ID: 239911
Pierwsza praca na solówce - kurier
ID: 239911
ID: 239911
Witam serdecznie, chciałbym wiedzieć jak wygląda praca na solówce w firmie kurierskiej, czy jest ogólnie ciężko i jak to ogólnie wygląda? Np. w poczcie polskiej lub w firmie 'pekaes'. Proszę o informacje osoby które pracowały lub pracują jako kurierzy na kat. C :)
Witam serdecznie, chciałbym wiedzieć jak wygląda praca na solówce w firmie kurierskiej, czy jest ogólnie ciężko i jak to ogólnie wygląda? Np. w poczcie polskiej lub w firmie 'pekaes'. Proszę o informacje osoby które pracowały lub pracują jako kurierzy na kat. C :)
~shine*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (25)
~shine | jak w temacie... | |||
~Kiero | Trzeba ciągać palety, różnie to jest zależy do kogo wieziesz. Mam tutaj na myśli prace w Pekaesie generalnie to syf. Przeważnie jest około 10 punktów do rozwiezienia. Jeśli chcesz coś wiedzieć konkretniej to pytaj. | |||
~Miro | Sprawdz winde i silowniki przy niej, wycieki oleju. Jak syf podaruj sobie. Rowniez czy podloga paki nie przypomina fal na morzu | |||
~Omek | Zależy od spedycji. Ja pierwsza przygode z takim transportem dobrze wspominam. Zaczynałem kolo 7. Spedycja z Jaworzna. Rejon dosyć spory. Śląsk i małopolska. Bywało ze zaczynałem w Katowicach A kończyłem w Skawinie. Liczba punktów zależy od dnia. Czasami było 15 ale dosyć blisko siebie, czasami 4 ale dosyć daleko. Najgorsze jest wszystkim dogodzić. Jedni przyjmują dostawy caly dzien inni np od 7 do 13. Niektórzy liczą towar i trzeba czekać. Towar mialem na paletach wiwc wszystko paleciakiem jezdzilo. Ale później spedycja przeszła fuzje, przenieśli się do Tychów i brali najgorszy szit. Np trafiły mi się jakieś rury czy coś podobnego na 6 metrów. A auto izoterma. Więc tylko tyłem zaladunek. Tak że wszystko kolego zależy od spedycji i kto ci układa robote. Trafisz na matoła i po tygodniu rzucisz transport A może trafisz na fajnego spedytora i będzie ok. Trzeba próbować i szukać... Nie tu to gdzie indziej. | |||
~Omek | A co do aut z windą. Faktycznie trzeba kontrolować. Mi po jakimś czasie winda opadala i bywało niebezpiecznie. Jak kladli cos ciężkiego to wozkowy musiał odrazu dac widły pod windę zeby nie opadła | |||
~shine | Dzięki za odpowiedź, trafiła mi się oferta w firmie JAS-FBG, ale idę w przyszłym tygodniu na dzień testowy i się okaże co i jak. | |||
~Kiero | Możesz spróbować na Poczcie tam bedzie na pewno luźnej niż w Pekaesie | |||
~Omek | Nie ma czegoś takiego jak dzień testowy. Albo cie biorą albo nie. Nie można dymac caly dzien za Free. Pracodawca u którego będziesz wykonywać pracę juz pierwszego dnia powinien ci dac do podpisania umowe. Takie jest prawo | |||
~kiero | Skąd u was takie masochistyczne zainteresowania? nie lepiej sobie gdzieś przy łopacie pracy poszukać? o łopatę się podeprzesz, praca bez stresu i gonitwy | |||
~kiero | przecież lepiej pędzel w ręku trzymać, lub kostke brukową układać i latać i ciągać palety po sklepach, czy tam po domach | |||
~j-23 | Jas-Fbg Czeladź? | |||
~shine | Lublin :) Miałem tydzień się szkolić i jeździć 'obok' i po prawie tygodniu jednak pracodawca się rozmyślił - właściciel samochodu który zatrudnia kierowce ; ) Dużo nie straciłem bo i tak byłbym bez pracy, jednak więcej bez umowy na początku nigdzie nie pójdę nawet w celu doświadczenia :D | |||
~Omek | Wszystkie takie jazdy jako pasażer przez ileś dni, albo jakas trasa na zasadzie zobaczymy czy się sprawdzisz to o * rozbił. Rozumiem że można sprawdzić czy ktoś się nadaje dajac mu auto i sprawdzić A placu czy sobie radzi. A nie zeby robic robote za frajer | |||
~ooo | hmm, to musisz mieć wyjątkowo dwie lewe ręce, większość po 2 dniach i zapoznaniu się z pracą sama rezygnuje, a Ty aż tydzień i szef zrezygnował, ciekawy przypadek | |||
~ooo | jak by na to nie patrzył za szkolenie też musi Ci zapłacić, nie zgłoszenie pracownika to wykroczenie, za to jest kara od 1000 do 30000 tys, jeżeli pobierałeś zasiłek to i Tobie się oberwie | |||
~shine | 'Pracodawca' oznajmił, że w poprzednich zatrudnieniach też tak robił, że tydzień jazdy jako pasażer a potem tydzień jazdy jako kierowca i dopiero po 2 tygodniach płatne :D Opowiadał, że poprzednio po tygodniu jakiś kierowca sam zrezygnował a w moim przypadku po tygodniu on zrezygnował :O Kierowcą jest jego syn, który miał niby wyjechać gdzieś, ale jednak nie jedzie i to była przyczyna - ale kto wie :D | |||
~Ala | co Cię to opchodzi, ma Ci zapłacić, dwa razy nie proś, zgłoś do pip | |||
~Magnus, wiesz który :) | Ty tak na poważnie chłopie? Przecież wydymali cię bez mydła :-) | |||
~Kierownik ciężarówki | Tydzień z szefem, drugi tydzień samemu? I to za darmo... Bo jeb... Że jeszcze dzisiaj znajdują takich chętnych. Aż ciężko w to uwierzyć. | |||
~TransPOrtowy JEŁOP (!) | Nie żartujcie... Takie coś to każdego jednego może brać tak i dymać za frii. 2 Tygodnie??. Żarty czy ki h*j xD. | |||
~Kiero | Haha tydzień to rzeczywiście dałeś się dymać. Ja poszedłem raz na podobny układ, tylko szef powiedział żebym przed podjęciem pracy, przejechał sie jeden dzień z kierowca i zobaczył czy praca bedzie mi odpowiadać. Dopiero jeśli stwierdze, że mi taka praca odpowiada to mam mu dać znać. I jestem mega zadowolony, że przejechałem się jeden dzień nawet za darmo i nie wbiłem się w bagno. To bylo zaraz po zdaniu prawka. Ale tydzień i wiecej to juz jawne dymanie. | |||
~Desperat | Ja pitole, podziwiam kiero co w spedycji wytrzymują po kilka lat, nie wiem jak gdzie indziej ale w Łodzi pod Rohlig SUUS Logistics SA to jakiś kołchoz :D Normalnie za*l po 11 godz, burdel i porozstawiany towar przez magazynierów w złych lokalizacjach i każdy kiero biega i szuka swojego w amoku, a stopów po 12 w dalekich lokalizacjach i do tego po 3 lub 4 odbiory na powrót, oczy w *, na łbie pobrania telefony rozładunki palet po 300kg często i tłumaczenie się w firmie za każdego de*ila klienta co go w domu nie było, zero czasu żaby zjeść i wszystko na biegu w trakcie jazdy i oczywiście bez przepisowej jazdy co by w 10godz się wyrobić a nieraz 11 a to wszystko za wynagrodzenie 3600mc xddddd Chora akcja !!!, pozdro dla wszystkich kiero :D ps. Dajcie cynk jak to w waszym przypadku i spedycjach wygląda? | |||
~lol | te spedycje i kurierki to największe szambo... | |||
Bolo67
| Spedycje to zwykłe hieny! osobiście nie znam nikogo kto latał pod spedycją i się dorobił kasiorki | |||
~Krzysiek | Pracuje ktoś w JASFBG kurierka Solowka kat C? Paleciak elektryczny także na pewno ułatwi prace :) Auto Scania 26 ton |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz