ID: 242270
Kiedy będzie podstawa 4000 zł dla kierowców
ID: 242270
ID: 242270
obiecali kierowcą podstawy 4200 zł do dzisiaj cisza jak tu żyć za najniższą krajową i jeździć poza domem tygodniami Czy my kierowcy coś coś z tym zrobimy?? ?
obiecali kierowcą podstawy 4200 zł do dzisiaj cisza jak tu żyć za najniższą krajową i jeździć poza domem tygodniami Czy my kierowcy coś coś z tym zrobimy?? ?
~Najnisza krajowa*.2.247.pool.telefonica.de
*.2.247.pool.telefonica.de
Posty (371)
~Pan Ordynator | Ale z ciebie król farmazon. | |||
~Kresk | ~Www jak ktoś chce być dobrym elektrykiem kończy zawodówkę, technikum itd. Idzie do pracy. Jak ktoś chce trafić do wielkiego zakładu typu elektrownia zwłaszcza na kierownicze stanowiska to papierek że studiów musi być. Podobnie jak w innych zawodach. | 1 | ||
~Kresk | Poza tym głowę się ma albo nie studia i układy tak zdobywane nie wpływają na talent. | |||
~Król | Niemcy pokazują was palcami. Spora cześć społeczeństwa porównuje was do zwierząt. Czarny z Afryki lepiej się orientuje od kierowcy z pl. Żaden Turek nie wsiądzie za takie drobne jak Polak. Przyznanie się w Niemczech ze jesteś kierowca z pl to wstyd i hańba. Znam wielu Niemców osobiście, dziwią się kierowcom z polski. Maja ich za ciemniaków machających brudnymi łapami. A ty co byś pomyślał o kierowcy z Ukrainy który pracowałby za najniższa, cały miesiąc? Dzicz? Hołota? Ciemniak? Proszę napisz! | 1 | ||
~Pan Ordynator | Królu złoty wyluzuj, ty nawet własnej du/py nie znasz. | |||
~Król | Taki pachołek jak ty nie zasługuje na zaszczyt rozmowy z królem. Milcz. Będzie lepiej ciebie forumowy oszołomie. | |||
~Pan Ordynator | O jakiej rozmowie piszesz przygłupie i z kim? | |||
~Xop | Jak tu żyć na starość z najniższej krajowej jakby było 4000 to już inny temat | |||
~Transportowski | 4000 zł ale miesięcznie - to realna pensja dla szofera w 2019 roku | 1 | ||
~toja | ~Xop nieplacz. Nie jest źle. Nikt nigdzie nie mówił ani nie napisał, że emerytury doczekasz. | |||
~Król | Jakoś w Niemczech kierowcy nie przeszkadza ze po pięciu latach dostanie 50eur niemieckiej emerytury. I to jak spełnia wszystkie wymogi. Dla was ważne ze macie płacone składki od wszystkiego. Co z tego ze mało co zostanie wam wypłacone. U Niemca zawsze lepiej. Prawnicy już od dłuższego czasu biją na alarm. Nie opłaca się płacić niemieckich składek jak nie masz obywatelstwa. Korzystniej byłoby przenieść składki do polskiego ZUS u. Znów zostaniecie wydymani na własne życzenie. Właśnie dla tego jesteś kierowcą i nikt poważny nie liczy się z twoim zdaniem. Dla was to nawet Salomon jest idiotą. Pomyśleć ze takie mózgi zostały kierowcami. Przecież możecie pracować wszędzie, za większa kasę, a wy wybraliście kręcenie kierownicą. | 2 | ||
~Asoiryba | Kasa nie jest najważniejsza królu złoty. | |||
~MarioUberAlles | Moja Cena to 10 000 tys min miesiecznie. Dlatego nie pracuje w pl. Dajcie znac jak znajdziecie firme w pl Co tyle placi. | |||
~MarioUberAlles | A I... Kasa w pracy jest najwazniejsza pracuje my wkoncu za pieniadze. | |||
~Marek | "obiecali kierowcą podstawy 4200 zł " Ktoś, kto tak pisze nie powinien mieć prawa skończyć podstawówki, a do uzyskania lejcy chyba trzeba było kiedyś mieć wykształcenie minimum podstawowe??? Dramat... | 1 | ||
~Sancho Pancho | Moi kierowcy na Uber mają po 4500-5000 zł :) na rączkę | |||
~4000 zł podstawa | Wątek jest o podstawie 4000 zł a wy piszecie o zarobkach 4000 zł mylicie pojęcie udajecie mądrych s nic nie kumacie | |||
~maxx | jesteście jedną bandą niełuków tylko na ertansporcie umicie się kłucić nigdy i to nigdy nie zarobicie w polskich firmach dopóki będą istnieć lewe spededycje jest duży chandel ładunkami w Kartuzach gdzie mieszkam jest co w drugim bloku jest lewa spedycja a zasady są takie chcesz ładunek musisz wykupić transa i dać hasło prowadzącemu z tego bloku on ci szuka na twoim transie ładunków i za każdy miejsce załadunku płacisz characz tj 200złile załadunku tyle characzy frachty z transa są cienkie po miesiącu jazdy gdy przyjdzie wszystko opłacić dla kierowcy nie ma kasy i się zaczynz żebranina na ten temat można pisać wiecznie idatego polski transport tj prania pięniędzy gdzie przewoznicy lokują kase w innych państwach poprostu dla was nigdy nie będzie kasy a po drugie nie znacie stawek za ile macie pracowac dlatego was tak okradają | |||
~Marek | kłucić chandel cha racz Jezu, widzisz i nie grzmisz... ile klas podstawówki kolega skończył? | 2 | ||
~Adamos | Kiedy będzie mniej kierowców a narazie kierowców jak psów firmy pada powoli. Od małych po molochy wszyscy po kolei. Ceny usług jak 15 lat temu a wszystko w góre. | |||
~Pan Ordynator | Widzę że jesteś po rozmowie z Elvisem. | |||
~Z telefonu | Kryzys idzie sobie swoją drogą, a my to raczej idziemy w kierunku Afryki. W Ugandzie na puszkę Heinekena trzeba pracować kilka dni | |||
~Szkieletor | Od następnego roku byle leszcz dostanie najniższą a będzie to 2520 zł brutto wtedy obudzą się te zło co płaca marne gr jak im aura będą stały pod płotem ha ha | |||
~3000zl | Kiedy będzie 20 milionów ukraincow w Polsce? | |||
~dobry kolega | Idioto 3000 zapros sobie do chaty z 1000 ukraincow | |||
~dobry kolega | Idioto 3000 pozostalo ci tylko szczekanie na forum, ciagle wizyty komornika zrobily z muzgu dzem. Nic dziwnego, z takim rozumem pozozostalo ci tylko bankructwo | |||
PavelSPM
| Dla kierowców Jesli nie chcecie dobrowolnie samym sobie zmniejszać wynagrodzenie, zacznijcie wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu aktewnie rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą" czy chociażby "kopertą" (finansowo korzystniejsze są "młotki"). Wystarczy zacząć aktewnie korzystać "młotkami" i "kopertą" w tachografie wspierając się na przepisy, przestać zgadzać się na symboliczne ryczałty za nadgodziny i za pracę w nocy które nawet w części nie pokrywają należnego kierowcom wynagrodzenia i dodatku za nadgodziny i pracę w nocy, jak i na 3-miesięczny okres rozliczenia bez szczególnie uzasadnionych na to przypadków (przyczyn), rozliczenia tylko po faktu z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy) w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym za zeszły zużyty miesiąc, i wynagrodzenia znacznie wrosną na równym miejscu. Tylko dozwolone średnie 8 nadgodzin pracy w jednym tygodniu (32 nadgodziny w miesiącu) dają finansowo dodatku około 480 zł. netto (+50% od pogodzinnej stawki). Do tego dyżury/dyspozycji (+30%, 60% lub nawet 100% od wynagrodzenia, zależy od warunków), praca w porze nocnej (8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00; +20% od pogodzinnej stawki), czasami praca w nadgodzinach nocnych, dojazdy w soboty, wyjazdy w niedzieli, praca w święto (+100% od pogodzinnej stawki) co jest specyfiką pracy kierowcy międz., normy kwot związanych z podróżą służbową na podstawie Roz. MPiPS od 01. 03. 2013 r., i wyjdzie nie zły finansowy dodatek. Sprawdzono w praktyce. | -3 | ||
~Edzio | W kasy roku kasy C E na mieć 3500 brutto | |||
~Jasiek Pis | Panowie jutro wybory przed nami cała noc Zastanówcie się na spokojnie czy chcecie podpierać pracodawców pedał i pedofilów Czy chcecie coś zmienić w swoim życiu jako pracownicy jako kierowcy także nie muszę sugerować na kogo głosować macie | |||
~Mgdb | Pavel 80% z nich nie wie jak korzystać z tacho. Nie wie kiedy stać na dyspozycji A kiedy ma przerwę. Jak kiedyś chcialem wytlumaczyc kolegom z pracy co to są dyżury i ile się za nie należy to nie rozumieli o co chodzi. I dalej jezdzili tak jak dawniej. U mnie podstawą 3300-3500 u nich 2250. Szef ze mnie zadowolony bo pracuje rzetelnie i woli te parę zł wiecej dac ale mieć pracownika A nie jelenia |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.