ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
~Ronin | Tadek Ty z Wołomina? Toć to zagłebia dziadów transportowych i dziad kierowców. W ogóle mazowieckie to najgorsza patologia transportowa. | |||
~kompost z łysych | Ronin, większych dziad szefów jak na podkarpaciu nie znajdziesz nawet w Warszawie i okolicach | |||
~dobry kolega | komposcie szwajcarscy kierowcy gorscy laskawie staruja o 5 rano sprzed domu wyrobienie t2 w neuenburg i wjazd do ch pol dnia rozladunek w basel i dolot do firmy koniec pracy 15. 00 | |||
~dobry kolega | my szwajcarscy bogowie kierownicy kasujemy tylko cash za nieciezka prace tylko myslec trzeba nieroby | |||
~Ronin | Kompost z łysych no nie żartuj. Myslałem ze warszawka i okoliczne wsie typu Wołomin, Wyszków, Ostrołeka itd bije wszystkich na głowe | |||
~Tadek | Ronin tak ja z Wołomina i się tego nie wstydzę. A ty masz jakieś dowody na podparcie swoich herezji? | 1 | ||
~Ronin | Tadek ja codziennie widze jaki tabor z mazowieckiego napiera podbijać pribałtyke i w jakim stanie sa ciagniki i naczepy :) | |||
~Tadek | Elonex taki wstęp już mu dawno polecalem, ale co dalej na pisać TO żaden tluk nie wie. | 1 | ||
~kompost z łysych | dobry, baranie, zgadza się śwajcarscy ale nie polscy w śwajcarii. Oddaj paszport to może jeszcze kiedyś zostaniesz szwajcarem bo jak narazie to jesteś osioł z górek | |||
~kompost z łysych | Ronin wcale nie żartuję, na Podkarpaciu tak jak u lulków wszystko jest możliwe | |||
~Tadek | Ronin co widzisz? Auta na tablicach WGM i myslisz że to z mazowieckiego? A białe volva na WWl ty widzial,? | 1 | ||
~dobry kolega | komposcie jestes za glupi by to rozumiec wiadomo jak cale zycie jestes pacholkiem we wlasnym kraju to nie dociera ze gdzie indziej jest normalna praca za godziwe pieniadze | |||
~dobry kolega | lepszego ode mnie nie ma ja to jestem najlepszy na swiecie kierowca wysokogorski | |||
Dawid87
| Ku-ku że dostajesz tyle ile masz na umowie, pozwala na nazywanie pracodawcę i jego firmę super firma, teraz wypadało by przeprosić tych których wyzywałeś od dziadów, | |||
~dobry kolega | post z 13. 24 nie moj podrobka ale niezla | |||
~Pan Ordynator | Cycol 87 pojepało cię? Mam przepraszać dziada za to że jest dziadem? Jak nazwać pisi wożnika, który twierdzi że mycie klamota to obowiązek kierowcy? A jak zjedzie po 15 tu godzinach aktywności, też ma myć? Dziad to jednak dziad. Ja jełopie swoją pracę kończę pod dystrybutorem. Auto ma być zatankowane, umyte i przygotowane do dalszej jazdy (w 75 procentach, jest już załadowane). W firmie priorytetem jest bezpieczeństwo, a nie awizacja. Buraków się nie wozi. Widzisz różnicę głąbie? | -1 | ||
~dobry kolega | niemiecki moze byc? szwajcarski za ok 5 lat bez problemu | |||
~dobry kolega | uzywamy jednego jezyka wiec to jak jeden narod no nie? | |||
Dawid87
| Ku-ku akurat nie według mnie, mycie auta to obowiązek, tak mówią przepisy. Nie chce nazwy firmy, gdzie masz załadunek/rozładunek . Chciałem poznać wysokość wynagrodzenia w dobrej firmie, oczywiście że nie podasz ile zarabiasz, albo będzie kłamać, Piesek który dużo szczeka nie gryzie. | |||
~kompost z łysych | dobry, baranie alpejski w żopie byłeś i gooowno widziałeś. Troche pokory leszczu | |||
~Ronin | tadek wiadomo ze WGM to sa blachy w 90 % co jezdza na nich zestawy w leasingu. Co ty myslisz ze z de*ilem piszesz na takim samym poziomie co Ty? | -1 | ||
Dawid87
| Ku-ku od 1-go Lipca do 31-go, ile km ile dni w trasie, jakie pieniądze? Masz jaja odpisz, nie bujaj dzwona. | |||
~kompost z łysych | dobry ma paszport Polsatu, Posiadacz tego paszportu jest uprawniony do wyjazdu na bazar do Odessy. | |||
~Tadek | ~Pan Ordynator 2019-08-1 1 13:47:16Cycol 87 pojepało cię? Mam przepraszać dziada za to że jest dziadem? Jak nazwać pisi wożnika, który twierdzi że mycie klamota to obowiązek kierowcy? A ustawę o czasie pracy kierowcy jełop ordynator zna? Nie zna jełop. Siadam pała | 1 | ||
~Pan Ordynator | Cycol 87 podaj te przepisy, które mówią iż mycie klamota to obowiązek kierowcy. | |||
~Pan Ordynator | Nastepny "mundry"Tadek. Podaj ten przepis dzbanie. | |||
~kompost z łysych | dejvidek, kierowca nie ma obowiązku myć auta, pracodawca ma obowiązek zapewnić środki na umycie pojazdu w miejscu do tego przeznaczonym czyli myjni. A dlaczego? Bo mycie gdzie popadnie zanieczyszcza środowisko, osady z olejów i smarów traktowane są jako odpady niebezpieczne, więc nie zmuszaj nikogo do łamania prawa leszczyku. | |||
~Ronin | Tadek podbijac pribałtyke po promocyjnych stawkach za fracht z województwa najwiecej jezdzi :WWY, WWL, WML, WCI, a najwiecej dziadostwa jest z WO, WOS. Pisze co widze i naprawde nie dyskutuj ze mna chyba ze chcesz sie skompromitowac na tym forum | |||
~Twoj Pan | ~dobry kolega 2019-08-11 13:08:02 my szwajcarscy bogowie kierownicy kasujemy tylko cash za nieciezka prace tylko myslec trzeba Bóg jest jeden, a Ty zasrancu możesz tylko poszczekac. Nic nie umiesz, jestes amebą intelektualna i wyrobnikiem aus Polen. Jestes zakała tego forum, perwersyjnym Narcyzem. Takim ratlerkiem ujadajacym po próżnicy, nikt nie traktuje Cie powaznie marny wyrobniku. | |||
~kierowca | Jak przyglądam się tej dyskusji to rozmawia de*il z idiotą. Przy podpisywaniu umowy ze spedycją nie tylko cena za kilometr jest istotna. Jak na załadunek czeka się 6 h i to samo na rozładunku, a później 300 km trasy, to jak chcecie zarabiać gumofilce. Nie znacie prostych zasad panujących w biznesie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.