ID: 241853
Początek końca polskich przewoźników
ID: 241853
ID: 241853
PE przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krok w drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w trzech bardzo istotnych obszarach sektora transportu, czyli zasad delegowania kierowców, czasu jazdy, przerw i odpoczynków oraz dostępu do rynku przewozów (kabotaż).
PE przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krok w drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w trzech bardzo istotnych obszarach sektora transportu, czyli zasad delegowania kierowców, czasu jazdy, przerw i odpoczynków oraz dostępu do rynku przewozów (kabotaż).
~etransport.pl
Posty (102)
~Ł ysy | Nowy. Przejdźmy do konkretów, co się należy? | |||
~dobry kolega | Jak sie lezy to sie nalezy | |||
~to ja Wiesiek | puchatek pewna firma z Wołomina płaci diety już od momentu kiedy kierowca wsiądzie do busa, to nie nowość. Oczywiście taka jak by kierowca już pracował, czyli 60 euro/doba. | |||
~to ja Wiesiek | Widzę ze taki Dawidek dalej nie rozumie w czym rzecz, co jest w pakiecie mobilności, albo nie umie przeczytać ze zrozumieniem. Kabotaż max. 3 dni, potem 60 dni przerwy. | |||
~Milicja | Wiesiek tłu/ku problem masz z zrozumieniem, tego co jest napisane, trzy kabotaże i przerwa 60h nie dni. Jak zrobisz dwa, przerzut na inny kraj i dalej po dwa kabotaże. Raz w miesiącu na 45 h do PL. Teraz to napewno dziad padnie | |||
~Pan Ordynator | Ty się Dzyndzel nie baw w sabotaże bo cię zamkną. A tam wiesz co?W piretol i penetracja odbytu w pakiecie... no chyba że to lubisz. | |||
~Krzysiek | Forumowy kr*yn już się zameldowal | |||
~Wielki Szu | Dzynďzel 87 nie pojmuje że na kabotazach będzie musiał płacić delegacje i ubezpieczenia zachodnie. Ohp się kłania. | -1 | ||
~świetlicowa | Ł ysy - ukraińcy wam pokazali co się należy, 16 zł na godzinę minimum, mieszkania, dowóz i odwóz z pracy, wolne weekendy a kilka lat temu co zrobiliście z polskiego pracownika? | |||
~Ł ysy | świetlicowa. " co zrobiliście z polskiego pracownika? " Co mogliśmy zrobić? Pasuje praca, pasuja zaproponowane zarobki, Pan Kieroffca przychodzi do pracy i ma pracować, tak jak mu szef nakazuje. Za to ma płacone. Oczywiście z literą prawa. Jak nie pasuje praca, nie pasują zarobki, to wypad i tyle. Tak funkcjonuje kapitalizm. Czy ciężko zrozumieć? Z inteligencją ameby zapewne tak. | |||
~Ł ysy | świetlicowa. Ty jak zwykle pieprzysz głupoty, opowiadasz bajki. | |||
~Wielki Szu | Jakoś trudno mi sobie wyobrazić że taki ł ysy szef mi coś nakazuje. Glaca sam siebie szefem nazywa. Bo kto inny mógłby go tak nazwać? | |||
~Milicja | Szu osoba leniwa, żyjącą z podatków innych, powinna milczeć w temacie szer-procownik, | |||
~Ł ysy | Nie jestem w stanie wyobrazić sobie sytuacji, która zmusiłaby mnie do zatrudnienia takiej miernoty jak wielka szmata. Prawda wygląda dość ponuro dla szoferzyn. Mogą się szanować zbierając mirabelki, | 1 | ||
~kierowca | Najpierw jełopy muszą zrozumieć że unia jest niemiecka i dba o interesy niemców. Po to co chwile zmieniają przepisy, by zniszczyć Polski transport, i Polscy kierowcy poszli do nich jezdzic. Myśleli że jak dadzą 1600e na mc, to się pozagijają Polscy kierowcy by u niemca dymac, a tu doooopa. | -1 | ||
gigi
| Łysy ma takie teksty, że normalnie zawsze mnie rozbawi.. | |||
gigi
| generalnie troszkę skomplikuję to fakt tych kabotaży przerzutów itd... ale rzesza spedytorów ogarnie temat... | -1 | ||
~dobry kolega | Ja tez lubie teksty lysego sa zaj... biste | |||
~ojjjj | zjazd raz na cztery tygodnie czy ktos jeszcze ma wióry w mozgu i jezdzi takimi systemami hahahahahaa własciele firm transportowych chyba szukaja niewolników | |||
~kierowca | Cóż idą czasy gdzie coraz trudniej będzie okraść kierowcę. Idą czasy gdzie coraz mniej chętnych na jazdę po 3, 4 tygodnie w budzie, ludzie zaczynają liczyć swój wkład i poświęcony czas w pracę, coraz mniej głupich i naiwnych. Faktem jest i będzie, że przez ten cały pakiet mobilności wielu się wyłoży, nie podoła temu zadaniu, bo jest coraz trudniej w tej transportowej branży. | |||
~Ł ysy | Kierowca. Nie ciesz się, skrócą się wyjazdy, spadną zarobki. Dla ludzi z głową na karku taka zależność jest "oczywistą oczywistością". Marzyciele mają swoje sny. | |||
~Życzliwy | "spadną zarobki"... Co na to GUS? Zarobki w transporcie mogą jeszcze bardziej spaść? | |||
~org. | Pewnie najgorzej tego wprowadzenia to się boją pseudo kierowcy którzy tak dużo tutaj piszą. Bo gdzie będą chlać to piwsko. Jak w domu każda kobieta im nie daje to jak uciekną z łańcucha to później hulaj dusza na parkingach. Burdy i pozostawiony syf. To wszystko przez nich trolli którzy nie umieją sią zachować. A my transportowcy damy sobie rade. | |||
~2 sort | Polscy przewoznicy z ukrainska obsada dalej beda potega, ale juz nie w Europie tylko na rynku krajowym i jeden kierunek opcjonalny ukraina. Tam wasze miejsce. Unia eleminuje w koncu ta patologie transportowa i tak za pozno. Oj jak boli, oj jak boli... | |||
~Transportowski | koledzy który to już raz polscy przewoźnicy mają zbankrutować? Koledzy do jakiej daty teraz mamy czekać? | |||
~Pan Ordynator | Pies od ciebie transgaloty ucieka, a tu kolegów szukasz? | |||
gigi
| generalnie ja bym Łysego, tego oryginalnego nie tam jakiegoś podszywacza, ogłosił Królem ciętej riposty na ET, kto za zielona łapka, kto przeciw czerwona... jedziemy z tematem... :-) | |||
~dobry kolega | Gigi u mnie masz zielona ale nie jestem zalogowany wiec sie nie doloze | |||
~Pan Ordynator | gigi, Łysek od lat klepie jedno i to samo w kółko. Ten głąb od dawna już się nie kontroluje. Jego cięta jak powiadasz riposta, zawsze nasycona jest chamstwem i prostactwem. | |||
~dobry kolega | Ordynator zle na to patrzysz jestes za bardzo spiety w relacjach z lyskiem skoro masz dobra praca to po co mu dojezdzasz ze jest dziadtransem byles w jego firmie widziales moze jego kierowcy zarabiaja wiecej niz ty to sie nazywa subiektywna ocena |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz