Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przeładowana oś napędowa

ID: 238015


Witam zestaw z naczepą waga całkowita 40. 000, przeładowana os napędowa kto odpowiada za wage, ładunek stal. Kierowca dostał 800e mandatu w niemczech. Jakie dodatkowe konsekwecie moga byc. Pozdrawiam

~Marek
*.dynamic.mm.pl

Posty (35)

~konik
W porządnej firmie wiedzieliby jak załadować nie przeciazajac niczego. Jeżeli dostał mandat i policja go puscila to nie powinno być dalszych konsekwencji dla was, dobrze że nie kazali przeladowac. Zgadzam się z poprzednika mi, jeśli w aucie jest wskaznika nacisku na os to kiero powinien sprawdzić i absolutnie nie opuszczelki terenu firmy w której go ładowali. Marek Można wiedzieć o ile była przeciążona?

1

~fryc
Niektórzy twierdzą, że za doświadczenie kierowcy płacić nie warto, bo wszyscy pracują tak samo.
Jednak ten przypadek chyba przeczy temu co?
~Vestas
Fryc, u nas w firmie jest przypadek gościa, który nie może trafić do firmy, na której już kiedyś ładował. Także jakość doświadczenia ma znaczenie, bo są też młode chłopaki, które biją na głowę tego amatora, który nawet numerów swojej t. rejestr. nie jest w stanie powiedzieć w jakimkolwiek języku obcym. Facet przed 50tką, jeździ może 10 lat, może mniej.
~fryc
Doświadczenie to nie ilość przepracowanych lat, tylko ilość wiedzy i praktyki uzyskanej w czasie pracy.
~Mitoman
Marek wrzuć zdjęcie mandatu i wtedy się rozjaśni za co dostał i ile.

1

~Vestas
Tak, tylko czasem na rozmowie w biurze ciężko to doświadczenie zweryfikować. Niby jeździł, tylko jak? Okaże się dopiero w trasie.
FAN-MAGNUM
CMR - wpis, towar załadowano w/g zaleceń nadawcy, i prawie po problemie tzn. bez konsekwencji finansowej dla kierowcy :-)
to, że kierowcy maja wiedzieć jak załadować KAŻDY TOWAR to napisali "MISZCZUNIE SZOS"
~fryc
Od kiedy to jakiś tam wpis w dokumentach przewozowych zwalnia kierowcę z odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przepisów drogowych?
~fryc
To kierujący pojazdem popełnia wykroczenie jadąc po drodze publicznej z przekroczonym naciskiem na oś.
~moris
Ja pier. Dole sami mistsze a na zaladunku tylko ja ja

1

~moris
wy madrzy inaczej byliscie ladowac stal, bujajcie dalej

1

~Edek z krainy kredek
Fryc gadasz czasami głupoty, a nawet bredzisz. Kierowca jasnowidzem nie jest, a wagi nacisku na oś w oczach nie ma. Moze jedynie próbować coś załadować tak, żeby oś była jak najmniej obciążona, ale do końca nie wiesz, czy przeładowany nie bedziesz na ciągnącej. Auta w naszej firmie wyposażone są w wagę na oś w ciągniku i naczepie, ale nie wszędzie tak jest. A tak naprawde to ogarniety załadowca tak ułoży towar, ze problemów nie będzie.
~zcx
żeby się wyważyć to należy stać na równym i być wypoziomowany.

1

~Edek z krainy kredek
Zcx logiczne.
~zcx
edek

waga w aucie to żaden wzorzec. odjeżdżasz od rampy w tym czasie podjeżdża następny samochód, bo już towar na niego czeka.
ty się wyważasz i wychodzi że może być źle. idziesz na magazyn a oni ci mówią że mają kilka aut do załadowania i musisz czekać jak chcesz być przeładowany
~zcx
więc nie zawsze może oznaczać to prostą czynność.
~fryc
Zasady są proste.
Jak się nie ma wiedzy, narzędzi i wykwalifikowanego pracownika to nie bierze się zlecenia do realizacji.
~zcx
ależ zabłysną, z reszta jak zawsze.
~Edek z krainy kredek
Zcx za długo jeżdżę żeby wierzyć w takie rzeczy o których napisałeś. Obowiązkiem załadowcy jest tak rozłożyć towar, zeby wszystko było zgodnie. Przyklad sprzed dwóch tygodni: niemiec zaladował mi 24 palety cegły, a zaladowac miał 22. Oddał mi papiery i kazał spinać pasy. Gdy mu powiedziałem o pomyłce, ściągnął ostatnie dwie, i pojechał ładować następne auto. Komputer pokazywał 12, 9 t na ciągnącej. Poszedłem i bez zajakniecia wyciągnął mi dwie z przodu, i wstawił je na tył. Takich przypadków może za dużo nie miałem, ale nigdy problemu nikt mi nie robił z poprawieniem ładunku.
~zcx
a co to ma do rzeczy ile jeździsz

cegieł z rampy ci nie ładował.
~Edek z krainy kredek
No i co z tego że cegieł z rampy nie ładował. Jeżeli masz oś przeciążoną, to jego obowiązkiem po załadunku jest to poprawić, jezeli to zgłosisz, koniec i kropka. A jeżeli tak pojedziesz a będzie kontrola, to już niech martwi się kierowca. Podpisaleś papiery i nasz problem. Inaczej jest z zabezpieczeniem ładunku u Niemca, bo karę za brak zabezpieczenia dostanie kierowca, jak i zaladowca. Ale to już inny temat.
~dzielnicowy
Mistsunie, ja ja codziennie zabieram juz załadowaną naczepe i mam to w dooopie jak mi to załadowali, zapinam i jade bo takie mam rozkazy. wiec czy tam przeładowane czy nie uj mnie interesuje.
~dzielnicowy
zcx tak że nie pi e rdol ze to kierowca jest odpowiedzialny za załadunek towaru...
~zcx
edek a gdzie niby ja napisałem że załadowca nie che przeładować? jak sugerujesz.
~dzielnicowy
edek, ja bym miał w pompie i czas tracić na przeładunek... po co ci to chłopie?, nie masz innych problemów?
~zcx
dzielnicowy już się nachlałeś czy może coś innego?
~dzielnicowy
zcx zabłysłes jak swieczka na choince... 00000000000 dyskusji.
~dzielnicowy
i idz lepiej spac...
~zcx
twoje wpisy świadczą, ze już dawno powinieneś to zrobic.
~dzielnicowy
moje?, ja dopiero sie obudziłem u, mnie słonko wstaje...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.21.248.47

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels