ID: 244336
Płaci mandat firma czy kierowca?
ID: 244336
ID: 244336
Siema. W tym tygodniu wyjdzie ok 45 godzin jazdy i 22 godziny młotki. Łącznie 67 godzin w przybliżeniu pracy w tym tygodniu. Pracuje u niemieckiego pracodawcy. Wszystko niemieckie, jedynie Polska karta kierowcy. Przekroczyłem 60 godzin jazda plus młotki w tygodniu o 7. Kto płaci mandat? Jak Bag złapie na drodze to wystawią mandat za coś takiego? Czy jak kontrola wewnątrz firmy będzie ale kto płaci mandatami. Na koło wystawiają?
Siema. W tym tygodniu wyjdzie ok 45 godzin jazdy i 22 godziny młotki. Łącznie 67 godzin w przybliżeniu pracy w tym tygodniu. Pracuje u niemieckiego pracodawcy. Wszystko niemieckie, jedynie Polska karta kierowcy. Przekroczyłem 60 godzin jazda plus młotki w tygodniu o 7. Kto płaci mandat? Jak Bag złapie na drodze to wystawią mandat za coś takiego? Czy jak kontrola wewnątrz firmy będzie ale kto płaci mandatami. Na koło wystawiają?
~Znawca252563*.146.192.21.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.192.21.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (80)
~wjazd 6 lat temu | tadziu nie szalej bo ci zyłka pęknie... | |||
~Donn Diego 6 lat temu | Znawca, raz mi policja skontrolowala czas pracy i wyszlo 2600 euro do placenia, ale zeszli na 120 i zaplacilem a firma oddala. W Niemczech praca to wszystko od start do stop, a nie mlotki i jazda. | |||
~Donn Diego 6 lat temu | 561/2006 rozdzial II art 6 punkt 2 | |||
~Tadek 6 lat temu | Artykuł 1 Niniejsze rozporządzenie ustanawia przepisy dotyczące czasu prowadzenia pojazdu, przerw i okresów odpoczynku kierowców wykonujących przewóz drogowy rzeczy | |||
~Tadek 6 lat temu | Wskazcie punkt, w którym rozporządzenie reguluje czas pracy kierowcy. | |||
~Tadek 6 lat temu | Diego dałeś się naciągnąć na kaucję jak przedszkolak. | |||
~Tadek 6 lat temu | Ucieszyszyles się że tak mało, a powinno być 0 (zero) . Kierowcy to jednak jełopy. Zapłacił 120 euro za nic, a się cieszy jeszcze idiota. | |||
gustav
6 lat temu | W ten oto cudowny sposób fryc zamienił się w Tadek. To tak jak dziwka w qrvę? | |||
~Tadek 6 lat temu | Słucham Gustav? | |||
~Tadek 6 lat temu | W czym masz problem jełopie? | |||
~Tadek 6 lat temu | Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie wątku to won stąd jełopie. | 1 | ||
~wyjazd 6 lat temu | tadziu - de*ilku, oprocz 561/06 kierowce obowiazuja rowniez inne przepisy. w polsce uocpk. oraz uotd. a w uotd jes zalacznik z taryfikatorem. wyzej masz ile sie placi w przypadku naruszenia przepisow czasu pracy kierowcy | |||
~Tadek 6 lat temu | wyjazd zgoda. Te przepisy obowiązują kierowcę do ich przestrzegania. Ale Itd na drodze nie ma uprawnień do ich kontroli i do karania. | |||
~Tadek 6 lat temu | Pomyśl kolego, czemu itd nie kontroluje czasu pracy w godzinach nocnych (10 godzin) Powód ten sam. Brak uprawnień do kontroli. | |||
~Tadek 6 lat temu | Sorry za jelopa. | |||
~wyjazd 6 lat temu | gdzie to przeczytales ze nie ma prawa kontrolowac? | |||
~wyjazd 6 lat temu | nie jestesmy kolegami. nie mam w zwyczaju kolegowac sie z de*ilami | |||
gustav
6 lat temu | Słuchasz? Więc pytam, jaką jest różnica pom236; ędzy dziwką, a qrvą? | |||
~Tadek 6 lat temu | Pisałem już Art 50 pkt k Czytałeś? | |||
gustav
6 lat temu | Jeżeli uważasz, że jesteś lepszy od prostytutki, to pogadaj z księdzem, szczerze. | |||
~Tadek 6 lat temu | Ty Gustaw o co ci chodzi? Napisz coś w temacie albo wypad stąd jełopie. Rozumiesz? | 1 | ||
~wjazd 6 lat temu | Oj, tadziu tadziu... zmien styl >jełopie. | |||
gustav
6 lat temu | No i mamy leszcze w sieci. | |||
gustav
6 lat temu | Leszcza! Szwajcarski słownik szwankuje. | |||
~Znawca252563 6 lat temu | Ja pracuje w Niemczech. Mnie polskie nasze wewnętrzne przepisy nie dotyczą. | |||
~wypad 6 lat temu | Art 50 ma tylko dwa ppkt. uprawnienia ITD określa UoTD | |||
gustav
6 lat temu | No i powiedz dziwcie, że jest qrvą, to uda, że jej tu nigdy nie było. | |||
PavelSPM
6 lat temu | ~Znawca252563 Roz porządzenie (WE) nr 561/2006. Art. 6. 2. Tygodniowy czas prowadzenia pojazdu nie może przekroczyć 56 godzin i nie może skutkować przekroczeniem maksymalnego tygodniowego czasu pracy ustalonego W DYREKTYWIE 2002/15/WE. Dyrektywa 2002/15/WE. Art. 4. a) średni tygodniowy czas pracy nie może przekraczać 48 godzin. Maksymalny tygodniowy czas pracy może być przedłużony do 60 godzin jedynie wówczas, gdy w ciągu czterech miesięcy nie została przekroczona średnia 48 godzin na tydzień. Art. 6 ust. 1 akapit czwarty i piąty rozporządzenia (EWG) nr 3820/85 lub, w miarę potrzeb, art. 6 ust. 1 akapit czwarty Umowy AETR mają pierwszeństwo przed niniejszą dyrektywą w zakresie, w jakim odnośni kierowcy nie przekraczają 48 godzin średniego tygodniowego czasy pracy w ciągu czterech miesięcy; | 1 | ||
~Donn Diego 6 lat temu | Tadek de*ilu, wroc do kreskowek. Nie znasz sie to zamknij ryja. Znasz z 3 litery to przeczytaj, co Pavel napisal. | |||
~Donn Diego 6 lat temu | Znawca, a tak ogolnie to niemieckie prawo mowi o 39 h pracy w tygodniu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.