Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Link testuje Stralisa NP 460

ID: 236661


Spółka Link rozpoczęła testy drogowe zasilanego gazem ciągnika siodłowego Iveco Stralis NP 460 w wersji Low Tractor. Samochód wyposażony jest w narzędzia telematyczne, których wskazania zostaną poddane analizie po zakończeniu jazd testowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (31)

~Matek
A wie ktoś jak np webasto działa w takim aucie na gaz? Czy jest tam tez zbiornik na ropę normalnie?
~egon
zbiornik na on do webasta ok 20 l
~jarek ogarek
gaz po 3, 2 netto, 1zł tanej od diesla, moze to jest jakas alternatywa
~xxx
Jest jeszcze jeden plus nie ma ad blue i innych badziewi
~Czarny
Mieszkam w Italii. Parę razy próbowałem się z ( gazowcami). Żadnych szans z ropniakiem. IVECO 47O PS ( gazowiec) to jak 380 PS ropniak
~fryc
~jarek ogarek
2018-10-03 16:51:46
gaz po 3, 2 netto, 1zł tanej od diesla, moze to jest jakas alternatywa

Co kosztuje 3, 20 netto?
~!!!iiii
Czarny tylko transport to biznes a nie wyścigi, więc kwestia kto szybszy pod górkę lub spod świateł to nie to forum.
~Kiero82
Fryc, gaz LNG tyle kosztuje.
~fryc
Litr, metr, kilogram?
g-a
Funt.
~Markier
Webasto na pewno jest na gaz, i nie musisz wozić bańki z paliwem chyba że z przyzwyczajenia musisz :) :) :)
~robert2
Tylko pytanie gdzie ten gaz tankowac
~ostrowiec
Jest już kilka stacji w Polsce gdzie można tankować LNG. W lutym biorę na tydzień na testy taki sprzęt sam jestem ciekaw jak to będzie chodziło
Ekspert_Shell
Shell inwestuje w paliwa alternatywne, w tym również LNG, na całym świecie. Chcemy, by stacje LNG obsługiwały główne korytarze europejskie stosownie do potrzeb klientów. Dotychczas otworzyliśmy siedem stacji LNG dla samochodów ciężarowych w Holandii, a w maju tego roku powstała pierwsza taka stacja w Belgii, w mieście Herstal w prowincji Li232; ge. Ma ona pojemność 3, 5 KT LNG i może zaopatrywać w to paliwo 150 samochodów ciężarowych dziennie. Ostatnio otworzyliśmy również stację LNG w Hamburgu, która jest pierwszą tego rodzaju stacją Shell w Niemczech. Dziennie może z niej skorzystać ponad 200 ciężarówek.
Kamil, Ekspert kart Shell
~faq
No dobrze i pięknie ale może ktoś wreszcie złamie tabu i uroni rąbka tajemnicy ile faktycznie zarabia się w LINKU?
~ngine
Brzmi to wszystko ciekawie. Jaki jest koszt zakupu takiego ciągnika w porównaniu do ON? Jakie przebiegi max w stosunku do diesla?
~jarek ogarek
nowy stralis lng 130 000 euro przebieg ok 1200 -1400 km podobno sa same zalety - nie ma egr, adblue itd td kosz paliwa ok 1 zl taniej od diesla
~tago
Stanąłem w ubiegłym roku nieświadomie przy takiej stacji w Holandii. Kiedy tylko nieznacznie przy podłączaniu przez kierowców węża psyczało i były małe chmurki, to jakoś, to znosiłem. Kiedy już może z dwudziesty podjechał i coś mu się rozszczelniło, to moja cierpliwość sięgła zenitu. Straciłem w pewnym momencie z oczu nie tylko kierowcę, ale również ciężarówkę, a ostatecznie całą stację. Odpaliłem auto i spier... doliłem w inne miejsce na nocleg. Oddaliłem się o kilka kilometrów. Wybuchu nie słyszałem. :)
~szerokości
A jakie bańki są potrzebne na oszczędności z takiego gazu?
~Ł. D
Panowie cena gazu 2. 7 zł w Polsce, nie całe euro w Niemczech czy Belgii. Webasto na diesel zbiornik 10l więc słabo... jedzie hamuje :-) trochę napierda... na dziurach. Podsumowując słabo :-)
~lol
do firmy zawsze jakieś oszczędności
~lol
gorzej dla kierowcy, jak ogarnąć oszczędności...
~alfred nie nobel
link w chwili obecnej wycofał sie z zakupu gazowców nie ma realnych tzn długoterminowych korzysci
~Da_las
Kiedy splaci sie 60tys Euro roznicy w cenie??? Gazowce to jedna z wiekszych utopi.
~Cyprian
Doskonały przykład eufemizmu. Testuje stralisa.
Nie ma chyba kierowcy, który by nie wiedział że Renault jest najgorszym jakościowo i najtańszym autem na świecie. I kiedy jakaś firma spadnie na dziady i zakupuje ten tabor, to się nazywa TESTOWANIEM.
O ile ładniej brzmi "testuje stralisa", niż "szuka dziadowskich oszczędności".

Ludzie. Albo mnie na coś stać i mam. Albo mnie nie stać i nie posiadam. Nienawidzę półśrodków. Naprawdę i szczerze.

Weźmy taki rower. Fajne hobby, pozwala sie przemieszczać, pozwala jeździć dla samej przyjemności jazdy i można na nim spalać kalorię. Rower jest fajny i nie znam nikogo, kto by jazdy rowerem nie lubił. Jednak kupowanie go w markecie za 1200zł mija się zupełnie z celem.
Lepiej nie mieć wcale i pieszo iść niż jechać czymś takim. Naprawdę.
Pamiętam jak kilkanaście lat temu wchodziły rowery z hamulcami tarczowymi. Oczywiście markety podłapały temat i pojawiły się w sklepach rowery z hamulcami tarczowymi.
O ile jeszcze w moim rowerze miałem zbiorniczek na płyn, wężyk, zacisk i dwa klocki ściskające tarcze równo z dwóch stron. Same hamulce wtedy kosztowały 1500zł. Reklama na mieście mówiła że rower w markecie kosztuje 850 zł. Poszedłem zobaczyć.
Tarcza o grubości blaszki, przymocowana do koła na 4 śruby, a kolcek hamulcowy dopychany do tarczy z jednej strony i na lince. Już w sklepie naciskając klamkę hamulca, powodowałem wyginanie się tarczy hamulcowej. Nie chciałbym zahamować czymś takim podczas zjazdu z górki. Wydawało mi się, że tarcza pękłaby po prostu i rower zostałby bez hamulców.
Nie minęły dwa miesiące i okazało się że koleżanka kupiła. Zapytałem czy mogę się przejechać. Chciałem rozpędzić porządnie rower, nacisnąć porządnie hamulec i połamać to badziewie do reszty. Wsiadłem na rower, złapałem się kierownicy i z całej siły nacisnąłem na pedał aby rozpędzić rower. Pedał złamał się na pół (na środeczku), noga spadła na ziemię, nabiał cudem minał ramę i oparłem się o nią lewym udem, a brodą uderzyłem w kierownicę i tylko cudem nie wybiłem zębów. Cud sprawił że jajami minałem ramę o 3 cm, a brodą trafiłem we własną dłoń na kierownicy. Skończyło się na strachu.
Ojciec powiedział później jedno zdanie : "Tanie mięso wsciekłe psy jedzą". Ja to nazywam innym przyslowiem : "Chytry traci dwa razy", bo i płaci dwa razy.
Zamiast kupić rower za 1700zł, chciała zaoszczędzić i kupiła za 850zł i jeśli teraz pójdzie kupić drugi taki sam, to już zapłaci tyle co za normalny rower. Jeśli drugi kupi normalny, to już będzie miała w cenie dobrego.
Postanowiła reklamować. Nie pamiętam co i ile wtedy zyskała, ale dostała jakąś zniżkę na kolejny rower i tak źle nie było.

Więc kiedy widzę szefów kupujących IVECO, to ja już wiem jak to sie skończy. Na poczatku rzeczywiście jest zysk. Wydaje się nawet duży, jednak już po dwóch latach trzeba serwisować, naprawiać i tracić ładunki, bo się klamot rozkraczy na drodze.
I pół biedy jak po prostu nie ruszy ze świateł.
I zarzucaliście mi kiedyś, że porzuciłem auto na drodze i poszedłem do domu. Jednak jak mam traktować poważnie szefa, który kupuje mi IVECO. Przeciez wie, że rupieć się wcześniej czy później rozpadnie, ale nie dba o to, bo ma taniej. No to jak jedynym wyznacznikiem jest cena i nie dbasz o całą resztę, to ja też nie dbam i miej świadomość że kierowca któremu dasz tego rzęcha, po prostu wysiądzie. Miej to wliczone w ryzyko zakupu takiego złoma.

ta biedna dziewczyna zrobiła to nieświadomie i nie wiedziała że jej rower się złamie na pół. Gdybym natomiast ja kupował taki rower, to wziałbym to pod uwagę. Rozpisałbym sobie PLUSY i MINUSY.
PLUSY : tani
MINUSY : ryzyko kontuzji, złamań i wybicia zębów.
Kupując IVECO trzeba zakładać tak samo:
PLUSY : najtańszy
MInusy: ryzyko że się zepsuje na środku drogi i kierowca pódzie do domu.
Jeśli weźmiesz na siebie takie ryzyko i pomimo to kupisz ten sprzęt, to nie miej pretensji do kierowcy, że trzasnął drzwiami i poszedł. To jego święte prawo.
~Cyprian
W tekście opisywałem IVECO, choć to freudowskie przejęzyczenie, bo RENAULT jest podobnej klasy.
~Da_las
Cyprian, z glowa wszystko w porzadku??? Dla dobra otaczajacej ludzkosci dzisiaj idz do lekarza!!!
~bobson
ale oni dopiero testują, widziałem też że testują Forda i Merca więc sądzę że chcą sprawdzić najlepszą opcję jakoś/kasa
~moniek
wezmą co im da lepsze warunki, to się przede wszsytkim liczy a to czy to Renault, Volvo Iveco czy jeszcze inne to już nie ma większej różnicy. Każdy nowy i tak daje dobrze radę
~bombo
wezmą co wezmą, ważne źeby było w miarę nowe i jako tako miejsca w środku
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.124.119

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels