ID: 242431
To koniec jazdy na wyłączniku?
ID: 242431
ID: 242431
Inteligentny tachograf powstał, by usprawnić walkę inspektorów transportu drogowego z manipulacjami czasem pracy kierowców zawodowych. Ma za zadanie poprawić bezpieczeństwo na drodze. Nie ma wątpliwości, że jest potrzebny. Jednak, czy tak częste ulepszanie go ma sens?
Inteligentny tachograf powstał, by usprawnić walkę inspektorów transportu drogowego z manipulacjami czasem pracy kierowców zawodowych. Ma za zadanie poprawić bezpieczeństwo na drodze. Nie ma wątpliwości, że jest potrzebny. Jednak, czy tak częste ulepszanie go ma sens?
~etransport.pl
Posty (45)
~zcx | ilość nieprawidłowości, dowodzi że ustawa 561 jest szkodliwa. | |||
~zcx | i jej jedyny cel to finanse. | |||
~kark | twoje wpisy zcx swiadcza dobitnie o tym ze jestes de*ilem i bardzo ci nie pasuja zapisy ww rozporzadzenia. wiadomo dlaczego | 1 | ||
~zcx | kark de///bil to masz wpisane w dowodzie osobistym obok zdjęcia | |||
~Gzeh | Jeden i drugi dobrrrry. | |||
~Oooooo | Te tachografy wysłać do trans plus Tomaszów mazowiecki. | |||
~kierowca | Zrobić kary tak wysokie jak w Danii, a kierowcą złapanym na fałszowaniu zapisów tachografu zabierać uprawnienia od razu na drodze na min rok, potem dodatkowe szkolenia w WORD. Położyć finansowo kilka nieuczciwych firm, nagłośnić i się skończy cwaniakowanie bo ryzyko za duże. | 1 | ||
~!!!iiii | Skończy się manipulacja w taho nastąpi rozmnażanie kart. kierowca celna uwaga w przypadku takiego zaostrzenia można byłoby wrócić do a*alog tacho ale to nie o to chodzi, bo nikt by nie zarobił. | |||
~Kierowca. | A co robią kontrolerzy ITD w firmach transportowych? Kontrolują to co firma da kontrolować żeby było dobrze dla firmy. Dopiero jak ktoś im patrzy na ręce to pracują. A to wszystko po to żeby prawda nie wyszła na jaw. Po pretekstem dbania o bezpieczeństwo. Nie trzeba inteligentnych tachografów tylko rzetelnych kontroli w firmach. Tam wszystko jest jak na dłoni! | -1 | ||
~Janko01 | Wszystkiego Schenkery i Rabeny padną. No chyba że flota będzie zabytkowa | |||
~Adasiuk | ~Janko01 już się nie bój Schenkery i Rabeny już wiedzą jak sobie dać radę. Małe firmy jednoosobowe ze wschodu mogą trząść tyłkami, ten przepis nie jest właśnie dla ich. | |||
~666 | "Pomysłowość kierowców nie zna granic... " Przecież to nie kierowcy montuja wyłączniki tylko pracodawcy. A w stosunku do kierowcy który jeździ na wyłączniku lepsze i trafniejsze było by okreslenie że GŁUPOTA KIEROWCY NIE ZNA GRANIC. | |||
Twardy72
| Kolejna antena na przednią szybę? | |||
~proporczyk | w sumie tylko trzy MUSZA byc na szybie kamera ( obowiazkowe wyposazenie nowych aut ) do ostrzegania o przekraczaniu linii na jezdni toll colect antena tacha. reszty nie musi byc, lub jest wymienna. polski viatoll nie musi byc na szybie jak sie nie jedzie po drogach platnych. czeski nie jest potrzebny na szybie jak sie jezdzi po polsce czy niemczech itd itd | |||
~E TOLL | E toll |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.