ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
gustav
6 lat temu | Sąsiad zza miedzy ma tira i se chwali, co w tym trudnego? Będę się chwalił i ja! | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Do roboty bracia! Spać będziecie na emeryturze! | |||
~Sancho Pancho 6 lat temu | A później auto sprzedaje po leasing u. Bierze za nie 200. 000-300. 000. Chyba die podzieli tym zyskiem z pracownikiem :) ha ha ha | |||
~prosta matematyka? 6 lat temu | szanowni forumowicze, ja zwróciłem uwage na fakt że a ) pensje kierowców już przekroczyły racjonalny pułap, dlaczego tak sądze, z jednego powodu zobaczcie o ile procentowo jest wyższa pensja kierowcy w porównaniu do innych pracowników fizycznych w krajach na które się tak powołujecie Niemcy Szwecja Belgia, a ile u nas, i niby można by powiedzieć że to reguluje wolna reka rynku, ale zadziwia mnie to jak kierowcy kiedy im wygodnie podpierają się zdobyczami socjalizmu europejskiego, a w innym momencie twierdza że to rynek reguluje kwestie wynagrodzeń, i tak z jednej strony uważają że np to że wyjechało sporo kierowcow na zachód co spowodowało braki kadrowe oraz wzrost wynagrodzeń jest cacy, a już to że pracodawcy uzupełniali braki kierowcami z Ukrainy, a obecnie z Indii to jest be no bo przeciez to ogranicza ich parcie na coraz wyższe pensje | |||
~Kierowca 6 lat temu | Do twórcy wątku. Widzisz, jak ktoś startuje, to pewnie tyle będzie kosztowało. I tak powstają dziadtransowe firmy rolników, którzy sprzedali morgi i zostali psiewoźnikami. Tym, którzy siedzą w transporcie od lat odpada w dużej mierze koszt lizingu. Bo robi wpłatę na poziomie 50%, więc ratę ma 2x niższą. Poza tym nasi bosowie transportowi chcieliby zarabiać tak jak kiedyś - dycha z auta musi zostać. Otóż nie. Rozmawiałem kilka razy z niemcami prowadzącymi firmy transportowe. Niemiec ma skalkulowane tak, że firma idzie na zero, a jego zyskiem jest zestaw po skończeniu lizingu, czyli jakieś 250 tys pln w 3 lata. Dopóki goownozjady tego nie przyswoją będzie dziadowanie i okradanie kierowców. | |||
~prosta matematyka? 6 lat temu | do Kierowca, ale jak ci wyszło 250 tys z auta? ?? auto kosztuje około 80 tys euro po leasingu 3 letnim zostaje ci 50 % czyli 40 tys przy założeniu że ostatnia rata to jest 21% czyli de facto zostaje ci 20 tys E czyli jakies 2, 4 tys pln miesiecznie, jak pokazuje kalkulacja z poczatku oczywiscie jest ona mocno uproszczona ale pokazuje że przy leasingu na 3 lata i wykupie 21 %, masz minus jesli nawet skompensujesz to co zostanie po 3 letnim leasingu to i tak wychodzi że ten biznes jest na stracie, do tych co twierdzą że jesli ktoś ma własne auta to nie ma kosztów leasingu, to się zgadza tylko jak można dyskutowac z osobą która nie rozumie że sprzet trac i na wartości i auto kupione za 80 tys E nie bedzie kosztowało 80 tys po 3 latach, a jego utrata wielkości bedzie nizsza niż koszt leasingu ale i tak taki koszt wystepuje | |||
~prosta matematyka? 6 lat temu | No własnie i stad bierze sie to przekonanie ludzie nie maja pojęcia o czym mowią chca mieć czyste sumienie i dlatego puszczaja w eter takie kocopały że dziad sprzeda auto za 250 tys i jak sprzeda 10 aut to ma 2, 5 mln czyli można go doić, powiem tak jesli by tak było to byłby to złoty biznes i jest pare firm w tym kraju które tak maja, np maja układy w firmach np własciciel firmy zna się z osobami zlecającymi i wtedy to działa w innym przypadku konkurencja jest tak duża, ze ja pamietam kiedys bylem w jednej firmie na spotkaniu z handlowcem i po prostu była kolejka handlowców przed nami 1 osoba za nami kolejna z firm transportowych każdy z reklamówka tzw gadzetów :-) i kazdy chciał dostać zlecenia od nich, jaki był efekt wiadomo stawki po bandzie | |||
~Transportowski 6 lat temu | Kierowca idioto, jeśli myślisz, że będę ciebie trzymał przez 3 czy 5 lat abyś robił mi łaskę, że spłacasz mi auto, które po sprzedaży ma być całym zarobkiem to jesteś w błędzie. | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Gdzie transgaloty tam chlew. | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Pozdro gumiaki z Badajoz! | |||
AgaGora
6 lat temu | To wszystko to tylko czcza paplanina. Jeśli jesteś kierowcą skup się na swojej pracy. Nie zajmuj się stratami czy zyskami prezesa. | 1 | ||
AgaGora
6 lat temu | Wielu takich przemądrzałych kierowców wie jak prowadzić firmę i jakie są zyski, natomiast ma problem ze znajomością kodeksu drogowego. | 1 | ||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Jesteś dziewicą albo prawiczkiem? | -1 | ||
~Transportowski 6 lat temu | Weźcie się nieroby do roboty i nie debatujcie jak być powinno, a jak nie powinno. Robol zawsze będzie robolem, ma tańczyć tak jak szef zagra. Tak było, jest i będzie. Wasze miejsce już zastąpili kierowcy ze wschodu. Za chwilę obudzicie się pod Urzędem Pracy. Polak zawsze mądry po szkodzie. | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | AgaGora, kilka lat temu był już taki poprawny politycznie, uczestnik forum. Nie pamiętam jego nicku, ale też jakiś taki był pedalski. No i też wazelina i ciepłe kluchy . | |||
~Transportowski 6 lat temu | ku ku na muniu popatrz na swój, beznadziejny nick | 1 | ||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Wali mnie to. | |||
~BoLeK 6 lat temu | ze złodziejami nie da się konkurować, jak ktoś ma do wyprania 300 - 500 tyś miesięcznie lewej kasy - to co robi? ?? otwiera transport, a wy tu debatujecie nad matematyką głąby kapuściane - wracać do pługa!!! | 1 | ||
~dobry kolega 6 lat temu | ot i facet wam wytlumaczyl po swojemu dlaczego transport sie oplaca | |||
jacek-kuba
6 lat temu | 300 tys to można szybko przepić a nie prać drobne. transportowski ośle dalej przy szlabanie robisz? | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Volvo złociste smakuje? | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | No cóż... nie można mieć wszystkiego:) | |||
~Pan Ordynator 6 lat temu | Volvo muszę Ci napisać tu, bo widzę że na kąciku piszesz że ryb niet. Bo na ryby, to najlepiej do lasu... i co polanka ryp:) | |||
~dobry kolega 6 lat temu | czego chcesz nierobie? | |||
jacek-kuba
6 lat temu | Co chcesz od wysokogórskich zbieraczy winogron? | |||
~kompost z łysych 6 lat temu | Volvo, barany a zwłaszcza te wysokogórskie tak mają że dużo beczą. Zdróweczko do złocistego. Ordynator do Ciebie też, Ja wprawdzie się lubuję w radlerku | |||
~kris 6 lat temu | Naprawde trzeba byc idiotą zeby wchodzic w transport po to zeby po 3-4 latach sprzedac auto i traktowac to jako zysk. Nie lepiej zając sie handlem autami. To jest logika kierowcy. Chociaz niestety wsród włąscicieli tez spotkałem sie z takimi twierdzeniami. Inny idiotyzm jest taki ze jak zostaje mi z auta 1 tys to wezme 20 szt i bede miał 20 tys. | |||
~kompost z łysych 6 lat temu | kris ale w 90 proc przypadków tak właśnie jest ale żaden z prowadzących transport się do tego głośno nie przyznaje. Sam wiesz jaki przekrój społeczeństwa prowadzi firmy transportowe. Może 1 proc ma wykształcenie branżowe a reszta myślała że to wielki biznes a tu zonk. Barany po zawodówkach skończonych na siłe za kiełbase i salcesony od rodziców | |||
silwio
6 lat temu | No kompost.. 100%racji... barany po 3 miesięcznym kursie... myslaly że świat zawojują.. -:) | 1 | ||
silwio
6 lat temu | A tu zonk... barany po zawodowkach zatrudnily Ukraińców... i barany takie jak ty... posredniak zaliczyły... | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.