ID: 242750
Pakiet mobilności i inne plagi
ID: 242750
ID: 242750
O wyższości transportu drogowego nad transportem kolejowym zapisano już tony papieru. Z tych 2 głównych rodzajów transportu naziemnego to transport drogowy przez ostatnie kilkadziesiąt lat był wygrywającym we współzawodnictwie.
O wyższości transportu drogowego nad transportem kolejowym zapisano już tony papieru. Z tych 2 głównych rodzajów transportu naziemnego to transport drogowy przez ostatnie kilkadziesiąt lat był wygrywającym we współzawodnictwie.
~etransport.pl
Posty (13)
~Piotr | Piszący ten artykuł to chyba wylał wszystkie swoje zale, smutki. To tak jak alkoholik przy kieliszku. Haha, aż samemu mi się łezka w oku zakrecila. A tak na serio, to trzeba sobie zadać pytanie kto tak na prawdę jest winny temu że UE zaginęła parol na polskich firmach transportowych. | |||
~Pan Ordynator | To wina Tuzka. | |||
~Bosz | Prawidłowo poza transportem drogowym jest też niedoinwestowany u nas transport kolejowy oraz zapomniany w naszym kraju transport wodny średladowy. Konkurować to mogą sobie porty polskie i niemieckie ciekawe które odnoszą na tym polu większe sukcesy. | |||
btk
| Niestet niemieckie ze wzgledu na lokalizacje. Co do śródlądowej żeglugi to kwestia administracji bo ona u*a większość projektów | |||
~dobry kolega | To sa polskie zaniedbania co narosly przez 30 lat w szwajcarii intermodal czyli transport kombinowany kolej droga to podstawa transportu i uzycie kontenerow ktore mozna szybko przeladowac z wagonu na rame naczepy w polsce temat zupelnie nie znany | -1 | ||
~dobry kolega | Sa jakies suche porty ale to tylko jakies 3% sumy podstawa to dziurawe plandeki i szroty 20 letnie | |||
~dobry kolega | Chodzi o kraj bo na zachod trzeba wyslac nowe zestawy bo wysokie mandaty | -1 | ||
~Liga | Ukrainski transport na polskich tablicach rejesstracyjnych to potega w Europie. Te straszne pakiety mobilnosci, hotele my polscy gumofilce z bracmi rumunami padalismy na kolana przed Unijnymi Urzednikami, a oni nas tak bezczelnie niszcza. Za cooooooooo? | |||
pawel744
| ~Liga 2019-05-19 09:59:01 Tak samo jak polski transport na niemieckich kołach... Jak w niemieckiej firmie jest 5 ramp i na 5 ciężarówek stojących pod nimi tylko moja na polskich tablicach, 4 na niemieckich, a sami Polacy za kierownicą | 1 | ||
pawel744
| Jak przez weekend stoi na parkingu ciężarówka na niemieckich numerach i jest w niej kierowca to w 90% jest to Polak | 2 | ||
~Liga | Masz racje bo polski kierowca, znajacy obce jezyki, myslacy o przyszlosci (emeeytura) wszedzie znajdzie prace. A polski gumofilc z marna podstawa co zaoferuje?Nie odkryles Ameryki, ukrainska obsada, lub mlody kierowca dla zdobycia doswiadczenia. Reszte patologii pomijam... | |||
pawel744
| Ale Ukraińcy szukają w Polsce tego samego co Polacy np w Niemczech... Firmy niemieckie zatrudniają Polaków bo brakuje im niemieckich kierowców i tak samo polskie zatrudniają Ukraińców bo brakuje Polaków | 1 | ||
~liga | Dlatego pakiet mobilnosci i wszystko z tym zwiazane dotyczy ukrainskich kierowcow zatrudnionych u polskich gumofilcow z marna podstawa i nieopodatowanymi dietami. Unia walczy z patologia transportowa, czyli po co klamac, ze polski transport to potega. Polscy gumofilce i tak za dlugo mieli zielone swiatlo na rozkwit tej patologii zwanej transportem. Teraz juz tylko polskie biedronki lub ulubiony kierunek Polska- ukraina. Tam beda potega i obsady gotowe. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz