ID: 226349
2500 EURO to już standard w niemieckich firmach, tyle wynosi płaca dla Polskiego kierowcy
ID: 226349
ID: 226349
Panowie nie ma nad czym się zastanawiać Niemcy witają Polskich kierowców z otwartymi rękami u Polskiego dziada zarabia się średnio około 1000 euro szkoda czasu i nerwów na tych oszustów, już nie wspomnę o poszanowaniu pracownika, niech nasze dziady zatrudniają sobie Ukraińców i skubią ich jak się dają
Panowie nie ma nad czym się zastanawiać Niemcy witają Polskich kierowców z otwartymi rękami u Polskiego dziada zarabia się średnio około 1000 euro szkoda czasu i nerwów na tych oszustów, już nie wspomnę o poszanowaniu pracownika, niech nasze dziady zatrudniają sobie Ukraińców i skubią ich jak się dają
~London*.ohtele.com
*.ohtele.com
Posty (401)
~remik | prawie każdego stać na rs4 | |||
~ostrowiec | @ Remik, z całym szacunkiem ale jeśli uważasz, że "każdego stać na RS4" to jestes w błędzie. Bo zakup takiego autka (nawet używanego za 50-60 tys) to jedno a utrzymanie jego w przyzwoitym stanie (podkreślam tylko przyzwoitym stanie) to drugie. Jeśli ktoś kupi takie cudo i nie stać go na serwis i lamentuje z tego powodu to kim jest... ? Dlatego uważam, że takie na takie drogie zabawki trzeba mieć dużo kasy i zaplecza finansowego i nawet wielu przedsiebiorców umiejących liczyć na takie coś nie stać. Chyba, że się jestem Kierowcą z jakiegoś bogatego państwa :) | |||
~ostrowiec | @ erto - a i owszem jestem, ale tez byłem ( i myślę, że dalej jestem kierowcą) i niektóre wpisy i sugestie są całkowicie pozbawione sensu. Jako pracodawca osobiście uważam, że systemy pracy typu 4/1 itp to jakaś porażka chyba, że kierowca sam się na to godzi bo tak mu pasuje (nie ma rodziny albo nie może już patrzyć na swoją żone). Nie uważam, tez że nie jestem nieobiektywny jak to napisałeś bo staram się zawsze wyważyć to co mówi jedna i druga strona i patrzę zawsze z większym dystansem. Nie uważam i nie twierdzę, że wyjazd do pracy do DE i jeżdzenie dla Niemca jest czymś złym (jak pisałem wcześniej uważam, że to dobre póki jest UE) ale zawsze jest druga strona medalu i trzeba realnie patrzyć na pewne kwestie a nie łykać wszystko jak pelikan | 1 | ||
ese
| ~ostrowiec 2017-12- 05 11:38:18 - Bo -jak wyżej stwierdzono-bezstron nym byłbyś będąc kierowcą. | |||
~ostrowiec | i najważniejsze, każdy chce wszystko po najniższej linii oporu w myśl zasady co by zrobić, żeby się na robić a dużo zarobić. Tak się nie da ale to jest raczej chyba normalne. Nie przeczę, że w naszej branży jest mnóstwo patologii ale ciągłe gadanie "jak powinno być" bez mówienia jak chociaz doprowadzić, żeby było lepiej. Chociazby uproszczone procedury w zakresie rozliczenia składek na zus itp. objęcia kierowcy innymi przepisami niż zwykłego pracownika "stacjonarnego". Samo mówienie, że na zachodzie płacą lepiej jest troszkę bezzasadne bo tam świadomość obywateli (abstra*ąc już od kierowców) jest wyższa bo wiedzą co na co się składa i z czego wynika. I kolejna kwestia wysokość wynagrodzenia to jedna rzecz (bardzo ważna) ale mało lub prawie brak jest wątków o kwestii ilości bezsensownych obowiązków kierowców mnóstwa bezsensownych przepisów i braku infrastruktury dla kierowców. | 1 | ||
~moris | Kiedys, nie tak dawno praca dla niemca byla przymusem (wiadomo jak to sie skonczylo) Obecnie bez żadnego przymusu Polacy pracują dla Niemca Czasy co prawda się zmieniły ale sytuacja pozostala ta sama Morał z tego taki ze polak nie potrafi pracować dla Polski i siebie | 1 | ||
~remik | to teraz moris napisz jeszcze że to wina Niemców | |||
~remik | ostrowiec dałem tylko link że można kupić w tej cenie a czy później jezdzi powiązany na druty to już co innego ; -) | |||
~dobry kolega | powiazany na druty nie byl odsprzedalem go za 26 tysi euro do szwajcarii kupil go a. nalityk bankowy z zurichu zreszya dla niego to byly tylko 3 wyplaty | -2 | ||
~remik | dobry czytaj ze zrozumieniem | 3 | ||
~mysia pysia | siema ryje e transportowe... co tu słychać?, pewno jak zwykle szambo. | |||
~dobry kolega | puchatku dzieki za uznanie wlasnie sta*alem na a3 w kolonii lece na venlo oclic towar a jutro do tilburga i mysle sprawdze co na et slychac no i trafiam na przemowienie puchatego | -2 | ||
~dobry kolega | remik nie sluchaj do konca co tu pisza ja czytam zawsze twoje teksty o pracy i przepisach w niemczech widac ze sie znasz na rzeczy pozdrawiam | -2 | ||
~Sancho Pancho | Ostrowiec jest wporzadku :) Lecz lepiej uciekać z tego padolu, zawód :kierowcą Polski Szkoda czasu i zdrowia | -1 | ||
irish_dude
| Puchatku - w 1995 roku byłem na spotkaniu wyborczym, po którym ówczesny kandydat, a późniejszy prezydent Aleksander Kwaśniewski uścisnął mi rękę ( tak, jak kilkudziesięciu innym uczestnikom tego spotkania). Czy kwalifikuję się na celebrytę? | |||
~puchatek61 | Irish Tak. Ale musiałby z Tobą rozmawiać co najmniej 10min. Co prawda to nie Roman Polański ale późniejszy Prezydent RP. Dlatego 10 min wystarczy. | 1 | ||
ObywatelSanEscobar
| Ja raz będąc na zakupach w Ca.. efourze, zostałem odepchnięty na bok przez ochroniarza Dody która tam w tym czasie się lansowała. Wprawdzie Jej nie zdołałem dojrzeć, ale to chyba i tak jest COŚ. | 1 | ||
~puchatek61 | Tfu. Co za porównanie. Doda i Roman Polański. To tak jakby porównywać Gabon i Szwajcarię. | 1 | ||
~puchatek61 | Choć Doda ładniejsza od Romana. | |||
irish_dude
| Puchatku - lipa :- ( Wiesz, jak jest na takich spędach - nie ma mowy o rozmowie, tylko masówka. Trudno, obejdę się smakiem :-) | |||
~Piotr | Brutto czy netto?? | |||
~Piotr | Brutto czy netto?? | |||
~Grisza 1978 | Moris i inni... Jak można powiedzieć, że nie chce pracować dla Polski... Źle, . To można nazwać praca dla Polaka... Ma transport. Koszty robi, nie płaci nalezytych podatków i narzeka, że mu się nie opłaca.. Niech dziad da mi 10000 złoty brutto i mnie ma za pracownika... Podam przykład.. Wczoraj moi niemieccy szefowie pracowali na placu.. Przepinki, tankowania aut... Itd. A w Polsce 1 auto, 2 szefów, ja... Wymiana poduszki i mechanik potrzebny.. Nie mogli sami zrobić... ? . Mieli by 200 pln, i byłoby dla mnie za stanie dnia.. Nie nie... Teraz mają pijaka w firmie, a nie kierowcę, a ja dorabiam Niemca... I będę dorabiac jeszcze z 20 lat.. Nie proszę się o swoje, nie muszę klucic.. Robię swoje, biorę swoje.. Biorę na czas, przed czasem nie raz. Niech prostak dorabiaja, polakuf, .. Tyle w temacie... Grzegorz | |||
~Grisza 1978 | Plus diety oczywiście | |||
~Daniel | Chwalisz się czy żalisz, bo nie wiem | |||
~Daniel | Człowieku, nawet po 20 latach pracy i tak nie będziesz zarabiał tyle co rodowity niemiec więc też jesteś ostro dymany. Uroki emigranta ; ) skoro taka cudowna firma to dlaczego Niemcy sami tam nie pracują? Proste. Niemiec za 2500 euro nawet nie spojrzy na zestaw a taki polak jara się jakby złapał sroke za ogon. Zawsze będziesz parobkiem ze wschodu. | |||
~Grisza 1978 | Wolę być parobkiem u Niemca, niż super kierowca u Polaka za najniższa krajowa.. I zauważ jedno.. Ile Ty napisałeś prostak, ile ja.. Ile nienawiści w naszych postach... | 1 | ||
~Grisza 1978 | Bo Ty wiesz ile Niemiec ma, ile ja... Grzegorz | |||
~kierowca FH | a ja jezdze GLSem 2020r., jestem kierowcą w (tak mówią) normalnej firmie... w Polsce. | |||
~Taki jeden | Do Daniela: Nie pluj jadem skoro nie znasz tematu zarobków w De tzw. rodowitych Niemców, jestem tutaj ( Niemcy Bayern ) już parę lat i powiem, że te 2500 E nie każdy zarabia. Poza tym w większości firm nie ma podziału na Niemiec czy Polak, jak pokażesz klasę to jesteś traktowany na równi z innymi ale to trzeba przyjść z założeniem, że chce się pracować a nie ściemę walić. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.