ID: 236383
Jak ITD będzie kontrolować porę nocną?
ID: 236383
ID: 236383
Po wprowadzeniu do taryfikatora naruszeń związanych z pracą w porze nocnej, pojawił się istotny problem praktyczny związany z przeprowadzaniem kontroli przez ITD w tym zakresie.
Po wprowadzeniu do taryfikatora naruszeń związanych z pracą w porze nocnej, pojawił się istotny problem praktyczny związany z przeprowadzaniem kontroli przez ITD w tym zakresie.
~etransport.pl
Posty (48)
~kierowca | Bardzo dobrze, wreszcie ta nocna partyzantka się skończy, bo do tej pory nikt tego nie egzekwował, teraz przynajmniej w jakimś stopniu będzie to podlegało jakimś finansowym konsekwencją. | 1 | ||
~Ł ysy | Kierowca. " Im więcej kontroli, tym lepsze zarobki". "Cza" się szanować. | -1 | ||
~Transportowski | kierowca chciałbyś pracować od 8-16, weekendy oczywiście wolne? | -1 | ||
~Ł ysy | Transportowski. Za tę pracę powinien otrzymywać min 8 tyś zł. Potrafi przecież poskromić 40tonowego smoka. Który lekarz, prawnik, nauczyciel ma C+E? | |||
~Marek | Ciekawe na jakiej podstawie prawnej inspektor na drodze będzie żądał przesłania mailem lub mms'em skanów lub zdjęć dokumentów wewnątrzzakładowych. Żaden przepis nie obliguje pracodawcy do wydawania takich dokumentów. np. regulaminu pracy na zewnątrz firmy - jak inspektor chce to sprawdzić, to udaje się do siedziby firmy i tam robi kontrolę. Jak na razie nie ma żadnych wytycznych odnośnie kontroli godzin nocnych dla inspektorów ITD. | |||
barracuda
| Ludzie!!! Naprawdę poczytajcie, co to jest CZAS PRACY!!! Okaże się, że rzadko kiedy jest przekraczane magiczne 10 godzin pracy. Dla ułatwienia-to nie jest cały czas-pomiędzy odpoczynkami. | |||
~kierowca | 2018-09-21 09:33:36 kierowca chciałbyś pracować od 8-16, weekendy oczywiście wolne? Nie tylko, żeby każdy pracował jak człowiek zgodnie z 561/2006. | |||
~zcx | Nowy temat i już dziadostwo transportowe ET wylało zwoje żale. | |||
~kiero wawa | Transportowski 2018 -09-21 09:33:36 kierowca chciałbyś pracować od 8-16, weekendy oczywiście wolne? Matołku ja tak pracuję, 8 godzin, od poniedziałku do piątku. Za to dostaje 23 zł/h. Oczywiście święta wolne. Za każdą godzinę ponad osiem płacone +50%. Wszystkie zarobki ozusowane i opodatkowane. Jeździłem ponad 20 lat na miedzynarodówce i nigdy więcej. | |||
~Transportowski | Ł ysy masz rację, polscy kierowcy to ewenement w skali światowej. | -1 | ||
~kiero wawa | Oczywiście 23 zł/h netto. Brutto miesięcznie w deklaracji zus mam około 5700 | |||
~Transportowski | kiero wawa a po 16 gdzie dorabiasz, na Marywilskiej? | |||
~kiero wawa | Transportowski 2018 -09-21 10:27:19 Ł ysy masz rację, polscy kierowcy to ewenement w skali światowej. Tak jak polskie firmy transportowe płacące najniższą krajową, reszta w innych formach. | 1 | ||
~kiero wawa | Pracuje od 7 do 15 i jadę do domu. Dorabiać nie muszę żona tez pracuje, dzieci na swoim. A wynajęte 2 mieszkania przynoszą co miesiąc przychód. | |||
~Marek | kiero wawa - to kierowcy żądali wprowadzenia diet kilkanaście lat temu, bo chcieli mieć przychody niepodlegające pod PIT; wypłacanie części wynagrodzenia kierowcy w postaci diet to nie wymysł pracodawców, tylko ich obowiązek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa | 1 | ||
~fryc | Marek obowiązkowe jest 30 złotych diety. Reszta wedle umowy. | 1 | ||
~Marek | Frycu - 30 zł diety obowiązuje na kraju; min. stawki diet za granicą są dużo wyższe | -2 | ||
~fryc | Minimalna dieta zagraniczna nie może być niższa od krajowej Marku. Mylisz pojęcia. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.