ID: 226352
renault premium 420 dci problem z moca
ID: 226352
ID: 226352
Witam szanownych kolegów jestem nowy na forum auto spędzające sen z powiek jak w tytule ale do rzeczy auto jak kupiłem mialo problem z odpalaniem po postoju ze stanem paliwa ponizej pół zbiornika jak bylo na full to mogło i miesiąc stać i odpalało na strzała druga kwestia to, że od niedawna pojawił się kolejny problem i dziwne zachowanie auto na pusto jest bardzo słabe silnik pracuje nierówno załadowane chodzi o wiele lepiej chociaż zachowuje sie tak jakby nie miało momentu nie mylić z mocą nie widzi górki a już zaczyna zwalniac i to niezależnie od tego czy przed wziesieniem jest rozpedzone na full i gaz w podloge czy lekkim gazem to samo ; ( auto nie dymi na czarno prosze o pomoc dodam ze filtry wymienione na oryginalne auto podłączane pod komputer lecz z zerowym skutkiem niby się łączy lecz po wejściu w którą kolwiek grupe wszystkie parametry "stoją" gniazdo diagnostyczne sprawdzone masa i zasilanie jest sprawdzone kontrolka druga sprawa to to ze przy sprawdzaniu miernikiem niezależnie od włączonego zapłonu pokazuje na K i L napięcie 21v z haczykiem?? ? Prawidłowo czy zwarcie gdzieś jest?? Z góry dziekuje za wszelkie pomocne rady
Witam szanownych kolegów jestem nowy na forum auto spędzające sen z powiek jak w tytule ale do rzeczy auto jak kupiłem mialo problem z odpalaniem po postoju ze stanem paliwa ponizej pół zbiornika jak bylo na full to mogło i miesiąc stać i odpalało na strzała druga kwestia to, że od niedawna pojawił się kolejny problem i dziwne zachowanie auto na pusto jest bardzo słabe silnik pracuje nierówno załadowane chodzi o wiele lepiej chociaż zachowuje sie tak jakby nie miało momentu nie mylić z mocą nie widzi górki a już zaczyna zwalniac i to niezależnie od tego czy przed wziesieniem jest rozpedzone na full i gaz w podloge czy lekkim gazem to samo ; ( auto nie dymi na czarno prosze o pomoc dodam ze filtry wymienione na oryginalne auto podłączane pod komputer lecz z zerowym skutkiem niby się łączy lecz po wejściu w którą kolwiek grupe wszystkie parametry "stoją" gniazdo diagnostyczne sprawdzone masa i zasilanie jest sprawdzone kontrolka druga sprawa to to ze przy sprawdzaniu miernikiem niezależnie od włączonego zapłonu pokazuje na K i L napięcie 21v z haczykiem?? ? Prawidłowo czy zwarcie gdzieś jest?? Z góry dziekuje za wszelkie pomocne rady
Posty (1)
tcdomar
| jak w temacie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.