ID: 229042
Odbywanie odpoczynku tygodniowego w kabinie stało się bardzo kosztowne
ID: 229042
ID: 229042
Przykładowo w Niemczech, wysokość mandatu, w zależności od ilości niewykorzystanych godzin, wynosi 60 euro dla kierowcy i 180 dla przedsiębiorcy.
Przykładowo w Niemczech, wysokość mandatu, w zależności od ilości niewykorzystanych godzin, wynosi 60 euro dla kierowcy i 180 dla przedsiębiorcy.
~etransport.pl
Posty (361)
~Ł ysy | Adam. Mógłbyś wymienić cechy "porządnego " szofera? O klękaniu przed Panem Kieroffcą czytam na etransport od min 10 lat. | |||
~Ronin | Łysy, U mnie tez była ostra selekcja dziadów. U takich mistrzów przewozników jak Ty nawet bym 2 minut nie robił, Omijam takich dziadów z daleka. Wiesz dlaczego? Bo nie jestescie wypłacalni. Jestescie zwykłymi dziadami, złodziejami. Szukałem firmy porzadnej 2 lata i w koncu znalazłem. % tys wypłaty i od wszystkiego płacone składki. Mozna dziady płacic? | |||
~Ł ysy | Wracam do tematu. Jak kierowca pracując dwa tygodnie może "wypracować " pełny etat? Z góry dziękuję za wszelkie epitety. Czekam na wyjaśnienia. | -1 | ||
~Ronin | Ale Łysy tego nie zrozumiesz bo jestes tępy. | |||
hultaj1
| Były kiero ci napisał i wyliczył. Nie rozumiesz, czy nie chcesz rozumieć? | |||
~Ronin | Łysy przecież Tobie wyjasniałem wczoraj :) Nie zrozumiałeś? | |||
~Ł ysy | Ronin. Znowu coś nowego. Niewypłacalni? Szukałeś dwa lata firmy? Napisz lepiej z ilu zastałeś wy*y za brak kwalifikacji, za złodziejstwo. Problem widzę inaczej. Zatrudniając przygłupów złodziei rzeczywiście przewoźnik może mieć problem z płynnością finansową. Notoryczne defekty, kary, zniszczony sprzęt do tego złodziejstwo. Przy rzetelnych, kompetentnych kierowcach jest zupełnie inaczej. Kasa zostaje w kieszeni, jest się czym podzielić. Dlatego de*ilom won, złodziejom won. Niech szukają dwa lata " uccifej " firmy. | |||
~maro | Zróbcie łysemu grafik pracy na dwa tygodnie. | |||
~maro | To chyba dość proste? No kto pierwszy? | |||
~Ł ysy | hultaj1. Powołujesz się na brednie byłego? Jaki jest limit godzin jazdy na dwa tygodnie? Powyższe pytanie niech będzie punktem wyjścia. Dawać chłopaki. Co tam na parkingu ustaliliście? | -1 | ||
~Ronin | Łysy Ty tepy przygłupie. Dziad ma problemy bo jezdzi za nie opłacalne stawki. To, ze dziad wysyła szofera zestawem co nie wjedzie tam auto osobowe to juz dziada jest problem (towar ma byc dostarczony) a potem zdziwienie ze szofer obszorował zestaw :) Łysy zejdz na ziemie chłopie, wez się w garsc, | |||
hultaj1
| ~były kiero 2018-02-10 20:45:02 Prosto wychodzi 2 tygodnie i 2 dni w miesiącu. Tydzień 1, (3x11) + (3x13) =72 godziny tydzień 2 podobnie i dwa dni po 11 godzin razem 166 godzin pracy. Łysy swoją drogą byłeś już pod sklepem. Wczoraj obiecałeś, że pójdziesz i się dowiesz. | 1 | ||
~maro | hultaj to jest ten grafik pracy? | |||
hultaj1
| łysy czyli ładujesz, tankujesz zabezpieczasz ładunek itd sam? Kierowca w tym czasie rozumiem ma wolne i odpoczywa. | |||
~Ronin | uuuuuu maro wytrzezwiał i pisze | |||
hultaj1
| maro to nie grafik to przykladowaka jak może to wyglądać. | |||
~Ronin | hultaj1 nie dyskutuj ze złodziejami oni tego nie zrozumieja | |||
hultaj1
| Co jest łysy? To, że drutami wiążesz to czytałem już. Resztę też robisz sam? | |||
hultaj1
| Ronin największy transportowiec nie rozróżnia czasu pracy od czasu jazdy. To w myśl jego zasady "do klozetu " z nim. | |||
~Ronin | I dlatego Europa zachodnia robi porzadek z dziadami z Europy wschodniej :) Łysy jezdzi na pribałtyke ale tez nasz rząd chce zrobic porzadek z takimi dziadami. Zostana tylko porzadne firmy na rynku :) | |||
~dobry kolega | lysek was zjada na kolacje po to te glupoty | 1 | ||
~maro | To zróbcie mu prawdziwy rozkład czasu pracy na te dwa tygodnie. Wtedy łysy wam uwierzy. Do roboty chłopaki. | |||
~Ronin | A szofer bedzie wybierał gdzie ma jezdzic :) | |||
hultaj1
| Łysy to zdecyduj się. Masz kierowców czy" poskramiaczy 40 tonowych smoków" z uprawnieniami do "najprostszego zawodu świata"? | 1 | ||
~Ronin | Maro, jak łysy sam sobie nie wierzy :) | |||
~Ł ysy | hultaj. Wiążę auta drutem, kupuję olej w Biedronce, a części na szrocie. Tak napisał jakiś szoferski przygłup, to musi być prawdą. Przygłup Ronin nawet wie, że kierowcom płacę 4 tyś zł. Czy można obalić prawdy objawione? Nie. Absolut zawsze się obroni. Wracamy do tematu pełnego etatu w dwa tygodnie. Jedziemy 90 godz i co dalej? Ile mamy godzin pracy, tej udokumentowanej? Dawać chłopaki. Wspierajcie jedyny ludzki system pracy. | -1 | ||
~dobry kolega | lysek ma swoja polityke ma dobrych kierowcow ktorzy go lubia moze to nie ch ale ja o swoim szefie zlego slowa nie napisze zajebi.. sty gosc | |||
hultaj1
| maro może i uwierzy, ale na pewno nie zrozumie. Po co ma ktoś się wysilać, jeszcze na łysym pustkowiu burza zaszaleje. | 1 | ||
~Ronin | Łysy a ile Ty płacisz dla tych wodzicieli za wschodu, bo normalny szofer z Polski to omija to Twoja firemke z daleka? | |||
hultaj1
| Łysy czemu nie odpowiesz wprost? Ładujesz i rozładowujesz sam? zabezpieczenia odprawy na granicy itd załatwiasz sam? Jeżeli u ciebie kierowca nie robi nic innego to nie udokumentujesz więcej pracy. Koniec. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.