ID: 230252
ZYSK 2500 EURO NASIEROWSKI
ID: 230252
ID: 230252
Miesięczny ZYSK mojej ciężarówki w styczniu 2018 rok.
Miesięczny ZYSK mojej ciężarówki w styczniu 2018 rok.
~etransport.pl
Posty (117)
~Adam | Serio pokazujecie tego pajaca- celebrytę? Szkoda ze te jego kalkulacje są z palca wyssane i nijak maja się do rzeczywistości. Jest to tylko reklama jego spedycji bo Slawus się tanio sprzedał. Usuwał niewygodne komentarze i blokował ludzi. To zwykły błazen któremu brak pokory. | 2 | ||
~maro | Teraz wszyscy do adara Hurra. | 3 | ||
~xmen | jakieś dziwne te jego wyliczenia. napewno wszystkiego nie uwzględnił. no, ale niech pajacuje dalej. Wielki Pan kierowca a zarazem szef. tak jak napisał Adam to tylko reklama. Także mobilki do serwisu po nowe auta i do roboty. | 2 | ||
~Znawca | de*il za dużo Marysi i ma ptasi muzdzek. | |||
~volvo | koszty 2 tys E sprzęt 2 tys E opłaty 3 tys E paliwo 500 - 1 tys E inne przychód 10 tys E zysk 2500-3000 E tyle zostanie jakby bohater sam zrobił te wszystkie kilometry | |||
~Malwa | A pit5l/pit5 oraz vat7 gdzie? Adar to polska firma. zusy to pan skąd wział? ja płacę coś 2tys plus pit4r i zatrudniam jednego kierowce, drugim jezdzi właściciel; ) tollka pan ma w promocji czy czechy czesciej są objezdzane? Jak czechy to proszę myto w rozliczenie. satellic, beneluxy. Nie musi Pan płacić w ogóle PAn tymi trasami nie jezdzi? :D6tys kierowca-na 2tyg? Uuuu lalala, to ja bym chciała u Pana jezdzić zamiast cierpieć na giełdzie transportowej i prowadzić auta swoje:D i leasingi, niecałe 4tys, chyba za naczepy:D:D, Pan może niech jezdzi a da liczyc komu innemu to:D | 1 | ||
~Malwa | a i w dochód niech pan doliczy kompensate za reklame, i da mi namiary na przedstawiciela i księgową bo bardzo tanio:D ja za przedstawiciela płacę 184, 5zł. A leasing gdzie pan brał, u mnie od auta plus ubezpieczenie wychodzi ok 6tys. Kierowca 6tys na 2tyg:D o ja nie radze. mogłabym tu pana kompromitować dalej, ale po co. Pan doskonale sam to robi, lepiej niż liczy:D | |||
~terex | Ludzie, wy jesteście pierd***ci! Tylko do oceniania kogoś jesteście odważni, bo wziąć los w swoje ręce, to już za wysokie progi. Chłopak jeździ u siebie i napewno jest zdeterminowany do ciągnięcia tego dalej, a wam pozostaje hejt w necie - i kto tu jest żałosny? | |||
eferek
| Jestem obecnie kierowcą. To mest zwykły de*il ten Nasiurkowski. Dla 4 tysiaków wię ej nadstawiać * to trzeba mieć nieźle nasrane. Od 2, 5 do 30008364; zarabiam nie martwiąc się żadnymi problemami transportowymi. ~ Malwa podsumowałaś go w samo sedno 128521; Od jutra drajwery rzucaja robote i idą za siurającym 128514; 128514; 128514; | |||
~volvo | niech nie wypisuje ( w necie ) że po opłaceniu kierowcy choćby tylko przez 2 tygodnie, nadal zostaje 2500 euro zysku. nie ma to nic wspólnego z hejtem | |||
~terex | A tak na marginesie, to w interesie wielu kierowców jest to, aby tym dwóm chłopakom się udało. Dlaczego? Bo w razie ich wtopy wypadnie wam jeden, mocny argument w kontaktach z obecnym szefem. Jak będziecie marudzić, na warunki zatrudnienia, to wam bos odpowie: idź i pracuj na swój rachunek, już tacy byli, co na całą Polskę pokazali co to za branża. A jak im się powiedzie, to zawsze pół żartem, pół serio można szefowi napomknąć, że może warto rzucić to wszystko i w końcu zarabiać na siebie - dając tym samym do myślenia szefowi. | |||
~terex | To są takie moje luźne przemyślenia, ale uważam, że hejt w kierunku Nasiera i Maćka, to jest b. słaby temat. Ilu znam kierowców, dorabiających swoich szefów, którzy ledwie wiążą koniec z końcem, wieczne na zaliczkach. To nie są ludzie, którzy warci są naśladowania. A który z waszych obecnych szefów zaczynał z legalnych oszczędności? Co drugi dorobił się za czasów transformacji. | |||
~volvo | terex jak chcesz być szefem/kierowcą to wyjdziesz jakieś 12 tys zł na miesiąc. wszystkie kilometry robisz sam ( 12 tys ) , zero wolnego. jak chciałbyś rozwijać firmę, to takie będą początki | |||
~terex | Mój ojciec też miał kiedyś (lata 90te) swój transport. Nigdy nie miał z tego kokosów, ale wiem ile nerwów i zdrowia go to kosztowało. I pewnie gdyby nie wypadek i uszczerbek na zdrowiu pewnie ciągnąłby to do dziś. Początki zawsze są trudne i czasem dobre słowo i podtrzymanie na duchu dużo daje, a ten hejt tylko świadczy o niskiej samoocenie autorów. | |||
~volvo | cały czas moje wpisy odczytujesz jako negatywne? są aż nad wyrost. | |||
~Malwa | To zaden hejt tylko realia. Prowadze firme tak jak on. Dlaczego w miesiecznym wydatku nie uwzględnił podatkow. A musi płacić 2. Pit5/5L i vat 7. Rowniez zatrudniam kierowce i zusy sa wyższe. To nie spozywka ze w jednym zusie placisz mniej a innym wiecej. Strikte ile zostanie? 3tys zl? Do podzialu na dwoch wspolnikow. Tyle w temacie | 1 | ||
~Gosc | Biorac pod uwage ze to wyliczenie od 1 auta dodam | |||
~terex | Życie każdego zweryfikuje. Krytykować można (czasem nawet trzeba), byle konstruktywnie. Niestety, 90%komentarzy, to wypociny podpitych kierowczyków, spędzających "enty" tydzień w kabinie. | |||
~volvo | gnembią dobrego kolege że opowiada o swoich zarobkach, a tu co? 2500 euro zysku z auta? | |||
~Darek | niechże ktoś to podliczy rzetelnie bo to co mu podsuneli to jakiś żart a nie bilans | -1 | ||
~volvo | a te 130 tys wkładu własnego to dostajemy od gwiazdki co 5 lat, czy może trzeba to wyjeździć? | |||
Sergiej-TG
| Tak na szybko policzyłem przy Eur = 4. 15 zł bo w styczniu Eur nisko stało. Koszty miesięczne. Przebieg styczeń 13150 km Paliwo 3655 e Opłaty drogowe 2 050 e Wypłata 2 650 e wypłata N (5 tys) + kierowca (5 tys) Leasing 865 e OC + AC 175 e ZUS 490 e N (550 zł) + kierowca (1500 zł) Biuro rachunkowe 60 e OCP 95 e Obsługa auta 295 e (pakiet serwisowy) Telefon x2 70 e AdBlue 50 e Podatek od śr. transp. 46 e Inne 145 e Razem 10 646 e Sta wka pokrywa koszty 0, 810 e (10 646 e / 13 150 km) Jego stawka to 0. 9 e/ km - 5% = 0, 855 e Stawka 0, 855 - 0, 81 (koszty) = 0, 045 x 13150 km = ok. 590 e A wg mnie to jest max co mu zostaje oprócz wypłaty. Oczywiście N nie liczy wszystkich składników w swoim filmiku, bo by mu nie wyszło 2500e :) Myślę, że w miarę dobrze policzyłem, ale jak się gdzieś pomyliłem to mnie poprawcie :) | |||
~Paweł. | Źle policzyleś bo z tego co pamiętam zakres stawki z km był 0. 9-1. 2 więc usrednij do 1e Choć być może było więcej. Czytalem wyżej jakieś wypociny skąd taki ZUS? Przecież jako nowy przedsiębiorca ma preferencyjne warunki, podatek?jaki podatek przecież ma spokój i to na długi bo ma koszty -czynsz inicjalny i całą masę innych kosztow na strat. 2tys euro opłat drogowych dla mnie to przy dużo jak na miesiąc. Poza tym te 5tys wypłaty dla siebie też powinien wliczyc jako zysk bo przecież to jest Zysk! Być może uwzgledniajac to wszystko wychodzi mu 2500eur. A Co do wysokości leasingu to faktycznie może tyle płacić-duza wplata plus duży wykup =niska rata. | |||
~Paweł. | realny zysk z jednego auta w średnio dobrej spedycji przy uzywce i jeździe 2/2 tzn właściciel i kierowca -spedycja zagraniczna to kwota ok 15-20tys. Wiem to z autopsji. | |||
~Paweł. | aczkolwiek zgadzam się że to może byc wyreżyserowane... pamiętam jak moje posty nt tej spedycji w sumie neutralne były usuwane z forum. Co nie zmienia faktu że te 2500 jest realne. | |||
~Pablo | Co on ciagle wali tekstem "mo*deczko"? To jakies geyowskie jest. Moze on jest ten tego? I czemu w tabeli ma wynagrodzenie kierowcy 6tys, potem mowi ze kierowca dostaje piatke? | |||
~Hand | Jesli wynagrodzenie za dwoch driverow wychodzi mu 10tys pln to max co mu zostanie to 2, 5tys tyle ze ZLOTYCH. Zeby zostalo 2, 5 tys euro, to nie wiem jakie stawki musialby miec. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.