ID: 240397
W ciągu 9 lat włosi stracili 34 tysiące przewoźników
ID: 240397
ID: 240397
Z badań wynika, że w ostatnim dziesięcioleciu pracę straciło także 135 tysięcy kierowców.
Z badań wynika, że w ostatnim dziesięcioleciu pracę straciło także 135 tysięcy kierowców.
~etransport.pl
Posty (26)
~Da_las | Gdzie ten matematyk kończył szkołę??? 20509 - 6395 = 14114 10912 - 3569 = 7343 1190 - 288 = 902 Mistrzostwo świata. Najważniejsze zrobić aferę, rzetelna informacja nie ma znaczenia. | |||
~fryc | Ktoś stracił, ktoś inny zyskał. | |||
~kiero | Wschód zyskał. Włącz cb we Włoszech większy tam gwar niz u Niemca. Takie moje małe spostrzeżenie. Jak ktosik ma jakieś dane przeczące mojej opinii proszę o udostępnienie w jakimkolwiek języku, bo jednak nogę być w błędzie. | |||
kevlar
| Kiedyś Włosi i Holendrzy to była podstawa transportu europejskiego. Teraz rządzi wschodnia Europa, Rumuni i Bułgarzy... Taka jest prawda... Tańszy przewoźnik zawsze wygra z droższym. Jakość gorsza (nie zawsze bo bywa że lepsza ) ale cena dużo niższa... | |||
~fryc | W Italii rządzą Rumuni i Bułgarzy? Kevlar jebne zara ze śmiechu. | |||
~fryc | kiero mogę to tylko potwierdzić. | |||
~Zen | Niema miejsc pracy dla włoskich kierowców, to dlaczego zatrudniają Romków i Albańczyków? | |||
~Ł ysy | "Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców ". | |||
~zcx | zwykłe ubijanie piany, i żeby się nie okazało że ilość zatrudnień i powstania nowych firm jest większa od ilości zwolnień i upadłości. | |||
~Kiero | Rumun opanowal Wlochy i Hiszpanie. To sa takie mendu spoleczne ze jak ich widze to rozwolnienia dostaje. To zlodziejska nacja i kto ich do uni wpuscil. A zmowu Polske opanowala rzesza. Ukrainskich fachowcow od transportu międzynarodowego. Takze co daleko szukac tych rotacji w prowdzeniu pojazdu jak u nas amy to nacodzien. Kiedys mowiono gdzie parking tam rumun dzis gdzie parking tam 5 ukraincow | |||
~Pan Ordynator | Glacy jak zwykle coś we łbie się pomieszało. Nie firm pustaku, a dziadów. | |||
~faq | Włosi to lenie.. nie chce im się pracować fizycznie i tyle w temacie.. | |||
~fryc | Włosi zatrudniają Rumunów, Niemcy Polaków, Polacy Ukraińców Wszędzie podobnie. | |||
~fryc | Wszyscy chcą zaoszczędzić na tańszej sile roboczej. | |||
~faq | i tu rodzi się pytanie kiedy ostatecznie zaleją nas żółtki i reszta tubylców... Po nich nie ma już nikogo... | |||
~Ł ysy | Fryc. Wszędzie podobnie, ale i tak polski kiero jest najlepszy. Cała Europa o niego się boje. Nawet rumuńskie firmy. | |||
Dawid87
| EU zaprosiła wschódu Europy do siebie bo chciał tanią siłę roboczą, trochę im nie wyszło. | |||
~Kierownik ciężarówki | Zaprosiła do siebie, bo byli im potrzebni. Nie myśleli za to, że dziady tej "potęgi transportowej", zniszczą tak tą branżę. Głupi i pazerny Polski "szef", zaczął wojnę miedzy sobą, czego nigdy na zachodzie nie było, a Jak się to kończy, widać. | -1 | ||
Dawid87
| Osiołku82, przed zaproszeniem Polski do EU, o Polsce panowały stereotypy, typowo podobnych do twojego zachowania : deb/il, tania siła robocza ( w De super firmy zatrudniające tanią siłę z PL), ale zapomnieli o przedsiębiorczych ludziach, teraz im qurwa jakoś przeszkadzamy. | 2 | ||
~ostrowiec | co za nagłówek i artykuł... jakoś nikt się nie rozwodził nad tym jak Polsce przez blisko 30 lat sprzedawano fabryki, zamykano kopalnie niszczono rodzime firmy. Nikt się nie rozwodzi nad tym, że większość Polaków zakupy robi w zachodnich sklepach. Wygrywa tańszy i lepszy co to włochów dziwi? Ciekawe czy jeśli znowu będą zmuszeni fabrykę fiata znowu przenieść do włoch to co będą mówić? Niech się odwalą wolny rynek. | |||
~Da_las | Kto wymyslil, ze wloskie firmy zaliczyly bankructwo musial byc totalnie niezorientowany w temacie. Wlosi pootwierali firmy glownie w Rumuni, Polsce i innych krajach wlaczonych do UE od 2004roku. I jak krecili lody tak kreca dalej. Oni tez potrafia liczyc. Problem ma rzad wloski, bo im kasa ucieka bokiem. | 1 | ||
~Kierownik ciężarówki | 87 za dużo mam tam rodziny, żebym uwierzył w brednie, jakie napisałeś. O jakich przedsiębiorczych ludziach piszesz? O tych, którzy podorabiali sie kosztem zwykłego obywatela dużych firm? Ci którzy gnoili kierowce po 24h na dobę, wykorzystując sytuację pracy na rynku w latach 90-tych? Ci którzy zatrudniali ludzi na umowy śmieciowe, a obecnie na umowy o pracę za najniższą krajową? Gratuluję Ci głupoty. Gdyby szefowie firm zachodnich mogli postępować w taki sposób, byli by dzisiaj miliarderami. Rusz trochę tą główką czasami, to nic nie kosztuje. | |||
~Da_las | 82, glupi jestes od tak czy ktos ci za to placi??? Ta naiwna teze o tym wspanialym zachodzie mozesz pociskac glupszym od siebie. Ile firm zachodnich ma problemy za stworzenie obozu pracy a ile firm polskich??? Takie *ly moze wymyslec tylko szoferzyna, ktoremu wydaje sie, ze wszystko wie najlepiej, a jest jak jest. | |||
~Kierownik ciężarówki | Da las? Czytaj ze zrozumieniem, a później wyzywaj. Czy ja napisałem o zachodzie w czasie teraźniejszym? Moja opinia dotyczyła zachodu w czasie przeszłym, także nie pisz mi, że dawniej tam nie było dobrze. Na dzień dzisiejszy, zachodu już nie ma. Za to jest republika muzułmańska. | |||
~Da_las | Tak tak. Sami swieci i bez skazy. Holendrzy na wyposazeniu seryjnym wylaczniki tachografu, zamilowanie do aut na tarczki, wozenie po 40 ton. Za dlugo mam do czynienia z transportem, zeby takie bajki lykac. Dunczycy to az sie doczekac nie mogli jak wschodnie kraje zostana wlaczone do UE. U nich byla od dawna gospodarka WOLNORYNKOWA. Ich przekrety nie wychodzily, poniewaz sluzby kontrolne wolaly skupiac sie na autach ze wschodnimi tablicami. Teraz dziura budzetowa jest bezgraniczna to i biora sie za swojakow. I coraz bardziej znika aureolka a pokazuja sie ich rogi. | |||
~Da_las | I ostatnie pytanie. Kolonie zamorskie kogo byly specjalnoscia??? Polakow???!!! Co do lat '90 to nie bez powodu nazywa sie je szalonymi. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.