ID: 222795
Co jest ze mną nie tak?
ID: 222795
ID: 222795
Nie piję, nie palę, nie okradam moich pracodawców, rozliczam się sumiennie z firmowych pieniędzy, dbam o powierzony mi sprzęt, lubię czystość i porządek w kabinie i na pace, znam zasady dotyczące tacha, nie mam skłonności do brawury na drodze, potrafię założyć pasy czy inne zabezpieczenia żeby towar nie wypadł z naczepy, jak trzeba potrafię rozładować paleciakiem elektrycznym, umiem poradzić sobie z wystrzałem opony czy pękniętym przewodem. Wstaję o 5. 20, ruszam o 6. 00, jadę do 9. 00 potem śniadanie 45 minut i jazda 4-4. 5 godziny potem obiad 1. 15 i jazda do 7-8 wieczorem. Pauzy 9. 5-11 godzin, nigdy dłużej. Niestety nie jestem w stanie poradzić sobie z niekompetentnymi spedytorami co to piszą o nierealnej godzinie dostawy jeszcze zanim wystartuję na załadunek, szefami nieodbierającymi telefonów lub nie mającymi pojęcia o robocie za kółkiem i koniecznością zjedzenia obiadu o 4-5 lub 6 po południu. Czy ze mną jest coś nie tak? Pytam bo właśnie szef rozwiązał ze mną umowę o pracę. SMS-em. Powód? Uregulowany tryb życia w trasie?
Nie piję, nie palę, nie okradam moich pracodawców, rozliczam się sumiennie z firmowych pieniędzy, dbam o powierzony mi sprzęt, lubię czystość i porządek w kabinie i na pace, znam zasady dotyczące tacha, nie mam skłonności do brawury na drodze, potrafię założyć pasy czy inne zabezpieczenia żeby towar nie wypadł z naczepy, jak trzeba potrafię rozładować paleciakiem elektrycznym, umiem poradzić sobie z wystrzałem opony czy pękniętym przewodem. Wstaję o 5. 20, ruszam o 6. 00, jadę do 9. 00 potem śniadanie 45 minut i jazda 4-4. 5 godziny potem obiad 1. 15 i jazda do 7-8 wieczorem. Pauzy 9. 5-11 godzin, nigdy dłużej. Niestety nie jestem w stanie poradzić sobie z niekompetentnymi spedytorami co to piszą o nierealnej godzinie dostawy jeszcze zanim wystartuję na załadunek, szefami nieodbierającymi telefonów lub nie mającymi pojęcia o robocie za kółkiem i koniecznością zjedzenia obiadu o 4-5 lub 6 po południu. Czy ze mną jest coś nie tak? Pytam bo właśnie szef rozwiązał ze mną umowę o pracę. SMS-em. Powód? Uregulowany tryb życia w trasie?
~kierowca bez pracy*.24.83.50.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.83.50.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (544)
~edek bez kredek | ~Microbi 2017-09-18 13:54:56 Ale czytajcie dalej bajki Rysiow i madrych kolegow. Wczytujcie sie w te bzdury opowiadane na parkingach przez brzuchatych docentow ale pozniej nie placzcie. ty juz lepiej wogóle sie nie ywpowiadaj, bo czytajc co piszesz, mam wrazenie-mentalnie 3 lata, a wiedza o tym zawodzie- autkiem po dywanie i adrenalinka od czytania - jak to chciałbym byc kiedys kiero, bo mój sasiad sasiada, kuzynki cioci Hani, znajomy co jej cos opowiadal w sklepie mowil o 6 z przodu, zwiedzaniu i raju jaki w tym zawodize jest - i jeszcze pozwiedzaja na kosztszefa. i dobrodziej pozwala im magnesu neipodkladac. spadaj dzieciak u. do szkoly- i ksiazki czytaj bo za pis- w ksiazce od historii- matka biz polske utatowala- a ty pozniej, taki "uczony" bedziesz, ze wypociny takich jak ty beda standardem tej patologii | |||
irish_dude
| No proszę - kilka zdań i awansowałem :-) Na spedi ( cokolwiek to oznacza ) i dziad kierowcę :-) I pewnie wszystko to powiedziała wam szklana kula, co pajacyki? Dajcie znać, gdzie taką kupić, tez sobie powróżę. | -2 | ||
~Ł ysy | Ginekolog amator to złodziej papieru toaletowego z niemieckich toj toj ów. Poza tym dorabia sobie na jumie kolpakow z pod blokowisk. Wali klocki pod prysznicami. Bydlę i swołocz. | 1 | ||
~Marcin | I konmi, i koniami jest poprawnie. A co do tematu, to czasami trzeba pocisnac, zeby zdazyc na rozladunek, ale generalnie nie ma sie co poswiecac, tylko zrobic sobie przerwe na posilek. 45 min. mozna stracic w korkach. Jesli spedytor nie zostawil przynajmniej takiej rezerwy, to jest kiepskim planista. | |||
~Nero | my szwajcarscy kierowcy gorscy robimyy co chcemy jak bede chcial to sobie ognisko na autohofie rozpale a tobie nic do tego A myslalem, ze dobry kolega to polski kierowca, a tu widac, ze Szwajcarzy tak go docenili, ze nawet obywatelstwo juz mu dali. | |||
~kierowca bez pracy | Pytanie do szefów i spedytorów : w jaki sposób planujesz robotę dla kierowcy od momentu kiedy zobaczysz interesujące cię zlecenie? Tak z ręką na sercu, punkt po punkcie, co bierzesz pod uwagę? | |||
~maro | Załadunek 8. 00 poniedziałek, Rozładunek 8. 00 środa, odleglość 2000 km. Kierowco bez pracy dałbyś radę? | |||
~kiero | ~kierowca bez pracy choć w tym, że powinien się znaleźć czas na jakiś posiłek w porze obiadowej masz rację, to jednak odnoszę wrażenie, że wylewasz na forum swoje rozgoryczenie zwolnieniem Ciebie przez szefa... i to jest główna przyczyna utworzenia przez ciebie wątku... niestety ale transport polega na jak najszybszym dostarczeniu towaru do odbiorcy, więc i z posiłkami u kierowcy bywa różnie... dopóki tego nie zrozumiesz to nie pchaj się do pracy za kierownicę... tak będzie lepiej i dla ciebie, i dla twojego potencjalnego przyszłego szefa i spedytorów... | |||
~Microbi | Kolejnego nieroba mniej na rynku. Takich jak ty kierowco bez pracy rynek bezwzględnie eliminuje. dla ciebie nie ma szans. czasy ciepłych posadek, ciepłych posiłków regularnie spożywanych skonczyły się. Wkrótce nie znajdziesz pracy nawet 300 km od domu i będziesz musiał tułać się po Lidlach i kupować posiłki po 2. 80 eur. Będziesz tak jak większość partaczy i leni narzekał na tzw. dziadtransów, bo jesteś zbyt mało inteligentny, żeby zrozumieć, że się nadajesz na portiera ale nie na kierowcę zawodowego | |||
~volvo | ~maro 2017-09-19 11:20:17 Załadunek 8. 00 poniedziałek, Rozładunek 8. 00 środa, odleglość 2000 km. Kierowco bez pracy dałbyś radę i to jest spedytor ! | |||
~volvo | 2 dniówki po 825 km plus 350 km w 4. 5 godz jazdy do środy 8 rano. ogarnięty spedytor | |||
~maro | Można i tak volvo, ale nie jest to zgodne ze wszystkimi przepisami. | |||
~volvo | coś bliżej? | |||
~maro | Praca w godzinach nocnych. | |||
~volvo | weźmy godzine na załadunek, 2 razy po 10 godz jazdy, 2 dziewiątki i zostaje 5 godzin na przejechanie 400 km do środy 8 rano. dałoby rade. choć są też dni że ujedzie sie o wiele wiele mniej. na twoim przykładzie nie będzie godzin nocnych | |||
~volvo | lubie takie wyzwania, jak długo tylko pozostają wyzwaniami. ale żeby tak gonić to nie dłuższą mete | |||
~maro | Trzecia zmiana rusza o 2. 00, więc nocne łapie. | |||
~volvo | ok nie chciało mi sie tak szczegółowo obliczać. u mnie 3 zmiana wyszła o 3. 00. ale i tak nic to nie zmienia. rozładowałby | |||
~maro | Można też 3 zmiany po 8 godzin jazdy z jedną przerwą 45 min. Ale dla kierowcy bez pracy za krótko. | |||
~volvo | he he ostatnio z pewnym problemem gastrycznym, kiedy to czynność zaczynała trwać dłużej niż na co dzień jestem przyzwyczajony, zacząłem zachodzić w głowe ile to minut może już trwać pod kątem krótkiej pauzy i parsknąłem śmiechem ; ) | |||
~maro | Takie czynności to tylko na młotkach :-) | |||
~janek | Wysra ać na taką robotę Ale jak robota Cię przerasta to zmień zajęcie | |||
~dobry kolega | witaj volvo zaladowalem sie w hamburgu do ch a w czwartek rano znowu na hiszpanie lece to jest zycie jak w madrycie | |||
~volvo | a no jest ; ) siema ! | |||
~dobry kolega | do gosc ty nie jestes zadnym koszmarem dla mnie tylko cienkim bolkiem ktorego szwajcarscy kierowcy gorscy traktuja litosciwie pogadam z toba na lykendzie w spain | |||
~dobry kolega | kupilem kawe lece dalej potem sie odezwe tu | |||
~maro | Tylko tumany pracują po 15 godzin w nocy. | |||
~volvo | i znowu, dla przygody tak, ale codziennie - nie. nie potrzebuje tak naprawde jakichś odgórnych regulacji | |||
~maro | volvo który kolega tyle pracuje po nocach? | |||
~maro | np. rusza o 23. 00 a odp. dzienny zaczał o 14. 00 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.