~Ordynator na emigracji!
| Jaśko nie pisz o wykorzystywaniu, bo dziady lubią innych dymać.
Pilnuj pupsztala. | | | |
~Tolek & Bolek
| To niech was dymaja i robią to na wasze zyczenie | | | |
~Milicja
| Strajk kierowców, dobre jaja, dzban ku-ku i kierowca na emigracji Janek co na ci/ulu ma wianek będzie straszyć że pójdzie pracować na budowę, machc łopatą po 10h A od października do marca będzie siedzieć w domu. | | | |
~Arek
| Nigdy, bo kierowcy to *y i tylko na cb odwazni | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Żaden strajk nie jest potrzebny, wystarczy nie robić u dziada.
A jak ktoś już na takiego trafi, należy go prostować wszystkimi możliwymi kontrolami.
Oczywiście w pracy jak najwięcej młotków (z wyjątkiem odpoczynku), wszystko zgodnie z przepisami.
Niech dziada płaci. | | | |
~driver
| Młotkiem to możesz sobie krzywdę zrobić A co najważniejsze jeśli jest ich dużo więcej niż powinno I nie wyrobisz normy kilometrów to czeka klozet i zatrudnienie w pośredniaku Pamiętaj że na Twoje miejsce dybie min 5 ukrow | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Na takich jak ty, tylko pip. | | | |
~driver
| Przyjazna Instytucja Pracodawcy uczy jak karcić nierobów i tyle Masz ordynator rację Jedyna nauka to jak wystawić naganę obciążenia i dyscyplinarke wg przepisów | | | |
~Ordynator na emigracji!
| O czym ty bredzisz?
Chyba każdy gumiak zdaje sobie sprawę z tego, że oprócz jazdy, przerw i odpoczynku istnieją jeszcze inne aktywności.
Dyspozycja i inna praca.
Zgodnie więc z przepisami, należy z nich korzystać.
Obojętnie czy to się pracodawcy podoba czy nie.
Co to znaczy"jeżeli jest tych młotków za dużo"?
Wszystkie wątpliwości gumowców w tej kwestiii, skutecznie rozwiewa pip lub sąd pracy.
I nie ma że boli. | | | |
~driver
| A ja brak wyjechanych kilometrów rozwiązuje Wywaleniem na zbity pysk z roboty A czy masz młotki koperty czy łóżka to Twoja sprawa | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Co do tego mają kilometry, bo nie rozumiem?
Załadunek trwa np. 4 godziny, więc tacho na młotki (zgodnie z przepisami) i zero kilometrów.
To chyba jest proste. | | | |
~driver
| 4h młotków gdy jeździsz paleciakiem na rampę | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Ok.
3 godziny koperta, 1 godzina młotki.
Pasi? | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Nadmieniam że oczekiwanie na załadunek lub rozładunek, nie jest odpoczynkiem.
Koperta więc.
I po temacie. | | | |
~driver
| Możesz sobie klepać co chcesz Nie robisz wyników to lecisz do klozetu To chyba proste W firmie gdzie robota się powtarza i jest kilkudziesięciu kierowców to widać odrazu kto ściemnia Wstajesz rano i widzisz na @ kto ile urobil za ostatnie 24h A każdego 1 dnia miesiąca widzisz ile zrobiło auto za ostatni miesiąc Więc kombinatorzy z przeciętnymi wynikami są Eliminowani jak stonka na ziemniakach | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Osobiście jak rano wstaję kawę piję na funkcji odpoczynek.
Przed wyjściem z auta, włączam młotki.
Czasami trwa to nawet kilkanaście minut.
Obchód auta i kibelek, tylko młotki. | | | |
~Ordynator na emigracji!
| driwer ty to jednak prostak jesteś.
Wszystko ograniczają godziny i odpoczynki.
A tego się nie przeskoczy.
Wygląda mi na to że idiota zatrudnia sobie podobnych. | | | |
~driver
| Możesz nawet spać na mlotkach Mnie tacho nie interesuje tylko km i wykonana robota A czy będziesz miał przekroczenia czy legal To Twoja sprawa Jeżeli nie zrobisz planu masz po kasie i tyle | | | |
~Ordynator na emigracji!
| driver ja wiem że jesteś idiotą.
Jest tacho, są przepisy.
Tego nie przeskoczysz.
Czym ty ćwoku straszysz, Chachłami?
Co oni potrafią oprócz picia?
Raz się spóźnisz z kasą, a wywiercą ci dziurę w kolanie.
Oni się w tańcu nie piertolą, co pokazała przeszłość. | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Chyba nie myślisz deklu, że Chchła robi tylko z miłości do Polski lub ciebie. | | | |
~driver
| Powiem tyle że od ponad 5 lat Widzę różnicę I nawet najgorszemu wrogowi nie życzę współpracy z Polskim trzymaczem kierownicy | | | |
~driver
| Ważne że robi robotę A kogo oni kochają to jest ich sprawa Ważne są wyniki i rentowność A czy ja place Ukraincowi białorusowi mnie to lotto | | | |
~Ordynator na emigracji!
| Z jakim?
Z polskim.
To chyba się piszę z małej litery. | | | |
~Szkieletor
| Już ws, takie zawody strajkowxly czas na kierowców | | | |
~Ha ha ha
| Wy przyglupy z opozycji co wybory przegraliscie bierzcie coś na głowę no ale z wami !!! | | | |
~Przewoźnik
| Driver, po co polemizujesz z przyglupem. przeciez już nikt normalny takich miscuff nie zatrudnia. Temat młotków jest tak nudny jak ten cel. Już po miesiącu dostałby kasę za te sławne młotki i prośbę aby sperdalal. zostaw cjula w spokoju. wlasnie przez takich myślicieli dla pl trzymaczy nie ma miejsca w poukładanych firmach. Bo po co? | | | |
~driver
| Dobrze ze polemizował w tym temacie To kolejna nauka dla pracodawców jak nie dać się okradac sposobem na lenia | | | |
~driver
| U mnie był cwaniak co wszystko na mlotkach Tylko zapomniał że po 6h musi mieć pauze I we Francji dostał 1800e premii | | | |
~Przewoźnik
| Ukraińcy nie mają tych problemów. Więc po ch... mi zatrudniać mlotkowego? Ale masz rację, niech pisze, kto to przeczyta z pracodawców będzie wiedział kogo na bruk. | | | |
~Przewoźnik
| Driver, zatrudniam wyłącznie kierowców którzy przyjeżdżają do pracy żeby zarabiać, również dla szefa. Jak poczytasz takiego przygłupa wiem że moja firma przetrwa każą sytuację rynkową. Wystarc, y trzymać się od takich dekli z daleka. Ja tak robię i polecam każdemu znajomemu żaby poczytał wpisy takiego misca. | | | |