Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

25, 9 l/100 km i 66, 4 km/h

ID: 246302


Takie wyniki osiągnął Piotr Krahel, zwycięzca polskiego finału Optifuel Challenge.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (118)

~Breaker Breaker
Z tak ciężkim ładunkiem wystarczy trafić na ekonoma przed sobą i pod górkę stracić momentum.
Wątek durnowaty, ale skądinad Renault to bardzo dobra ciężarówka i warto kupić
gustav
Rokoko jestem bezrobotnym na 50% emerytem w wieku dobrze przedemerytalnym.
W wolnych chwilach dorabiam w kursach Eco driving w Norwegii.
Sam tą technikę stosowałem i była satysfakcja, że mogę dumnym Norqom nosa utrzeć i spokojna nie męcząca i nie stresująca jazda.

O tym wie tylko ten który potrafi ją stosować.

Każdy matoł powie, że ma w doopie paliwo szefa, ekologię i własne zdrowie psychiczne.
~marcus
gustav, a ja dorabiam zbierając poziomki.
~Vestas
Matoła, to poszukaj u siebie między nogami.
Rzeczywiście, ciągła walka o niskie spalanie to relaks dla kierowcy. Transport ciężarowy to nie wyścigi, ale zamulanie tempa jazdy w imię słupków na komputerze, to jest przeginka.
gustav
Podoba mi się jak ksiądz czy inny stary kawaler, doradza jak robić dzieci i je wychowywać.
To samo na forum murarz, którego marzeniem jest dogonienie Kubicy w prędkościach i zarobkach, wyraża swoje opinie na forum transportowym.
~sezon polowan na. .
dla jednych walka, dla innych naturalna jazda. czyli relaksik.
wlasnie, transport to nie wyscigi.
tutaj nie chodzi o to zeby zapiertalac, tylko zeby dowiesc taniej. ale eco to nie jest zamulanie.

mowilem, zyjesz za krotko zeby ogarnac
~Vestas
Murarz... Facet, mój ojciec na 46 lat pracy 45 przejezdził zawodowo (od dwóch lat na emeryturze) . Jego dwóch braci jeździ do dzisiaj, trzeci brat zmarł 9 lat temu, też kierowca zawodowy. Ledwo z pieluch wyskoczyłem i z ojcem jeździłem w trasy, 14 lat temu skończyłem technikum samochodowe.
Nie mędrkuj przez internet, bo nie jest to twoją mocną stroną.
~Breaker Breaker
Rozumiem Gustav, że Renault spala po Norwegii 25 litrów pod twoim skandałem.
gustav
Z tym Eco driving jest u większości jak z seksem u nastolatka.
Po co za panienką chodzić, omamiać i obłapiać. Namówić, poprzytulać, przeprowadzić grę wstępną i doprowadzić do zadowolenia obojga stron.
Lepiej zajechać na ręcznym i też wyniki będą. Szybciej i jak skutecznie!
~Breaker Breaker
Sandałem.
Znacie tam w ogóle to arcyekonomiczne auto?
~Kierowca
No wielkie mi osiągnięcie? Na płaskim terenie i 22tony. Moj actros 500tys km przebiegu, 23tony+chłodnia, trasa polska - hiszpania - polska, 26l/100km. O czym te gatki. Actrosa jeszcze nikt nie przeskoczył i długo nie przeskoczy w spalaniu.
~Kierowca
A tak na marginesie, to iveco i renówka to ch. j nie ciężarówka a Scanie choć by pokryć złotem to i tak będę szrotem.
gustav
ELONEX, u mnie w Norwegii jak auto z 50 DMC spali po zaśnieżonych, górskich bezdrożach, więcej niż 3 litry jak moje, tzn. że konkurent powinien wrócić do strzyżenia owiec.
Nie ma w tym najmniejszego znaczenia jaka jest ilość wyjściowa.

Na drogach krajowych czy europejskich może być 25 czy 31 litrów.
Tutaj może być 40 lub 42 na 100.

Chodzi o technikę jazdy, możesz opowiadać co chcesz o Iveco z urwanymi korbkami szyb.

Dzisiejsze sprzęty opowiedzą wszystko o woźnicy.
~Vestas
Ciekawe dlaczego na 14 aut w firmie w której pracuję w ani jednym nie jest włączony tryb eko, a wszystkie są ustawione na 89/90? Byliśmy na szkoleniu techniki jazdy, dzwonili do nas ze Scanii i tak bzdurnie instruowali nas przez telefon, że szef powiedział, żebyśmy nie odbierali od nich telefonów.
Widocznie szefowi na naszych trasach i ładunkach spalanie na poziomie 35l nie przeszkadza i nikomu za takie wyniki wyrzutów nie robi. To jest spokojna praca.
gustav
Vestas, skoro nie masz dostępu do informacji ECO, oznacza, że twój szef jest buraczanym dziadem i nie ma pojęcia o transporcie. Z tego co piszesz, trafił swój na swego.
~sezon polowan na. .
vestas - snij dalej.
instruktozy ze scanii zalecaja jedno:
jak najszybciej wlaczyc tempomat i nie przeszkadzac
gustav
Kiedyś na forum napisałem o kontroli obciążenia osi na wyświetlaczu.
Dostałem joby, no bo jak to sprawdzić. Jak skontrolować wagę na osiach? W Polsce można jechać na wagę do GeeSu, co zrobić we Francji?
No coments.
~Breaker Breaker
Kiedyś u mnie na nocnej linii auta były specjalnie ustawione na 95, by na 4:30 dojechać i przepiąć, potem pauza i z powrotem. Tak się jeździ!
~Vestas
Ahaha! To samo nam mówili! Wiesz ile wtedy auta spalały? 38-41! Przestaliśmy odbierać telefony i jest 30-35. I wszyscy zadowoleni.
gustav
sezon, nie ważne jaka marka, tempomat adaptacyjny czy aktywny, zawsze będzie lepszy od murarza. Chociaż są momenty, że można go poprawić, czy wręcz pouczyć.
~marcus
gustav, to ty taki najmądrzejszy tutaj, taka forumowa wyrocznia.
Nikt nie ma pojęcia a reszta to dziady.
Merytorycznie bez przytyków.
Dlaczego, po co i na co.
gustav
ELONEX, a kto w Masterach montuje ograniczniki?
gustav
marcus jeszcze raz i na temat.
~marcus
~marcus
2019-10-05 23:54:39 gustav, to ty taki najmądrzejszy tutaj, taka forumowa wyrocznia.
Nikt nie ma pojęcia a reszta to dziady.
Merytorycznie bez przytyków.
Dlaczego, po co i na co.
~Vestas
gustav, ten buraczany dziad wysyła swój towar bezpośrednio do Japonii, Meksyku i w naprawdę różne, ciekawe miejsca na ziemi. Daruj sobie, już Ci wcześniej udowodniłem, że dedukcja u ciebie leży i kwiczy.
gustav
marcus, ja to może się nie znam, ale próbuję. Ponad 40 lat w zawodzie, objechałem Europę i okolice kilka, czy tam więcej razy, czekam na treściwe opowieści doświadczonych użytkowników trójkołowych rowerków, którzy dopadli 17-to metrowego smoka i są Panami Dróg i intelektu.
~Gal
Szkoda czytac tych bzdur auto Pali tyle co Pali I zadna technika jazdy nie pomoze. Tak Jak wiedza wszyscy na spalanie wplywa kilka czynnikow waga ladunku teren itd itp a wszystkie takie testy to tylko reklama
gustav
Vestas vel marcus, co mi udowodniłeś?
To, że masz problemy z GPS do toalety?
~Vestas
gustav vel guwno, co ty bredzisz chory człowieku, twoja pora minęła pięć godzin temu.
gustav
No, cześć frycoTadek, jesteś zajebiaście przewidywalny.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.162

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce