Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (21816)

~bzik
No ćwoki, biedasmeny w gumofilcach aus Polen., ., brać przykład z Girteki oddział Poznań i płacić jak się należy.

Jest nowa oferta na OLX, świeże ogłoszenie
- od 7, 500 zł do 14 tyś zł za miesiąc pracy.

Można ćwoki złodziejskie? ?
Ano można, . , brać przykład i przestać się użalać na forum.
~Zcx
Bzik ty dzbanie mogli napisać od 7. 5 do 50 tyś zł bo i tak będziesz brał 7. 5 tyś zł, szkoda że taki dzban tego nie rozumie.
~Miecio
U nas to beemwice najpierw sobie kupią i w * maja kierowców i jeszcze narzekają
~bzik
Wszystko zależy od systemu w jakim będziesz pracować.
Czyli 2/1, ., 3/1., ., 4/1., .,
Czego przyglupie nie kumasz? ?

Płacić dziady i płakać, ., . płakać i płacić wy pazerne świnie !!!
~K.
Nie pisz tu Bo wszyscy uciekna kierowcy od naszych celebrytow bo oni za 5tys ganiaja
~bzik
Gadałem ostatnio że szwagrem nasierowskiego i bardzo sobie chwalił robotę, w sumie co weekend w domu i kasa ponad osiem tyś zł.
Więc chyba nie uciekną chłopaki do Girteki bo tam w domu co weekend nie będą.

Zresztą Nasierowski dobiera kolejne zestawy, więc musi mu intere dobrze iść.

Tylko na ET wiecznie kwicza dziady i kryzysa wieszczą.

Pisałem wcześniej, ., . nie potrafią prowadzić biznes to do wideł i taczką powozić.
Zostawić miejsce dla młodych prężnych, którzy wiedzą jak zarabiać na transporcie.
Amen ćwoki w gumniakach !!
~Zcx
Haha a Kowal Nasierowskiego lata po całej Europie, weekendy spędza w budzie i bierze 5 tys, o co chodzi w tej firmie to nikt nie wie.
~Zcx
Szwagry i dzbany zawsze zarabiają najlepiej
~Ł ysy
"nie potrafią prowadzić biznesu "- gwiazdy Adaru potrafią?
Co oni takiego zrobili, czego nie potrafi zrobić człowiek ze średnią lub niską inteligencją?
Wstawili auta do Adaru wcześniej zaciągając milionowe długi?
Zajebisty sukces podparty boskim darem do robienia biznesu.
Ponoć sztuką jest włożyć mało, wyjąć dużo. Nigdy odwrotnie.
bzik, po jeb jesteś.
~Ł ysy
bzik. Pajacyku, jak się prowadzi biznes, wypadałoby zarabiać pieniądze.
~piter de
Zwłaszcza przy postojach po kilkadziesiąt godzin i obecnych stawkach i co weekend w domu i 8mke mają nowa matematyka się kłania, u szkopa poniedziałek piątek jak blisko granicy i mają własnych klientów 2k może 2300max na łapę zależy od grupy a tu z takimi jakie są powroty a raczej brak i taką kasę płaci marnują się chłopaki przy obecnym stanie gospodarki w Pl powinni aplikować na wiejską w Warszawie bo to tzw ekonomia rodem z. Partii rządzącej...
~Ł ysy
piter de. Kto zna transport nie tylko przez pryzmat kierownicy ten wie, jaki to biznes. Ile można zarobić, ile można stracić? Trochę bawią posty parkingowych mędrców.
No cóż, gwiazdom Adaru trzeba współczuć i jednocześnie podziwiać za odwagę.
Owa odwaga swe źródła ma w pospolitej głupocie czy chłopaki poszli drogą hazardzisty, stawiając wszystko na jedną kartę?
~bzik
Łysy pajacu, jeśli nie zarabiają to niby skąd mają na nowe zestawy, na pensje dla kierowców, na życie, na samochody na domy etc etc??

Idź depilu małorolny wytrzeźwiej i już zostaw lokówkę w spokoju.
~bzik
Apropo przygłupie łysy., ., Nasierowski sam sobie robotę organizuje, więc skończ piertoly opowiadać o udarze !!!

Nieudacznik życiowy twego pokroju zawsze będzie głupi, bo nie potrafi sam ogarnąć najprostszych rzeczy, więc o zarabianiu pieniądzy masz takie samo pojęcie jak twój kot o lotach narciarskich anszeja duupy.
Amen cipko !!!
Maxxi
tak cztam to forum od ładnych paru lat i nadziwić się do dzisiaj nie mogę tej wojnie sefof i kirofcow... siedzę w tym temacie chyba z (niech policzę) 24 lata. długie lata byłem kirofcą i długie lata jestem sefem i kierofcą w jednym... i z mojego doświadczenia i jednym i drigim mogę powiedziec jedno -transport to bagno z którego ciężko wyjść-kirofcom się zdaje że rodzina i dzieci docenią ich poświęcenie że nie biedowali jak sąsiedzi-ale rodzina ma to w doopie... a sefom nie winszuję bo są kredytach, lizingach i innych pożyczkach czyli w goownie po same uszy... i nikt ale to nikt nie wyjdzie z transportu bez szwanku.. zszarpane nerwy, brak snu... albo biby na parkingach i mniejsze lub większe wojny, lub przechwałki kto jak swojego kolejnego dziada tresuje i ile z niego wyciągnie lub że jak chce żebym zmienił koło to musi zapłacić... z reguły słucham i się w duchu śmieję... z tego forum trudno nie znać łysego lub paru innych gwiazdoróf... ale łysego akurat doceniam bo widzę że gość (mimo że czasami folguje swojej głupocie) jest ynteligentny - i co dla mnie bardzo ważne posługuje się poprawną i ortograficznie nienaganną polsczyzną a to świadczy o jego zaabgażowaniu w sprawę... czyli ze jak coś robi to stara się żeby było dobrze... lubię też krisa -jego wypowiedzi są dosadne i widać że wie o czym mówi, tak naprawdę całą zmorą tej branży są i będą spedycje i inne firemki które dziobią transport po kawałku... każdy chce tylko 100 do 150 euro /mc za obsługe tego czy tamtego a tak naprawdę to robi potężne koszty. kierowcy pokazują ogloszenia że 400 zl dniówki tylko nie wiedza że to jest jak z robotą w biedrze -dostaniesz 400 ale... nie patrz na tacho... za spalanie ponad 26 litrów obcinamy itd... itp.. także ile by kto nie oferował zawsze w tej branży wychodzi się podobnie.
co do tych nowych scanii-albo brak doświadczenia albo umiejętność nadzwyczajnie skutecznej reklamy jest ich w stanie obronić przed bankrucją. Znam też taki przypadek że gość wziął w leasing naraz 8 zestawów z najwyższej półki, kirowcom płacił krocie (takze nikt nie odchodził a kolejka i tak była długa) nie zarabiał na tym przez 5 lat nic -czyli zero... a po 5 latach jak się skonczyl leasing miał 5 styranych ale jeszcze coś wartych zestawów po 80-130 tys każdy... tyle że on miał inny interes który w razie czego go zabezpieczał czyli może to takie podejście do tych scanii. sam nie wiem, ale muszę też przyznać że mlodzi ludzie potrafią o wiele więcej niż starzý zwłaszcza jeżeli chodzi o reklamę.
pozdrawiam i zdrowia życzę bo więcej chyba na tym forum już się w swoim życiu nie odezwę !!@ (ale czytał będę)
~TransportToWy
Co ta zazdrość robi z ludźmi, wstyd panowie etransportowym wstyd.

Ps Nowy film u WT
~TransportToWy
Maxxi ale pisz pisz bo całkiem ciekawie się czyta Twoje zdania, pozdrowki
~Szefowa,
Nadal durnia i Bankruta promujecie? Ciekawe jak długo banki to bedo sponsorowały,? Potem steropian,
~Kiero tir
Witam Rafał kierowca "tir" jeżdżę od 4 lat w tym od roku Ciągnikiem siodłowym rozmawiam z wieloma ludźmi również z szefami u których pracowałem pracuje i nie mogę się dowiedzieć prawdy jak to jest a mianowicie chodzi mi o to ile tak naprawdę zostaje z jednej ciężarówki po wszystkich opłatach każdy kręci i zwodzi jak może a nikt konkretnie nie powie. Nasowa mi się myśl skoro jest tak źle w transporcie to po co bierzecie ten złom w lisieng ażeby tylko wyciągnąć 5 koloa na czysto z jednego zestawu jak niektórzy mi mówią to nie lepiej na rynku kartofle sprzedawać?
~wierny FAN
No skoro już ta myśl ci się nasunęła niech i nasunie kolejna. Dlaczego to nie miałbym być ja? Nic prostszego wystarczy jeden słownie jeden telefon do ludzi których jedynym sensem życia (oprócz zwiększania możliwości algorytmów obliczeniowo logistycznych) jest nieba przychylić wyzyskiwanym biednym duszom transportowym i juz możesz liczyć gejzery gotówki spływające na konto.
~Jarek
kiero tir bierz wypasioną scanie w leasing i do radaru, po roku wyciągniesz na nowy dom i bmw, dziadów nie ma co słuchać.
~Hmmm
Kiero tir policz sam sobie kilometry ktore robisz x stawka. Odejmij pensja kierowcy, ZUS, paliwo, podatek drogowy, oc, ac, ocp, amortyzacja auta, podatek dochodowy, opłaty drogowe
~Hmmm
Aa no i jeszcze ten leasing...
~Kiero tir
To ja jednak wolę wolę u kogoś pracować niech szefo martwi się o resztę mnie na chleb wystarczy pozdrawiam
~Kiero tir
A i na flaszkę i zagrychę zostanie
~Gucio
Każdy w tym transporcie jakoś się kula, jeden lepiej drugi gorzej, teraz np. T wchodzi w busy za 4 miesiące odbiera 4 sztuki, także widać wchodzi w transport mieszany, jak to wyjdzie ciekawe, znam takich co z zestawów weszli w ten typ transportu i twierdzą że lepiej na tym wychodzą, przy dużo mniejszych kosztach finansowych.
~wierny FAN
No właśnie kiero tir. Jak to jest że z wieloma kierowcami rozmawiałem i żodyn prawdy nie powie. Każdy jeden liczy kasę swojemu prezesowi ile to ten prezes dzięki niemu nie zarabia. A zwykle jest tak że im bardziej mu kosmiczne kwoty zarobków szefa z aua wychodzą to tym bardziej nie chce poprawić swojego bytu zamieniajac fotel w kabinie na stołek prezesa tylko trzyma się tego wyzyskiwacza.

1

~wierny FAN
No logiki w tym brak, może być to jakaś forma wolontariatu, samobiczowania nie wiem ale podejrzanie dużo jest tych nie chcących zarabiać w transporcie

1

~Ordynator jest jeden!
Dla kierowcy założenie firmy to jest bariera nie do przeskoczenia.
~Ordynator jest jeden!
Sam próbowałem i poleglem, formalności mnie przeroslyt
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.129.25.216

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels