ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
~dobry kolega | volvo35 ogolnie nie gadj ze mna bo nudny jestes | |||
gustav
| Volvo jeszce raz, o jakim koledze piszesz? Czy nie wiesz, że do tanga trzeba dwojga? | |||
~dobry kolega | o mnie pisze slepy jestes | |||
gustav
| Gustavek.. ? Volvunieczek.. ? | |||
~Transportowski | Dla dziad kierowców to abstrakcja - prawda gutek? | |||
gustav
| Transportuczek, dla ciebie transport to abstrakcja. | |||
~dobry kolega | czym i gdzie jezdiles po ch cwaniaczku? | |||
~dobry kolega | leszcza? we lbie ci sie poprzewracalo nierobie | |||
~Transportowski | gutek cwoku ty jesteś chyba trochę ten, tego... | |||
gustav
| Kosmiczny all in, jesteś na forum już kilka ładnych wypłat 500+ na krowę i 100+ na świnię, napisałeś coś na temat, transportu? Wiesz coś na ten temat? Po co, masz od tego ludzi! | |||
~dobry kolega | mozesz sobie tylko tu poszczekac w realu nie istniejesz po to jest to forum szwajcarscy kierowcy gorscy operatorzy cystern chemicznych sa najlepsi na swiecie | |||
gustav
| W realu to kierowcy widzieli albo zakładali albo słyszeli o łańcuchach. | |||
~Transportowski | gutek na tuczniki, jak się nie mylę 300+, ale jest* - tyczy się jak dobrze pamietam tuczników z własnego chowu. | |||
~dobry kolega | glupi jestes i tyle biedaku aus polen | |||
~Transportowski | gutek transport jest dla ludzi mądrych i pracowitych. | |||
gustav
| Transtłuczek, tak więc porzuć marzenia o nim. | |||
~Transportowski | gutek tobie nie poszło ani w rolnictwie, ani w transporcie, wiec jesteś tu gdzie jesteś. Podłączyłeś 2 profesje - chlew w kabinie. | |||
gustav
| Prowadzi transport all in, nic nie ma, nic nie wie, nic nie robi, ale jest mądry i pracowity. Nie rozbawiłeś mnie. | |||
~dobry kolega | volvo du bist verrückt wie alte ziege | |||
gustav
| Teksty o all in mógłbyś w gimnazjum sprzedawać. Straciłeś życiową szansę gdy je zlikwidowali. | |||
gustav
| No ale na dopłatach rolniczych się znasz! Wiesz gdzie możesz zabłysnąć? Na takim właśnie forum z gospodarstwem all in. | |||
~dobry kolega | to jest stwierdzenie a nie pytanie glabie | |||
~Transportowski | gutek cwoku - Przewoznik bierze fracht all in, klient / spedytor wymaga bo płaci. Ja tez płace kierowcy i wymagam. Liczyć możesz sobie godziny, pauzy, młotki, a i tak dostaniesz all in, o ile się nie spóźnisz, bo wtedy będziesz obciążony. | |||
~dobry kolega | w jezyku niemieckim przy pytaniu obowiazuje szyk przestawny ciolku | |||
~Transportowski | gutek cwoku o rolnictwie tez masz tyle pojęcia, co o prowadzeniu firmy. | |||
gustav
| No wyszedł baran z chlewa. Kto jest odpowiedzialny za organizację transportu? Ba, kto za to odpowiada w całym tego sformułowania znaczeniu? Kierowca? | |||
gustav
| Transrolnik twierdził uparcie, że zgłasza do ITD swoich kierowców jeżdżących ponad dwa lata na dwóch kartach. Oni dostają wyrok, a on nagrodę. | |||
gustav
| All in | |||
~dobry kolega | gustaw e tam transportowski jest spoko | |||
gustav
| Pewnie wtedy Dawidek zrozumiał, że znalazł konkurenta do tytułu idioty wszechczasów. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.