ID: 240789
Przewoźnicy zatęsknią za delegowaniem
ID: 240789
ID: 240789
Takie słowa padły z ust jednego z ekspertów podczas dyskusji o Pakiecie Mobilności i o innych unijnych inicjatywach. I wszystko wskazuje na to, że słowa te mogą się spełnić.
Takie słowa padły z ust jednego z ekspertów podczas dyskusji o Pakiecie Mobilności i o innych unijnych inicjatywach. I wszystko wskazuje na to, że słowa te mogą się spełnić.
~etransport.pl
Posty (59)
~Driver | no to bedzie koniec dziadów, i nie tylko | |||
~x-man | to bedzie koniec wsyzstkiego, wsyzstko podrozeje i to sporo. wsyzstko ladnie pieknie ale tylko na papierze. dziadow mi nie zal, ale dobre firmy upadna. druga sprawa Francuzi sobie strzela w kolano teraz sobie jak narazie strzelili w stope. w czwartek nikt juz nie chce w DE ladowac na francje z dostawa na piatek bo sie boja ze nie wroca. a nie widzialem juz dlugo Francuskiego auta w DE zeby cos ladowal. ale ich mi nie zal bo sa glupi i leniwi. | |||
~~~~~~~~~~~ | A ja mówię "kij ma dwa końce" nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Polski transport jest lepszy od zachodniego i na tej batalii wyjdzie lepiej. | |||
~Kierowca | Lepszy i tańszy. | |||
~Kierowca | Zlecenia które my robimy w ciągu 2 dni Francuz robi w 3 dni a i tak się spóźnia. | |||
~Pit | Koniec przerzutuw. Bardzo dobrze. Zobaczymy jak nagle Niemcy Holendrzy i Belgowie zrobią tą całą najgorszą robotę. | |||
~Kierowca | Zatrudnia za pół ceny tych którzy stracą pracę na przerzutach. Wtedy będzie uczciwie | |||
~Sylwester | zośka... Nudzisz się, porozmawiamy? Zalogować się? | 1 | ||
~Pan Ordynator | Sylwek od zośki to ty się kurna odstosunkuj! | |||
~Martin | UE potrzebuje taniej siły roboczej, a nie tanich firm Ze wschodu które wygryzaja ich z rynku | |||
~Kirowiec | To nie firmy uciekna na zachód ale pracownicy. Oczywiście cześć form zozy jakieś filie "na sztukę" ale to będzie mały odsetek. Polskie firemki albo znika z europejskich dróg albo ich szefowie zaproponują kierowca pracę na zasadach franczyzy oczywiście pokrywając wszystkie koszta | |||
~Pan Ordynator | Potem zleci się tu polski dziada, i będzie kwiczeć że "nima"z czego dołożyć. | |||
~Pan Ordynator | A jeszcze potem szturmem ruszą na Brukselę z hasłem, wyzyskowi mówimy stanowcze nie! | |||
~to ja Wiesiek | Maszoński się ogłasza że zatrudnia na umowę niemiecką. | |||
~Krzysiek | Zobaczycie emeryturę niemiecka jak świnia niebo. Polskie firmy będą płacić do niemieckiego Zusu nie dla was a dla starzejącego się niemieckiego społeczeństwa a dla kierowcy zagranicznego po odliczeniu kosztow operacyjnych zostanie gwno | 1 | ||
~Transportowski | Tak czy inaczej polski kierowca jest w czarnej du pie, będzie kręcił kołem do końca swych dni za 1000 EUR miesięcznie. | |||
~bywalec | Wyjście będzie proste - kierowcy na swojej działalności i te wszystkie pakiety, bzdety i inne gówna można olać. Kierowca dostanie całość "wypłaty" przelewem na konto i wtedy może sobie płacić ZUS od nawet 8000 brutto. Nie wierze, że firmy sprostają tym idiotycznym wymaganiom i albo kierowcy się dostosują do sytuacji albo bezrobocie. | 1 | ||
Dawid87
| Zatrudnienie tylko na działalność, system 8/2 zmieni sie na 12/2, i jakoś to będzie, cała wypłata na konto kierowcy, a nie okradasz Państwo, dostaje pieniądze i powinien odprowadzić od nich podatek, kierowca to nie święta krowa | |||
~Dawid | Masz rację Dawidzie 12 dni na dwa tygodnie wolnego to super system popieram cię | 1 | ||
~Kierowca | Kiedyś na wycieczce zaliczyłem taką jedną, co mówiła że jej mąż łeb przed monitorem trzyma cały czas i trolluje pod Nickiem pocztowy | |||
~Pan Ordynator | Yyyychmmm, dziady już kombinują. | |||
Dawid87
| pocztowy jeło/pie ja się dostosuje do przepisów, zatrudniając kierowców na działalności, kierowcy też się dostosują do tego albo wy/pad, spadnie z rynku kilka firm, ey kierowcach będzie można przebierać, | |||
~Transportowski | Robol zawsze pozostanie robolem, tylko teraz będzie musiał jeszcze płacić pańszczyznę do ZUSu, historia zatacza koło. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu - dziad szoferze, jeśli będziesz chciał pracować i zarabiać to będziesz płacił ZUS i podatki, zobaczymy o której wtedy będziesz wstawał leniu. | |||
~pocztowy :) | Niestety ku ku ale transportowski ma racje | |||
~Kierowca | Pocztowy zapytaj swojej kobity o wrażenia z Wielkiego Muru. Raczej ci wszystkiego nie opowiedziała :-) | |||
~!!!iiii | Spółka SA gdzie kierowcy są udziałowcem i np. 1% współwłaścicielem na kontrakcie i po sprawie. Wtedy jeździ od % lub km nikt wspolwlascicielowi nie zabroni siedzenia we własnej budzie. Oczywiście to rozwiązanie dla małych i średnich firm, bo wielkie korpo maja siedziby w kilku krajach i te przepisy ich guzik obchodzą. Firma z opisanej sytuacji przeniesie się na zachodnią stronę Odry i po problemie. Koszt prowadzenia firmy w PL i De są prawie identyczne różnice są groszowe. Pracodawca w De jest szanowany przez państwo a dziad kierowcę można zwolnić nawet na L4. | |||
~to ja Wiesiek | Jacy wy mądrzy jesteście, zatrudnicie kierowców na działalności. Tylko ze Niemcy zatrudniają na umowy o pracę. A taki Maszoński zatrudnia nawet na niemiecka umowę, lub polska jak kto woli. A jeżeli ktoś będzie chciał na działalności to przewoźnik jest zbędnym ogniwem między kierowcą, a spedycją. Używany ciągnik można kupić na początek za 50-60 tys. nie starszy niż 5-6 lat. A naczepę i karty paliwowe da spedycja. | 1 | ||
~to ja Wiesiek | Wykrzyknik po co kierowca ma się bawić w udziały, na dole jest ściana płaczu, zobacz ile oferują niemieckie firmy dla kierowcy. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.