ID: 238395
Europa szuka 150 tysięcy kierowców ciężarówek
ID: 238395
ID: 238395
Raport TransportIntelligence pokazuje, że niedobór kierowców ciężarówek jest częstym problemem na kontynencie, a zwłaszcza w jego centralnej części.
Raport TransportIntelligence pokazuje, że niedobór kierowców ciężarówek jest częstym problemem na kontynencie, a zwłaszcza w jego centralnej części.
~etransport.pl
Posty (182)
~Spasiony Knur | he he, dzięki za docenę Puchaty. "I to płaczą w Anglii, gdzie w budzie max 6cykli i do domu, lub codziennie w domu, to jakby w GB było jak w PL, że średnio 3, 4 tyg w budzie to dopiero by mieli problem. " Oni są trochę inni, dziwni jacyś, pewnie coś takiego jak 3, 4 tygodnie w budzie uznali by za żart | |||
~Spasiony Knur | ale my, w miarę rozwoju, też zdziwaczejemy | |||
~Prawda o 6 i więcej | A ja pracuje za 2670 netto czyli 3730 na ręke jako tech mech sam ciężarowych mam 13 itp. Ale ok 168 godzin pracy w mieśiącu i tak już 5 rok. W międzynarodówce 6 lat ostatnia firma kijów-francja-za 90 zł z bramek, w przedostatniej nic nie zarobiłem. Więc wole dorobić przy łopacie w soboty niż mieć 6 z przodu ale na niby ile jest firm wypłacalnych w mazowieckim tak naprawdę cha cha. Bajki to opowiadajcie mIodym szoferom. Za 3000 z pełnym zusem to na 1 miejsce 4 na pańswową robote. | |||
~Prawda o 6 i więcej | No kto da 5000 netto i pełny zus, i jadę na hiszpanie lub z meblami po francji i belgi. | |||
~kierowca | Dekiel transportowy bredzi aż żal czytać. W porządnej firmie siada skoczek. Baranku. Pokaż mi teraz skoczka, którego znajdziesz na biegu, skoro część taboru kwitnie pod płotem. W wakacje na urlopie byłem 3 tygodnie. Klamot stał i czekał. Żadnego skoczka, żadnego miałczenia. | |||
~Sancho Pancho | de*ilU, 5000ZŁ Netto to mają w MZK za 200 godzin | |||
karzełreakcji
| ~Prawda o 6 i więcej "A ja pracuje za 2670 netto czyli 3730 na ręke " Z takim poziomem intelektualnym, nikt wiecej Ci nie da. | |||
~3jacki | Żenuła... | |||
~Spasiony Knur | "płaczą w Anglii, gdzie w budzie max 6cykli i do domu, lub codziennie w domu, " Porównując Anglię z Polską, to tam kierowcy rzeczywiście nie siedzą w budzie po 3, 4 tygodnie ale też obecne zarobki kierowcy zawodowego oscylują w granicach od 6 funtów/h (minimum socjalne ) do mniej/więcej 12 (w wyjątkowych przypadkach) , plus dodatki w rodzaju tego na posiłki (meal allowance) jeśli się jest w trasie dłuższy czas Tyle samo zarabia parobek na farmie (farm hand), ktoś "obracający" hamburgery w barze szybkiej obsługi, czy inny usuwający azbesty na obrzeżach Londynu. W PPolsce 5, 6 tysięcy to jednak ciągle, proporcjonalnie do tego co w UK, duzo ponad polskie minimum soc. nawet pewnie w skali kraju, ponad średnią zarobków. Być może, kierowcy tyle zarabiają ponieważ, właśnie, godzą się na wyjątkowe warunki pracy tj. na bycie w budzie przez 3, 4 tygodnie. Polscy przewożnicy wykorzy stli wejście na wolne rynki zachodnie, wykorzystując różnice cen usług u siebie i na zachodzie. | |||
~Spasiony Knur | zarabiali na tym ale też dali zarobić kierowcom. Nikt, w latach 2000- 08 nie zarabiał tyle ile kierowcy | |||
~Spasiony Knur | na zasadzie dobrowolnej umowy, nikt nikogo nie zmuszał do 3, 4 tyg. w budzie | |||
~Spasiony Knur | Nie ma żadnego powodu do radochy z tego że stara unia uderza w polskich przewoźników, płace kierowców nie wzrosną w następstwie | |||
~!!!iiii | Spasiony to zachód skorzystał z otwarcia rynków, zablokował zatrudnianie pracowników z nowej UE a otworzył tu firmy i za najniższą zatrudnił ludzi plus 42eu i na wygnanie do siebie do roboty. Nikt wtedy nie krzyczał o MiLoG czy Macron, bo bogatym to pasowało. Jak nowa UE nauczyła się kapitalizmu od starej UE i za szybko zaczęła ją gonić w jakiejś dziedzinie to lament i zmiana przepisów dokładnie jak teraz z energetyka czy branżą meblarska (wycinka lasów). Pomyśl kto, kiedy i jak się dorobił. Żeby nie było uważam, że zmiany są potrzebne ale racjonalne a nie pod jakieś lobby. | |||
~Spasiony Knur | "Jak nowa UE nauczyła się kapitalizmu od starej UE i za szybko zaczęła ją gonić w jakiejś dziedzinie to lament i zmiana przepisów" To prawda | |||
~Spasiony Knur | ale dalej, to nie jest wina przewoźników | |||
~Spasiony Knur | "to zachód skorzystał z otwarcia rynków, zablokował zatrudnianie pracowników z nowej UE a otworzył tu firmy i za najniższą zatrudnił ludzi plus 42eu i na wygnanie do siebie do roboty. " Polscy przewoźnicy mieli dobrych nauczycieli | |||
~!!!iiii | To nie tylko transport, to budownictwo, rolnictwo, opieka, mobilne serwisy przemysłowe i agencje pracy, które teraz będą wysyłać Ukrainę do De. Zmiany, które próbuje się wprowadzić prowadzą do podziału i nie równości jeszcze większych niż są teraz a przede wszystkim zablokowania do zrównania rynku wspólnoty. | |||
~Pan Ordynator | A kierowców proponuję szukać w czworakach, położonych w centralnej Polsce. Podobno wielu ich tam potopiono w klozecie. | |||
~Transportowski | Kierowców się szuka na wschód od polskiej granicy. | |||
~Kryskamaryska | Porcieta. Jaki pan taki kram. | |||
~Kryskamaryska | Trans-galocie. Czy nie czas na cię do obory?Twoja baba ma chcice, sąsiad za płotem z wywalonym jęzorem, a ty przeszkadzasz i tu i tam. | |||
~Kryskamaryska | Trans-galoty. Badz człowiekiem ulzyj chociaż kobiecie, bo My mamy cię w doopie. | |||
~kiero | Słusznie Transportowski. A teraz pytanie ile kosztuje lewe prawo jazdy na Ukrainie. Teraz to pomnożyć przez 150 tyś. Toż to miliony euro lezące na ulicy. | |||
~Transportowski | Każdy mądry szef olał polskiego przygłupka z C+E i może się śmiąć wam w twarz. Teraz się rozwijamy, zarabiamy. Możecie szczekać i wýć jak psy w schronisku i tak mamy na was wywalone. | |||
Nadul
| Transportowy znów się czegoś najarał i ma odloty :D | 1 | ||
~kompost z łysych | Taa, zarabiacie, rozwijacie hahaha chachły też, ostatnio na Korczowej widziano zestaw z ładunkiem lokówek udający się gdzieś do centralnej Polski. Szofer mówił że to dla rodaków. Tylko oszczędnością i pracą ludzie się bogacą, a nie na cudzej krzywdzie. Niedługo będzie drugi Wołyń, i to wy go sprowokujecie | |||
~Jonasz | Siedzą po 4 tygodnie. Żrą nie ruszają się i zdychają. A owych samobójców brak. | |||
~Prawda o 6 i więcej | Zaraz dam ogloszenie zobaczymy kto mi da 5000 netto mam praktykę z meblami po francji i belgi i na kontenerach Hamburg czy znowu będą dawać 8 a tak naprawdę z 2000 lub nic. Ciekawe. 7 lat temu za 1 tydzień rozwaożenia mebli w antwerpi płacili 500 zł za 2700 km a teraz ile macie bo ja 11 mieśięcy rozwoziłem a zus miałem za mieśiąc zapłacony. Tylko nie mówcie że 6 cha cha naganiacze to ile by przewoznikowi zostało. | |||
~kierowca z browaru | Jonasz dobre podsumowanie sytuacji. | |||
~Jonasz | Nie znasz języka. Art561EC. Aplikujesz do oszustów. Głupie u to i 4000 żal płacić jak za 3, 5 też będzie JEŻDŻOŁ |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.