Te przepisy uderzą w polskich przedsiębiorców
ID: 241262

Umiarkowane zadowolenie po oficjalnym komunikacie dotyczącym zasad przyjętych w wypracowanym kompromisie w sprawie ZMIAN W KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO było niestety przedwczesne.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (17)

~pavulonik
2019-03-26 10:53:09
a coś więcej? Wcześniej było mówione że jednak wszystko będzie opłacane w kraju siedziby?
~Wielki Szu
2019-03-26 11:00:01
Polskie dziady tylko potrafią krzyczeć VETO !!!. Zostaniecie dziady wyautowani z unii. Zostanie wam tylko własne podwórko.
Polski szofer znajdzie sobie dobrze płatną, ciepłą posadkę na zachodzie.

-1

~Wielki Szu
2019-03-26 11:01:42
Macie jeszcze dziady 2 do 3 lat względnego eldorado. Potem juz tylko szambo dla was.

-1

titi43
2019-03-26 11:11:37
Ukrainski transport na polskich tablicach rejestracyjnych przeniesie swoje siedziby na Ukraine. Tam bedzie dalej potega transportowa. UNIA konsekwentnie eliminuje patologie transportowa!

-1

~!!!iiii
2019-03-27 00:15:05
Mądry Polak przeniesie firmę do Niemiec i tam będzie robić wałki, kroić kierowców za każdy ubytek (tam brak jest PIP) a państwo niemieckie nic z tym nie zrobi, bo podatki za zarobione pieniądze od Niemieckiej spedycji firma transportowa zostawi w Niemczech. Czyli przepływ pieniądza się zgadza i już jest cacy im mniej kasy wyjedzie z Niemiec tym lepiej. Dla tych co nie złapali od razu. IM WIĘCEJ NOWYCH FIRM W De TYM LEPIEJ, IM MNIEJ ZAPŁACĄ KIEROWCY MIESZKAJĄCEMU PO ZA De TYM LEPIEJ, BO KASA ZOSTAJE W DE. Czy już wiadomo o co ta walka i po co zmiana przepisów.
~!!!iiii
2019-03-27 00:24:31
Jeśli naprawdę chodziło by o zabezpieczenie socjalne to uchwalono by prosty przepis o tym, że podatki oraz wszystkie zabezpieczenia socjalne pracownik i pracodawca odprowadza do kraju zamieszkania pracownika. Przecież tam żyje więc tam będzie się leczyć, przebywać na chorobowym, pobierać emeryture i tam również pracownika dzieci chodzą do szkoły. Proste tylko to nie chodzi o zabezpieczenie socjalne takie bajki jak w propagandzie Gebelsa.
~Wielki Szu
2019-03-27 06:28:52
Poleją się wiadra z gnojówką na polskich dziadtransów. oj poleją.

-1

~Wielki Szu
2019-03-27 06:46:06
Kiedy trzeba będzie jeżdzić wedle schematu eksport - import około trzech czwartych dziadów wyląduje na zleceniach z kraju i z powrotem, rozpocznie sie dopiero jatka. Wezmą się dziady za łby. Ruszy Kongo z Texasem i Meksyk do tego.

-1

Dawid87
2019-03-27 07:23:12
"Te przepisy uderzą" wszystkie przepisy wprowadzony poprzez jajogłowych z EU, mają odwrotne działanie jak zamierzone, było bicie piany przy płacach minimalnych, zakazach 45h w kabinie, oraz wiele innych. efekt tego, znaleźć auto w piątek z DE na Francje minimum 1, 5 euro/km do CZ, SK, HU, stawka 0, 8centa, te ładunki dzieli tylko jedno, przewoźnik z wschodu, przepisy miały na celu pobudzenie firm z zachodu, efekt jest odwrotny,

1

Dawid87
2019-03-27 07:25:44
" te ładunki dzieli tylko jedno, przewoźnik z wschodu"
sorry miało być łączy, przewoźnik z wschodu

1

~Wielki Szu
2019-03-27 07:33:36
87 co ty wczoraj nosem wciągałeś? Marycha z Czechosłowacji była trefna?
Dawid87
2019-03-27 07:35:47
"Marycha z Czechosłowacji"
po tych słowach można wnioskować jaki poziom prezentuję rozmówca, klozet to mało dla takiego.
~Pan Ordynator
2019-03-27 07:44:13
Dzyndzel 87 klozet jest domeną glacy. Nie bierz przykładu z tego głąba.
~to ja Wiesiek
2019-03-27 09:01:09
Wykrzyknik co za brednie wypisujesz w D jest stawka minimalna i poniżej jej nie zapłacisz bo ciebie niemiaszki rozniosą. Po drugie bardzo niechętnie widzą zakładanie u siebie firm przez obcych. Bardziej bym uwierzył w przenoszenie firm do Czech.
~to ja Wiesiek
2019-03-27 09:04:37
Dawidku poczekaj, w przyszłym roku Niemcy otworzą rynek pracy na pracowników spoza unii. Na dzień dzisiejszy Niemiec nie chce pracować w pewnych zawodach, woli mniejszą kasę a robotę koło domu i 8 godzin. To samo zaczyna dziać się w Polsce.
~!!!iiii
2019-03-27 11:38:19
Wiesiek w Niemczech jest wiele sposobów na obniżenie pensji. 1. zatrudnienie na 0. 5 etatu (w Polsce kierowcy międzynarodowego nie wolno zatrudnić niż pełny etat czy pracuje swoje godziny czy nie) brak obowiązku płacenia diet, możliwość zwolnienia na L4, nakaz przebadania przez wyznaczonego lekarza. W Urzędach niemieckich jak FA i KFZ są czekają i z chęcią pomagają w założeniu działalności. Nikt nie pyta o bazę transportową możesz otworzyć firmę w bloku. Po 3 miesiącach zapraszają do FA taki niemiecki US z papierami i pomagają uporządkować papiery aby nie było problemu przy kontroli i aby podpowiedzieć jak obniżyć koszty aby dochód był jak największy, bo wtedy podatek jest do płacenia większy. Pracownik to koszt zapamiętaj Wiesiek.
~MichalJg
2019-03-27 11:39:26
Panowie ostatnio byl u mnie wielki szu i robil mi laske:)
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.55.186.225

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce