Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przewoźnicy zatęsknią za delegowaniem

ID: 240789


Takie słowa padły z ust jednego z ekspertów podczas dyskusji o Pakiecie Mobilności i o innych unijnych inicjatywach. I wszystko wskazuje na to, że słowa te mogą się spełnić.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (59)

~Driver
no to bedzie koniec dziadów, i nie tylko
~x-man
to bedzie koniec wsyzstkiego, wsyzstko podrozeje i to sporo. wsyzstko ladnie pieknie ale tylko na papierze. dziadow mi nie zal, ale dobre firmy upadna. druga sprawa Francuzi sobie strzela w kolano teraz sobie jak narazie strzelili w stope. w czwartek nikt juz nie chce w DE ladowac na francje z dostawa na piatek bo sie boja ze nie wroca. a nie widzialem juz dlugo Francuskiego auta w DE zeby cos ladowal. ale ich mi nie zal bo sa glupi i leniwi.
~~~~~~~~~~~
A ja mówię "kij ma dwa końce" nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Polski transport jest lepszy od zachodniego i na tej batalii wyjdzie lepiej.
~Kierowca
Lepszy i tańszy.
~Kierowca
Zlecenia które my robimy w ciągu 2 dni Francuz robi w 3 dni a i tak się spóźnia.
~Pit
Koniec przerzutuw. Bardzo dobrze. Zobaczymy jak nagle Niemcy Holendrzy i Belgowie zrobią tą całą najgorszą robotę.
~Kierowca
Zatrudnia za pół ceny tych którzy stracą pracę na przerzutach.
Wtedy będzie uczciwie
~Sylwester
zośka...
Nudzisz się, porozmawiamy?
Zalogować się?

1

~Pan Ordynator
Sylwek od zośki to ty się kurna odstosunkuj!
~Martin
UE potrzebuje taniej siły roboczej, a nie tanich firm Ze wschodu które wygryzaja ich z rynku
~Kirowiec
To nie firmy uciekna na zachód ale pracownicy.
Oczywiście cześć form zozy jakieś filie "na sztukę" ale to będzie mały odsetek.
Polskie firemki albo znika z europejskich dróg albo ich szefowie zaproponują kierowca pracę na zasadach franczyzy oczywiście pokrywając wszystkie koszta
~Pan Ordynator
Potem zleci się tu polski dziada, i będzie kwiczeć że "nima"z czego dołożyć.
~Pan Ordynator
A jeszcze potem szturmem ruszą na Brukselę z hasłem, wyzyskowi mówimy stanowcze nie!
~to ja Wiesiek
Maszoński się ogłasza że zatrudnia na umowę niemiecką.
~Krzysiek
Zobaczycie emeryturę niemiecka jak świnia niebo. Polskie firmy będą płacić do niemieckiego Zusu nie dla was a dla starzejącego się niemieckiego społeczeństwa a dla kierowcy zagranicznego po odliczeniu
kosztow operacyjnych zostanie gwno

1

~Transportowski
Tak czy inaczej polski kierowca jest w czarnej du pie, będzie kręcił kołem do końca swych dni za 1000 EUR miesięcznie.
~bywalec
Wyjście będzie proste - kierowcy na swojej działalności i te wszystkie pakiety, bzdety i inne gówna można olać. Kierowca dostanie całość "wypłaty" przelewem na konto i wtedy może sobie płacić ZUS od nawet 8000 brutto. Nie wierze, że firmy sprostają tym idiotycznym wymaganiom i albo kierowcy się dostosują do sytuacji albo bezrobocie.

1

Dawid87
Zatrudnienie tylko na działalność, system 8/2 zmieni sie na 12/2, i jakoś to będzie, cała wypłata na konto kierowcy, a nie okradasz Państwo, dostaje pieniądze i powinien odprowadzić od nich podatek, kierowca to nie święta krowa
~Dawid
Masz rację Dawidzie 12 dni na dwa tygodnie wolnego to super system popieram cię

1

~Kierowca
Kiedyś na wycieczce zaliczyłem taką jedną, co mówiła że jej mąż łeb przed monitorem trzyma cały czas i trolluje pod Nickiem pocztowy
~Pan Ordynator
Yyyychmmm, dziady już kombinują.
Dawid87
pocztowy jeło/pie ja się dostosuje do przepisów, zatrudniając kierowców na działalności, kierowcy też się dostosują do tego albo wy/pad, spadnie z rynku kilka firm, ey kierowcach będzie można przebierać,
~Transportowski
Robol zawsze pozostanie robolem, tylko teraz będzie musiał jeszcze płacić pańszczyznę do ZUSu, historia zatacza koło.
~Transportowski
ku ku na muniu - dziad szoferze, jeśli będziesz chciał pracować i zarabiać to będziesz płacił ZUS i podatki, zobaczymy o której wtedy będziesz wstawał leniu.
~pocztowy :)
Niestety ku ku ale transportowski ma racje
~Kierowca
Pocztowy zapytaj swojej kobity o wrażenia z Wielkiego Muru.
Raczej ci wszystkiego nie opowiedziała :-)
~!!!iiii
Spółka SA gdzie kierowcy są udziałowcem i np. 1% współwłaścicielem na kontrakcie i po sprawie. Wtedy jeździ od % lub km nikt wspolwlascicielowi nie zabroni siedzenia we własnej budzie. Oczywiście to rozwiązanie dla małych i średnich firm, bo wielkie korpo maja siedziby w kilku krajach i te przepisy ich guzik obchodzą. Firma z opisanej sytuacji przeniesie się na zachodnią stronę Odry i po problemie. Koszt prowadzenia firmy w PL i De są prawie identyczne różnice są groszowe. Pracodawca w De jest szanowany przez państwo a dziad kierowcę można zwolnić nawet na L4.
~to ja Wiesiek
Jacy wy mądrzy jesteście, zatrudnicie kierowców na działalności. Tylko ze Niemcy zatrudniają na umowy o pracę. A taki Maszoński zatrudnia nawet na niemiecka umowę, lub polska jak kto woli. A jeżeli ktoś będzie chciał na działalności to przewoźnik jest zbędnym ogniwem między kierowcą, a spedycją. Używany ciągnik można kupić na początek za 50-60 tys. nie starszy niż 5-6 lat. A naczepę i karty paliwowe da spedycja.

1

~to ja Wiesiek
Wykrzyknik po co kierowca ma się bawić w udziały, na dole jest ściana płaczu, zobacz ile oferują niemieckie firmy dla kierowcy.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.91.11.30

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels