ID: 241262
Te przepisy uderzą w polskich przedsiębiorców
ID: 241262
ID: 241262
Umiarkowane zadowolenie po oficjalnym komunikacie dotyczącym zasad przyjętych w wypracowanym kompromisie w sprawie ZMIAN W KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO było niestety przedwczesne.
Umiarkowane zadowolenie po oficjalnym komunikacie dotyczącym zasad przyjętych w wypracowanym kompromisie w sprawie ZMIAN W KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO było niestety przedwczesne.
~etransport.pl
Posty (17)
~pavulonik | a coś więcej? Wcześniej było mówione że jednak wszystko będzie opłacane w kraju siedziby? | |||
~Wielki Szu | Polskie dziady tylko potrafią krzyczeć VETO !!!. Zostaniecie dziady wyautowani z unii. Zostanie wam tylko własne podwórko. Polski szofer znajdzie sobie dobrze płatną, ciepłą posadkę na zachodzie. | -1 | ||
~Wielki Szu | Macie jeszcze dziady 2 do 3 lat względnego eldorado. Potem juz tylko szambo dla was. | -1 | ||
titi43
| Ukrainski transport na polskich tablicach rejestracyjnych przeniesie swoje siedziby na Ukraine. Tam bedzie dalej potega transportowa. UNIA konsekwentnie eliminuje patologie transportowa! | -1 | ||
~!!!iiii | Mądry Polak przeniesie firmę do Niemiec i tam będzie robić wałki, kroić kierowców za każdy ubytek (tam brak jest PIP) a państwo niemieckie nic z tym nie zrobi, bo podatki za zarobione pieniądze od Niemieckiej spedycji firma transportowa zostawi w Niemczech. Czyli przepływ pieniądza się zgadza i już jest cacy im mniej kasy wyjedzie z Niemiec tym lepiej. Dla tych co nie złapali od razu. IM WIĘCEJ NOWYCH FIRM W De TYM LEPIEJ, IM MNIEJ ZAPŁACĄ KIEROWCY MIESZKAJĄCEMU PO ZA De TYM LEPIEJ, BO KASA ZOSTAJE W DE. Czy już wiadomo o co ta walka i po co zmiana przepisów. | |||
~!!!iiii | Jeśli naprawdę chodziło by o zabezpieczenie socjalne to uchwalono by prosty przepis o tym, że podatki oraz wszystkie zabezpieczenia socjalne pracownik i pracodawca odprowadza do kraju zamieszkania pracownika. Przecież tam żyje więc tam będzie się leczyć, przebywać na chorobowym, pobierać emeryture i tam również pracownika dzieci chodzą do szkoły. Proste tylko to nie chodzi o zabezpieczenie socjalne takie bajki jak w propagandzie Gebelsa. | |||
~Wielki Szu | Poleją się wiadra z gnojówką na polskich dziadtransów. oj poleją. | -1 | ||
~Wielki Szu | Kiedy trzeba będzie jeżdzić wedle schematu eksport - import około trzech czwartych dziadów wyląduje na zleceniach z kraju i z powrotem, rozpocznie sie dopiero jatka. Wezmą się dziady za łby. Ruszy Kongo z Texasem i Meksyk do tego. | -1 | ||
Dawid87
| "Te przepisy uderzą" wszystkie przepisy wprowadzony poprzez jajogłowych z EU, mają odwrotne działanie jak zamierzone, było bicie piany przy płacach minimalnych, zakazach 45h w kabinie, oraz wiele innych. efekt tego, znaleźć auto w piątek z DE na Francje minimum 1, 5 euro/km do CZ, SK, HU, stawka 0, 8centa, te ładunki dzieli tylko jedno, przewoźnik z wschodu, przepisy miały na celu pobudzenie firm z zachodu, efekt jest odwrotny, | 1 | ||
Dawid87
| " te ładunki dzieli tylko jedno, przewoźnik z wschodu" sorry miało być łączy, przewoźnik z wschodu | 1 | ||
~Wielki Szu | 87 co ty wczoraj nosem wciągałeś? Marycha z Czechosłowacji była trefna? | |||
Dawid87
| "Marycha z Czechosłowacji" po tych słowach można wnioskować jaki poziom prezentuję rozmówca, klozet to mało dla takiego. | |||
~Pan Ordynator | Dzyndzel 87 klozet jest domeną glacy. Nie bierz przykładu z tego głąba. | |||
~to ja Wiesiek | Wykrzyknik co za brednie wypisujesz w D jest stawka minimalna i poniżej jej nie zapłacisz bo ciebie niemiaszki rozniosą. Po drugie bardzo niechętnie widzą zakładanie u siebie firm przez obcych. Bardziej bym uwierzył w przenoszenie firm do Czech. | |||
~to ja Wiesiek | Dawidku poczekaj, w przyszłym roku Niemcy otworzą rynek pracy na pracowników spoza unii. Na dzień dzisiejszy Niemiec nie chce pracować w pewnych zawodach, woli mniejszą kasę a robotę koło domu i 8 godzin. To samo zaczyna dziać się w Polsce. | |||
~!!!iiii | Wiesiek w Niemczech jest wiele sposobów na obniżenie pensji. 1. zatrudnienie na 0. 5 etatu (w Polsce kierowcy międzynarodowego nie wolno zatrudnić niż pełny etat czy pracuje swoje godziny czy nie) brak obowiązku płacenia diet, możliwość zwolnienia na L4, nakaz przebadania przez wyznaczonego lekarza. W Urzędach niemieckich jak FA i KFZ są czekają i z chęcią pomagają w założeniu działalności. Nikt nie pyta o bazę transportową możesz otworzyć firmę w bloku. Po 3 miesiącach zapraszają do FA taki niemiecki US z papierami i pomagają uporządkować papiery aby nie było problemu przy kontroli i aby podpowiedzieć jak obniżyć koszty aby dochód był jak największy, bo wtedy podatek jest do płacenia większy. Pracownik to koszt zapamiętaj Wiesiek. | |||
~MichalJg | Panowie ostatnio byl u mnie wielki szu i robil mi laske:) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.