REKLAMA

Dwie kwestie w spedycji międzynarodowej.
ID: 242874

Witajcie, dziś w 4 dniu jako spedytor, zmierzyłem się z pierwsyzm problemem, nie było dźwigu na miejscu rozładunku i ponad 2h straciłem na dogadywanie się z klientem i przewoźnikiem. Niby wszystko było fajnie, podziekowalismy sobie z przewoźnikiem... po południu po pracy pisze do mnie, kiedy wyśle mu zlecenie z opłatą za autostrady... a na nic takiego się nie umawialiśmy... Dlaczego przewoźnik nic o tym nie wspominał, a potem nagle upomina się o coś takiego, skoro nie było w ogóle tematu o tym? i druga rzecz; Czy ktoś w prostych słowach wyjaśni mi działanie kabotażu? Pozdrawiam !

Posty (5)

Mathieu96696
2019-05-23 21:19:29
jak w temacie...
jacek-kuba
2019-05-23 21:59:19
Nie wierzę -daję słowo honoru

2

Mathieu96696
2019-05-23 22:21:11
Dla ludzi którzy się na tym znają, wszystko jest takie proste... Musze wyjaśnić tę sytuację, dla kogoś to śmieszne, a ja sie ucze... echh
irish_dude
2019-05-23 23:01:11
Jacek - ja też nie wierzę...
Ale, jak pan major woli, to Franz ma Camele :-) :-) :-)

-2

irish_dude
2019-05-23 23:09:47
Autorze wątku - jeśli masz dziewczynę, daj mi jej namiary, uratuję to biedactwo :-)

-2

Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce