ID: 236929
W trakcie jazdy 'zgubił' dwa koła
ID: 236929
ID: 236929
Z relacji kierowcy wynikało, że koła najprawdopodobniej nie zostały właściwie dokręcone po naprawie przyczepy, która miała miejsce poprzedniego dnia.
Z relacji kierowcy wynikało, że koła najprawdopodobniej nie zostały właściwie dokręcone po naprawie przyczepy, która miała miejsce poprzedniego dnia.
~etransport.pl
Posty (92)
gustav
7 lat temu | Ciekawe.. Czyja to wina? | |||
~puchatek61 7 lat temu | Tuska. | |||
gigi
7 lat temu | no co kierowca nie sprawdził kół po paru km i se odpadły, mistrz kierownicy i tyle!!! | |||
~lucyfer 7 lat temu | gi gi głupku, kierowca jest od kierowania, nie od dokręcania kół... mógł sobie serwis zamówic na dokrecenie... wiec nie sraj metką bo szczekasz, a nie gryziesz... l | -1 | ||
~gość 7 lat temu | Bez paniki, to tylko dwa koła | |||
~Forest glemp 7 lat temu | Serwis do dokrecenia koła... Serwis do zarowki... Serwis do przewodu pneumatycznego... Szkoda kurva, ze twoj tata lucyfer nie wzywał serwisu jak cie robil! | 1 | ||
~Ł ysy 7 lat temu | Forest glemp. Od lat twierdzę, nie ma kierowców. Są idioci z uprawnieniami. Ten co zgubił koła to idiota. Lucyfer to idiota do kwadratu. | |||
~świetlicowa 7 lat temu | baranki z itd powinni sprawdzić stan otworów na "śróby" w felgach i wsadzić zestaw na wagę - znaleźli by przyczynę odpadniecia kółek | |||
~świetlicowa 7 lat temu | mogło by się okazać że idiota kierowca robił u dziada również idioty - prawda? | |||
~Forest glemp 7 lat temu | Nawet jesli grat za licho sznurkiem i drutem powiazany, to kierowca decyduje czy jechac, czy nie. | 1 | ||
~Ł ysy 7 lat temu | świetlicowa. O czym ty bredzisz złodziejaszku? Co ma waga zestawu do odręconych /odpadniętych kół? To nie Liaz i Jelcz, że szpila trzymała i centrowała koło przenosząc na siebie całe obciążenie. W obecnych pojazdach felga siedzi na piaście, a szpile i śruby nie przenoszą praktycznie żadnych obciążeń. Ich zadaniem jest trzymanie felgi na piaście. Ale jak idiota nie dokręcił koł, efekty na zdjęciach. | |||
~Ł ysy 7 lat temu | Na zdjęciu nie widać uciętych szpili, argument, nadwagi "okazał nię strzałem w płot. świetlicowa, na forum robisz za starego wyjadacza, w rzeczywistości tylko potrafisz paliwko zaje ba ć. Cienki bolek z ciebie. | |||
~świetlicowa 7 lat temu | Ł ysy na tematy przeciążeń aut porozmawiaj ze swoim kotem - on może być dla ciebie partnerem ja jelczem czy innym liazem nie jeździłem od dwudziestu lat i pisze o nowszych sprzętach | |||
silwio
7 lat temu | Co tu siem sprzeczać, etransowi "fachofce"twierdza że to wina "dziada"więc... to musi być prawda.. Ps. ciekawi mnie tylko dlaczego mi, podczas 22-letniego "powożenia"nie odpadło ani jedno koło... pewnie "dziad"pilnowal żebym miał dokrecone-:) | 2 | ||
~Kierowca z Polski 7 lat temu | Szpilki chiński wyciągają się i trzeba dokręcić. Zakupione w serwisie kosztują więcej, ale otwory w feldze się nie powiększają. | |||
barracuda
7 lat temu | silvio, mam to samo. Widocznie nasze "dziady" umieją nawet na odległość, pilnować dokręcenia kół. :-) | 1 | ||
~puchatek61 7 lat temu | Barracuda. Twój dziad wysyła serwis dociągnąć nakrętki podczas Twego snu. Nawet nie wiesz. | |||
~puchatek61 7 lat temu | Gumiarze robili w ciągniku przy 150tys rotacje opon. Zostawili info. Sprawdzić po 50 do 100km. Sprawdzilem. Auto ma 220tys i nic się nie odkręcilo. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.