Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polski transport kiedyś i teraz. Pokonaliśmy długą drogę...

ID: 228004


Spot, który zmieni Twoją ocenę branży transportowej.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (20)

~podpisywacz
po ogladnieciu tego filmiku dla idiotow, nachodzi mnie refleksja :

a jakby wygladal polski transport, gdyby sie tylko oplacal. . ?
~Sanitariusz ku-ku
Transport sie kurna nie opłaca!
~egon
transport opłaca się ale nie wszystkim, najmniej przewoznikom, ten film trochę propaganda, dla kierowców az tak wiele sie nie zmieniło, to prawda nie ma granic, lepsze drogi i warunki pracy, ale wszechobecna inwigilacja, pośpiech stres sprawia ż e t ten zawód traci sens

1

~Benet
Macie racje... Jedno tez dodam, transport sie duzo nie zmienil- tak jak 20-30lat temu obracal sie na tych samych okraglych kolach, tak sie kreci nadal... No moze, poza wyuzdanymi fryzurkami, tipsami klikajacymi w klawiature i wiekszym klamstwem w branzy. (Bez urazy)
grzegorz88
ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek a teraz maja do dyspozycji jakies nie wiem co to bylo-hotel?swietnie wyposazone z pralkami, kuchniami, lozkami i teraz tak odpoczywaja. w autach juz nie spia.
~...
Dorobili do pracy kierowcy mase pasozytow, ktorzy zyja z pracy tego kierowcy. Sluzby kontrolne, spedycje i stada nie majacych zielonego pojecia o pracy kierowcy dyspozytorow. To kiedys kierowca spal w firmowym hotelu Pekaesu i kiedys byl co trasa w domu. Na garbach kierowcow, ktorzy zyja na poziomie niewolnika, rozbudowaliscie floty. Teraz powoli nadchodzi czas zaplacic rachunek za ob s rane parkingi i zniszczony transport na Zachodzie. Prawda, ktora Was wyzwoli jest taka, ze konkurujecie z Zachodem, tylko tanim kierowca i niewolniczymi systemami pracy. To jest Wasz sukces!

-1

ese
2018-01-13 20:18:13 ale bzdury. zwlaszcza koncowk. wynika z niej ze kiedys kierowcy spali w kabinach swoich ciezarowek. . "-
Tak. Z głową na poduszce położonej na kierownicy. Albo na materacu położonym na płycie na masce silnika

1

MANnalegalu
CZYLI ZNOWU FALSZYWY ALARM???POLSKI TRANSPORT JEDNAK W TYM ROKU NIE PADNIE???-da ktos znac jak jest bo jak co to sie zdaze zapisac na kurs na kominiarza
~filou
Poczekajmy do konca roku jak zaczna dzialac przepisy o pracownikach delegowanych. Pozatym czym tu sie chwalic. Kierowcy pracuja za miske ryzu, flota aut w leasingu, centra logistyczne to wszystko zachodni kapital. Cale szczescie ze Unia pomogla nam drogi zbudowac i nie musimy Jelczem jezdzic.
Nadul
ja bym jednak poczekał do maja, do pierwszego maja ; -)

1

~filou
Naturlnie ze Niemiecki kierowca jest bardziej efektywny. Ma swoje auto, zna jezyk i nie da sie ustawic pod rampa w nieskonczonej kolejce. Nie wola po trzech tygodniach ze chce do domu. W Piatek jest na bazie i w Poniedzialek zaczyna. Polak dostanie zawsze syf auto i co 3 tyg. inne. To normalka bo nikt nie postawi go pod plotem i bedzie czekal caly tydzien az szanowny pan przyjedzie z Polski. Dostaje go w rece nastepny burak a za 3 tyg. znowu inny ~conoco albo ciocioto z Koziej Wolki

2

~Kier
Dzieki ubezpieczaniu kierowców od najniższej krajowej oraz omijaniu placenia dodatkow socjalnych polski transport rozrosl sie do potegi. Wielcy szefowie przez 20-scia lat dorobili sie ogromnych flot czego nie maja na zachodzie przewoznicy zaczynajacy branze 70 lat temu albo i dalej. Na szczęście koncza sie ich najlepsze czasy. UE powoli zaczyna brac sie za koczowanie w kabinach tygodniami.
~Senator ku-ku
Tera dziady leżom kurna i kwiczom jak trza!
~kiero
filou - nie kazdy ma tak jak ty.

ja nie siedze po trzy tygodnie, jak ide na urlop, na tydzien, dwa, czy trzy, to auto czeka pod plotem na mnie i oprocz szefa nikt tam nie wsiada

wiec jak ci nie pasi to zmien firme.
przeciez jestes fachowiec, wiec ze znalezeniem pracy nie bedziesz mial problemu.

ps, uprzedzajac - nie, w firmie gdzie pracuje nie ma miejsca dla de*ili
~filou
Ekspansja polskiej "szoferszczyzny 'przyczyniła nie do rozwoju firm produkujących dywany. Po 1 maja znacząco wzrosły zamówienia od klientów zachodnich. Hitem stały się czerwone chodniki szerokości 1m i nieograniczonej długości. Jeden z dużych klientów wyjawił sekret owych zamówień. Po tychże dywanach stąpają polscy kierowcy w drodze do niemieckich ciężarówek.
W Germanii rekordowe zyski zanotowały również szkoły posługiwania się nożem i widelcem, korzystania z toalet.

1

~marian
kiedys ten zawod to byl uznawany byl Pan Kierowca a teraz ciec na bramie jest wazniejszy od kierowcy
~erto
filou typowy desperat transportowy, żal du pe ściska że aua stoją pod płotem i wyładowywuje emocje na forum

-1

~filou
Poza tam ze siedze na cieciowni logistycznym nie mam nic do czynienia z transportem. Tak nisko jeszcze nie upadlem.
~erto
~filou to jak nie masz nic do roboty to weź miotłę i pozamiataj plac a nie podniecaj się na forum, jak nie masz pojęcia o transporcie to szukaj" e cieć " to coś dla ciebie

-1

~filou
Plac zamiataja siofery co nie potrafia przyczepy zapiac. :=)

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.21.246.53

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels