ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22337)
~Kieroldek | Co nie zmienia faktu że fura elegancka S500 nie ma to tamto skanio najlepszo.. | |||
~Kieroldek | Ale coś tu nie pasuje ! | |||
~KtoPytaNieBłądzi | Mnie też to dziwi bo jak na Adarowskie stawki to bardzo grubo Nasier idzie... 2 Scanie daf i Renata X5 i chata... Nie kumam tego | |||
~Spocony Knur, | Lisingodawca Dajo to chłop bierze, dopuki będzie miał linie kredytowo w banku będzie istniał, potem zacznie się ratować wyprzedazo majotki po rodzicach, wszystko przed nim, | |||
~KtoPytaNieBłądzi | Kocur Tylko wiesz wziąć leasing to każdy de*il potrafi ale trzeba mieć jednak trochę kasy odłożonej na wpłatę początkowa i mieć pewność, że będzie się miało sporą sumę na wykup po tych 3-5 latach a to już nie jest takie piękne i proste jak comiesięczna rata leasingowa | |||
~Spocony Knur, | To myślenia przyglupa parkingowego! Co roku dobierać Auto, a jak go się zapytasz czamu to robi? No Wisz jak ja jeździłem 10 lat temu u szefa to un tak robił, tylko czasy 10 lat tem a teras So znacznie inne, Nie sledze losuw tego człowieka nie życzę mu ale wiem jak z kończy, ale pisał w którym poście że ma zaplecze techniczne? Czyli pokaźny majtek po rodzicach który zastawia i nim się będzie ratował, | |||
~KtoPytaNieBłądzi | Nie mam pojęcia dlaczego tak robi ale jedno jest pewne. Serio idzie "na bogato" i albo jest tak odważny, albo taki głupi, albo ma taką kasę za reklamy tej spedycji, że przy takim zadłużeniu w leasingi spać spokojnie. | |||
~wierny FAN | Kto pyta nie błądzi ale wielbłądzi. A ty wiesz że przy leasingu operacyjnym nie masz obowiązku zapłaty wykupu, mozesz oddać żelazo na koniec ale zwykle jest to tak skalkulowane że lepiej jednak wykupić bo po co robić bankom prezenty | |||
~Spocony Knur, | Liczy na jedno ktos mu to podpowiedział, co 10 lat jest topniecie w transporcie kto pamięta krach 2009r stawki były kosmiczne i nagle pało wszystko, potem odrodzenie, 2020r krach padło mnustwo co nabrali lising ów przez siłę, 2021r - liczy że stawka urośnie bo rośnie gospodarka odzywa, tylko jest pytanie o następnego wirusa i bałagan światowy tego nie przewidzi i nikt mu nie podpowie, | |||
~maly | taa a to zabezpieczenie majatek to stare mieszkanie w bloku wczesny gierek dzialka w dzierzawie i dacia logan kombi | 1 | ||
~KtoPytaNieBłądzi | Wierny fan Oczywiście wiem, że nie ma obowiązku wykupu ale jaki by to miało wtedy sens? On sam kiedyś gadał, że liczy na większe zyski jak już spłaci te auta, że dopiero wtedy zacznie lepiej zarabiać i po spłacie liczy, że te auta jeszcze trochę mu posłużą. | |||
~driver | Nie ma obowiązku?? W którym leasingu? Poza wynajem Który pójdzie na taki myk że zostawi sobie auta bez wartości dla siebie i podaruje takiemu przygłup owi 30%wartości Nic prostego by nie było jak brać leasing z dużym wykupem mieć małe raty i nie wykupywać a braxc kolwjne | |||
~KtoPytaNieBłądzi | W leasingu operacyjnym musisz wykupić zestaw po zakończeniu spłaty? Rozjaśnia driver bo może się mylę | |||
~driver | Zobowiązujesz się umowa odkupu w dniu podpisania umowy leasingu Pomysl sam jaki miałby interes finansujący zostać z truchlem na placu Chyba że za 1% | |||
~Gucio | Czy Państwo biznesmeny transportowe widziało jakie się auta bierze do firm, to w firmach typu dziadtrans jeden zestaw Sławusia jest wiecej wart jak kilka Waszych złomów i takie firmy mają byc na rynku i w takich powinni pracować kierowcy, a nie biznesmeny z rymplami po 10 lat mienia się przewoźnikami jesteście zwykłymi dziadami co nawet na Was moczu szkoda. Uczyć się od młodych jak prowadzić firmę. | |||
~Mosiek | Gucio, biez sprawy w swoje rynce i też biez lising, że steropiano na angielskiej budowie będziesz nadawał, jak cie wieżyciele nie odnajdo, | |||
~Mosiek | Guciu NIMA co zazdrościć, ty za rok wakacje na Teneryfie spędzisz, glupki na parkingu w niemczech i bedo wzucac filmy jak zesrali się pod naczepo, | |||
~KtoPytaNieBłądzi | Driver, wydaje mi się, że taka Scania po trzech czy 5 latach jest jednak więcej warta niż te 10 czy 20procent wykupu :) | |||
~maly | nowy model R 500 2018r 600tkm nalotu widzialem wczoraj pod bordeaux za 46500E netto | |||
~driver | Powiem tylko tyle Jak brałeś leasing na dobrych warunkach to masz wszystko i fajne auto i prawie za free Oddalbys auto za 8%wartości? Czy 1% | |||
Ł ysy
| Gucio. Musisz być wyjątkowo pustym, wręcz głupim człowiekiem. Nie interesuje mnie wartość pojazdu. Wyjątkowo jestem zainteresiwany, ile pojazd zarabia. Przecież to maszyna robocza. Ale to mój punk widzenia. Sztuką jest włożyć mało, wyjąć dużo. Nie odwrotnie. | |||
~driver | Wartosc pojazdu nie podnosi rentownosci firmy A branie autek po 100tys euro jest przejawem de*ilizmu bo kupując optymalnie zyskujesz np breloczek w postaci nowej naczepy gratis (daf +/-73tys e +naczepa 23tys To zostanie jeszcze na koszty finansowania ) A robotę zrobi taką samą nie wieksża Wyprzedając pytanie o oszczednosci w paliwie scania vs daf są naprawde znikome Nie do odrobienia w ekslatacji | |||
Ł ysy
| Przyjechał do mnie przedstawiciel Bergera. Chciał wcisnąć super naczepy. Lekkie /5700 kg/, przynoszące oszczędności w paliwie. Mówił o oszczędnościach na poziomie 1 lotra w stosunku do naczep Wieltona. Wielton 24500 eur Berger 28900 eur Różnica 4400eur × 4, 48=19712 zł. Teraz oszczędności : Litr paliwa kosztuje 3. 85netto 19712 : 3. 85 = 5120 5120 ×100 = 512000. Po przejechaniu 512000km zaczynamy rzekomo zarabiać. Jaki jest sens zakupu takiego twora? Chciałbym piznać zdanie parkingowych ekonomistów. Gdy Berger będzie proponował swoje naczepy w cenach Wieltona, Krone zastanowię się nad zakupem. | |||
~driver | paliwo może nie Ale jak mam robotę że potrzebuje załadowac czasem 25, 5t-26, 5t nie ma lepszej naczepy oczywiscie nie w stawkach za 24t | |||
~maly | lysy przyglupie transportowo-forumow y 5700kg to dla ciebie lekki berger??? 5200kg wazy moja mulda a najlzejsze bergery to troche ponad 4T to chyba byl przedstawiciel jakiegos szrotu i chcial ci wcisnac 30 letniego trailora a nie bergera zmien tabletki bo cuda ci sie snia po nocach!!! a rano pieluche musieli ci zmienic czy udalo sie wytrzymac? | 1 | ||
Ł ysy
| driver. Ładunki pk 24-26, 5 t pozostawiamy dla konkurencji. | |||
Ł ysy
| mały. 4700kg ważą 2osiowe naczepy Bergera. Chyba przeczytałeś kolorowy magazyn nie ten, który trzeba. | |||
~maly | Ł ysy chyba ty kazda ltn ltcn ltmn ma 3 osie mulda ltcn wazy 5180 taka mam | |||
~driver | A ja lubię takie Ew lubię doładunki | |||
~maly | 2oski maja bardzo podobna wage do "odelzonych" 3 osiek ze wzgledu na "mniej otworow" w ramie technicznie maja 27, 5T ladownosci w rzeczywistosci jakies 26-26, 2T |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz