ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22170)
~leży z drutem pod premium | To jest radar team, im wszystko wolno tsno ziomuś, dresiki, czapeczki, jajeczniczki na parkingu i imprezy, nawet lansik na drodze | |||
~Kris | O widać frustrację u kierowców. Miały być nowoczesne firmy z ludzką twarzą co miały pokazac dziadom jak sie biznes robi. A wyszła choojnia wieksza niz u najgorszego dziada. I teraz kierowcy płaczą ze ich gwiazdy oszukały i teraz mają dożywocie u dziada i zadnej nadziei na lepszy los. | |||
~leży z drutem pod premium | ~Kris 2022-04-23 11:12:20 O widać frustrację u kierowców. Miały być nowoczesne firmy z ludzką twarzą co miały pokazac dziadom jak sie biznes robi. A wyszła choojnia wieksza niz u najgorszego dziada. I teraz kierowcy płaczą ze ich gwiazdy oszukały i teraz mają dożywocie u dziada i zadnej nadziei na lepszy los. Największa frustrację to widać u ciebie zobaczymy jak jeszcze z 2-3 miesiące żelazo postoi, też będziesz deptał | |||
~Kris | A jaką ty u mnie widzisz frustrację. Ja od dawna pisałem ze gwiazdy to pajace i nie maja pojecia o biznesie. Zrobili was wszystkich w chooja za pieniądze z kredytów. A teraz jak trzeba spłącać te kredyty to sie okazało ze paja jest bez majtek. Ja sie nie frustruje bo wyszło na moje. | |||
~leży z drutem pod premium | Nie każdy w chooja dał się zrobić, w większości to chłopki rolne co chceli być byznesmenami w całej wsi a teraz płacz bo kierowców nie ma. | |||
~Kris | Ty pierwszy dales sie zrobic w chooja. Myslales ze twoj los sie odmieni bo za przykladem gwiazd pojda inni i beda smazycz jajecznice dla kierowcow. A tu nic z tego dalej musisz u dziada zapier. dalac dlatego teraz tak na nich ujadasz | |||
~leży z drutem pod premium | ~Kris 2022-04-23 11:54:11 Ty pierwszy dales sie zrobic w chooja. Myslales ze twoj los sie odmieni bo za przykladem gwiazd pojda inni i beda smazycz jajecznice dla kierowcow. A tu nic z tego dalej musisz u dziada zapier. dalac dlatego teraz tak na nich ujadasz Śmieszny gostku z gejowskim nickiem, za długo w tym syfie robię, żeby swoją firmę zakładać i sie bujać z pętlą na szyi przez parę lat, żeby innych dorabiać. Wiem ile kasy trzeba w to zainwestować i ma to się nijak do zarobku, to żaden biznes włożyć w chooj kasy żeby zarobić tyle co pani z warzywniaka. Na transport rzucili się jak szczerbaty na suchary gostki twojego pokroju a teraz skomlą jak głodne psy, bo żelazo stoi, bo paliwo drogie, bo ładunków maaooo. | |||
Gienio_
| Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein und das heißt Erika. Heiß von hunderttausend kleinen Bienelein wird umschwärmt Erika denn ihr Herz ist voller Süßigkeit, zarter Duft entströmt dem Blütenkleid. Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein und das heißt: Erika. In der Heimat wohnt ein blondes Mägdelein und das heißt: Erika. Dieses Mädel ist mein treues Schätzelein und mein Glück, Erika. Wenn das Heidekraut rot-lila blüht, singe ich zum Gruß ihr dieses Lied. Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein und das heißt: Erika. | |||
~Www | Ty z tym drutem w głowie to jaki dziad cię tak wyrucha... ł. ponawiam pytanie | |||
~leży z drutem pod premium | ~Www 2022-04-23 13:54:40 Ty z tym drutem w głowie to jaki dziad cię tak wyrucha... ł. ponawiam pytanie ty jesteś ruchany przez każdego w łańcuchu pokarmowym transportu zaczynając od pana w białej koszuli od leasingów, przez serwis, stacje benzynowe, spedycje, chłopców w obcisłych spodniach spedytorów itd itd boli czy lubisz tak? z wazylinką czy bez? obstawiam, że bez | |||
~Rybka z pachnącej rajki | T sprzątaczka z brodą na pełnym etacie, zamiata naczepy aż miło, jedzie w trasę bo nie ma chętnych, nawet Kubuś bezzębny uciekł na kraj, miał dosyć trasek po zachodzie i stroików TSNO | 1 | ||
~Gucio | Rotacja w tak małej firmie - który to już komplet kierowców u T, świadczy że jednak jest coś nie tak, a do tego warunki zatrudnienia DG dyskwalifikuje takiego pracodawcę w oczach kierowców co potrafią liczyć i wiedzą z czym to się " je". | 1 | ||
~Gucio | N w trasie bo kierowcy nie ma i trzeba zaoszczędzić, T to samo ot biznesmeny z " ludzką twarzą ". | 1 | ||
~Gość | Gucio, jak ktos pracuje u siebie w firmie to już nie jest ludzkie? Przynajmniej nie sięgają po tania się roboczą z tajlandii. A Twój tekst zaskuguje na laur de*ila roku. Oczywiście kris i driver ze swoimi flotami nie muszą jeździć... tylko w porównaniu do celebrytow kto widział te floty i ten ich transport? Wypowiadanie się jako anonim o kimś dopiero jest pokazem siły. | |||
TransPOrtowyDYMOMIERZ
| DYMY: 4/10. (!) | |||
~Kris | Gość nawet jakbym miał tylko hulajnogę to gwiazdy adaru i tak są de. bilami Które nie potrafią obsługiwać kalkulatora. To że maja 2 czy 3 samochody w leasingu nie czyni ich automatycznie przedsiębiorcami. | |||
~Kris | Bo ten watek to nie jest konkurs kto ma ładniejszy napis na globie tylko o ekonomicznych aspektach prowadzenia działalności. A ci na ekonomii się znają jak świnia na gwiazdach. Jak traktować kogos kto po 2 latach policzył dopiero jakie ma koszty. I mimo ze policzył to nadal nie potrafi z tego wyciągnąć wniosków. Jak traktowac kolesia co sprzedał udziały w spółce i pracuje na stanowisku ciecia a twierdzi ze pozyskał inwestora? | |||
~dylemat dziada | Słuchajcie trzeba promować kierowców na swoim !!! nie wolno im odbierać dostepu do garnca z miodem, najlepszą opcją dla ogarnietych przewoźników jest pozbyć sie własnych flot i zajac sie czysta spedycją przyjmując kierowców na swoim dobrze podpisać umowe wziasc za przykład ADAR i wtedy macie 95 % problemów z głowy | |||
~leży z drutem pod premium | A mnie rozpiertalają takie gostki co pójdzie wezmie leasing, zawiaże sobie pętle na szyję na parę lat i jeszcze pod spedycje idzie, żeby go roochali i myśli, że jest na "swoim" i, że jest szefem. Jak iść na swoje to tylko samemu sobie szukać ładunków z giełd plus jakieś znajomości w firmach z pierwszej ręki, wtedy ma to jakiś sens, znam pełno busiarzy i laweciarzy co tak robią i chłopaki dają spokojnie radę. Bierze co chce, za ile chce, kierunek jaki chce żeden petałek spedytorek w obcisłych spodniach przed kostke nie goni go jak psa, nie jest dymany przez spedycje, wtedy to ma jakiś sens a tak to choojnia a nie szef | 1 | ||
~Kris | Jezeli adar skubie takiego tkaczykowskiego na 5 tys miesiecznie na aucie x 3 auta x 12 miesiecy to jest 180 tys rocznie. A potem sie taki jełop dziwi ze transport sie nie oplaca. Nie musialby brac kredytu na osobowke bo po roku by kupil 2 auta za gotowke. | |||
Gienio_
| Jak zes to policzyl ze 5000 go skubie? | |||
~Rybka z pachnącej rajki | napis na stroikach T pod biurkiem do zmiany, prawidłowy to TSJNO "transport się jednak nie opłaca" | |||
~Naczelny ordynator et! | Ciekawe co na to żony tych celebrytow, że wyszły za takich frajerow | |||
~Kris | Jak policzyłem? Prosto. 10% z kazdego frachtu i masz 1000-1200 euro miesiecznie. I to tak lekko licząc. NO chyba ze wierzysz ze z frachtu za 1000 euro adar bierze 5 euro prowizji. | |||
~wierny FAN | Samo wynagrodzenie prezesa prezesów to jak można sprawdzić w KRS to było 6 mln złotych w 2018 jak pamiętam, podziel przez 400 aut jak się chwalili to masz 1250 złotych miesięcznie na 1 auto. A jeszcze masz tam całą armię brodatych do utrzymania i 16 piętro też się samo nie zapłaci. Jak by pogrzebać w sprawozdaniach finansowych dostępnych w necie to się doliczysz 5 tysi na auto | |||
~driver | Kierowca na swoim mysli ze ktoś mu robi przysługę ze go prowadzą po drodze A on więcej płaci niż mu się wydaje A w zasadzie robi za miskę ryżu | |||
~leży z drutem pod premium | Przecież ten cały prezesik radaru miał firmę transportową, i poznał prawdę oczywistą od wielu lat, że to goowniany biznes, więc postanowił robić kierowcom "dobrze" i zrobił swoją spedycję napychając sobie kieszeń, na choooj brać klamoty, bawić się w leasingi, kredyty, szukać kierowców, serwisować auta, drutować, tankować na chooj to wszystko jak można w białej koszuli siedzieć w biurze i mieć dużo większy hajs. Ale i tak najlepsze jest to, że spedycje ciągle mają nowy narybek, kierowców na "swoim" z klamotami co myślą, że jednak złamią ten zaklęty system. | |||
~Mistrz | Mnie tylko dziwi ze Tkaczyk nie może kierowców znaleść, przeciez oni muszą km robić, a radar im to zapewnia | |||
~Kris | Nie moze znalesc kierowcow bo kazdy wie jaki to miod jazda pod spedycją. Zawsze problem alvo adres bie pasuje albo brak informaxji jaki to ladunek. A najczesciej ladunek jest choohowy bo lepsze roboty bierze ktos inny. Nawet ten Magtrans co to ma byc lepszy od adaru na stronie wzakladce ma rekomendacje od grubera. Czyli wloska spedycja daje robote do magtransu a ci daja gwiazdorowi WT. To jaka tam moze byc stawka i jaka to robota | |||
~Naczelny ordynator et! | Macie jakieś sposoby na szybkie posprzątanie. Słyszałem, że często przytrafia się to kierowcom zawodowym w czasie weekendu kiedy dla rozluznienia ciężkiego tygodnia spływają alkohol |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.