ID: 242750
Pakiet mobilności i inne plagi
ID: 242750
ID: 242750
O wyższości transportu drogowego nad transportem kolejowym zapisano już tony papieru. Z tych 2 głównych rodzajów transportu naziemnego to transport drogowy przez ostatnie kilkadziesiąt lat był wygrywającym we współzawodnictwie.
O wyższości transportu drogowego nad transportem kolejowym zapisano już tony papieru. Z tych 2 głównych rodzajów transportu naziemnego to transport drogowy przez ostatnie kilkadziesiąt lat był wygrywającym we współzawodnictwie.
~etransport.pl
Posty (13)
~Piotr | Piszący ten artykuł to chyba wylał wszystkie swoje zale, smutki. To tak jak alkoholik przy kieliszku. Haha, aż samemu mi się łezka w oku zakrecila. A tak na serio, to trzeba sobie zadać pytanie kto tak na prawdę jest winny temu że UE zaginęła parol na polskich firmach transportowych. | |||
~Pan Ordynator | To wina Tuzka. | |||
~Bosz | Prawidłowo poza transportem drogowym jest też niedoinwestowany u nas transport kolejowy oraz zapomniany w naszym kraju transport wodny średladowy. Konkurować to mogą sobie porty polskie i niemieckie ciekawe które odnoszą na tym polu większe sukcesy. | |||
btk
| Niestet niemieckie ze wzgledu na lokalizacje. Co do śródlądowej żeglugi to kwestia administracji bo ona u*a większość projektów | |||
~dobry kolega | To sa polskie zaniedbania co narosly przez 30 lat w szwajcarii intermodal czyli transport kombinowany kolej droga to podstawa transportu i uzycie kontenerow ktore mozna szybko przeladowac z wagonu na rame naczepy w polsce temat zupelnie nie znany | -1 | ||
~dobry kolega | Sa jakies suche porty ale to tylko jakies 3% sumy podstawa to dziurawe plandeki i szroty 20 letnie | |||
~dobry kolega | Chodzi o kraj bo na zachod trzeba wyslac nowe zestawy bo wysokie mandaty | -1 | ||
~Liga | Ukrainski transport na polskich tablicach rejesstracyjnych to potega w Europie. Te straszne pakiety mobilnosci, hotele my polscy gumofilce z bracmi rumunami padalismy na kolana przed Unijnymi Urzednikami, a oni nas tak bezczelnie niszcza. Za cooooooooo? | |||
pawel744
| ~Liga 2019-05-19 09:59:01 Tak samo jak polski transport na niemieckich kołach... Jak w niemieckiej firmie jest 5 ramp i na 5 ciężarówek stojących pod nimi tylko moja na polskich tablicach, 4 na niemieckich, a sami Polacy za kierownicą | 1 | ||
pawel744
| Jak przez weekend stoi na parkingu ciężarówka na niemieckich numerach i jest w niej kierowca to w 90% jest to Polak | 2 | ||
~Liga | Masz racje bo polski kierowca, znajacy obce jezyki, myslacy o przyszlosci (emeeytura) wszedzie znajdzie prace. A polski gumofilc z marna podstawa co zaoferuje?Nie odkryles Ameryki, ukrainska obsada, lub mlody kierowca dla zdobycia doswiadczenia. Reszte patologii pomijam... | |||
pawel744
| Ale Ukraińcy szukają w Polsce tego samego co Polacy np w Niemczech... Firmy niemieckie zatrudniają Polaków bo brakuje im niemieckich kierowców i tak samo polskie zatrudniają Ukraińców bo brakuje Polaków | 1 | ||
~liga | Dlatego pakiet mobilnosci i wszystko z tym zwiazane dotyczy ukrainskich kierowcow zatrudnionych u polskich gumofilcow z marna podstawa i nieopodatowanymi dietami. Unia walczy z patologia transportowa, czyli po co klamac, ze polski transport to potega. Polscy gumofilce i tak za dlugo mieli zielone swiatlo na rozkwit tej patologii zwanej transportem. Teraz juz tylko polskie biedronki lub ulubiony kierunek Polska- ukraina. Tam beda potega i obsady gotowe. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.