ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22170)
~Kubuś | Ciekawe czy prezes wt nie żałuje teraz odejścia z radaru. Teraz stawkę mają całkiem ok (zakładając, że frachty nie są krótkie) | |||
~Mistrz | Będzie co miesiąc te plandeki zmienial :D | |||
~Gość | Napewno ma pole do negocjacji z tym magtrsnsem | |||
~Kris | Haha pole do negocjacji. To nowomowa na: koorwa mam sznurek na szyi i zaraz zawisnę? Co on moze negocjowac jak będzie fikał dostanie kopa w doopę a za miesiac go leasing zlicytuje. Myslisz ze Magtrans jest tak duzą firmą bo tam pracują idioci czy jednak cwaniacy? | |||
~Kris | Koles jest jak polski rząd. Zawsze stawia się w sytuacji bezalternatywnej. Jak odejdzie z Magtransu to juz go nikt powaznie nie potraktuje i nawet gimbaza nie bedzie tego oglądała. W obecnej sytuacji on jedynie moze isc do dziadowskiej spedycji która daje karte paliwową albo skonto. Normalnie nie przetrwa na rynku. Jest uwiązany jak pies do budy. A Magtrans to wie i go będzie dymał bez mydła. | |||
~x-man | to gdzie jest ten transport z ludzka twarza, gdzie sa te tysiace zyskow itd. bedzie lekcja zycia i to bolesna | |||
jacek-kuba
| A ile on ma jednostek? bo nie obserwuję tego? A ten drugi kolega? Po co mu spedycja zewnętrzna? nie może mieć swojego przeszukiwacza, nawet razem z kolegą? Dlaczego dla ciężarówek nie załatwi stałych kółek tylko jeździ na ślepo gdzie popadnie? Dla ciężarowych autek nie powinno być problemów-najwyżej kwestia powrotów -wówczas miałby pracownika. No tyle, że karty paliwowe i skonto raczej odpadają. Ale nie wierzę, że oni dalej na skoncie jadą -bo to przecież byłby już cyrk i pływanie w przeręblu. Chyba facet nie jest jakimś arcymatołem, głupsi sobie radzili. Chociaż wielu mądrzejszych też padało. | -1 | ||
~Ł ysy | Jak to się mogło stać? Ekspert w każdej dziedzinie jacek kupa, udzielajacy rad wszystkim, sam jest wielojrotnym bankrutem. Zamknij japę głupi bankrucie. Sam jesteś najlepszym przykładem starej zasady. Durnie nie powinni zajmować się biznesem tym bardziej udzielać rad. | |||
~Ł ysy | , wielokrotnym " | |||
~leży z drutem pod premium | ~Ł ysy 2022-05-05 11:51:52 Jak to się mogło stać? Ekspert w każdej dziedzinie jacek kupa, udzielajacy rad wszystkim, sam jest wielojrotnym bankrutem. Zamknij japę głupi bankrucie. Sam jesteś najlepszym przykładem starej zasady. Durnie nie powinni zajmować się biznesem tym bardziej udzielać rad. łysy a ty nie jesteś jeszcze bankrutem? Przecież premium już od dawna pod płotem stoi i dogorywa jak tam masaże? ?? czy już inny byznes wymyśliłeś? | 1 | ||
~Ł ysy | Przygłupie z drutem we łbie. Przez po je bów takich jak ty można szybko zostać bankrutem. Szybciej niż się wydaje. Mając swoje auta nie muszę się martwić kaprysami szoferskich po je bów. Zanim ja zbankrutuje, ty już od kilku miesięcy będziesz brukiew żarł. Dżesika cię z domu wygoni, bo na jakiego wała jej nieudaczny życiowy przygłup śmierdzący piwoszczynem.? | |||
jacek-kuba
