ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22090)
~Kris | Adidasy sa choojowe nie dlatego ze produkują w chinach tylko ze niemiec chce oszczędzac i zamiast ze skóry to zleca szycie ze szmaty. Jakby je szyli w de tez byłyby choojowe. | |||
~Remik | A polak nie chce oszczędzić? To jest właśnie takie myślenie i dlatego jest jak jest. Produkcja idzie tam gdzie jest tania siła robocza. Zobacz na bloku silnika Mercedesa co pisze... Made in RPA | |||
~Kris | No ale to jest poza dyskusją. Jakość nie bierze się z miejsca produkcji tylko z projektu. Jak projektant zakłada ze ma byc tanio i choojowo to takie będzie bez względu kto i gdzie to wyprodukuje. Jak zaprojektuje drogo i dobrze to tak bedzie nawet jak fabryka jest w afryce czy chinach. | |||
jacek-kuba
| Panowie przepraszam, ale zaniżacie poziom już maksymalnie. Idźcie gdzieś na bok. | |||
~Remik | To pokaż mi produkt, który jest warty swoje ceny! Jakość!/cena. Jakoś ostatnio ciężko znaleźć coś takiego. | |||
~scan cargo | remik o czym Ty piszesz masz wogole pojecie cokolwiek o gospodarce Chin o ich produkcji szkoda słów, już zaakceptowałem to że tu każdy sie wypowiada na każdy temat i kierowca wypowie sie o fizyce kwantowej i h.. i bedzie udowadniał że sie zna, Ja ci tylko odpowiem tak że swojego czasu dostałczałem produkt do spólki córki Thyssen krup w DE i nasz chiński produkt był pokazywany jako wzorcowy dla innych w benchmarku wyżej niż Thysena czy Arcelora tylko nie kosztował tyle co inne tylko o 10 % wyżej a tu każde 1 % robiło poteżne różnice my moglismy sprzedawać drożej bo nasz był wydajniejszy, zadam ci głupie pytanie ale jak myslisz kto ma wieksze doswiadczenie surowce i know how w produkcji napedów elektrycznych i aut Europa cz chiny? ? | |||
~scan cargo | Europa była centrum automotivu bo miała patenty na silniki i ekologie czego nie bedzie juz w autach elektycznych i wystarczy popatrzeć na nowe auta chińskie elektryczne gdzie widać że zostawiaja europejska motoryzacje w tyle i o ile EU nie wprowwadzi ceł zaporowych jak to juz robili wczesniej to chińczycy wejda na ten rynek jak kiedyś japończycy a pozniej koreańczycy | |||
jacek-kuba
| Ludzie opamiętajcie się wreszcie. S klasse też składali w chinach, najlepsze obiektywy Nikkor do Nikona, również w chinach składane w zależności od lat. To przecież tylko pieniądze. To robią, za co maja zapłacone, chyba Kris pisał o tym. Wejdzie ktoś obcy na forum i pomijając wyzwiska, pomyśli, że faktycznie same śrubokręty tu są. Zresztą chińskie łapy są w każdym produkcie, jak Porsche montuje kable ze stali np Szwedzkiej, to izolacje są już chińskie. kasa, kasa, kasa. Tu wszystko należy tłumaczyć bardzo dokładnie, najprostsze rzeczy, bo inaczej mało kto łapie cokolwiek. Adidasy ciulowe czy Wranglery? Takie są jakie kupujecie i chwalicie. Na targu najlepiej dresy Adidasa schodzą, czyli są najlepsze. Wracamy do taniego wina -jest najlepsze bo jest tanie. Cokolwiek poszukaj w necie -test zmywarek niech będzie -najlepsze są najtańsze. Dlaczego szynki jadalnej w sklepach nie ma? bo ta po 20 zł najlepiej schodzi, a parówka z odpadów po 50 jest. | |||
~lol | ~Kris 2023-01-09 22:02:22 Kris, przeczytaj jeszcze raz chronologicznie z całego 09. 01. 2023 wszystkie moje komentarze z Tobą. Właśnie to co teraz napisałeś o powodach wpuszczenia Polskich firm transportowych na niemieckie rynki jest logiczne. Całkowicie zgodne z tym o czym wcześniej ja Tobie pisałem. Zapytałem Cię jeszcze co się stało, że teraz Niemcy i Francja wprowadzając PM zmieniają warunki w UE próbując wyautować polskich przewoźników ze swoich rynków? Słusznie piszesz, że od prostych robót jest murzyn czyli Polak, Rumun. Ale w takim razie jaki jest sens wdrażać dla murzyna PM? żeby go dobić? Kiedyś pewien polityk zapytał jak można z/g/w/a/ł/c/i/ć p/r/o/s/t/y/t/u/t/k/ ę? Jak się to też ma do tego o czym sam piszesz czyli o transporeon i całym związanym z tym łańcuszkiem dziwnych zleceń ładunków i ich fakturowaniem? Kto będzie robił te ładunki jak polskim firmom już się nie będzie opłacać jeździć za takie stawki? | |||
~lol | ~Kris 2023-01-09 22:14:34 Powstaje pytanie czy polak mogłby cos takiego robic? Pewnie by mogł ale nikt go nie dopusci do tego stołu. Kris, ale tak jest w każdej branży na całym świecie. To Ty musisz pokazać, że jesteś dobry w tym co robisz a nie prosić się o dopuszczenie do stołu. Kris piszesz: Jak to mozliwe ze amerykanie mają przewagę nad chinczykami mimo ze w chinach mają juz technologie które są lepsze niz amerykanskie? Zro zum Kris, że Amerykanie mają przewagę militarną i dlatego rozdają karty. Chińczycy produkują nawet chipy do amerykańskich samolotów a mimo to nie mają jeszcze takich samolotów. Jak myślisz co Chińczyków blokuje militarnie w konfrontacji z USA o Tajwan? | |||
~lol | ~Remik 2023-01-09 22:19:27 Kris to popatrz co produkują chińczycy! To jest marna jakość Remik chińczycy produkują produkty marnej jakości ale również wysokiej jakości. To tak samo jak w polskim transporcie. Możesz sobie wynająć nówkę zestaw, ale możesz też skorzystać z usług przewoźnika mocno sfatygowanym zestawem. To tylko kwestia ceny. | |||
~Remik | No tak dziad z paryżanką na drutach pojedzie nawet za 2 zł /km ale z nowym w leasingu poniżej 5zł niezejdzie. | |||
jacek-kuba
| lol ty bezrobotny jesteś? wypisujesz jakieś banialuki, nie mając bladego pojęcia o temacie. W jakim celu? Natomiast co do zawodów prostych, też do końca tak nie jest. Najprostsze prace jak nauczyciel, pielęgniarka, lekarz-czyli wiecznie strajkujących półgłówków -mówię o podstawowym poziomie, wykonują głównie Polacy w Polsce. A transport? to głównie orka, natomiast od strony prowadzenia takiego biznesu, to nieadekwatny dochód w stosunku do inwestycji i ryzyka. A dlaczego u nas nie ma naszych fabryk samochodów?. Bo nie tak dawno, byliśmy zrównani z ziemią i potem byliśmy zmuszani do pracy na rzecz bolszewii. Obecnie jesteśmy dymani przez niemców nadal, ale to już się kończy. Kończy się era prymitywnego złodziejstwa. | |||
~Hycel | Plan działania dziadtransów jest taki żeby teraz postawić zestaw w krzaki i czekać aż lizingowcy się wykruszą. Załóżmy roboczo że tak się stanie. Czy jak transport ruszy z kopyta nie przyjdą z powrotem młodzi gniewni i nie dostaną lizingu na nufki i szofery nie pójdą do nich jeździć? Myślicie że stawki wam podniosą? Myślicie że szoferów będzie na pęczki do tej pracy? Jeszcze rok temu o tej porze ekspert transportów Ł ysy wróżył z fusów że szofer po wejściu pakiet mobilności zarobi maks 5 tysięcy zł za miesiąc pracy. A tu nagle zarabia 15tysięcy. 30×500=15000. Łysy pomylił się tylko trzykrotnie. Błąd statystyczny. Nie rozumiecie gamonie że transport będzie musiał być wykonywany i szofer będzie musiał zarobić określoną gażę bo nie ma komu wykonywać tego zawodu, w przeciwieństwie do bycia dziadtransem. | 1 | ||
~Hycel | Najgłupsze pytanie. Kto będzie robił jeśli polskim przewoźnikom nie będzie się opłacało? Może niemiecki przewoźnik z polską załogą? Może nie wszystkich polskich przewoźników zniszczą?. Fakt jest taki że przy dzisiejszej stawce musi się opłacać lizingowcom jeździć I płacić szoferowi 500zł bo nowe auta wciąż są branei firmy rozwijane. Rynek idzie po najniższej Lini oporu. Gdyby szofer zamiast 15 tysięcy zadowolił się 5tysiącami to stawka za km byłaby kilkanaście centów niższa ale czy dziadtrans miałby więcej? Niekoniecznie, dlatego że na rynku jest wami przesycenie. | 1 | ||
~Mistrz | Łysy będzie jeździł za 2 zł km i się cieszył że jest robota :D to tak odnosnie jego wróżenia i mokrego snu o kierowcy za 3 tys zł | |||
jacek-kuba
| popyt-podaż -mówi to dziadom coś? Nie każdy osioł może być dziadem przecież. A dziadostwo darło tylko do transportu, jak muchy do lepu. To był jedyny sektor, który dziad rozumiał. Reszta go przerastała. Widział ktoś dziada -producenta? oprócz zakrętek do butelek. | |||
~Kris | lol pytasz po co wprowadzili PM? Zebysmy zarabiali tyle zeby nie umrzec z głodu i na tyle mało zebysmy do niczego nie doszli. Taka jest rola koloni. Rynek zbytu i dostarczanie taniej siły roboczej. Jakby polskie firmy zaczęły kumulowac kapitał to za 10 lat kupowały by auta, mieszkania, pralki, lodówki za gotówkę i juz niemiecki bank nie byłby potrzebny. | |||
~Kris | Bredni Hycla nie ma co komentowac. jego swiat jest kierocentryczny. On mysli ze jest w centrum i wszystko się wokól niego kręci. To jest rozumowanie 10 latka. | |||
~Ordynator orginał! | O! Byznesmeny już wstały i pierwsze co do komputera etransport odpalić. Brakuje tylko naczelnego wodzireja tego wątku, drivera. Jak to dobrze z rana poczytać a*alityków etransportiwych. Dzięki nim wiem, że mamy wszyscy prze*e. | |||
~Kris | Ordynator to zamiast et włącz tvp i bedziesz wiedział ze jest dobrze a będzie lepiej. | |||
~Remik | Driver pojechał w trasę! Tym razem do Choroszczy! | |||
~driver | ciekawe czemu nikt teraz nie komentuje tego ze taki WT mowi o zysku z auta na poziomie 5000-7000 gdy nic sie nie dzieje A co bedzie jak np trzeba bedzie coś naprawic czy zaistnieje inne losowe zdarzenie Sam Wt mowi że inwestycja 500tys jest nie wspołmierna dla zysku Ale on lubi jezdzić takie ma drogie hobby | |||
~Ordynatorów jest dwóch | Nie każdy osioł może być dziadem przecież. Oo to to kupa. Wreszcie słowo prawdy o sobie napisałeś Yacenty. Darłeś do transportu ale nie poradziłeś już przy jednym busie!!! | |||
~Kris | To pitolenie WT trzeba podzielic przez 2. On w szczytowym okresie moze miał 5 tys z auta. | |||
~Ordynator orginał! | Kris, rano tutaj, wieczorem wiadomości z Danką. Poziom wiedzy bezużytecznej i jednocześnie rozrywki, zapewniony mam na cały dzień. | |||
~driver | dla prostego chłopka 5tys to jest majątek Ale dobrze że do nigo dotarło że to co włożył czyli 140tys juz jest nie do odzyskania Ot taki to biznes Zdziwienie bedzie jak po okresie leasingu bedzie miał mniej niz na poczatku ; ) | |||
~Ordynator orginał! | Jest i mój ulubieniec driver. Jak WT ma takie hobby to chyba jego sprawa. Twoim jest pisanie na etransport. To kto ma bardziej interesujące? | |||
~Ordynator orginał! | W ogóle driver jaki przykład dajesz kierowcom? Przesiad ujesz tu całymi dniami. Pracować też się nie opłaca? | |||
~driver | w mojej sytuacji Ja nic nie musze A i tak zarobię i to dobrze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.