ID: 240789
Przewoźnicy zatęsknią za delegowaniem
ID: 240789
ID: 240789
Takie słowa padły z ust jednego z ekspertów podczas dyskusji o Pakiecie Mobilności i o innych unijnych inicjatywach. I wszystko wskazuje na to, że słowa te mogą się spełnić.
Takie słowa padły z ust jednego z ekspertów podczas dyskusji o Pakiecie Mobilności i o innych unijnych inicjatywach. I wszystko wskazuje na to, że słowa te mogą się spełnić.
~etransport.pl
Posty (59)
~Driver | no to bedzie koniec dziadów, i nie tylko | |||
~x-man | to bedzie koniec wsyzstkiego, wsyzstko podrozeje i to sporo. wsyzstko ladnie pieknie ale tylko na papierze. dziadow mi nie zal, ale dobre firmy upadna. druga sprawa Francuzi sobie strzela w kolano teraz sobie jak narazie strzelili w stope. w czwartek nikt juz nie chce w DE ladowac na francje z dostawa na piatek bo sie boja ze nie wroca. a nie widzialem juz dlugo Francuskiego auta w DE zeby cos ladowal. ale ich mi nie zal bo sa glupi i leniwi. | |||
~~~~~~~~~~~ | A ja mówię "kij ma dwa końce" nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Polski transport jest lepszy od zachodniego i na tej batalii wyjdzie lepiej. | |||
~Kierowca | Lepszy i tańszy. | |||
~Kierowca | Zlecenia które my robimy w ciągu 2 dni Francuz robi w 3 dni a i tak się spóźnia. | |||
~Pit | Koniec przerzutuw. Bardzo dobrze. Zobaczymy jak nagle Niemcy Holendrzy i Belgowie zrobią tą całą najgorszą robotę. | |||
~Kierowca | Zatrudnia za pół ceny tych którzy stracą pracę na przerzutach. Wtedy będzie uczciwie | |||
~Sylwester | zośka... Nudzisz się, porozmawiamy? Zalogować się? | 1 | ||
~Pan Ordynator | Sylwek od zośki to ty się kurna odstosunkuj! | |||
~Martin | UE potrzebuje taniej siły roboczej, a nie tanich firm Ze wschodu które wygryzaja ich z rynku | |||
~Kirowiec | To nie firmy uciekna na zachód ale pracownicy. Oczywiście cześć form zozy jakieś filie "na sztukę" ale to będzie mały odsetek. Polskie firemki albo znika z europejskich dróg albo ich szefowie zaproponują kierowca pracę na zasadach franczyzy oczywiście pokrywając wszystkie koszta | |||
~Pan Ordynator | Potem zleci się tu polski dziada, i będzie kwiczeć że "nima"z czego dołożyć. | |||
~Pan Ordynator | A jeszcze potem szturmem ruszą na Brukselę z hasłem, wyzyskowi mówimy stanowcze nie! | |||
~to ja Wiesiek | Maszoński się ogłasza że zatrudnia na umowę niemiecką. | |||
~Krzysiek | Zobaczycie emeryturę niemiecka jak świnia niebo. Polskie firmy będą płacić do niemieckiego Zusu nie dla was a dla starzejącego się niemieckiego społeczeństwa a dla kierowcy zagranicznego po odliczeniu kosztow operacyjnych zostanie gwno | 1 | ||
~Transportowski | Tak czy inaczej polski kierowca jest w czarnej du pie, będzie kręcił kołem do końca swych dni za 1000 EUR miesięcznie. | |||
~bywalec | Wyjście będzie proste - kierowcy na swojej działalności i te wszystkie pakiety, bzdety i inne gówna można olać. Kierowca dostanie całość "wypłaty" przelewem na konto i wtedy może sobie płacić ZUS od nawet 8000 brutto. Nie wierze, że firmy sprostają tym idiotycznym wymaganiom i albo kierowcy się dostosują do sytuacji albo bezrobocie. | 1 | ||
Dawid87
| Zatrudnienie tylko na działalność, system 8/2 zmieni sie na 12/2, i jakoś to będzie, cała wypłata na konto kierowcy, a nie okradasz Państwo, dostaje pieniądze i powinien odprowadzić od nich podatek, kierowca to nie święta krowa | |||
~Dawid | Masz rację Dawidzie 12 dni na dwa tygodnie wolnego to super system popieram cię | 1 | ||
~Kierowca | Kiedyś na wycieczce zaliczyłem taką jedną, co mówiła że jej mąż łeb przed monitorem trzyma cały czas i trolluje pod Nickiem pocztowy | |||
~Pan Ordynator | Yyyychmmm, dziady już kombinują. | |||
Dawid87
| pocztowy jeło/pie ja się dostosuje do przepisów, zatrudniając kierowców na działalności, kierowcy też się dostosują do tego albo wy/pad, spadnie z rynku kilka firm, ey kierowcach będzie można przebierać, | |||
~Transportowski | Robol zawsze pozostanie robolem, tylko teraz będzie musiał jeszcze płacić pańszczyznę do ZUSu, historia zatacza koło. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu - dziad szoferze, jeśli będziesz chciał pracować i zarabiać to będziesz płacił ZUS i podatki, zobaczymy o której wtedy będziesz wstawał leniu. | |||
~pocztowy :) | Niestety ku ku ale transportowski ma racje | |||
~Kierowca | Pocztowy zapytaj swojej kobity o wrażenia z Wielkiego Muru. Raczej ci wszystkiego nie opowiedziała :-) | |||
~!!!iiii | Spółka SA gdzie kierowcy są udziałowcem i np. 1% współwłaścicielem na kontrakcie i po sprawie. Wtedy jeździ od % lub km nikt wspolwlascicielowi nie zabroni siedzenia we własnej budzie. Oczywiście to rozwiązanie dla małych i średnich firm, bo wielkie korpo maja siedziby w kilku krajach i te przepisy ich guzik obchodzą. Firma z opisanej sytuacji przeniesie się na zachodnią stronę Odry i po problemie. Koszt prowadzenia firmy w PL i De są prawie identyczne różnice są groszowe. Pracodawca w De jest szanowany przez państwo a dziad kierowcę można zwolnić nawet na L4. | |||
~to ja Wiesiek | Jacy wy mądrzy jesteście, zatrudnicie kierowców na działalności. Tylko ze Niemcy zatrudniają na umowy o pracę. A taki Maszoński zatrudnia nawet na niemiecka umowę, lub polska jak kto woli. A jeżeli ktoś będzie chciał na działalności to przewoźnik jest zbędnym ogniwem między kierowcą, a spedycją. Używany ciągnik można kupić na początek za 50-60 tys. nie starszy niż 5-6 lat. A naczepę i karty paliwowe da spedycja. | 1 | ||
~to ja Wiesiek | Wykrzyknik po co kierowca ma się bawić w udziały, na dole jest ściana płaczu, zobacz ile oferują niemieckie firmy dla kierowcy. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz