ID: 233220
czas jazdy na tarczkach.
ID: 233220
ID: 233220
potrzebna pomoc tylko mądrego kierowcy
Pracuje na tarczkach jedna tarczka = 24 godziny codziennie w domu plus pauza 48 godzin tygodniowa. bo to transport krajowy lokalny samochody zostają w bazie. robię tak że jak wyjmę swoją tarczkę po zakończonym dniu to wkładam czystą niewypełnioną i wsuwam tacho. zaczynam nowy dzien jadę na tej wsuniętej na załadunek jakieś 500 m i wtedy wkładam już swoją i tak na okrągło.
Jeśli chodzi o tygodniowy odpoczynek to mam weekendówkę wypisaną na te dwa dni ale chodzi o te dni powszednie od pon do pt jak prawdiłowo robić pauzę 24h na wysuniętym tacho czy wkładać wykresówkę i wsuwać plus czy mogę tak sobie zaoszczędzić te 5 min jazdy jeżdżąc na tej czystej i dopiero jak jestem gotów do jazdy wkładać swoją dzięki za pomoc pytam bo nie wiem jak do takich rzeczy podchodzi ITD.
potrzebna pomoc tylko mądrego kierowcy
Pracuje na tarczkach jedna tarczka = 24 godziny codziennie w domu plus pauza 48 godzin tygodniowa. bo to transport krajowy lokalny samochody zostają w bazie. robię tak że jak wyjmę swoją tarczkę po zakończonym dniu to wkładam czystą niewypełnioną i wsuwam tacho. zaczynam nowy dzien jadę na tej wsuniętej na załadunek jakieś 500 m i wtedy wkładam już swoją i tak na okrągło.
Jeśli chodzi o tygodniowy odpoczynek to mam weekendówkę wypisaną na te dwa dni ale chodzi o te dni powszednie od pon do pt jak prawdiłowo robić pauzę 24h na wysuniętym tacho czy wkładać wykresówkę i wsuwać plus czy mogę tak sobie zaoszczędzić te 5 min jazdy jeżdżąc na tej czystej i dopiero jak jestem gotów do jazdy wkładać swoją dzięki za pomoc pytam bo nie wiem jak do takich rzeczy podchodzi ITD.
~niedoswiadczony*.dynamic-4-waw-k-4-0-0.vectranet.pl
*.dynamic-4-waw-k-4-0-0.vectranet.pl
Posty (48)
~niedoswiadczony | jak w temacie... | |||
~Ordynator ku-ku | Jak odchodzi ITD?Rozsądnie. 5000 tyś dla kierowcy, 2000 tyś dla firmy (albo odwrotnie). Nie rejestrowanie aktywności, tak się to nazywa. Jeszcze dobrze nie zacząłeś a już kombinujesz. Srał cię pies. | 2 | ||
~niedoswiadczony | o jej o jej radzę iść do psychiatry z takimi nerwami. mam tarczkę z pon i tarczkę z wtorku i są sierżanty tak zwane widać na nich minimalną różnicę do tego doczepi się inspekcja podobno do 1 całego sierżanta jest tolerancja. jak to z tym jest słyszałem różne opinie chciałbym dobrze jeździć i wyjaśnić co i jak. | |||
~Krzysztof | Jak codziennie wracasz w to samo miejsce np wyjazd Katowice i powrót Katowice to tylko wyjmujesz tarczkę a rano wkładasz nowa, a pauzę weekendową masz na zaświadczeniu | |||
~niedoswiadczony | no i tak właśnie robię, tylko zamiast pusty tachograf wkładałem czystą tarczkę bo mi mówili, że igła się może złamać czy coś. Plus chciałem rozwiać wątpliwości czy takie coś jest dozwolone bo mi mówili inni w pracy, że moge swoją tarczkę włożyć jak jestem już załadowany i gotowy do jazdy. podjazd trwa maks 5 min przejeżdżam mniej jak kilometr potem na wagę i już mogę włożyć swoją wypełnioną bo na pustych tacho mówili że może się pogiąć igła ten rysik. czy takie coś jest dozwolone bo źle to opisałem. 1. robię tak, że zaczynam dzien pracy ale podjeżdżam pod załadunek na czystej tarczce i potem na wage trwa to jakieś 5 min łącznie nie przejadę więcej jak 1 km nawet jak pisze kilometry na tarczce to po przecinku nie pisze km tylko pierwsze 6 cyfr. jak jestem zwazony to wkładam tarczke swoja i jade. patrzyłem na sierżanty to generalnie mocniej się przypatrzeć widać tam maluteńka różnice w tej kreseczce jak nie dotyka i czy inspekcja za to dowali mandat. czy rzeczywiście zaczynać czas jazdy już od swojej wypełnionej | |||
~Kiero82 | Igla moze sie zlamac? Pierwsze slysze o czyms takim. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | Jak do czegoś dojdzie niedoświadczony, na tej czystej tarczce (czego nie życzę). do czegoś tragicznego, w piertol i penetrację odbytu masz zagwarantowane z urzędu. Może pora smarować uszczelkę?Bo nikt nie zna dnia i godziny. | 2 | ||
~Ordynator ku-ku | puchatek nie zrobi wpisu manualnego w tachografie a*alo/gowym. Na dodatek cycek jeszcze dobrze nie zaczął, a już kombinuje. | |||
~fryc | Ordynator masz zaćmienie? A z tyłu tarczki to co się robi jak nie wpis manualny? | |||
Maciek..
| ku-ku puchatkowi chodzilo o reczne wyrysowanie na odwrocie tarczki i to bedzie jak najbardziej prawidlowe | 2 | ||
~fryc | Poproś zmiennika niech Ci wytłumaczy po co są takie kratki z tyłu tarczki i jak tam zrobić wpis manualny. | |||
~Ordynator ku-ku | frycek ręczne nanoszenie wykonywanych czynności na wykresówkę, chyba nie jest wpisem manualnym. Jak się mylę to mnie popraw. Ale w przepisach i w życiu, nie mylę się często. | -1 | ||
~fryc | Manualnie czyli zrobione odręcznie. Tak w skrócie. | 4 | ||
~Ordynator ku-ku | Może. Więc mogłem się mylić. A zmiennika nie mam, nie pracuję w podwójnej obsadzie. Nie dla dla mnie jazda po kilkanaście godzin na dobę. | 2 | ||
~Kiero | Ordynator jest na to za glupi dla niego manualnie to znaczy wpisac w tacho cyfrowym guziczkami forme swojej aktywnosci a ze wyraz manualnie znaczy recznie to juz jego mozdzek nie ogarnie. | 1 | ||
~fryc | Ok ku-ku. Nie znam takiego co wszystko wie. Ja też nie wiem wszystkiego. | |||
~fryc | Kiero jeśli zaczął jeździć po 2006 roku to mógł nawet nie mieć tarczki w ręku. | |||
~Ordynator ku-ku | ~Kiero 2018-06-10 21:57:11 Ordynator jest na to za glupi dla niego manualnie to znaczy wpisac w tacho cyfrowym guziczkami forme swojej aktywnosci a ze wyraz manualnie znaczy recznie to juz jego mozdzek nie ogarnie. Ile godzin kierowca może jechać maksymalnie w ciągu 24 godzin? Czas start. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz