ID: 237306
Praca w MPK Poznań - opinie.
ID: 237306
ID: 237306
Witam. Jak wygląda faktycznie praca w MPK Poznań? jestem na kursie na D, warunki finansowe znam, ale interesuje mnie opinia o firmie, ludziach, jak to wygląda od kuchni? Wie ktoś?
Pozdrawiam
U. H.
Witam. Jak wygląda faktycznie praca w MPK Poznań? jestem na kursie na D, warunki finansowe znam, ale interesuje mnie opinia o firmie, ludziach, jak to wygląda od kuchni? Wie ktoś?
Pozdrawiam
U. H.
~U. H. *.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (57)
~U. H. | jak w temacie... | 2 | ||
~kier | jest spoko, najgosze wstawanie, lepiej tramwajem. tory prowadzą | 2 | ||
~U. H. | Tramwaj nie jest zły, ale ogranicza w przyszłości wybór pracy tylko do miast z liniami tramwajowymi... Dlatego wybrałem autobus... | 2 | ||
~U. H. | No ale gdzieś najpierw trzeba zdobyć doświadczenie. Pozasuwam 3 lata i ruszę dalej... | 2 | ||
~Sont | Sont nie miał wątpliwości co do wypełnienia znamion czynu zabronionego, gdyż kierujący w sposób zawiniony, prowadząc przewóz drogowy autobusem (... ), naruszył warunki przewozu poprzez przekroczenie czasu pracy kierowców bez przerwy o 40 min., co jest naruszeniem wymienionym pod poz. 4. 2 w załączniku nr 1 do ustawy. W ocenie Sontu nie budzi wątpliwości wina obwinionego. (... ) jest zawodowym kierowcą, który posiada niezbędne kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Ma także dostateczną wiedzę dotyczącą czasu pracy kierowców - wiedzę tę musiał zdobyć w toku szkolenia kierowców zawodowych oraz szkoleń wewnętrznych. Tak więc obwiniony miał świadomość, jaki czas pracy obowiązuje kierujących pojazdami i że ten czas przekroczył, co wynika z wyjaśnień złożonych w postępowaniu wyjaśniającym i na rozprawie głównej. W związku z powyższym w pełni można zarzucić obwinionemu naruszenie wymienionych przepisów. W ocenie Sontu w zakresie sprawstwa obwinionego (... ) nie ma wątpliwości, że zasłanianie się przez obwinionego okolicznościami zewnętrznymi, nie wpływa na fakt jego zawinienia i wypełnienia znamion czynu ujętego w art. 92 ust 1 ustawy o transporcie drogowym. Trzeba wyraźnie podkreślić, że nie było żadnej fizycznej przeszkody do zachowania wymaganej przerwy (co potwierdził obwiniony w wyjaśnieniach złożonych na rozprawie głównej) - nie było przecież tak, że obwiniony nie mógł zatrzymać pojazdu na pętli czy w innym właściwym miejscu i odpocząć zgodnie z przepisami, zaś jego decyzja o kontynuowaniu jazdy bez wymaganej przerwy pozostawała w pełni w jego gestii. Oczywiście decydując się na przerwę w jeździe wymaganą przez ustawodawcę być może miałby trudności ze sprostaniem reżimowi rozkładu jazdy, lecz akurat rozkład jazdy nie może mieć prymatu nad czasem pracy kierowcy i obowiązkowymi przerwami, które są przecież po to, aby zagwarantować pasażerom, kierowcy oraz wszystkim uczestnikom ruchu drogowego bezpieczeństwo, eliminując z ruchu kierowców niespełniających standardów dot. kondycji psychofizycznej. Powodzenia Panowie. Owocnej ścieżki, bez toalet na pętlach. | 2 | ||
VincentVega
| no jak w MPK Poznań faktycznie nie ma toalet na petlach to gdzie kierowca ma się załatwić? pod koło? | 2 | ||
~U. H. | Na niektórych pętlach jest np. stacja benzynowa, to tam można. :d | 2 | ||
~Drański okuszat | poznańczyków do markieta wozić za podwójny zasiłek dla bezrobotnych to trza być penerem co prunt z bimby w wymborach ejbnie | 2 | ||
~WaterMEL | uh, Na NIEKTÓRYCH pętlach są stacje bęzy nowe (: ooooSzanowni Koledzy radzę się zaopatrzyć w nektar grejpfrutowy z bierdronki (ta butelka pet poj. 1L ma szeroki otwor idealny na hui) Tylko gdzie to zrobic jak wokól ani krzaczka, ani sraczka, a jak masz harmonie to uwazaj zeby Ci pasazer nie cyknął fotki albo video na jutub z podpisem KIER szcza na przegub, a pod filmem pytania o nr KIER i jaki to on BE, jaki nieuprzejmy cham. Teraz słucham tych co napiszą, że to się nigdy nie zdarzyło... niee? To sobie wyszukajcie "peeing in public bus". To, jak ktorys kolega wczesniej zyczyl, powodzenia Drodzy Kandydaci. | 2 | ||
~RetroSp | warszawawpigulce. pl/mezczyzna-zrobil- kupe-na-siedzenie-au tobusu-pasazerowie-w -szoku Nawet jak Ci ktoś coś takiego zrobi na siedzenie, a pasażer wymaga od Ciebie posprzątania, to powinieneś być miły, bo nawet niewłaściwa forma odpowiedzi (odmowy) może być przyczyną zabrania premii. Ta sytuacja dotyczy W-wy, ale artykuł mówi o różnych miejscach w Kraju. To samo jak nawalony Ci zaśnie i dojedzie na końcówkę. Nie możesz zakończyć zmiany dopóki pojazd nie jest pusty. Musisz wysiadać, strzępić nerwy, tarmosić. To samo jak wsiądzie Ci ktoś z rowerem, nie możesz ruszyć. To samo jak babcia wejdzie, Ty zamkniesz drzwi, ruszysz, bo już dwie minuty opóźnienia, a Pani leży, Twoja wina, bo nie upewniłeś się na kamerce. Ktoś wkleił przekroczenie czasu, bo korek Cie przytrzymał, 4i pół zleciało, przerwa śniadaniowa zleciała i za 6 minut do odjazdu, ruszysz Twoja wina. Ryzykowny sport. Pozdrawiam | 2 | ||
~True | Szukam opinii twierdzących lub przeczących temu co piszą water i retro. Chętnie poznam zdanie już pracującego tam. | 2 | ||
~funka | true, koledzy powyżej nie mylą się, jest tak jak w sg na zielonej, ale pamiętaj, w miejskiej dżungli krzaka nie uświadczysz, a jak Cię ciśnie kloc to jelita ćwicz, żeby potem nie było jak w przysłowiu, zrobię Ci na złłść, zersam się, bo ten z tyłu napisze kwita i będzie dym, nie tylko ten w kabinie | 2 | ||
~Kierowca MPK Poznań | Nie wiem kto i po co pisze głupoty o braku toalet. Na większości końcówek jest jakiś socjal, jak nie ma z jednej strony to z drugiej jest na pewno. Praca fajna pod warunkiem że lubisz prowadzić. Trzeba się przyzwyczaić do godzin pracy, ale nie jest to większym problemem. Praca jest w systemie 4 dni pracy dzień wolnego, jak wolne przypada w sobotę lub niedzielę to wolny masz cały weekend. Ludzie są różni ale w większości przyjaźni, nie bój się pytać bo lepiej zapytać niż narobić sobie bałaganu. W czasie pracy zapewnione masz przerwy obowiązkowe, oprócz których dochodzą jeszcze przerwy na końcówkach, Zwykle na 8-9 godzin pracy jest około 6 godzin jazdy. Autobusy zależnie od linii jeździ jeszcze trochę starych wozów ale są systematycznie wymieniane na nowe. Na początku jest trochę stresu ale jak się w to wgryziesz będzie dobrze. Do zobaczenia na zajezdni. | 2 | ||
~Kierowca z pkm | Przynajmniej jeden normalnie to opisał. Ja akurat pracuje w innym PKM, na Śląsku i też na końcowych przystankach mamy toalety, wolne co 6 dni, tak jak to być musi, praca zmianowa, stresuj do którego trzeba przywyknąć i tyle. A jak by mi ktoś zrobił kupę w busie to po pierwsze go znajdą bo są kamery a po drugie dzwonię do dyspozytora podjeżdża firma i sprzątanie albo wymienia wóz | 2 | ||
~Antoni | Tak jest w km tychy, ale w ponzaniu ktoś ubrał w słówka. Wiem, jak prowadzacy pojazd nie chce wpuścić przy minus 20 w styczniu do środka bo ma przerwę na kanapkę, a na zewnątrz żadnej wiaty, a śnieg napierlala bo twarzy, że wąsy marzną. Inna sprawa ten pan o jakimś socjalu mówi jak nie z jednej strony to z drugiej, to ma na myśli nie socjal firmy, a wc OLREN albo SZELL, bo firma nie posiada swoich pomieszczeń, do których można wejść zaparzyć gorącej wody w zimie. Jest jedno przy rondzie rataje. Napisał prawdę z 4 d jazdy i 1 d odpoczynku, ale dla każdego coś innego, jak lubisz spędzać w orbocie 14 (słownie czternaście) godzin, a mieć zapłacone za 8-9, a na zmianę wstawać o trzeciej rano (aby na czwartą być na podstawienie) to TWÓJ wybór. hehe | 2 | ||
~Kierowca z PKM | nie wiem z jakiego PKM Ty to wziąłeś ale u mnie za każdą godzinę czy jade czy stoję mam zapłacone, z tym że kierowca nie cche wpuścić to mnie tylko wkurzało jak jeszcze nie byłem kierowcą, a tak właśnie jak pisałeś on chce sobie spokojnie zjeść kanapkę a tu mu przychodzi babka po bilet, albo zapytać o coś no i dlatego tak jest | 2 | ||
~Antoni | Ja nie mam nic do prowadzącego, ale jak jest napiętnowanie tego typu szczecin. naszemiasto. pl/artykul/kierowca- nie-sprzedal-ci-bile tu-zglos-to-podczas- kontroli, 2821296, art, t, id, tm. html że on musi, to każdy sam sobie pomyśli dwa razy zanim wybierze dalszą ścieżkę kształcenia. Taka droga jest idealna dla adwetnystów bo mają zakaz picia kawy, wina i alkohoholu, które uznają za używki, więc nie zrobi różnicy jeden nakaz więcej do życia. | 2 | ||
~snajper | POdobno lepiej wozić świnie, niż ludzi, mawiają stare szofery. ciekawe takie rzeczy dzieją się w światłym POznaniu? czy wam klamkę do głowy przyłożył i zmusza was do tej roboty? wolny kraj. przecież możecie to PO. pi. erd. lić i wyjechć za granicę. | 3 | ||
~Wneriony | Tylko porządne garbowanie skóry przywraca posiadaczom c+e rozsądek! Żadne tam podwyżki. | 2 | ||
~Macia | Wneriony, hah dlatego najlepiej nie posiadać "E" wtedy nie ma stresu, że Cię wciągną w mahloje. Wszystkim, którzy zastanawiają się robić papery za 12 tysięcy (kw, kurs kąt. E, egz. E, bad, psych, okul, wyd. dokum., hds) polecam się zastanowić, bo nie jest rzadkością, że istnieją takie szumy jak Wneriony, a wtedy wtopicie i pieniążka nie odzyskacie. Już lepi sobie zrobić zawodowe na hydrauklika, też masz to samo w Niem, czy RepCzech, ale wiecznie na autostradzie nie siedzisz. Olewać i nie piepszyć się. Komu siano z buta nie wystaje ten pomyśli, a komu wystaje ten się obudzi za późno. | 2 | ||
~Jak | youtube. com/watch?v=sqvKkSwz tZk Rzeczywiście, hydraulik to ma u bab branie. Życie wiedzie spokojne. | 2 | ||
~arecki | Czy mógłby PRAWDZIWY kierowca lub motorniczy z MPK Poznań opisać dzień pracy? Interesuje mnie w rzeczywistości ile czasu spędza się w firmie, nie tylko za kółkiem. Pracy się nie boję, ale nie cierpię marnować czasu. Jak to jest w rzeczywistości - przychodzę na godzinę x:xx, z zajezdni wyjeżdżam o y:yy, wracam o z:zz a z firmy wychodzę o n:nn. Da radę tak rozpisać i co jest do roboty poza prowadzeniem? | 2 | ||
~rudy | myslisz ze mpk to jakis dziadtrans? tam tylko masz prowadzc, ja potrafisz wstac o 3 rano to mozesz isc, . nic lepszego znajdziesz, chyba ze turystyka, ale to sezon | 2 | ||
~Syla | Oglądam ten filmik youtu. be/cJiEfbD7yB8 i dochodzę do wniosku, że jeśli pasażer wkurza prowadzącego, a potem zaczyna nagrywać takie coś jaki to biedny, to nie warto się użerać. Czy mam rację? Dodatkowo te wstawanie o 3 i jesteś w robocie do 18, bo tyle Ci ustawa pozwala na miejskich większość przerw, dyżurów, które masz płacone przez pół i co z tego jak swojej sprawy załatwić nie możesz w U rzędzie, czy paczki awizo odebrać. Tylko siedzisz 11h na dyżurce i co 3h wyjeżdżasz na 2h i znowu dyżur ka. A w turystyce to myślisz, że jest lepi? 4ty zarobisz i jedziesz w po2jnej do gecji 30h doba (9 jeden, 9 drugi, 9 snu, plus 4x45min) a potem dziwy że grenobyl jak zapałek do oczu nie zabrał z gotelu. Twarde trzeba mieć faje. | 3 | ||
~mrufkojatALF | Syla, prowadzący z filmiku ma rację, ale powinien zostać wyrzucony za brak stalowych nerwów. Nie od dziś wiadomo, że element prowadzący pojazd pasażerski to kulturalny robot bez uczuć. Ten pan nie spełnia warunku kultury. A autor filmiku to mrufka, komentarze pod filmikiem to potwierdzają. | 2 | ||
Miruna
| Witam Jaka jest wynagrodzenie w mpk Poznań Postawa + ewentualne premię dodatki za nocki i święta Z góry dziękuję za info | 2 | ||
~Sieja | 1800 podstawy do ręki na um. o prą ie plus 1800 dodatków kumulacyjnych, uznaniowych. Zazwyczaj nadzór ruchu zapieroli trochę, bo za szybko pojechałaś, albo stoisz 2min na światłach i masz opóźnienie 4min to też. Idź na Głogowstą na rozmowę. Mają braki, bo ci co wyżej pisali -pozwalniali się. A to babcia się wywróci, a to dziecko wbiegnie na jezdnię za piłką, a to ślisko w zimie, a to opóźnienie, a to skarga, bo ktoś miał gorszy dzień i z uznaniowej stopnieje do 400. Także 2200 na autbusie, a 2200 w lidelku, sami sobie wybierzcie. Pozdrawiam | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.