ID: 232130
Włochy – kara do 1701 euro za odbiór 45h odpoczynku w pojeździe
ID: 232130
ID: 232130
Na podstawie wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 20 grudnia 2017 r. włoskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w dniu 30 kwietnia br. wydało okólnik, który umożliwia karanie kierowców za odbiór regularnego tygodniowego odpoczynku w pojeździe.
Na podstawie wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 20 grudnia 2017 r. włoskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w dniu 30 kwietnia br. wydało okólnik, który umożliwia karanie kierowców za odbiór regularnego tygodniowego odpoczynku w pojeździe.
~etransport.pl
Posty (85)
maro12
| Niewiele się zmieni po wprowadzeniu tego przepisu. | 1 | ||
~Daniel. | Zmieni się tylko tyle że mniej samochodów będzie na parkingach. Już teraz Rumuni, Bułgarzy i inni chowają się na strefach przemysłowych i tam robią 45 na wyciągniętej karcie. Będą po prostu oblegane strefy przemysłowe i tyle. | |||
~Ordynator ku-ku | Tam też podlegają kontroli. | |||
~Irek | Jak na każdym nowym prawie na koniec stracą najwięcej kierowcy. Nie ma się co cieszyć, kolejne ograniczenie, kolejne cięcia. Jeszce trochę i kierowca zarobi mniej od sprzątaczki, bo nie wolno mu będzie pracować dłużej niż 8h. Chcecie to chwalcie zaklinaczy typu ku ku, ale powiem wam jedno transport miał już swoje dobre czasy, które minęły bezpowrotnie. Głupiemu radość... ku ku | |||
~kierowca | System 2/1 i po problemie, mandatów za pauzy nie ma, można żyć i pracować. | |||
~Irek | Właśnie o to chodzi 2/1 ile dni pracy wychodzi w miesiącu? Ile zrobisz km? Ile przewieziesz frachtów? Obojętnie jak masz płacone zarobisz mniej. | 1 | ||
~zly | "Jeszce trochę i kierowca zarobi mniej od sprzątaczki, bo nie wolno mu będzie pracować dłużej niż 8h. " jakie " jeszcze troche "? przepisow nie znasz? fachowcu od siedmiu bolesci... Art. 11. 1. Czas pracy kierowcy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, | |||
~Wielki Szu | Dziadom coraz ciasnej na rynku sie robi. Pole manewru dla patologii sie zawęża. | |||
~Irek | I ty tak pracujesz. Proszę cię wytrzeźwiej. Szkoda z tobą dyskutować. | |||
~Tołdi | Najgorsze jest to, że forumowe przygłupy (wiadomo o które nicki chodzi) uważają, a nawet są tego pewni, że im bardziej pętla dziadom zaciska się na szyi, tym lepiej dla nich! Czyli że im gorzej tym lepiej! Pogadamy panowie za jakieś dwa lata, albo trzy, jak już w każdym kraju UE wejdą płace minimalne, zakazy pauz 45h, zakazy używania zestawów głośnomówiących w kabinach, zakazy srrania na dyszel/pod naczepą, zakazy wyprzedzania dla ciężarówek, zakazy (a wpiszcie sobie co tam chcecie, bo zbyt długo wy wymieniać) i zobaczymy, jak będą wyglądały wówczas wasze płace, oczywiście z uwzględnieniem inflacji i wszystkich innych procesów rynkowych zachodzących równolegle do zaciskania pętli na szyjach dziadtransów. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że w najlepszym razie będziecie mieli to samo w portfelu co dziś, o ile nie dużo mniej. | 2 | ||
~Ordynator ku-ku | Tołdi nie strasz, nie strasz bo sie ze/srasz. Dobrze wiesz i inne gumowce też, że polski transport rozrósł się do granic wytrzymałosci. Tam pustaku gdzie jest duża konkurencja, muszą być tańsze usługi. A potem wszystko działa na zasadzie domina. A straszyć to możecie male dzięki. Dobry pracownik zawsze znajdzie odpowiednie zajęcie za uczciwe wynagrodzenie. Czausz w czem okolicznosc? | |||
~Wielki Szu | Tem bardzij co nasz kraj będzie się Izrael niedługo nazywał. Polskie firmy beda koszone jak wiosenna trawa. | 1 | ||
~Wielki Szu | Uszanowanie kuku. Nie moge ł ysego namierzyć. Gdzieś na wodach Kalinki Kurskiem pływa. | |||
~Ordynator ku-ku | Siema Szu. Zabrali gumowca w morze bo łajba nie miała hamulca. Robi za kotwice. | |||
~Ordynator ku-ku | Nie osobą a osobom tartaczny głąbie. | |||
~Ordynator ku-ku | I wytłumacz mi pustaku do czego są potrzebne gumofilce w transporcie, i jakie są z nich korzyści? | |||
Nadul
| Dawid. To oczywiste, że jak dziady padną, to lepiej dla kierowców. Dziady padną, zostaną najlepsi, a ci nie zatrudnią dziadkierowy. Dziada ( obojętnie czy to kierman, czy seef ) czuć na sto kilometrów | |||
~Tołdi | Ku-ku: nie czepiaj się literówek! Szkoda, że nie dostrzegasz sensu czyichś wypowiedzi, tam gdzie jest on oczywisty, a czepiasz się zwykłych literówek. Wiesz doskonale, co wam grozi jako kierowcom, więc szukasz ukojenia sianiem taniej propagandy waszego przyszłego sukcesu na forum. Niestety życie bardzo szybko weryfikuje, kto ma rację. | |||
~Ordynator ku-ku | Tołdi a co mi moze grozić?Jesli nie znajdę zajęcia w kraju, wysiądę w osobówkę i pojadę do reichu lub do innego kraju. Ja nie zostanę z klamotami pod płotem. | |||
Dawid87
| ku-ku już dziś zostaw polskiego dziada, wsiadaj do auta kierunek "reichu" i wbij sobie do głowy że polski transport to nie pępek świata, i też musi konkurować z Rumunia, Bułgaria itd. | 1 | ||
~Tołdi | Ku-ku: a ja głupi cały czas myślałem, że ty walczysz zawzięcie na tym forum, żeby to w polskim transporcie się poprawiło, a tu się okazuje, ze jak przyjdzie co do czego, no duupa w troki i pojedziesz dorabiać dziada za Odrą/Nysą albo i jeszcze dalej, robiąc tam za w sumie takiego samego Ukraińca, jak prawdziwi Ukraińcy żebrząc o pracę w Polsce... Widzę, że "ambitny" jesteś! | 2 | ||
~kierowca | Jakby nie patrzeć robi się coraz trudniej dla Naszego transportu w lipcu zaczynają karać za 45h w ES. Trudno przywyknąć co niektórym szefom, że ich niewolnik nie będzie mógł siedzieć w budzie po 3, 4 lub dłużej tygodni, bo jeden mandat szybko nauczy rozumu szefa. Czasy się zmieniają. | 1 | ||
~ordynator ku-ku | Tołdi ja z niczym nie walczę. Staram się jedynie nazywać sprawy po imieniu. Nie jestem przeciwnikiem fachowców w branży, tak po jednej jak i po drugiej stronie. Dla patologii litości nie mam. A co do emigracji, gdybym tylko chciał już od x lat, nie było by mnie w kraju. A jestem. Jest to więc tylko ostateczna, ostateczność. Konkurencji w zawodzie nie obawiam się wcale. | |||
~ordynator ku-ku | A tobie tartaczny Dawidzie napiszę po raz enty. Ja nie pracuję u dziada, nie mam powodu aby narzekać na pracę i pracodawcę. Każdy wie co może robić, nikt nikogo nie pilnuje, jest normalnie. | |||
~ordynator ku-ku | Nero, napisałem wyżej że nie toleruje patologii (i nie tylko w transporcie). Nigdy nie napisałem też że życzę gumowcom żle, Ale obserwując rynek transportowy, przewiduję ich upadek. A płakać za nimi nie będę. | |||
kiero82
| Powiedzmy sobie szczerze, transport byl, jest i bedzie. Jwdno co sie zmieni, to tak jak ktos wyzej napisal, czyli odpadnie czesc dziadostwa. | |||
~Ordynator ku-ku | Pewnie że tak. Transport to jedna z ważniejszej gałęzi gospodarczych na świecie. Polski transport w jakimś stopniu ma w niej swoje miejsce. Ale wszyscy, lub większość chcemy, aby był zdrowy. Na dzień dzisiejszy, w tej branży tkwią osoby (po obydwu stronach), których transport przewyższa. Dlatego konieczna jest czystka, innej drogi nie ma. | |||
~Ordynator ku-ku | 8. Jeżeli kierowca dokona takiego wyboru, dzienne okresy odpoczynku i skrócone tygodniowe okresy odpoczynku poza bazą można wykorzystywać w pojeździe, o ile posiada on odpowiednie miejsce do spania dla każdego kierowcy i pojazd znajduje się na postoju. Panowie gumofilce, to jest coś co dzisiaj was boli (art. 8, pkt8, rozp. 561 z 15. 03. 2006). Unia odkurzyła ten przepis w wiadomym celu. Parkingów strzeżonych z hotelami nie przybywa (z resztą pozostawienie pojazdu, z wartościowym towarem, jest mało komfortowe tak dla kierowcy jak i przewoźnika). Cel jest jeden, zmniejszenie konkurencji wobec rodzimego transportu. Ci, którzy gustują w dłuższych przerzutach, mają ciężki orzech do zgryzienia. Od siebie dodam że, przy odpowiednim zarządzaniu i planowaniu pracy, system 3/1, wciąż jest możliwy. | |||
~Ordynator ku-ku | Ale to już dla wielu wyższa matematyka. Jestem pewien że puchatek i baracuda podzielą moje zdanie. | |||
~Wielki Szu | Ł ysy ze swoim psem dago!!! Nie idźcie ta drogą!!! Słuchajcie kuku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.