Utworzona: 2019-10-05
25,9 l/100 km i 66,4 km/h
Utworzona: 2019-10-05
Utworzona: 2019-10-05
Takie wyniki osiągnął Piotr Krahel, zwycięzca polskiego finału Optifuel Challenge.
Takie wyniki osiągnął Piotr Krahel, zwycięzca polskiego finału Optifuel Challenge.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gniezno: pierwszy 'strzał' nowego punktu wagowego. 14,15 t na osi i kara 15 tys. złW Niemczech wrze: najpierw sieć ładowania, potem nakazyKE pozywa Włochy do TSUE za opóźnienie wdrożenia dyrektywy o opłatach drogowychPolska staje się portową potęgąStres i wypalenie zawodowe coraz częściej prowadzą do absencji w pracyNiemiecka A59 zamknięta na rok. Objazdy przez A46, A3 i A57Policja zagląda do kabin z autokaru - 70 kar za smartfon podczas jazdyKierowcy chcą bezpieczeństwa, ale nie znają własnych samochodówNiemcy krytycznie o zakazie ruchu ciężarówek w święta. Coraz więcej wątpliwościPaliwo droższe niż pensje kierowców...
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
K-MAX Gen 3 - opona, która ma dać przewoźnikom realne oszczędnościSamodyscyplina i samodoskonalenie - to cechuje najlepszych kierowcówSOLUTRANS 2025: z rozmachem o innowacjach i transformacji transportuKiedy wreszcie e-CMR stanie się standardem?II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformację