ID: 234054
Kierowcy ciężarówek wśród 10 zawodów najbardziej dotkniętych niedoborem talentów
ID: 234054
ID: 234054
Trudności w znalezieniu pracowników o odpowiednich kompetencjach zgłasza 51% polskich przedsiębiorstw, podczas gdy jeszcze dwa lata temu ten problem dotyczył 45% firm.
Trudności w znalezieniu pracowników o odpowiednich kompetencjach zgłasza 51% polskich przedsiębiorstw, podczas gdy jeszcze dwa lata temu ten problem dotyczył 45% firm.
~etransport.pl
Posty (106)
~kiero | Cyprian ma troche racji. Jeździłem z 5-6 lat wstecz w kółkach PL-UK chłodnią. Chciałem podwyżki, wszyscy wtedy podnosili. Usłyszałem nie, no to do widzenia. Po mnie przyszedł świerzak w ładunku czekolady zawiózł do UK 11 ciapulców. Kosztowało to nie mało. | -1 | ||
~kiero | faq a po co płacić skoro są w Polsce firmy które płaca wyższy zus niż od najniższej krajowej. Dodatkowo świadczenia lekarskie opłacają, medicower lub inne. Do tego pakiet na siłownie, co prawda nie ma kiedy skorzystać, ale jest. | |||
~faq | skoro taki mód to chyba wrócę za fajerę.. ps. kiero podpowiedz gdzie taki wypas, bo czytając na co dzień najrozmaitsze wątki jeszcze na taka nie trafiłem.. Jest w ogóle choć 1 dobra firma w Polsce? | |||
~tago | Widzisz faq trafiłeś w moim przypadku kamieniem w przysłowiowy płot. Osobiście mam dwa ubezpieczenia dodatkowe na które każdego miesiąca płacę łącznie 310 złotych, bo już w przeszłości doświadczyłem w takich sytuacjach waszego dobrodziejstwa, że nie miałem po wypadku za co kupić dzieciom jedzenia. Ale tak nie powinno być. To pracodawca wykazując należytą troskę i dbałość o swojego kierowcę powinien za mnie takie rzeczy opłacić. Ale wy dziady i gumofilce dbacie jedynie o to, abym nie siedział dłużej w domu jak 46-47 godzin i nazad po miesiącu nieobecności jechał w trasę i w żopie macie moje zdrowie, oczekiwania, a tym samym moją rodzinę. Zapominacie dziady, że jako kierowca mam rodzinę, a w stosunku do niej USTAWOWE OBOWIĄZKI !!! Tylko nie pier... niczcie mi, że mogę zawsze zmienić pracę, bo odpowiem wam, że wy też możecie zmienić branżę, skoro nie potraficie w transporcie właściwie zachować i ułożyć sobie relacji z kierowcą. Dlaczego nawet u Niemca można dogadać się na jeżdżenie w systemie 2/1, 3/1, 4/1 itd.. Pytam dlaczego u nich można, a u was nie? ! Dlaczego spedytorowi, panience od niczego, która robi ci... kawkę płacisz tyle samo, co każdego pierwszego - pytam dlaczego im tak, a mnie który na swoich barach dźwiga cały ten twój syf - nie? ! | |||
~kiero | Tu gdzie pracuje zus mam od całości i medicower, pakietu fitness brak. Dochodzi 14:30 trzeba się przebierać do domu, praca do 15:00 | |||
~tago | kiero ok, ale nie każdy może i powinien pracować w magazynie, bo co będziesz w nim przetrzymywał jak nie będzie kogoś takiego jak ja dowożący ci towar. | |||
~faq | tako ile masz miesiecznie na rękę? | |||
~tago | A co cię obchodzi, ile mam na rękę. To jest tajemnica i moja lojalność wobec mojego szefa. Powiedz ile chcesz dać, jaki rodzaj transportu, jakie marki składu, jaki system i mniej więcej po jakich krajach, a ja powiem ci, czy możemy przystąpić do negocjacji, czy też od razu podziękuję ci za ofertę. | |||
~Lysy vol2 | To jeszcze w ramach lokalnej współpracy zrób mu loda A później wypij się na biurku | |||
~faq | Czyli nic specjalnego, taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje:) A co do roboty to powiem ze normalka to po 10 zrzutek np u włocha a mimo to miejsc u nas brak:) | |||
~faq | a Łysy ma rację... | |||
~tago | Wiecie, że zaklinacie rzeczywistość i rajcujecie się swoją wzajemną głupotą. Co do 10 miejsc rozładunków, to powiem ci, że mnie to lotto jeśli mam płacone dniówki. Mogę jednym transportem jechać na 25 załadunków i 30 rozładunków. Tylko w wymiarze dłuższym wątpię, czy tobie będzie się to opłaciło. Zamiast jednej dokumentacji - 30 !!! Obrobić, rozesłać, a najważniejsze na końcu, czy wszyscy takie drobne kwoty ci zapłacą. :) | |||
~tago | Lysy vol2 - jeśli dla ciebie lojalność pracownika w stosunku do pracodawcy jest tak oceniana, to jesteś moralnie nieudolnym i szkodzącym wizerunkowi przewoźników osobnikiem. W obowiązującym na tym forum rankingu, jesteś poniżej dziada i gumofilca !!! A to już kompletne dno !!! | |||
~faq | na szczęście to nie zbiorówki i bezpośrenio.. :) a co do papierków, wystarczy mieć od tego ludzi:) | |||
~tago | Na utrzymanie tych ludzi kierowca musi zapracować, a jest to osoba najbardziej przez ciebie znienawidzona. Powiedź wobec tego jak można nie szanować szefa, który jest w stosunku kierowcy lojalny i wie oraz umie docenić jego syfiastą i tak powszechnie pogardzaną pracę. | |||
~tago | faq, to meble wywozisz z Polski. Wredny kawałek chleba, woziłem jakiś czas temu takie tematy. | |||
ese
| ~tago 2018-07-05 13:54:02 Jakiego ubezpieczenia. Który gumofilc zapewnia ci takie ubezpieczenie. Niewielu wie nawet o tym, że ma obowiązek nim pojedziesz w trasę wyrobić ci kartę EKUS z drukiem A-1. "- Ale za to każdy wie że ma się mieć wyrobioną kartę... No jaką? Europejską Kartę Ubezpieczenia Sdrowotnego? A jeśli wie, to dlaczego wyjeżdża bez niej? | |||
~tago | ese nie czepiaj sie literówki. :) | |||
ese
| Ja dla pewności, czy na pewno chodzi o tą samą kartę :) | |||
~kiero | tago 2018-07-05 14:34:21 kiero ok, ale nie każdy może i powinien pracować w magazynie, bo co będziesz w nim przetrzymywał jak nie będzie kogoś takiego jak ja dowożący ci towar. Nie pracuje na magazynie, jestem kierowcą, mam dwa zestawy na stanie. Jeden do wożenia maszyn budowlanych drugi do materiałów i mniejszych urządzeń potrzebnych na budowie. Transport na potrzeby własne firmy. | |||
ese
| Tym niemniej pytanie pozostaje aktualne: Dlaczego wiedząc że to takie ważne posiadac ową kartę, jeden i drugi wyjeżdża bez niej w drogę? Ktoś powinien o nas za nas dbać? | |||
~kiero | Pracowałem na miedzynarodówce, firma opłacała dodatkowe ubezpieczenie na wypadek choroby wypadku za granicą. W tej firmie za kombinacje z tachem od razu kierowca pakował klamoty. Można uczciwie prowadzić biznes? | |||
ese
| No i trzymali kierowcę wracającego z zagranicy dwie godziny od domu gdy mu się czas skończył?? Bez serc... : ( A ubezpieczenie takie można kupić za kilkadziesiąt złotych. Równowartość kilku piw na miesiąc chyba każdego stać zapłacić by mieć spokojną głowę. | |||
~kiero | Nie trzymali szef wyjeżdżał nawet 200-300 km i zamieniał się z kierowcą. A ubezpieczenie to w innej firmie też podobne zaczęli opłacać jak musieli sprowadzić zwłoki kierowcy ze Szkocji. Jak dostali po kieszeni to sięgnęli po te jak piszesz kilkadziesiąt złotych. | |||
~Cyprian Kozłowicz | Minusowanie moich postów świetnie wam idzie. Krytyka również, ale jakoś żaden przedsiębiorca nie napisał, dlaczego woli kierowce wymienić, niż podwyższyć wynagrodzenie. Przecież przeszkolenie nowego, kosztuje dwa razy więcej, nawet jeśli niczego nie rozbije. A jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby kierowca przyszedł do szefa, powiedzial tak. Panie XXX, pracuję u pana od pół roku, nauczyłem się już wszystkich punktów, opanowałem już gdzie o której mam być i zaznajomiłem się już co i jak działa w tym aucie (tutaj mam na myśli konkretny przypadek wywrotki, gdzie znajomy przed wysypaniem, musiał stawać lewą stroną odrobinę wyżej, bo inaczej wywrotce groziła wywrotka na lewo), wiec mógłby mi pan teraz odnieść wynagrodzenie o 20%, bo mniej więcej o tyle wzrosła moja efektywność. I co uslyszy? Nie mamy pieniędzy. Znajomy odszedł z firmy, przyszedl drugi i wywrotkę wykiprował na bok. Oczywiście nie była t jego wina, bo firma była taka, że mechanikami byli szef i jego teść. I tak reperowali, aż się doigrali. | |||
~kiero | To nawet nie stan techniczny widziałem nówkę actrosa na boku, stanął na nierównym i miękkim podłożu. | |||
~tago | A mnie Cyprianie Kozłowicz podoba się to, co i jak piszesz. Minusy dostajesz od przewoźników, bo nie piszesz o nich pozytywnie - no i dużo tekstu, a wielu z nich ma wrodzony i odziedziczony wstręt do czytania. Nie przejmuj się nimi i pisz dalej. Masz moje słowo, że ja zawsze będę z uwaga czytał Twoje wpisy. Pozdrawiam i szerokości życzę :) | |||
~Ordynator ku-ku | Cypek jest ok. Z gumofilcami mu nie po drodze. | |||
~Transportowski | Cyprian Kozlowicz ty jesteś poeta tylko głowa nie ta. Skoro szef nie chcę tobie dać podwyżki tzn., że osiągnąłeś szczyt swoich możliwościowi płacowych, nic więcej wart nie jesteś - pozostaje wydać tomik literacki. | |||
~kiero | Nie Transportowski to znaczy czas na zmiany. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.