ID: 240311
Scania R500 czy Volvo FH13 500
ID: 240311
ID: 240311
Witam jak w temacie planuje w niedalekiej przyszłości kupić jeden z wyżej wymienionych samochód czyli SCANIA R500 V8 lub VOLVO FH13 500 km. Dodam że interesuje mnie wersja low deck.
Dobra opinia użytkowników była by bardzo pomocna. Chodzi oczywiście o awaryjność, koszty serwisowania, ekonomikę.
Witam jak w temacie planuje w niedalekiej przyszłości kupić jeden z wyżej wymienionych samochód czyli SCANIA R500 V8 lub VOLVO FH13 500 km. Dodam że interesuje mnie wersja low deck.
Dobra opinia użytkowników była by bardzo pomocna. Chodzi oczywiście o awaryjność, koszty serwisowania, ekonomikę.
Posty (7)
81leszek81
| jak w temacie... | |||
~Co mnie to | Jak cie stać to scania. Malo awaryjne auto. Ekonomiczne jeśli masz kierowcę a nie łącznika. Jeżdżę streamline 450 i przez 4lata wymieniony był dpf ( standard przy 400tys w scanii) a poza tym tylko wymiana olejów. Jeśli chodzi o nowe auto oczywiście. Jeśli chodzi o używane - nieważne co kupisz. To loteria | |||
~ciekawy | Jeżdżę streamline 450 i przez 4lata wymieniony był dpf ( standard przy 400tys w scanii) Jeśli dla ciebie to standard to oznacza że jesteś tylko łącznikiem a nie kierowcą | |||
~zcx | r500 to obecnie r6 a nie V8 | 1 | ||
~juta | standardem nazywam rzeczy o ktorych wiadomo od samego pocztaku. na serwisie, przy odbiorze auta powiedzieli ze w okolicach tego przebiegu bedzie do wymiany dpf. pomylili sie o 30tys km | -1 | ||
~ciekawy | Głupich nie sieją to prawda. | |||
81leszek81
| Nie kłócić się panowie. Każda opinia jest przydatna. A jeżeli chodzi o nową Scanie r500 to tak jest to silnik rzędowy ale mi akurat chodzi o streamline z 2013 roku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.