| łysy małorolny oborowy ośle. Tu o transporcie rozmawiamy -ty już transport rozłożyłeś na łopatki, więc nie masz prawa głosu. Będziemy omawiać pułapki na szczury to zapraszam. Teraz wypad śmieciu. Małorolny kmiot mając prawie 40 lat temu pieniądze na osiedle wieżowców, przepieprzył wszystko i reprezentuje firmę o wartości daewo tico. Nie ma tu drugiego aż tak tępego buca. . | -1 | ||
~Ł ysy | jacek -kupa. Co ty de*ilny bankrucie możesz wiedzieć o mojej sytuacji materialnej? Twoja jest znana. Są postanowienia wszczynające egzekucje komorniczą. Zakłamany śmieciu, przyhamuj jad lejący się z mo*dy wiadrami. | |||
DZIAD-TRANS
| Co się stało się?-całe te. | |||
jacek-kuba
| Na wszystkich forach transportowych, matoł dostał kopa. Cała Polska głuptoka miała dość. Ale jeszcze tutaj gnidę tolerują -starego obszczymura smardzewickiego. | -1 | ||
~driver | Łysy niech się gotuja kmiotki w swoim sosie Kierowcy jaki i drobni ciułacze jak jutuberzy Gospodarka juz kwiczy inflacje szacują na 13% a faktycznie można ja pomnożyc x2 Market price zrobi robotę | |||
~driver | co do kierowców cena w dół Białorus ruszyła do pracy w Polsce 1700e max za miesiac w budzie Braki po ukraińcach juz zapełnione | |||
~Ł ysy | driver. Prawda jest taka. Zginą firmy ekspertów, googlistów. Banki upomną się o swoje. Podświadomie szoferska hołota zaczyna dostrzegać nadchodzące zmiany. Stąd taka nagonka na wszystkich myślących racjonalnie. Chcą kmiotki zakrzywić rzeczywistośc z nadzieją, że ugrają swoje. Nic z tego szoferska hołoto. Dzisiaj pracę, dobrą pracę mają kompetentni, rzetelni kierowcy. Hołota kierowana jest do klozetu. Pierwsze pytanie ze strony potencjalnego szefa brzmi, ile pan zmienił firm przez ostatnie 3-5 lat. Poda odpowiedz Pana Kieroffcy i na tym kończy się rozmowa. Ale durnie dalej wierzą, że to oni stawiają warunki. Niech sobie myślą co chcą. Kogo może obchodzić, co jakiś luj sobie mymyślił? Od luja trzeba trzymać się z daleka. | |||
~Ł ysy | Róbmy swoje. | |||
~leży z drutem pod premium | ~driver 2022-05-05 13:24:19 co do kierowców cena w dół Białorus ruszyła do pracy w Polsce 1700e max za miesiac w budzie Braki po ukraińcach juz zapełnione Lepiej napisz gdzie na majówce byłeś, Dubaj czy Kuba? no pochwal się | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | W tych czasach to chyba tylko 1000 na dobę może skłonić do jazdy w systemie. Ewentualnie szkolić małpy psy i najbliższa rodzinę. Dziad jest w potrzasku | 1 | ||
~driver | ostatni przykład chodził kierowca za praca z bliskiej okolicy Ok mowie dobra Rafał mozemy spróbować NIe bedzie Ci pasowało albo mi to sie rozchodzimy Gadka prosta Ja nie chce udawac że Ci płacę ty nie udawaj ze pracujesz Ok niby sie zrozumielismy mówi ze juz szuka pracy 2 miesiace i rozumie No to dobrze załadunek i lecimy I ujechał zał 2h 250km od bazy i 12h przerwy Gdzie ładowało sie dwa kolejne auta z nim i ujechały chłopaki po 600km I zagdniejcie czyja wina Dyspozytor mu nic nie mowił ze ma jechac na maxa Takie są Polskie trzymacze kierownicy z sąsiedztwa Chłopaki ze wschodu jakos rozumieją ze to nie wyjazd na wczasy | |||
