ID: 230818
Polski przedsiębiorco pomyśl zanim zatrudnisz Ukraińca !!! ile stracisz na tym interesie?
ID: 230818
ID: 230818
JUŻ W NIEMCZECH BĘDZIESZ KONTROLOWANY ROK DO TYŁU ZA MOMENT TAK BĘDZIE W CAŁEJ UE, CZY STAĆ CIĘ NA TAKIE KARY?
JUŻ W NIEMCZECH BĘDZIESZ KONTROLOWANY ROK DO TYŁU ZA MOMENT TAK BĘDZIE W CAŁEJ UE, CZY STAĆ CIĘ NA TAKIE KARY?
~POL*.115.115.207
*.115.115.207
Posty (307)
~Ronin | Widze, ze z przewoznikami dyskusja nie ma sensu :) Dalej sie upieraja przy swoim i idą twardo w zaparcie, ze zatrudniaja tylko wysokiej klasy specjalistów, wykształconych, obytych wiedza, doswiadczeniem, znajacych jezyki obce kierowców z Ukrainy. Zaś hołota szoferska Polskich kierowców do niczego sie nie nadaje, sami złodzieje i nieudacznicy. | |||
~Ronin | Opowiem wam bajke jak hołota polskich szoferów i wykształceni, uczciwi kierowcy ze wschodu jezdzili w mojej byłej firmie na Rosje. Kierowczyna z Polski za trase Moskwa-Suwałki robił kosztów 30 euro (granica rosyjska+inspektor białoruski+gajowe +płun do spryskiwaczy+parking i płatne), wykształcony i uczciwy kierowca ze wschodu robił na tej samej trasie koszty 80-100 euro plus duze mandaty na Białorusi gdzie szef za jednego musiał zapłacic 2 tys euro-tak 2 tys euro!a za co? w cemcie pomylił km-pomylił skad -dokąd towar jest wieziony. Dwóch kierowców zostało nakrytych jak spuszczali paliwo z kotła. | |||
karzełreakcji
| Łysy, Dawid ile za nadgodziny płacicie? O wczasy pod gruszą sie nie spytam, bo nazwiecie mnie roszczeniowcem. Tylko konkretnie, bez owijania w bawełnę. | |||
~Ł ysy | Ronin. Nikt nie napisał o zatrudnianiu tylko wysokiej klasy profesjonalistów. Takowych już nie ma. A tacy specjaliści jak ty niczym się nie różnią od kierowców ze wschodu. Zatem skończcie pier do le nie o swojej wyższości. Połowa z obecnie powożących nadaje się tylko do klozetu. | 1 | ||
~Ronin | Już nie pisze o przetarciach i stłuczkach na kolcu w Moskwie, dwóch straciło prawo jazdy w Rosji bo jechali wczorajsi, samochody na parking płatny, podmiana kierowców, nastepne koszty zwiazane z nimi. Także Panowie ten kto jezdzi na Rosje to wie jakie z nich uczciwe i solidne szofery, na zachodzie nie zrobi kosztów, jedynie sobie paliwka spusci i sprzeda gdzies na Boczowie. | |||
~Ł ysy | karzełreakcji. Proszę podać wykładnie prawną nakazującą płacić pracodawcy za wypoczynek pracownika? Jeżeli myślisz, żę mam obowiązek, jesteś roszczeniowcem. | 1 | ||
karzełreakcji
| Gość, wchodzisz tu, dajesz kolejne ogłoszenie i znowu nikt nie dzwoni. Stąd ten pisk i frustracja. Przy okazji coś nawrzucasz ludziom, bo taki poziom kultury obowiazuje u Ciebie na wsi. | |||
~Ł ysy | Ronin. Ten kto jeździł na Moskwę wie, jakie z polskich kierowców "uczciwe ludziki". Raz nie mówiąć moim gigantom szos pojechałem z nimi. Szły 4 wozy razem do jednego odbiory. Za cztery fury wszystkie wziatki wyszły 15 dolarów. Po powrocie, szoferzy do klozetu. Skończcie pieprzyć o "tradycji", to to tylko wasz złodziejski wymysł. Polski szofer nie pisze lewych kwitów za solarkę? Kmiotku sam złodziejaszkom pisałem lewe kwity. Zawsze specjalnie z błędami, nie stawiając znaków miękkich w liczebnikach. Jak mądry szef, wyłapie złodziei. Co jeszcze pajacyku napiszesz? | 1 | ||
~Ronin | gość a może żaden ten bydlak nie chce u Ciebie pracowac? Widze po twojej kulturze i pisowni, że jesteś zwykłym chamem od pługa oderwanym. Troche kultury. Ty mogłeś na Rosje jezdzic ale palcem po mapie, | |||
karzełreakcji
| Łysy, owijasz w bawełne. Ile płacisz za nadgodziny? Konkretnie. Chyba, że Twoje Gieroje pracuja co drugi dzien po 6h to Ciebie przepraszam. Konkretnie prosze sume. | -1 | ||
najemnik
| Łysy chętnie zatrudnię się w twojej firmie i bardzo proszę żebyś pokazał jak to łatwo można kierowcy zasadzić kopa z marszu. Oczywiście na forum sprawa prosta ale w realu jest sąd pracy gdzie pan biegły policzy np. godziny nadliczbowe, diety i rozjedzie "ryczałt normatywny" i pan przewoźnik nagle przestaje być taki groźny. | |||
~ngine | "strach tyłki ściska", że ktoś będzie miał pracę a inny nie. Dobre :D. Nie te czasy. Kiedyś, gdzie świadomość była na niższym poziomie pewnie by tak było. Niech bierze tą "pracę" kto chce. :D. Serdecznie Witamy kolegów z UA, BY a nawet z Kongo. | |||
~Ronin | Łysy jakie lewe kwity za solarke? Co Ty bredzisz chłopie. Tankowało sie na E-100. Łysy granica rosyjska zezwolenie długie 500 rubli, krótkie (jak jezdziłem jeszcze) -3 tys rubli, gajowy -100 rubli, transportny białoruski 5 euro dla swietego spokoju, mozna nie dawac w ogóle ale potem trzyma Cie z godzine (szkoda czasu), parkingi płatne 100-200 rubli. To sa koszty które musisz zapłacic, poniewaz inaczej masz pozamiatane. Takze nie pisz i nie obrażaj mnie skoro nie masz pojecia o kosztach w Rosji i Białorusi, bo takich cwaniaków wszystkowiedzacych jest pełno, Ty i Rosja. Na Ukrainie to Ty moze i byłes. Koszty podałem na trasie Moskwa-Suwałki. Chłopaki jak jezdzili na Syberie to dochodzili bandyci co pobierali kase za drogi, Nie znam kosztów poniewaz tak daleko nie jedzdziłem. | 1 | ||
karzełreakcji
| Gość, dalej nikt nie dzwoni? | |||
najemnik
| gościu jeżeli o patologii mowa to zapraszam do "przewoźników" na ścianę wschodnią, wtedy dopiero pojmiesz znaczenie słowa patologia | |||
~Ronin | Łysy popytaj przewozników z Suwałk i okolic jakie problemy mieli i maja z szoferami ze wschodu. Polaka to przyjmuja z miejsca a BY czy UA z przymusu, zeby koła sie kreciły. | |||
najemnik
| Wiecie skąd ten jazgot przewoźniczych hien? Bo oni myśleli ze Ukraińcy będą robić za darmo a tu zoonk. Oni chcą dietę plus podstawę. Stąd płacze na forum. | |||
karzełreakcji
| Ostatnio dałem ogłoszenie dla j aj, ze szukam roboty. Dzwoniło paru pszetsiembiorcuw. Jeden nawet mnie straszył, ze wezmie Ukraińców jak nie przyjde. Nawet moja zona miala brecht! Moze to Ty gościu byłes? | |||
~gość | najemnik. A ty co chcesz? | |||
~gość | Niech każdy z polskich ciuli kiermanów z tego forum przyzna się, że nie wyjechał jeszcze z bazy, bo jest cienko z robotą i w swojej firmie jest na końcu rankingu. I ma taki ból w sercu z tego powodu, że pogryzłby wszystkich. | 1 | ||
~Ronin | gość, chłopie już nie pij więcej:) | |||
~gość | Niech każdy z polskich ciuli kiermanów z tego forum przyzna się, że nie wyjechał jeszcze z bazy, bo jest cienko z robotą i w swojej firmie jest na końcu rankingu. I ma taki ból w sercu z tego powodu, że pogryzłby wszystkich. | |||
~Ronin | gość. Ja nie wyjechałem z bazy jeszcze, ponieważ pracuje od poniedziałku do piątku. Jade nad jezioro Wigry, szkoda czasu na pisanie z przewoznikami wszystkowiedzacymi. | |||
~lubiący browara | ~Ronin Popieram to co napisałeś bo tak było, a Łysy to był ale pod Girteką w Wilnie ! | |||
~Dawid87 | piszecie że kierowcy z Ukrainy wam nie przeszkadzają, więc pytam dlaczego wasz jad aż kipi, a co jeden i drugi myślał że szefowie będą na kolanach was błagać żeby jechać w trasę, a tu niespodzianka ko/pa w cztery litery i wypad za bramę, i lepiej nie będzie a jak rynek się załamie i spadnie troszkę firm z rynku to z uśmiecham na twarzy będziecie miesiąc w kabinie za 3 tyś zł, jakiś baranek pisał że pani kasjerka w biedronce zarabia więcej, ale który z was nadaje się do tak odpowiedzialnej pracy, do tego trzeba jakoś wyglądać i nie bać się wody, to nie parkingowa matematyka w stylu mam 3 łojro iść pod prysznic czy kupić piwo | 2 | ||
~gość | Po co strzępicie te ryje na forach. Uczcie się lepiej języków. Przecież wszyscy chcecie wyjechać na Zachód. Tylko, że tam też są już firmy typu dziadtrans. Tylko, że nie wiecie jednego, że gdzie polscy kierowcy tam syf i dziadostwo ! To wszystko idzie w parze i to co wy piszecie o Ukraińcach, to np Holendrzy piszą o was. Tylko, że wy jesteście z UE, a Ukraińcy z dzikiego kraju. Więc kto jest na wyższym szczeblu rozwoju? No chyba nie wy polskie patologie. | 3 | ||
~Ecik | Lysy sklonowali cie bo wszedzie cie pelno daj sobie spokój spojrz w lustro ty do transportu sie nie nadajesz jak by nie patrzyl ale pomarzyć mozna dupku | |||
~Już prawie były kierowca | ~Dawid87 jak czytam twoje posty to czuć z nich kwintesencje polskiego pszefośnika. Po 8-śmiu latach właśnie kończę przygodę z transportem i wracam na budowę. W firmie w której pracuję 3 lata temu, w chwili gdy się zatrudniałem było 20ścia aut i 26ciu kierowców (w tym 8 chłopaków zza Buga). Firma tak prosperowała ze szef pobudował dom kupił mieszkanie (jego pieniądze więc niech sobie robi z nimi co chce) i zwiększył tabor z 20 do 42 aut. | |||
~Już prawie były kierowca | Trochę przy powiększaniu firmy zapomniał o chłopakach i kierowców polskich zostało tylko 12stu. Dziś jest płacz i zgrzytanie zębów, firma niestety zaczęła przynosić straty. Wozimy głównie automotiva pod VW i Renault, trasy są podobne z tym ze ci Polacy co zostali jeżdżą z okolic Wałbrzycha do Pamplony a UA i BY z okolic Zwickau i Regensburga do Madrytu i Irunu. | |||
~Ecik | Lysy sklonowali cie bo wszedzie cie pelno daj sobie spokój spojrz w lustro ty do transportu sie nie nadajesz jak by nie patrzyl ale pomarzyć mozna dupku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.