ID: 245280
Kierowców brakuje i lepiej raczej nie będzie
ID: 245280
ID: 245280
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
~etransport.pl
Posty (903)
Dawid87
| Prorok ciebie Niemiec zatrudnił do pracy, nie po aby z tobą rozmawiać, | -1 | ||
~Prorok | A to ze jezdze tylko noca wynika ze specyfikacji ladunkow ktore woze. Mi to pasuje! Nie przeszkadza mi to! Jezeli dla Ciebie normalna praca oznacz dlugi rekaw podczas najwiekszych upaluw, do tego kask i szelki, to powodzenia! | |||
~Prorok | Dawid nic mi nie wspominal o zatrudnianiu Ciebie w roli adwokata... | |||
~dobry kolega | prorok ujawnie ci tajemnice jesli jest lato i trzeba sie ubrac robimy buchung na 6 albo 7 rano jest wtedy chlodniej i idzie wyzrzymac | |||
Dawid87
| Prorok jakim cudem jeździsz z gabarytem nie mając zielonego pojęcia o działaniu powierzonego sprzętu, | -1 | ||
~Prorok | Dobry malo mnie znasz... | |||
~Prorok | Dawid Ty tamjakiegos dwu, albo trzy osioowego dolla ciagasz i wydaje Ci sie ze w temacie jestes. . | |||
~Prorok | Dawid moj szef twierdzi, ze mam troche inne umiejentnosci... | |||
Dawid87
| Ale znam zasady działania tego sprzętu, przypomnij sobie jakie głupoty pisałeś, o podczepieniu standard ciągnika do naczepy z osiami skretnymi, | -1 | ||
~Pan Ordynator | Cycol 87 jak logistyka starego z zardzewiałym paleciakiem? | |||
~Prorok | Jak chcesz wiedziec glupku, , to zaczynalemod zwyklej platformy. Dis ma 4+3+5. Sam na to zapracowalem jelopie.. | |||
~Prorok | Zasady znasz? To juz naczepy nie masz Dawidku? | |||
~Pan Ordynator | Ale Cycol rower ma. Tylko mu łańcuch ciągle spada. | |||
~dobry kolega | musze poprzec dawida 87 ja sie na tym nie znam jesli chodzi o cisnienie robocze naczep znam sie na cysternach, pompach i kompresorach ale sprawdzilem w internecie i pogadalem z madrymi ludzmi dawid 87 mial racje jesli chodzi o ilosc barow w pompie a ty jako profesjonalista prorok powinienes o tym wiedziec | |||
kiero82
| Dobry wszystkim. Widzę, że brendzelek się udziela. No cóż, ale co może wiedzieć tłuczek z za biurka na temat transportu? Z internetu wszystkiego się nie wyczyta. Takie życie. | |||
~Prorok | Dobry hahaha. Dzis. Jest upalm cisnienie oleju sie zmienia. Jak je wyrownasz bez pompy? Dawid wyrowna smsem? | |||
~dobry kolega | dawid 87 sie zna na tym o czym pisal niewazne skad sie dowiedzial ale wystarczy przea... nalizowac dane techniczne pomp ktore podal i wychodzi ze mial racje wystarczy troche obycia technicznego i wyksztlacenia zeby to ogarnac ale nieroby co tylko czekaja by im zaladowac 33 palety nie maja o tym pojecia amen | |||
~dobry kolega | cisnienie na wejsciu i wyjsciu z pompy jest rozne plus redukcja do przewodu chcesz o tym pogadac? to temat zbiezny z tym co robie tylko dzialam na cisnieniu do 4 barow bo takie jest mi potrzebne ale schemat ten sam | |||
~dobry kolega | wiadomo ze zaden przewod nie wytrzyma cisnienia 250 barow ale w przewodach wychodzacych z pompy jest ono zredukowane ot cala tajemnica tego sporu nieroby ja jako instruktor mialem pewne braki ale juz to sprwadzilem i potwierdzam ze dawid 87 mial racje koniec pierd... samo powozenie ciezarowki nic nie znaczy trzeba miec pojecie ogolne techniczne co do sprzetu jaki sie obsluguje nieroby | |||
~dobry kolega | paleciak ty jako przyglup oczywiscie tego nie ogarniasz wiec musisz cos wybelkotac by zabrzmialo ze cos z tego zrozumiales | |||
~Madmax | Przygłupów przybywa... | |||
~dobry kolega | ja jako znawca tematu moge was wyszkolic bo jestem najlepszy kierowca wysoko-gorski | |||
~dobry kolega | podrobo ty akurat teraz sie nie wypowaiadaj bo to za powazne tematy | |||
~Prorok | Dobry gdzie masz pompowane 250barow? Takie cisnienie to tylko w przekladni kierowniczej. Osie skretne pracuja juz powyzej 8 bar. Co to za brednie? | |||
~dobry kolega | to nie brednie wystarczy zajrzec na strone internetowa producenta takich pomp i masz wszystko wylozone na talerzu prorok | |||
~dobry kolega | giezendanner to firma czysto techniczna wiec jest mi wstyd ze sam o tym wczesniej nie wiedzialem ale przyznaje sie do bledu | |||
~dobry kolega | wybaczcie mi to moj blad i prosze o pokute | |||
~dobry kolega | podrobko nie wypowiadaj sie nierobie | |||
~dobry kolega | weszlismy na zbyt madre tematy i nastala cisza tak to jest wsrod szczekaczy forumowych | |||
~Ł ysy | Najlepsi kierowcy z najwyższymi zarobkami są na etransport. Sami The Beściacy. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.