ID: 240368
Scania R450 problemy z spalaniem
ID: 240368
ID: 240368
Witam, mam problem ze scania e6 r450 ze zmienną geometrią.
Rozszczelniła się chłodnica intercoolera, wymieniona a spalanie zostało tak jak przed awarią. Auto pali na pusto w granicach 27-29L pełno ciężko po za autostradą zejść poniżej 32L. Brak błędów. Ciśnienie doładowania pod obciążeniem max pokazało 3. 3-3. 5 bar. Może ktoś wie jakie jest książkowe? Auto ma przejechane 500 tyś. Filtry wymienione. Na dolocie do chłodnicy za turbina w tym gumowym wężu były ślady oleju, auto jednak na bagnecie trzyma olej, nie kopci, moc w miarę też ma. Może ktoś przerabial taki temat w tym silniku?
Pozdrawiam
Witam, mam problem ze scania e6 r450 ze zmienną geometrią.
Rozszczelniła się chłodnica intercoolera, wymieniona a spalanie zostało tak jak przed awarią. Auto pali na pusto w granicach 27-29L pełno ciężko po za autostradą zejść poniżej 32L. Brak błędów. Ciśnienie doładowania pod obciążeniem max pokazało 3. 3-3. 5 bar. Może ktoś wie jakie jest książkowe? Auto ma przejechane 500 tyś. Filtry wymienione. Na dolocie do chłodnicy za turbina w tym gumowym wężu były ślady oleju, auto jednak na bagnecie trzyma olej, nie kopci, moc w miarę też ma. Może ktoś przerabial taki temat w tym silniku?
Pozdrawiam
~Ynwa2304*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (78)
~Ryszard | Może pora nauczyć się jeździć Scania | 1 | ||
~Smakosz | Duże spalania 1. Sprawdź kierowcę złodzieja a jeśli chodzi o auto... | 1 | ||
~Smakosz | 1. Doldaodwanie 2. Wytryski. 3. Wszystkie czujniki 4. Regulacja zaworów 5. Filtry paliwowe są prawdę ważne - Iveco np. zapchany odstojnik i 15l więcej 6. Odmę również | 1 | ||
~barbakan | Filtry paliwa i powietrza oryginalne czy z zamiennika? Oryginały kupisz tylko w serwisie nie w autosie. | |||
~Adam | W hpi jeżdżę na filtronie paliwowym i powietrza. W 31l na kraju się mieści. To bardzo dobrej jakości filtry | |||
~barbakan | Samoobrona próbe oryginały. Gwarantuje zauważysz różnicę. | |||
gigi
| dpf do mycia i problem zniknie | |||
~barbakan | gigi dpf sie wymienia nie myje. Po za tym nie tutaj jest problem | |||
~Sid | Robiłeś diagnostykę? Może któryś czujnik walnięty? Jeżeli turbina o zmiennej geometrii to może zawór sterowania? | |||
~Sid | Kiedyś u nas w sali się bardzo mocno pisało Turbo wymieniliśmy na nowe po jednej trasie znowu jeden wielki pisk A co się okazało kolektor dolotowy się poluźnić | |||
gigi
| błędne myślenie, mycie metoda hydrodynamiczną usuwa 99 % zanieczyszczeń i dpf jak nowy, taka zabawa na pewno jest parokrotnie tańsza niż nowy wkład, prawie każda scania lubi sobie siorpnąć oliwki i mamy zapchanie dpf w postaci popiołu | |||
gigi
| zawsze można ogarnąć metodą Łysego : płyn do mycia kominków + karcher, jest jeszcze taniej | |||
~barbakan | gigi zgadzam się, na jakiś kwartał. Tłumy trafiają do serwisu rusków i polaczków którzy tą metodą udrażniali dpf z popękanymi wkładami. Pozorna oszczędność. Ale jak kto lubi. | |||
gigi
| byłem świadkiem jak jeden szef zawiózł w zeszłym roku na wymycie i auto juz prawie rok przelatało i jest ok, jak problem powraca z zapchanym dpf czyli problem leży na 100 % w układzie paliwowym pod warunkiem że nie spala oleju | |||
~barbakan | Zacznijmy od rzeczy oczywistej. Czy dpd jest zakochany co sygnalizuje kod usterki ems 9237 nawet jak przesłuchany, a nie wywala kodu to nie ma wpływu na spalanie. Wpierw podstawy i filtry z oryginału. Nie nadziewane zamienniki podobno dobrej jakości. Układ paliwowy jeśli winny to ma przeciek wewnętrzny. Co też sygnalizują usterki. Kolejne rozłożenie głównego mostu i skierować. Często nieregularnie używać trybu pełnej mocy i kręcić silnik. Tryb ekologiczny nie daje powierza czyli auto nie jedzie ale i też nie pali paliwa. 80%sukcesu to łącznik. | |||
~zcx | barbakan 2020-05-06 00:09:45 a polskiego to w szkole nie uczyli? | |||
~barbakan | powiedział co wiedział. Ty masz żome czy męża? | |||
~zcx | miesiąc zmarnowany przez ciebie bo nadal jesteś z polskim na bakier | |||
Zainteresowany1
| ~barbakan Pisał zcx w którymś temacie, że ma aktualnie chłopaka ale jak LGBT dojdzie do władzy to wyjdzie za mąż k będzie miał już męża + klientów męskich na parkingu wieczorną porą od groma | |||
~zcx | 2020-06-15 16:56:04 ~barbakan Pisał zcx w którymś temacie, że ma aktualnie chłopaka ale jak LGBT dojdzie do władzy to wyjdzie za mąż k będzie miał już męża + klientów męskich na parkingu wieczorną porą od groma WON WIELORYJOWA QU/RWO | |||
~barbakan | zcx jak taga męska dziwka lubi chłopców | |||
~zcx | ~barbakan 2020-06-1 8 08:19:32 zcx jak taga męska dziwka lubi chłopców przed stawiłeś się kim jesteś, to teraz spie?rdalaj | |||
~Jarek | Witam, koledzy mam pytanie. Jesli zmienię opony na osi napędowej z 80 na 70 o ile mogą pójść Obroty silnika do góry. | |||
~megadziadtrans | ze 150 obrotów, strzelam | |||
~Wania | Zmienić Siofera I Auto Powinno Mniej Palić. Polecam Sprawdzona Metoda. Siofera Na Kurs Ekonomicznej Jazdy Wysłać :) :) :) | |||
~kiero | ~Jarek 2021-06-05 20:39:29 Witam, koledzy mam pytanie. Jesli zmienię opony na osi napędowej z 80 na 70 o ile mogą pójść Obroty silnika do góry. Różnica będzie 6 procent | |||
~450 | Mam R450 + egr + vtg Spalanie to 27- 30 l z tonami Przebieg 900tys km Turbo i egr oryginał, jeszcze nie wymieniane bo nie ma takiej potrzeby jak działa. Ale wtryski i dpf nowe Jeżeli pojazd ma egr który jest sprawny to nie ma żadnego wpływu na spalanie ! | |||
~młody | scania po przebiegu 400-500 tys km będzie paliła ponad 30 litrów i to jest normalne z 24 tonami ładunku. Oczywiści mowa o spalaniu realnym nie tym z komputer gdzie scania lubi zaniżać normę. Ogólnie te auta 450 bez EGR nie są złe i nie ma co szukać "dziury w całym" bo można sobie tylko pogorszyć. A spalanie 26-27 litrów z 24 tonami to tylko na nowym silniku nie takim z przebiegiem ponad pół miliona, przecież to normalne że auto będzie palić coraz więcej z przyrostem przebiegu. Fizyki nie oszukasz. | |||
~Dziad cebulowy | Bredzisz, te modele do miliona kilometrów jeżdżą bezawaryjnie i spalanie w normie. Zamuliles silnik albo jeździsz na rzepaku 30%, bo tani masz. | |||
JoannaW4U
| Naprawa- diagnostyka: - sterowników silnika S6 S7 S8 EMD1 - koordynatorów COO7/ COO6 - sterownika skrzyni biegów OPC4/ OPC5 - sterownika ADBLUE EC3 - systemów ADBLUE -chip tuning Dojazd do klienta 24h POLSKA- UE Truck Electric kontakt (24h) +48 608 376 472 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.