Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac

ID: 245014


ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie

liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )

i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa

~prosta matematyka?
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (619)

gustav
6 lat temu
Sąsiad zza miedzy ma tira i se chwali, co w tym trudnego? Będę się chwalił i ja!
~Pan Ordynator
6 lat temu
Do roboty bracia!
Spać będziecie na emeryturze!
~Sancho Pancho
6 lat temu
A później auto sprzedaje po leasing u. Bierze za nie 200. 000-300. 000.
Chyba die podzieli tym zyskiem z pracownikiem :) ha ha ha
~prosta matematyka?
6 lat temu
szanowni forumowicze, ja zwróciłem uwage na fakt że a ) pensje kierowców już przekroczyły racjonalny pułap, dlaczego tak sądze, z jednego powodu zobaczcie o ile procentowo jest wyższa pensja kierowcy w porównaniu do innych pracowników fizycznych w krajach na które się tak powołujecie Niemcy Szwecja Belgia, a ile u nas, i niby można by powiedzieć że to reguluje wolna reka rynku, ale zadziwia mnie to jak kierowcy kiedy im wygodnie podpierają się zdobyczami socjalizmu europejskiego, a w innym momencie twierdza że to rynek reguluje kwestie wynagrodzeń, i tak z jednej strony uważają że np to że wyjechało sporo kierowcow na zachód co spowodowało braki kadrowe oraz wzrost wynagrodzeń jest cacy, a już to że pracodawcy uzupełniali braki kierowcami z Ukrainy, a obecnie z Indii to jest be no bo przeciez to ogranicza ich parcie na coraz wyższe pensje
~Kierowca
6 lat temu
Do twórcy wątku.
Widzisz, jak ktoś startuje, to pewnie tyle będzie kosztowało. I tak powstają dziadtransowe firmy rolników, którzy sprzedali morgi i zostali psiewoźnikami.
Tym, którzy siedzą w transporcie od lat odpada w dużej mierze koszt lizingu. Bo robi wpłatę na poziomie 50%, więc ratę ma 2x niższą.
Poza tym nasi bosowie transportowi chcieliby zarabiać tak jak kiedyś - dycha z auta musi zostać. Otóż nie. Rozmawiałem kilka razy z niemcami prowadzącymi firmy transportowe. Niemiec ma skalkulowane tak, że firma idzie na zero, a jego zyskiem jest zestaw po skończeniu lizingu, czyli jakieś 250 tys pln w 3 lata.
Dopóki goownozjady tego nie przyswoją będzie dziadowanie i okradanie kierowców.
~prosta matematyka?
6 lat temu
do Kierowca, ale jak ci wyszło 250 tys z auta? ?? auto kosztuje około 80 tys euro po leasingu 3 letnim zostaje ci 50 % czyli 40 tys przy założeniu że ostatnia rata to jest 21% czyli de facto zostaje ci 20 tys E czyli jakies 2, 4 tys pln miesiecznie, jak pokazuje kalkulacja z poczatku oczywiscie jest ona mocno uproszczona ale pokazuje że przy leasingu na 3 lata i wykupie 21 %, masz minus jesli nawet skompensujesz to co zostanie po 3 letnim leasingu to i tak wychodzi że ten biznes jest na stracie, do tych co twierdzą że jesli ktoś ma własne auta to nie ma kosztów leasingu, to się zgadza tylko jak można dyskutowac z osobą która nie rozumie że sprzet trac i na wartości i auto kupione za 80 tys E nie bedzie kosztowało 80 tys po 3 latach, a jego utrata wielkości bedzie nizsza niż koszt leasingu ale i tak taki koszt wystepuje
~prosta matematyka?
6 lat temu
No własnie i stad bierze sie to przekonanie ludzie nie maja pojęcia o czym mowią chca mieć czyste sumienie i dlatego puszczaja w eter takie kocopały że dziad sprzeda auto za 250 tys i jak sprzeda 10 aut to ma 2, 5 mln czyli można go doić, powiem tak jesli by tak było to byłby to złoty biznes i jest pare firm w tym kraju które tak maja, np maja układy w firmach np własciciel firmy zna się z osobami zlecającymi i wtedy to działa w innym przypadku konkurencja jest tak duża, ze ja pamietam kiedys bylem w jednej firmie na spotkaniu z handlowcem i po prostu była kolejka handlowców przed nami 1 osoba za nami kolejna z firm transportowych każdy z reklamówka tzw gadzetów :-) i kazdy chciał dostać zlecenia od nich, jaki był efekt wiadomo stawki po bandzie
~Transportowski
6 lat temu
Kierowca idioto, jeśli myślisz, że będę ciebie trzymał przez 3 czy 5 lat abyś robił mi łaskę, że spłacasz mi auto, które po sprzedaży ma być całym zarobkiem to jesteś w błędzie.
~Pan Ordynator
6 lat temu
Gdzie transgaloty tam chlew.
~Pan Ordynator
6 lat temu
Pozdro gumiaki z Badajoz!
AgaGora
6 lat temu
To wszystko to tylko czcza paplanina. Jeśli jesteś kierowcą skup się na swojej pracy.
Nie zajmuj się stratami czy zyskami prezesa.

1

AgaGora
6 lat temu
Wielu takich przemądrzałych kierowców wie jak prowadzić firmę i jakie są zyski, natomiast ma problem ze znajomością kodeksu drogowego.

1

~Pan Ordynator
6 lat temu
Jesteś dziewicą albo prawiczkiem?

-1

~Transportowski
6 lat temu
Weźcie się nieroby do roboty i nie debatujcie jak być powinno, a jak nie powinno. Robol zawsze będzie robolem, ma tańczyć tak jak szef zagra. Tak było, jest i będzie. Wasze miejsce już zastąpili kierowcy ze wschodu. Za chwilę obudzicie się pod Urzędem Pracy. Polak zawsze mądry po szkodzie.
~Pan Ordynator
6 lat temu
AgaGora, kilka lat temu był już taki poprawny politycznie, uczestnik forum. Nie pamiętam jego nicku, ale też jakiś taki był pedalski.
No i też wazelina i ciepłe kluchy
.
~Transportowski
6 lat temu
ku ku na muniu popatrz na swój, beznadziejny nick

1

~Pan Ordynator
6 lat temu
Wali mnie to.
~BoLeK
6 lat temu
ze złodziejami nie da się konkurować, jak ktoś ma do wyprania 300 - 500 tyś miesięcznie lewej kasy - to co robi? ?? otwiera transport, a wy tu debatujecie nad matematyką głąby kapuściane - wracać do pługa!!!

1

~dobry kolega
6 lat temu
ot i facet wam wytlumaczyl po swojemu dlaczego transport sie oplaca
jacek-kuba
6 lat temu
300 tys to można szybko przepić a nie prać drobne. transportowski ośle dalej przy szlabanie robisz?
~Pan Ordynator
6 lat temu
Volvo złociste smakuje?
~Pan Ordynator
6 lat temu
No cóż... nie można mieć wszystkiego:)
~Pan Ordynator
6 lat temu
Volvo muszę Ci napisać tu, bo widzę że na kąciku piszesz że ryb niet.
Bo na ryby, to najlepiej do lasu... i co polanka ryp:)
~dobry kolega
6 lat temu
czego chcesz nierobie?
jacek-kuba
6 lat temu
Co chcesz od wysokogórskich zbieraczy winogron?
~kompost z łysych
6 lat temu
Volvo, barany a zwłaszcza te wysokogórskie tak mają że dużo beczą. Zdróweczko do złocistego. Ordynator do Ciebie też, Ja wprawdzie się lubuję w radlerku
~kris
6 lat temu
Naprawde trzeba byc idiotą zeby wchodzic w transport po to zeby po 3-4 latach sprzedac auto i traktowac to jako zysk. Nie lepiej zając sie handlem autami. To jest logika kierowcy. Chociaz niestety wsród włąscicieli tez spotkałem sie z takimi twierdzeniami. Inny idiotyzm jest taki ze jak zostaje mi z auta 1 tys to wezme 20 szt i bede miał 20 tys.
~kompost z łysych
6 lat temu
kris ale w 90 proc przypadków tak właśnie jest ale żaden z prowadzących transport się do tego głośno nie przyznaje. Sam wiesz jaki przekrój społeczeństwa prowadzi firmy transportowe. Może 1 proc ma wykształcenie branżowe a reszta myślała że to wielki biznes a tu zonk. Barany po zawodówkach skończonych na siłe za kiełbase i salcesony od rodziców
silwio
6 lat temu
No kompost.. 100%racji... barany po 3 miesięcznym kursie... myslaly że świat zawojują.. -:)

1

silwio
6 lat temu
A tu zonk... barany po zawodowkach zatrudnily Ukraińców... i barany takie jak ty... posredniak zaliczyły...

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.176.204

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels