek | Skończ te brednie. | |||
~Pan Ordynator | Ooooo, to. to. to. | |||
~Grabarz | Na ET przebywa największa populacja internetowych bezmuzgów. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że nigdy w temacie nie było wyczerpującej i jasnej odpowiedzi na zadane pytanie. W związku z szalejącą falą degradacji etransportowej społeczności internetowej, zapraszam do skorzystania z atrakcyjnych ofert last minute w moim Domu Pogrzebowym ET. W ramach wprowadzania nowych technologii, oferujemy przeniesienie klienta et z trumną do chmury. Na wszelki wypadek - mam wolne terminy lotów. | |||
PavelSPM
| W ciągu każdych dwóch kolejnych tygodni (w jakimkolwiek wziętym dowolnym okresie czasu) od godz. 00. 00 w poniedziałek pierwszego tygodnia do godz. 24. 00 w niedzielę drugiego tygodnia zobowiązano zmieścić się całkiem w pełnej mierze co najmniej dwa regularne tygodniowe okresy odpoczynku lub jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku i jeden skrócony tygodniowy okres odpoczynku (Art. 8. ust. 6. Roz. (WE) nr 561/2006) | |||
~Pan Ordynator | W tym tłumaczeniu facet też piertoli jak potłuczony. Z jakiej to niby racji mam przerywać 45 h, skoro nie muszę mieć regularnego? | |||
~Pan Ordynator | Paveł skończ już piertolić, bo mdli od tego. | |||
~Tadek | Do spm nic nie trafia. Twardy jak beton. Zacietrzewiony jak ciećwierz. | |||
~Tadek | Jeszcze raz zapytam. Po hui artykuł zezwalajacy na odpoczynek na przełomie tygodni, skoro wg teorii jest to wykluczone? | |||
~Pan Ordynator | Minutę przed północą rozpoczynam odpoczynek, i przypisuje go do mijającego tygodnia. A nie o 3. 00 w sobotę. I po temacie. | |||
~Pan Ordynator | Rekompensata godzin musi być do północy, nie odpoczynek. Pavelkowi jak zwykle coś się w dyńce pojepało. | |||
~Tadek | I wszystkie służby kontrolne to akceptują. Tylko taki jeden z Białorusi nie może zrozumieć... | |||
~Pan Ordynator | Zryty beret i tyle. | |||
PavelSPM
| ~Pan Ordynator 2019-10-1 3 08:26:25 "W tym tłumaczeniu facet też piertoli jak potłuczony. Z jakiej to niby racji mam przerywać 45 h, skoro nie muszę mieć regularnego?" "pi ertolisz" to ty. Gdzie przeczytałeś że masz przerywać 45 h? Norma to 5-dzenny pracowniczy tydzień. 6-dzenny pracowniczy tydzień to wyjątek. | |||
~Pan Ordynator | Brałeś coś z rana? | |||
~Grabarz | Pavel SPM ma to wszystko przez przedawkowanie prochów z prosektorium Domu Pogrzebowego ET. | |||
~Pan Ordynator | Pavel, z niedzieli na poniedziałek jadę na "dychę" (już o tym kiedyś pisałem). Do którego tygodnia mogę ją zaliczyć? Nawijaj, czekam. | |||
~Breaker Breaker | Dlatego brednią jest, ze odpoczynek regularny należy rozpocząć w sobotę o 3. 00 godzinie, aby zmieścić go w całości. Tadek, to zależy do którego tygodnia zaliczyles ostatni reg odp | |||
~Pan Ordynator | Nie zależy. | |||
~Breaker Breaker | W sumie racja | |||
PavelSPM
| To że ktoś nie chce przyznać że okres czasu - W CIĄGU DWÓCH KOLEJNYCH TYGODNI interpretuje się jednokowo jak w Art. 6. pkt. 3. tak i w Art. 8. pkt. 6. Roz. (WE) nr 561/2006, czyli nie zależnie w jakimkolwiek wziętym dowolnym okresie czy to 1-2 tydzień, czy to 2-3 tydzień, czy to 3-4 tydzień i t. d. mogą być nie więcej niż 90 godzin jazdy jak i mószą w tych okresach zmieścić się całkiem w pełnej mierze co najmniej dwa regularne tygodniowe okresy odpoczynku lub jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku i jeden skrócony tygodniowy okres odpoczynku, to jego osobista sprawa. | |||
~Pan Ordynator | A ten qrfa znowu swoje. Ja piertole... ale przypadek. I jedzcze do odpoczynków miesza godziny jazdy. O ja cierpiedole! | |||
PavelSPM
| Rozporządzenie (WE) nr 561/2006. Art. 6. 3. Łączny czas prowadzenia pojazdu W CIĄGU DWÓCH KOLEJNYCH TYGODNI nie może przekroczyć 90 godzin. Art. 8. 6. W CIĄGU DWÓCH KOLEJNYCH TYGODNI kierowca WYKORZYSTUJE co najmniej: - dwa regularne tygodniowe okresy odpoczynku, lub - jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku i jeden skrócony tygodniowy okres odpoczynku trwający co najmniej 24 godziny. | |||
~Pan Ordynator | I co wspólnego mają godziny jazdy z odpoczynkami? Odpoc zynek je kasuje? Nie? To po kiego hcooja to kopiujesz? | |||
~Pan Ordynator | Tam wyżej "miszczu"zadałem pytanie. Odpowiesz na nie? | |||
~kierowca | Ale nie ma problemu drodzy przewoźnicy, po co kierowcy szukać hotelu, hostelu itp, organizować pracę albo w kółkach weekend w domu, albo system 2/1, 2/2 i nie trzeba się martwić żadnymi 45h. A i do pracy w takich systemach jest więcej chętnych niż po 3, 4 tyg w budzie. | |||
PavelSPM
| Chociaż Art. 8. ust. 9. Roz. (WE) nr 561/2006. i daje pole manewru do ZALICZENIA tygodniowego okresu odpoczynku, który przypada na dwa tygodnie, do jednego dowolnego z nich, lecz nie jak nie pozwala rozszerzyć określony okres czasu - W CIĄGU DWÓCH KOLEJNYCH TYGODNI (od godz. 00. 00 w poniedziałek pierwszego tygodnia do godz. 24. 00 w niedzielę drugiego tygodnia), w którym zobowiązano WYKORZYSTANIE co najmniej dwóch regularnych tygodniowych okresów odpoczynku lub jednego regularnego tygodniowego okresu odpoczynku i jedenego skróconego tygodniowego okresu odpoczynku (Art. 8. ust. 6. ). Ważnie rozumieć że WYKORZYSTAĆ i ZALICZYĆ to duża różnica w znaczeniu. Można ZALICZYĆ tygodniowy okres odpoczynku do JEDNEGO dowolnego tygodnia (Art. 8. ust. 9. ), ale to nie oznacza że ten odpoczynek zawsze będzie faktycznie WYKORZYSTANY w każdym konkretnym wyznaczonym okresie czasu - W CIĄGU DWÓCH KOLEJNYCH TYGODNI czy razem z rekompensatą PRZED KOŃCEM TRZECIEGO TYGODNIA (Art. 8. ust. 6. ). | |||
~Tadek | O cie chui-ten wciąż tu o tym bredzi? | |||
~Pan Ordynator | Idiot. | |||
kiero82
| Bialorusin pierniczy cały czas jedno i to samo. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.