ID: 238982
Przybędzie rąk do pracy w branży transportowej. Kierowca-mechanik w projekcie rozporządzenia
ID: 238982
ID: 238982
Poza tym, Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zawodów szkolnictwa branżowego zawiera podstawy programowe kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego przyporządkowanych do branży spedycyjno-logistycznej, określonych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego: magazynier-logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, logistyk oraz spedytor.
Poza tym, Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zawodów szkolnictwa branżowego zawiera podstawy programowe kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego przyporządkowanych do branży spedycyjno-logistycznej, określonych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego: magazynier-logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, logistyk oraz spedytor.
~etransport.pl
Posty (58)
~Mirek | Kierowca mechanik nooooooooooooooooo co za de*il to wymyślił aa wiem to taka Kinder draiwer | |||
~Wielki Szu | Całkowite oderwanie od rzeczywistości. Dziś juz nawet żarówek szofer nie wymienia, ale według dziadów powinien na przerwie wykonać kapitalny remont automatycznej skrzyni biegów. Tak trzymać dziady. Na kursie i na ścieżce. Jak tupolew pod Smoleńskiem. | |||
~fryc | Po takiej szkole można być mechanikiem lub kierowcą. Czy to takie trudne do zrozumienia? | |||
~Kierowca dylizansu | No i co to rozwiązuje? | |||
~stary junior | Obecnie jest taka moda na szkoły strażackie wojskowe informatyczne itp tylko w większości jest to pic na wodę i nic więcej bo to w niczym nie jest pomocne. | |||
~przewoźnik | Zanim się wykształcą to już będą pojazdy autonomiczne. Poza tym ze 100 może nada się 10. | |||
Max4
| Ja skończyłem w 86 r zawodowke jako mechanik kierowca bo takie wtedy było zapotrzebowanie kierowca miał się znac na sprzęcie który obsługuje | -1 | ||
~ngine | kierowca-mechanik-pr acownik ochrony -załadowco-rozładowc a-specjalista zagadnień miedzynarodowego prawa drogowego-logistyk-n egocjator. 2200brutto + diety żeby nie zmarł z głodu gdzieś na wygnaniu i brak odpowiedzialności za trzęsienie ziemi. | |||
~Bogaty. | Pajacyku ngine ile lat podstawowej szkoły zaliczyles: 6 czy 8? | |||
~Ł ysy | Przygłup wielka szmata wyraził swoje zdanie. Daj takiemu przygłupowi sprzęt, o którym tylko wie, jak się wsiada do kabiny, jak przełączyć na drive i koniec. Ondolencja tego de*ila nie zna granic. | |||
~Ł ysy | "Indolencja ". | |||
~tyc | i tu widać jaki poziom przedstawiają kierowcy z Polski | |||
~Bogaty. | Pajacyk ngine strasznie się zdenerwował zapytaniem o wykształcenie. Sądząc po slownictwie nie nadaje się nawet na kierowcę. Patologia. | |||
~bary | Przeciez to juz bylo. Po szkole zawodowej samochodowej uzyskiwalo sie kwalifikacje mechanika -kierowcy. Po szkole sredniej czyli technikm uzyskiwalo sie specjalnosc naprawy i eksploatacji poj. samochodowych. Reszte zalatwiala "obowiazkowa sluzba wojskowa"szkolaca kierowcow a wlasciwie na kierowcow zolnierzy zasadniczej sluzby wojskowej. Pamietam ze u mnie w jednosce prawko dostawaly takie orly ktore w cywilu nie mogly o tym marzyc. Wyksztalcic mozna kazdego do wszystkiego ale ilu z tych ludzi bedzie chcialo jezdzic. | |||
jacek-kuba
| przybędzie logistyków, spedytorów, techników -tylko robić ni ma komu. | |||
~furman | przecież na rynku pracy jest sporo wykstałconych mechaników samochodowych, którym do kompletu wystarczyłoby zrobić uprawnienia kierowcy C+E i bedzie to samo co nowy kierunek kierowca-mechanik... tylko pytanie ilu z tych kierowc-mechaników będzie chcialo siedzieć tygodniami w budzie... chyba tylko tym którzy będą chcieli nabyć doświadczenia zanim mykną do pracy np. u wroga... | |||
~Wielki Szu | Zawsze mówiłem że polski dziad to szkoła jazdy dla zielonych szoferów. To samo wedle Ukrainy się tyczy. Obili dziadom złomy na kwaśne jabłka i po nowym roku obiorą azymut na Rzeszę. | |||
~Wielki Szu | Tak trzymać dziady. Na kursie i na ścieżce. | |||
~Pan Ordynator | Jutro nowy rok. Pamiętajcie gumofilce, jestem chętny "trzepnąć"się do reichu po klamota. Czekam na poważne oferty. | |||
~zcx | Za mało żeś zarobił w tym roku że musisz u dziada dorobić? | |||
~Kierownik ciężarówki | Jestem ciekaw, co ci nowo wykształceni kierowcy w tym zawodzie, będą naprawiać w ciężarówkach. 85% ciężarówek jest w leasingu lub na wynajmie, a tam robić nic niestety nie można. Proste rzeczy i drobne przeróbki robie przy aucie sam, tylko dlatego że lubię sobie w tych tematach "pogrzebać". Reszte robi autoryzowany serwis. | |||
~fryc | Może będą umieć wymienić żarówkę? | 2 | ||
~fryc | Może nauczą się, jak prawidłowo wykonać korytarz ratunkowy? To proste sprawy, ale dzisiejsze siofery tego nie potrafią. | 2 | ||
~Pan Ordynator | Pompowany balon pęknie. Ten zawód nie jest już na topie, i nigdy nie będzie. Dziady nie mają więc z czego się cieszyć. Nikt nie będzie się uczył tylko po to, aby dorabiać druciarza i większość czasu spędzać w samochodzie. Wypatrujcie więc dziady dalej Eskimosów. | -1 | ||
~Kierownik ciężarówki | Tak jak piszesz ku-ku. Poziom życia się w Polsce podniósł, i chętnych do tego zawodu coraz mniej. Dzisiaj ludzie chcą być blisko z rodziną, a dziad by chciał, żeby kierowca był popychadłem, do domu zjezdżał gdy dziad będzie miał humor, a na wolnym leżał pod klamotem, i go naprawiał. Niestety, te czasy już nie wrócą. | |||
Dawid87
| "Pan Ordynator 2018-12-3 1 16:23:35" I D I O T A! To posiadacze c+e teraz dorabiają się za kierownicą, gdzie większość tych głąb/ów zarobi tyle, w innych zawodach musiał by dymać 3 miesiące. | 1 | ||
~furman | Dawid87 2018-12-31 17:11:06 cyt""... w innych zawodach musiał by dymać 3 miesiące... " w innym zawodzie większość z nich zarobiłaby ZA GRANICĄ tyle tyle samo... mój brat jako zbrojarz ( pojechał jako niewykwalifikowany i został przyuczony do tego) na betoniarni u niemca ma 1650 euro netto na konto i noclegi /pokój z ogrzewaniem, prądem opłaca im niemiecki pracodawca... ilu dziadów w PL płaci więcej kierowcom? ?? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.