~driver | Ale szybciutko leciało autko na baze z ładunkiem wiec przepinka powrocik na bazę i kop w zad i miał zapłacone 150zł az miło za tyle to by mi sie nie chciało dwóch boków rąbać i spać w tym złomie | |||
~driver | Patryk a moga byc białorusini Ich firmy już leżą a oni szukają roboty i to coraz taniej i taniej Mysle ze gdy sie sankcje utrzymaja to bedzie max 1300e za miesiąc | |||
TransPOrtowyDYMOMIERZ
| 05. 05. 2022r. (13:53h). DYMY: 7/10. (!!!) | |||
jacek-kuba
| Driver auta odstawił, kierowców odesłał na bezpłatny i dalej pisze banialuki. łysy-małorolny, nie ma już taboru, więc nie wstawi złomu na stałe trasy, zresztą ile mu tego zostało-więc jest spalony od dawna. W transporcie już go nie ma-przerosło to osła, zresztą wiele zachodnich firm ukraińskiego kierowcy na zachodzie nie wpuści, a Polak tam nie będzie jeździł. To tylko na tym forum tak śmiga-zapewniam, że to osły jakich mało. Wystarczy poczytać ze 2-3 posty każdego z nich i wiadomo, że to małorolne menty. Drobni wiejscy ciułacze z dziurawymi kieszeniami -jarające się wczasami, wycieczką czy motorkiem. Klasyczni przedstawiciele go/łod, upców. | -1 | ||
~leży z drutem pod premium | ~Ł ysy 2022-05-05 13:31:09 driver. Prawda jest taka. Zginą firmy ekspertów, googlistów. Banki upomną się o swoje. Podświadomie szoferska hołota zaczyna dostrzegać nadchodzące zmiany. Stąd taka nagonka na wszystkich myślących racjonalnie. Chcą kmiotki zakrzywić rzeczywistośc z nadzieją, że ugrają swoje. Nic z tego szoferska hołoto. Dzisiaj pracę, dobrą pracę mają kompetentni, rzetelni kierowcy. Hołota kierowana jest do klozetu. Pierwsze pytanie ze strony potencjalnego szefa brzmi, ile pan zmienił firm przez ostatnie 3-5 lat. Poda odpowiedz Pana Kieroffcy i na tym kończy się rozmowa. Ale durnie dalej wierzą, że to oni stawiają warunki. Niech sobie myślą co chcą. Kogo może obchodzić, co jakiś luj sobie mymyślił? Od luja trzeba trzymać się z daleka. Łysy ale ty tą gadkę wałkujesz już od lat, tutaj na tym forum wszyscy dobrze wiedzą, że u ciebie nie pracuje szoferska hołota tylko sami najlepsi z najlepszych, elita kierowców Tylko jedno mnie wciąż zastanawią, nosz kurdę który z kierowców chciałby pracować u takiego chama i prymitywa i pytanie numer dwa który elitarny kiero chciałby jeździć premium na drucie Te twoje asy to po dystrybutorach jeździli a jak parkował pod rampą to 30 min mu się zeszło i to lustra poskaładał wszystkim obok | 1 | ||
~Ł ysy | driver. W wielu sprawach się z Tobą nie zgadzam, ale tu masz rację. Białoruś ruszyła. Kierowcy jeżdżący w rosyjskich firmach szukają nowych pracodawców. Litwa, Łotwa odpada, bo wszyscy jeździli na Rosję. Pozostaje Polska. | |||
~Ł ysy | Przygłupie z drutem we łbie. , Przygadał kocioł garkowi". Przecież takie po je by jak ry od lat wałkują temat rychłego upadku dziadtransów. I co, okazuje się, że firmy nazywane przez szoferską hołotę dziadtransami mają się bardzo dobrze. Musisz jeszcze ćwoku poczekać. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Po co mu gnić w budzie u dziada za tyle jak w zwykłej pracy zarobi to samo. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.