Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Co zrobić gdy czas się kończy a rampa czeka? Co teraz

ID: 241073


Witam.

Jestem początkującym kierowcą i ciekawi mnie jak wybrnąć z takiej sytuacji.
Załóżmy że dojeżdżam na firmę i mam się rozładować bo awizacja na dziś, ale zostało mi kilka/ kilkanaście minut czasu pracy i wiem że nie ma szans się rozładować i odjechać z pod rampy a pod rampą zostać nie mogę. To samo z załadunkiem - miałem sytuację gdzie przyjechałem i miałem 20minut czasu pracy. Towar czeka pod rampą, szef kazał się podstawiać mówiąc że ITD na czas pracy nie patrzy... (już nie jeżdżę u tego Pana) na szczęście dogadałem się na firmie że pozwolą mi zostać pod rampą. Ale co jeśli bym nie mógł zostać to co powinienem w takiej sytuacji zrobić?
Proszę o podpowiedź doświadczonych kierowców jak rozwiązać takie tematy i mam na myśli inne rozwiązania niż magnes bo i tak nie zadziała w tym ciągniku ( na dwóch kartach też nie jeżdżę)

Pozdrawiam

~Wojtek88
*.7.84.39.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (87)

~Wojtek88
jak w temacie...
~fryc
To prawda, ze ITD nie patrzy za przekroczenie 13 czy 15 godzin "pracy".
Dowalą tobie i szefowi jedynie karę za skrócenie odpoczynku dobowego.

2

kryskamaryska
Wojtek. Ja informuje swojego prowadzącego odpowiednio wcześniej, niech ustala wszystko. Niech podaje info dalej, żeby się dogadać z załadowca, bądź rozladowca. Tylko takie info trzeba podać wcześniej, żeby był czas na ustalenie szczegółów. Jesli Ci każą podjechać po czasie, poproś o wyraźne polecenie w formie smsa, bądź na benka, żebyś miał podkładkę. Jak napisał frycy itr. dowali Ci mandat bo oni patrzą na przegięcie czasu pracy. Nie słuchaj idiotycznego szefa, dobrze, że u idioty już nie robisz. Powodzenia w odkrywaniu jednego z podlejszych zawodów świata.

-1

~Sate
Nie podstawiasz sie, idziesz spac. Bo jesli po przekroczeniu czasu pracy spowodujesz jakiś poważniejszy wypadek to ty pojdziesz siedziec nie twoj szef.
~Pan Ordynator
To nie jest przekroczenie czasu pracy, lecz jak już napisał frycuś, skrócenie odpoczynku (nie odebranie w prawidłowej formie).
~kierowca
Teraz Ci podam przykład z życia osobiście przerobiony (nauczka dla spedytorów, magazynierów i cwaniaków szefów). Przyjechałem na rozładunek, na czas zgodnie z awizacją, oczywiście nikt nie miał czasu rozładować pod koniec mojej pracy obudzili się i pod rampę, więc powiedziałem, że za 50min kończy mi się czas pracy i jak nie rozładują to tu będę stał 11h. Tak się guzdrali, że po ponad 3h mówią odjeżdżaj i tu zdziwienie firanki zasłonięte i koniec pracy. Oczywiście najpierw straszył mnie cieć, potem jakiś gość z biura, w końcu wezwali Policję i tu władza mi mówi, żebym odjechał spod rampy, więc spytałem na jakiej podstawie i czy podbiją mi wydruk w tej sytuacji, a skąd Nie. Więc dalej stoję i poprosiłem o wezwanie ITD. Jakie było zdziwienie wszystkich kiedy to Pan inspektor obstawił auto słupkami i powiedzieli, że nikt mnie nie może ruszyć, a rano przyjadą po swoje słupki. Tak trzeba uczyć skoro każdy ma Nas w d... e. Dodam, że to nie była mała firemka tylko jeden z dużych magazynów logistycznych.

1

~Z telefonu
Zależy. Czasami gonią dla zasady, a równie dobrze ładunek mógłby zostać zaladowany nazajutrz rano. 15 godzin to jeszcze za mało?
~fryc
Kierowcą jesteś legendą.

1

~vice versa
A później się obudziles czy wytrzezwiales?

To więcej niż pewne że policjant nic nie mógł zrobić ani itd to pewnie nie było to miejsce publiczne więc mają związane ręce.
Pacholkami też nie mógł o bstawić z tegoż samego powodu.

Mógł jedynie zasugerować wezwanie holownika żeby odciągnąć zestaw spod rampy a kosztami obciążyć twoja firmę.
I wtedy właśnie odjechał ten co wymyślił te historie i opowiedział ci na parkingu

1

~Z telefonu
A co zrobić? Zakończyć wcześniej dzień w kraju gdzie jest baza, następnie wyjąć kartę, dać na out, pojeździć po placu, zrobić co trzeba i po pauzie zalogować karte w tym samym nieprawdziwym kraju.
~Miro
Pauzy i czas powinny byc swietoscia, ale za np 15 minut 1godzina dodatkowo za 30 tak z 3godziny dodatkowo Pauzy, pod odpowiedzialnoscia karna. A propos temat, masz leb radz sobie, czesto naobiecuja a potem cie oleja, nawet znajome firmy, na styk
~Wojtek88
Czyli w zasadzie zostaje albo w porę ugadać się przez spedycję że nie będzie możliwości ogarnąć tematu, albo nie ruszać się z miejsca biorąc na klate całe g*wno jakie nadpłynie
~Shichtfahrer
Co kurła ja nie zdomżem? ?
~Parkingowy dyrektor
A ja napiszę tak... Jutro też jest dzień, a roboty nikt nie przerobił.
~Pan Ordynator
Ale co masz zrobić jutro, zrób dziś:) Osobiście sam kilkakrotnie byłem bliski zablokowania rampy. Piczny włos, a zrobiłbym to bez względu na konsekwencje.
~Parkingowy dyrektor
Ja idę do biura prosze o zwrot dokumentów, melduję że przyjadę jutro rano. Ludzie szanujcie się... rampa poczeka.
~kiero
guzik sie znacie na transporcie.
jedynie co trzeba zrobic slusznego w takiej sytuacji, otworzyc strone etransport i zalozyc watek z pytaniem co robic
~zcx
jak ostatnio ze 3 razy kręciłem dobowy odpoczynek pod rampą.
~zcx
i to wszystko bez żadnej draki i wydzwaniania po spedytorach.

oznajmiłem, że czas mi się kończy i zostaje pod rampą.

usłyszałem tylko dobra.

rano odjechałem, zamknąłem furtki założyłem plombę i pojechałem, bo dokumenty dostałem po załadunku
~zcx
ale są takie miejsca, ze nie ma opcji byś został pod rampą.
~Parkingowy dyrektor
Pauza pod rampa... dobre sobie!!!Kuzwa parking jest od tego, a nie rampa-widać jakie poszanowanie dla samego siebie. Komwboje ramp, dajcie na luz bo rzygać się chce jak słyszę pauza pod rampa... jeszcze pewno jak jeden z drugim spał, to widlakowy to w nocy zaladował.
~Kierowca
Jak widzę sami rycerze. A życie weryfikuje.
Nie raz kręciłem pauzy dobowe pod rampą. Ostatnio w białymstoku. Przywiozłem towar, ale awizację miałem na noc. Wieczorem podjechałem, powiedziałem jak się sprawa ma. O 20. 00 stanąłem pod rampą. 5. 00 poszedłem po kwity i odjazd do roboty.
Kiedyś też często kręciłem pauzy pod rampą ale za dnia. Bo na wahadle robota była tak poukładana, że startowałem rano na rozładunek, godzina i przejeżdżałem 30km na załadunek. I tam w zależności od tego czy towar był czy nie i co ładowali stałem, aż załadowali. I zdarzało się, że odkręciłem 9h i wio, kierunek dom.
~Kierowca
A w gdyni, gdzie często się zrzucałem, zawsze pod rampą stał samochód i kręcił pauzę. Przyjeżdżał gość nad ranem ze wschodniej ściany i czekał pod rampą do wieczora aż go najpierw rozładują, a potem załadują. Więc nie rozumiem, o co to bicie piany. Jak jest możliwość to nie widzę problemu z pauzą pod rampą.
~Transportowski
ku ku na muniu piję, w zależności od pauzy, albo ćwierć, albo połówkę. Gdy proszą aby odjechał od rampy to oznajmia, że jest pijany i odjedzie za 11 lub 24 godziny.
~Parkingowy dyrektor
Jutro też jest dzień... tacho rozpoczniesz i wszystko na temat, robote jeden z drugim chce przerobić... jak macie od frachtu albo kilometra płacone to *licie robote jeden z drugim tym co mają dniówk, albo pracuje w systemie np 2/1-3/1... innego wytłumaczenia nie ma.
~Transportowski
Oczywiście nam pisze, że musi się wyspać alkoholik skończony.
~Pan Ordynator
Nie muszę, ale mogę. Nie mam potrzeby zrywać się po nocach, bo u dziada nie robię.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.158.174

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce