Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zasada równej płacy za tę samą pracę staje się faktem

ID: 232850


Zmiany w dyrektywie o delegowaniu przegłosowane. Poszczególne państwa UE będą miały dwa lata na transpozycję przepisów do prawa krajowego i wprowadzenie ich w życie.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (125)

~Ordynator ku-ku
Łysek jesteś bucem. Ktoś to ci już powiedział?Zapotrzeb owanie na kierowców jest ogromne, w każdym kraju wspólnoty. Nikt nie musi karmić polskich gumofilców.
~kiero
Łysy te działania są wymierzone w całą europę wschodnia, pribałtika i Bałkany to w Afryce?
~Ł ysy
Błędem jest założenie przygarnięcia polskich szoferów przez "wschodzące"zachodni e firmy.
Te firmy już nie wstaną z kolan.
Polski szofer ma prawo wierzyć w cuda.

1

~Ordynator ku-ku
Błedem. było to łysy gumowcu, że ty i. reszta gumowców zajęła się transportem. Łysek chyba już pora. zająć się wyuczonym zawodem. Czas dziadów już przemija.
~Ł ysy
Kiero. Jak zwykle, nie ogarniasz tematu. Chcesz wierzyć w cuda.
W firmach ze wspomnianych krajów nowe przepisy zaistnieją tylko na papierze. Pojdą przelewy, kasa wróci do szefów.
Wy też tak będziecie robić. Widmo łopaty wymusi pewne postawy. Pożyjemy zobaczymy.
Jeszcze macie trochę czasu na wyszczekanie swoich racji. Co to da?
Ja już wiem, wy dopiero za jakiś czas się dowiecie.

1

~Ronin
łysy my damy rade, tylko czy Ty dasz rade? To jest pytanie :)
~Ł ysy
Przygłupie kuku. Cały czas powtarzam.
Polski przewoźnik uratował wiele ograniczonych umysłowo istnień.
Ty jesteś wzorcowym przykładem.

1

~kiero
W 2010 roku pracowałem u Litwina, dostawałem 70 euro dniówki. Łysy ile ty płaciłeś swoim szoferom w 2010 roku? I nie strasz tą pribałtiką.
Dawid87
jakim cudem zachodnie firmy mają się odbudować, przegrali z Polską, Rumunią, Litwą. Polski dziad padnie a Niemiecki pan zatrudni was, macie bardzo ciekawy sposób myślenia, ale bardzo błędny.

2

~Ronin
dawid przegrali z nieuczciwa konkurencje, która grała i gra nie feir. Cos jeszcze Tobie wytłumaczyc?
~Ordynator ku-ku
Łysek jednak jesteś pustak. Myślisz głąbie że jesteś wstanie oszukać wszystkich.? Za cienki Bolek na to jesteś. Lepiej patrz prostaku aby cię Girteka nie wyjepała z rynku. Im akurat pasują powroty w tamte strony.

1

~kiero
Łysy ty dalej nie ogarniasz tematu, pójdą przelewy, a potem kierowca do ZUS pójdzie i zapyta dlaczego tak małe składki ma odprowadzone. Zresztą dziś może to sprawdzić przez internet. I wtedy ciepło będzie płatnikowi. A będzie się tak działo w firmach, w których jest duża rotacja, to pewne.
~Ronin
Łyska auta to beda zatrzymane na Budzisku przez ITD. Zły stan techniczny aut i opony.
~Wielki Szu
Przede wszystkim takie firmy jak ł ysego sa juz dzis reliktami. Są malo elastyczne. Każdą renata praktycznie przyznawana jest do swojej naczepy. Królować niedługo będą wyłącznie wielkie firmy których ciągniki dojada do granicy państwa a dalej naczepe pociągnie kto inny w ramach tej samej firmy międzynarodowej. Naczepy na Włochy beda jeździć pociągami. Itd...
~Kiero82
Dawid, czy ty wiesz ilu Polskich kierowców pracuje u niemca. Wystarczy przejechac sie po Poznaniu, i zobaczysz ile aut ciezarowych niemieckich firm stoi na parkingu strzeżonym. Niedalego mnie, na parkingu strzezonym parkuja 3 nowe dafy na bdf, z firmy diebel spedition. Kierowcy siedza na weekendzie w domu, a samochody odpoczywaja. I moim zdaniem dla niemca nie bedzie problemu, zeby ukladac robote tak, aby auto bylo u Nas, a kierowca robil pauze wekendowa w swoim domu. Problem ze sciaganiem kierowcy do swojego kraju, maja polskie dziady gumofilce.

1

~Ordynator ku-ku
Siema Szu. Łysek myśli że może wszystko. Ale co może zrobić zapchlony ku*del rodowitemu owczarkowi?
~Wielki Szu
Poza tym dziady zapominają o najważniejszym. Zachodnie firmy są na swoim podwórku a zapchlone ku ndelki z Polski występują jako nieproszeni goście. Poki co sa tolerowani. Jak długo? Czas opuszczać kurtyne i przedstawienie kończyć
~Wielki Szu
Powitać kuku. Pycha zawsze kroczy przed upadkiem. Ł ysy ma rację że perz się ciężko usuwa z pola. Dziady są wlasnie tego typu chwastem.
~Wielki Szu
Powitać kuku. Pycha zawsze kroczy przed upadkiem. Ł ysy ma rację że perz się ciężko usuwa z pola. Dziady są wlasnie tego typu chwastem.
~Kiero82
Moze i szalu z wyplatami u Niemca nie ma, ale gdy kolegi ojciec dostal zawal w pracy, a pracowal u Niemca na ich warunkach, to siedzac przez rok czasu w domu, dostawał co miesiac 4880zl. Za to u Polskiego dziada, nie starczylo by na czynsz, a o jedzeniu nie mowiac. Nie po to człowiek pracuje po za domem, zeby w razie choroby zyc ze swoich oszczędnośći. I jestem po czesci za tym co chce zrobic PIS i UE. Firmy ktore maja poukladana robote, i sa stabilne, to przetrwaja. Za to gumofilc-trans musi z tego rynku odejsc.

1

Borsuk183
"Myśl globalnie, działaj lokalnie".
Czyli przeciętny polski biznesmen płaci odpowiednio aby to jego pracownicy mieli co wydawać na lokalnym rynku i nakręcali gospodarkę? Ano raczej nie, nasze biznesmeny kupują artykuły "luksusowe" czyli kasa prosto w świat. W kraju zostaje podatek ale i tu "*", VAT, dochodowy do odliczenia i tak się kręci.
~Mecze się na busach
Witam ja piszę z innej beczki pisze z woj kuj pom jakiś czas temu przerwałem kurs c +e mam doświadczenie na busach byłem wszędzie raz w Anglii której nie lubię szukam firmy co by mi pomogła finansowo dokończyć papiery kasę oddam z wypłat z procentem czy znajdzie się chętna konkretną firma proszę o konkret info bez owijania w bawełnę
~Ronin
Kiero 82 u łysego kiero jak dostaje zawału to z najnizej nie ma szans zyc i takie to sa biznesmeny :)
~kiero
Borsuk nasi dają zarobić Ukraińcom a oni kasę wywożą na ukrainę.

1

~Adam
Problem nie polega na tym, ze niemiec ma wyzsze stawki i stac go na dobra wyplate dla szofera! Problem jest w tym ze polski dziad bierze ladunek z trzeciej reki. Zarabiaja pseudospedycje z jednym biurkiem i dwoma laptopami. Normalna niemiecka firma nie wie co to jest gielda! Sam widzialem zlecenie za 1, 6e, ale moj szef jak juz bierze robote, to tylko na zasadzie, ze sam ogarnia transport dla danej firmy.

1

~Ronin
Adam taki dziad jak łysy, kupi pare renówek i go stac zejsc z ceny. Tylko kosztem kierowców. Bo łysy na reno i w kazdej chwili moga sie popsuć, Opona chinska strzeli to kiero wymienia bo ma zapas, a kierowca z Francji czeka z załozonymi nogami na kierownicy na seriws.
~Ronin
Niech taki łysy, dawid, albo m. t zapłaci szoferowi składki i podatek od całosci pensji, zobaczymy jacy oni beda konkurencyjni z firmami z Francji czy innymi.
~Adam
Jezdzimy dla firmy w ktorej musimy podstawiac zestawy identyczne, nie ze dzis czerwone premium, a jutro bialy stralis. Kierowcy musza byc ubrani tak samo i na kamizelce musi byc logo firmy. Kontrachent jest czesto w mediach i nasza firma jest dla niego gwarancja solidnosci. Nawet koszulka musi byc zapieta na wszystkie guziki. Przed zaladunkiem jest zawsze myjnia. Ale lysol pewnie wyslalby tam dwie premiumy po norbercie i zafajdanych kierowcow. Dlatego baranie jezdzisz za 90centow!

1

Dawid87
Co was obchodzi za ile kto jeździ? Chcesz zarabiać jak Niemiec jedź do niego,

1

~Adam
Solidny transportowiec dostep do gieldy ma na wszelki wypadek. Myslicie, ze te wszystkie molochy ktore zamawiaja jednorazowo 100 zestawow biora frachty z gieldy? Gielda to kompost w ktorym zyja dzdzownice. Takie zwykle lumpy zbierajacy odpady, po cywilizacji.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.216.233.58

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels