ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22188)
~Kris | WT nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie 2 tygodnie to 90 godzin i 10 dni roboczych. W tym czasie nie da sie zrobic 7 tys km. A jak ty sobie dodajesz dwa dni z 3 tygodnia i 1000 km. W ten sposob to mozna upchnąć nawet 8 tys w dwa tygodnie. Tylko nie wiem czego ma to dowodzic. | |||
~Ordynator jest jeden! | Transpotr pod adarem to raczej znikoma perspektywa zarobku, a bardziej perspektywa straty. Ale jedni lubią zarabiac na dobrych biznesach a inni mielic kase pod adarem | |||
~driver | bynajmniej nie woże po 0, 88e lub 0, 91e | |||
~driver | w sumie nie masz kosztów bo baza i zaplecze techniczne to garaz pod blokiem | |||
~Ordynator jest jeden! | Ja na przykład bardzo lubię kosić trawę u sąsiadów też i zawsze na jakieś piwko zarobię to się nazywa biznes | |||
WojtyaTransportWT
| Kris na samym początku wyjaśniłem to Robert2, później ty wtrąciłeś swoje mądrości. Jedyne czego to dowodzi, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem poza tym wg kalendarza dwa tygodnie to 14 dni. Ale masz się czego czepic, to spokojnie | |||
WojtyaTransportWT
| Driver ty naprawdę jesteś głupi. Na 2 auta nie potrzebuje stawiać hal i warsztatów, tym bardziej że w odróżnieniu od Ciebie nie leżę pod autami. Za 0. 88 czy 0. 91 też nie jeżdżę. Rozumiem Twoją agresje. Okazało się że próbujesz pouczac innych a sam siedzisz w gownie. Zacznij swiat naprawiac od siebie, potem wróć. Na początek jednak przestan kłamać, lub notuj sobie co piszesz. Ludzie czytaja i zaczynają Ciebie rozliczać z mądrości | |||
~driver | sorry ale jak podaje Pan ilosc km i stawkę z obrotu to nie jest problemem wyliczyc ile wychodzi Nadmieniam ze rok temu w lutym lub marcu w filmie było tez powiedziane ze stawka nie zawiera zjazdów wyjazdów bo strasznie zaniza a przerzuty wychodza po 0, 88 e przez Pana A co Pan zgłosił do otrzymania licencji jako miejsce z zapleczem technicznym na oswiadczeniu? Orlen czy inną stacje Bdo Pan posiada? | |||
~Ł ysy | Kris. Właśnie tak wyglądają szofeskie manipulacje. Przypominają retorykę Radia Erewań. Radio podało :Na Krasnoj Płoszczadce w Moskwie rozdają samochody. Pierwsze sprostowanie, nie samochody, a rowery. Drugie sprostowanie, nie rozdają, a kradną. Mądrości kierowców wyglądają identycznie. | |||
~Kris | tydzien wg przepisów zaczyna się w poniedziałek o godz 0. 00 i konczy w niedzielę o 24. 00. W dwóch tygodniach masz 90 godzin i max 6 okresów jazdy w jednym tygodniu. | |||
~Kris | Ja nie kwestionuje ze kierowca zrobił 7 tys tylko ze to nie są 2 tygodnie wg przepisów. W tym czasie zrobił mniej niz 6 tys. A reszta to tylko kombinowanie zeby jak najlepiej wykorzystac czas jazdy. Ale w ogólnym miesiecznym rozrachunku i tak wychodzi na to samo. 180 godzin plus ewentualnie 20 godzin w zalezności od układu kalendarza. | |||
WojtyaTransportWT
| Teraz już pajacujesz. Doskonale wiesz, że do licencji jest potrzebne miejsce gdzie auto stoi-baza. To nie oznacza HALE i warsztaty. Stawka w LUTYM 0. 88 dot tylko exportu. A wyliczenia ktorymi szczyci się ktis były za 2 yyg-przypomne że auto jezdzi miesiac. Nie wszystkie frachty są tak samo płatne. | |||
~Ordynator jest jeden! | Stawkę zaraz wyjasnimy. Zadzwonię do adaru i zapytam. | |||
~Kris | Zeby była jasnosc to nie ja sie szczycę wyliczeniami tylko ty. Moze zobacz swoje filmy jeszcze raz z jakim entuzjazmem o tym mowisz. Co by oznaczało ze byłes tak dumny z tego wyniku ze chciałes sie pochwalić. Tak wiem teraz jest zmiana narracji. Na filmach pokazujesz jaka to lipa w rzeczywistosci robisz wiecej km i masz wyzszą stawkę. A to wszystko po to zeby zniechecic ludzi do aplikowania do adaru. Robisz taka antyreklamę | |||
~driver | A chce sie Pan przekonac co potrzeba? I co było w oświadczeniu? I czy potrzebne jest bdo? | |||
WojtyaTransportWT
| P. Driver, skoro kilja osób łącznie ze mną zauważyło Pana kłamstwa, kombinacje i naginanie rzeczywistości, skoro wszyscy widzą jak pan pcha gila z nosa pod górkę niczym syzyf przez 120 dni, po czym spada i 3 msce się nie podnosi, skoro już wszyscy wiedzą że ma pan warsztaty i Filipińczyków jako tanią siłę robocza, a płynność finansowana jest przez banki-stwierdzam że w niczym nie masz lepiej ale probujesz wklejać swoje wyobraznia o pieknym świecie transportu. Nie mam PANA charakteru, dlatego życzę świetnych kontraktów, bezawaryjnych zestawów, pracowitych Filipińczyków i kasy tyle, żeby wycierax wspomniane gile 100 złotówkami. Tyle z dyskusji z Panem. | |||
~Kris | Czyli jak dobrze zrozumiałem a adarze pierwsze 2 tygodnie stawka nizsza a potem stawka jest wyzsza. koorwa trzeba miec łeb zeby na cos takiego wpasc | |||
WojtyaTransportWT
| Kris zrozumiałeś jak chciałeś, czyli jak zawsze od najgorzej strony. Meczacy jestes ze swoimi teoriami. Jednak jeśli daje ci to satysfakcję życiowe, to pisz sobie co chcesz. Twoje wpisy to jedno, moje to drugie. | |||
~driver | 0, 91e to niebotyczna stawka Aby na rozwój i jeepac leasingi | |||
WojtyaTransportWT
| Głupiemu powiesz dwa razy i zrozumie, a idiocie nie przetłumaczysz. | |||
~Kris | Kolego to chyba sie schizofrenia nazywa czy jakos tak. Nagrywasz filmy a potem twierdzisz ze to nie tak ze to nie ty. Wyjscia masz dwa albo lepiej planuj co chcesz powiedziec w filmie albo ich nie nagrywaj. Na razie wypadasz pajacem. A twój de*ilizm roznie proporcjonalnie do liczby wpisów zaprzeczajacych ze nie powiedziałes tego co powiedziałes | |||
~driver | bynajmniej woże dla producenytow A nie dla spedycji co dzis jest jutro moze jej nie byc Tak jak eqqus czy duda Ten sam scenariusz moze sie powtórzyc Niech tylko sie uda wymyslic furtkę jak wyprowadzic kasę | |||
~Gucio | Po co takiemu tłumaczyć. Ma Premiumki filipinczykow warsztaty i 2e z km. Ma wygrane życie. A wszystko za kasę z banku bo na przelewy ciągle czeka. Driver cioto przestań się pograzac | |||
~driver | a co do kierowców to moze jezdzic ktokolwiek byle był oplacalny dla firmy czyli tani i wydajny Jak Pan dorośnie do tego zanim zaliczy plajte przy takiej matematyce to bedzie Pan wiedział co to są zyski i oczczednosci | |||
WojtyaTransportWT
| Kris dla mnie jestes nikim. Pajac na forum uwazajacym się za cholera wie kogo. Jesteś ostatnia osobą ktora będzie mi mówić co mam robić. Przed chwilą pokazałeś jak czytasz ze zrozumieniem, więc słuchanie pewnie na niższym poziomie. Włącz sobie kompa, pograj w ETS, zrób może liva na FB. Bo narazie zalewa Ciebie nienawiść a to zły objaw. A najlepiej zajmij się swoim transportem | |||
~Ł ysy | Gucio. Po jakiego chu ja mi leasing /kredyt na pół miliona i zysk na miesięczny na poziomie 4-5 tyś zł. Piszę o rzeczywistym zysku, trochę in plus. W bilansie rocznym i przy uwzględnieniu wszelkich kosztów zysk może spaść do 1000zł. Gucio, ty masz problemy z logicznym myśleniem. Czy duża inwestycja gwarantuje duży zysk? Ogarnij się chłopczyku. | |||
~Gucio | Driver jak ty dorosniesz to będziesz wiedział że ludzi trzeba szanować a nie wykorzystywać dziedzie i oszuscie | |||
~Gucio | Driver i łysy to ten sam duren kolejna wtopa Panie driver/lysy | |||
~Kris | Tak WT najlepiej zakrzyczeć w koło wszystkich wmowic im ze nie potrafią czytac ze zrozumieniem. A moze to jest tak ze ty pitolisz od rzeczy i dopoki oglądali cie tacy sami przygłupi co to chwalili cie to ci pasowało a jak pojawiła sie krytyka i matematyka to juz ci nerwy puszczają. Bo moze nawet sam wreszcie zauwazyłes ze zostałes wyje. bany bez mydłą tylko wstyd sie teraz przyznac. Ja wiem ze ty dalej bedzie brną i wymyślał co raz durniejsze wytłumaczenia. Ale kazdy kto siedzi w transporcie dłuzej niz cykl leasingowy wie ze pie. dolisz. Tutaj cudów nie ma. NIe da sie zakrzywisc czasoprzestrzeni i zrobic 14 tys km w miesiacu i nie da się zarobic wiecej kasy. Tak jak kiedys napisał łysy. cały myk polega na umiejetnosci optymalizowania kosztów bo przychodów nie da sie zwiekszyc. I zarabia ten kto ma nizsze koszty | |||
~driver | 0, 91e to stawka debesciaka na swoim w pogoni po europie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.