ID: 228004
Polski transport kiedyś i teraz. Pokonaliśmy długą drogę...
ID: 228004
ID: 228004
Spot, który zmieni Twoją ocenę branży transportowej.
Spot, który zmieni Twoją ocenę branży transportowej.
~etransport.pl
Posty (20)
~podpisywacz | po ogladnieciu tego filmiku dla idiotow, nachodzi mnie refleksja : a jakby wygladal polski transport, gdyby sie tylko oplacal. . ? | |||
~Sanitariusz ku-ku | Transport sie kurna nie opłaca! | |||
~egon | transport opłaca się ale nie wszystkim, najmniej przewoznikom, ten film trochę propaganda, dla kierowców az tak wiele sie nie zmieniło, to prawda nie ma granic, lepsze drogi i warunki pracy, ale wszechobecna inwigilacja, pośpiech stres sprawia ż e t ten zawód traci sens | 1 | ||
~Benet | Macie racje... Jedno tez dodam, transport sie duzo nie zmienil- tak jak 20-30lat temu obracal sie na tych samych okraglych kolach, tak sie kreci nadal... No moze, poza wyuzdanymi fryzurkami, tipsami klikajacymi w klawiature i wiekszym klamstwem w branzy. (Bez urazy) | |||
grzegorz88
| ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek a teraz maja do dyspozycji jakies nie wiem co to bylo-hotel?swietnie wyposazone z pralkami, kuchniami, lozkami i teraz tak odpoczywaja. w autach juz nie spia. | |||
~... | Dorobili do pracy kierowcy mase pasozytow, ktorzy zyja z pracy tego kierowcy. Sluzby kontrolne, spedycje i stada nie majacych zielonego pojecia o pracy kierowcy dyspozytorow. To kiedys kierowca spal w firmowym hotelu Pekaesu i kiedys byl co trasa w domu. Na garbach kierowcow, ktorzy zyja na poziomie niewolnika, rozbudowaliscie floty. Teraz powoli nadchodzi czas zaplacic rachunek za ob s rane parkingi i zniszczony transport na Zachodzie. Prawda, ktora Was wyzwoli jest taka, ze konkurujecie z Zachodem, tylko tanim kierowca i niewolniczymi systemami pracy. To jest Wasz sukces! | -1 | ||
ese
| 2018-01-13 20:18:13 ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek. . "- Tak. Z głową na poduszce położonej na kierownicy. Albo na materacu położonym na płycie na masce silnika | 1 | ||
MANnalegalu
| CZYLI ZNOWU FALSZYWY ALARM???POLSKI TRANSPORT JEDNAK W TYM ROKU NIE PADNIE???-da ktos znac jak jest bo jak co to sie zdaze zapisac na kurs na kominiarza | |||
~filou | Poczekajmy do konca roku jak zaczna dzialac przepisy o pracownikach delegowanych. Pozatym czym tu sie chwalic. Kierowcy pracuja za miske ryzu, flota aut w leasingu, centra logistyczne to wszystko zachodni kapital. Cale szczescie ze Unia pomogla nam drogi zbudowac i nie musimy Jelczem jezdzic. | |||
Nadul
| ja bym jednak poczekał do maja, do pierwszego maja ; -) | 1 | ||
~filou | Naturlnie ze Niemiecki kierowca jest bardziej efektywny. Ma swoje auto, zna jezyk i nie da sie ustawic pod rampa w nieskonczonej kolejce. Nie wola po trzech tygodniach ze chce do domu. W Piatek jest na bazie i w Poniedzialek zaczyna. Polak dostanie zawsze syf auto i co 3 tyg. inne. To normalka bo nikt nie postawi go pod plotem i bedzie czekal caly tydzien az szanowny pan przyjedzie z Polski. Dostaje go w rece nastepny burak a za 3 tyg. znowu inny ~conoco albo ciocioto z Koziej Wolki | 2 | ||
~Kier | Dzieki ubezpieczaniu kierowców od najniższej krajowej oraz omijaniu placenia dodatkow socjalnych polski transport rozrosl sie do potegi. Wielcy szefowie przez 20-scia lat dorobili sie ogromnych flot czego nie maja na zachodzie przewoznicy zaczynajacy branze 70 lat temu albo i dalej. Na szczęście koncza sie ich najlepsze czasy. UE powoli zaczyna brac sie za koczowanie w kabinach tygodniami. | |||
~Senator ku-ku | Tera dziady leżom kurna i kwiczom jak trza! | |||
~kiero | filou - nie kazdy ma tak jak ty. ja nie siedze po trzy tygodnie, jak ide na urlop, na tydzien, dwa, czy trzy, to auto czeka pod plotem na mnie i oprocz szefa nikt tam nie wsiada wiec jak ci nie pasi to zmien firme. przeciez jestes fachowiec, wiec ze znalezeniem pracy nie bedziesz mial problemu. ps, uprzedzajac - nie, w firmie gdzie pracuje nie ma miejsca dla de*ili | |||
~filou | Ekspansja polskiej "szoferszczyzny 'przyczyniła nie do rozwoju firm produkujących dywany. Po 1 maja znacząco wzrosły zamówienia od klientów zachodnich. Hitem stały się czerwone chodniki szerokości 1m i nieograniczonej długości. Jeden z dużych klientów wyjawił sekret owych zamówień. Po tychże dywanach stąpają polscy kierowcy w drodze do niemieckich ciężarówek. W Germanii rekordowe zyski zanotowały również szkoły posługiwania się nożem i widelcem, korzystania z toalet. | 1 | ||
~marian | kiedys ten zawod to byl uznawany byl Pan Kierowca a teraz ciec na bramie jest wazniejszy od kierowcy | |||
~erto | filou typowy desperat transportowy, żal du pe ściska że aua stoją pod płotem i wyładowywuje emocje na forum | -1 | ||
~filou | Poza tam ze siedze na cieciowni logistycznym nie mam nic do czynienia z transportem. Tak nisko jeszcze nie upadlem. | |||
~erto | ~filou to jak nie masz nic do roboty to weź miotłę i pozamiataj plac a nie podniecaj się na forum, jak nie masz pojęcia o transporcie to szukaj" e cieć " to coś dla ciebie | -1 | ||
~filou | Plac zamiataja siofery co nie potrafia przyczepy zapiac. :=) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.