~Damian
| to co wolelibyście robić na zmywaku ze szmatą w ręku w roli popychadła w restauracji traktowany z gury? Jak tak robie myślę właśnie pracy kierowcy. Nie robiłem jaki kierowca ale wydaje mi się to lepsze niż pomywacz w UK. | 1 | | |
~Fahrer
| Jak bym wiedział wcześniej jaki dzisiaj panuje ogólny burdel w transporcie, to nigdy nie podważył bym pseudoautorytetu mojego wykładowcy od którego zależał egzamin na uczelni. Jak mu oficjalni powiedziałem, że mam go za półgłówka to w szale frustracji nie dopuścił mnie kr*yn do egzaminu twierdząc po 4 latach mojej edukacji, że ja nic nie umie. Takze przysłowie że pokorne ciele dwie matki ssie ciągle aktualne w tym dzikim kraju. Dziki kraj dzikie ludzie narka | 2 | | |
~Fahrer
| No cóż tak wyszło, ale lepiej być marnym szoferzyna z dobrymi zarobkami niż kupa na pace, narka | 2 | | |
~Fahrer
| A ty jesteś biednym dupowla lub dupowylazem. bo jesteś jak sam o sobie piszesz, kupą na pace | 1 | | |
~Paweł
| Jak ktoś chce siedzieć na zmywaku to nich siedzi ja jako młody szczyl siedziałem i wiem czym ta robota pachnie. Ok kilku lat jezdze na niedzynarodowce i nie narzekam, kasa sie zgadza i to najwazniejesze. A pracuje w linku. | 1 | | |
~adam
| Praca ciezka ale nigdzie tak duzo niezarobisz nic nie umiąc. Zarobki wysokie tylko w domu na weekend jestes a tak w pracy. | 1 | | |
~Kozak z Woli
| Koledzy, mam pytanko. Jeżdżę od niedawna ale już podpatrzyłem od starszych kolegów, że na siusiu nie trzeba wyłazić z kabiny, tylko można napełnić butelkę I sru rano przez okno. Czy macie może też sposób na kupę, żeby nie wyłazić z kabiny? | 2 | | |
~Dryndymała
| sraj w portki i tak jeździ bo gówno z czasem samo odpadnie | 1 | | |
~Sancho Pancho
| Najlepiej dowiedzieć się jak to jest w więzieniu
Opowiedza historię swojego życia, oczywiście jest to losowe zdarzenie.
Czy wypadek, bądź przemyt ludzi itd.
Lecz 2150 brutto, to i tak za wysoka pensja :) | 1 | | |
~Dyziek
| musisz znalezc dobrą firme, ktora ma uczciwych spedytorów i nie świruje z tacho. Ja jezdze z Blau Speed od dluzszego czasu, wiec nie moge narzekac, ale wczesniejsze firmy niezle daly mi w kosc | 2 | | |
~Stachu
| do adam - troche sie nie zgadzam bo cos tam jednak trzeba umiec. A ze praca ciezka to fakt i ze tylko na weekendy albo i nie jest sie w domu. To robota dla wytrwałych, | 1 | | |
~Grzegorz
| za brak umiejetności robienia czegokolwiek ci nie zapłacą. Jeździć trzeba umiec i miec łeb na karku. Wytrzymac rozłake z rodzina, zapierdzielać od rana do nocy, wyspać sie raz na 4 tygodnie. Ale da sie zarobic, poza tym idzie przywyknąć. Ot co. | 1 | | |
~Kazimierz
| no raczej, żeby robić za kierownica trzeba miec trochę oleju w głowie. Ale sama praca ok, tylko trzeb polubic takie życie na odległośc z rodzina. Chyba ze w transporcie krajowym to co innego. | 1 | | |
~Przodownik Pracy
| Pies przy budzie bez łańcucha. Taka to super Robotaa. | 1 | | |
~Milioner
| Tak Tak praca kieroffcy TIRA to super robota nawet masz łurzko do spania trzeba nam takich kierofffcuf z takim rozumowaniem. | 1 | | |
~Mak
| Super nie super na pewno nie dla każdego to jest robota. Jak ktoś lubi prace za kółkiem i nie przeszkadza mu bycie z dala od domu to raczej narzekał nie bedzie. Spróbowac nic nie zaszkodzi. | 1 | | |
~Adrian
| Praca kierowcy to ciężki kawałek chleba, warto się dobrze zastanowić przed zrobieniem prawa jazdy. Jesteś niewolnikiem szefa, dla spedycji najważniejsze zeby załadować i rozładować o czasie, nie ważne że były korki i inne utrudnienia. Ciągła gonitwa, stres i kompletny brak szacunku na załadunkach i rozładunkach gdzie traktuje się koerowce jak śmiecia, a gdy już przychodzi pora by odpocząć po tych ciężkich przepracowanych godzinach okazuje się że nie ma miejsc na parkingu i tak szukasz, jeden drugi trzeci parking. W końcu zjeżdżasz na strefy przemysłowe które też już są zawalone, ale znajdujesz to jedno miejsce i śpisz w krzakach jak pies z dala od zony, dzieci. Myjąc się koło auta. Codzienność większości kierowców. To wszystko za 270 zł netto za dzien, 24 h, najniższa krajowa na umowie. Panowie dobrze się zastanówcie czy warto. | 3 | | |
~KierowcaOdLAT
| Moim zdaniem to kwestia na jakiego pracodawce trafisz. Jak pójdziesz do jakiegos dziadtransa to wiadomo ze warunki kiepskie ale w dużych firmach jest ok. Nie ma też co ukrywac ze to robota cieżka ale też zarobić idzie wiec jakby naprawde było tak źle to nik by nie jeżdził na tirze. | 3 | | |
~Lubek
| Każdy powinien przekonac sie na własnej skórze. Praca jak praca, ma swoje plusy i minusy. A ci co tak narzekaja to mogą przeciez zawsze zmienic robote. | 2 | | |
~Przemo
| Generalnie zależy od tego gdzie trafisz, jedni wolą jeździć wokół komina, mniej zarobić i być codziennie w domu A inni być dłużej w trasie i więcej zarobić: wybór należy do Ciebie.
Z czasem do wszystkiego da się przyzwyczaić, ja też na początku miałem ciężko, osobiście jeżdżę w systemie tydzień trasa i weekend wolny i mi to odpowiada, kasa się zgadza bo w końcu coś za coś, zawsze można iść za 2000 na magazyn | 2 | | |
~Balon
| to fakt ze wszystkozalezy od firmy. ale tez prawda ze po prostu trzeba się przyzwyczaić. Dla mnie taka praca jest ok ale jestem sam wiec mi bycie poza domem nie przeszkadza, wrecz odwrotnie | 1 | | |
~Stary Drajver
| Mało Robię Dużo Stekam I Zadnej Pracy Się Nielekam. | 1 | | |
~Misio
| Zrób sobie kolego ładowarki i koparki z roszerzeniem i będziesz miał 4tys. Na rękę i co dzień w domu i zobaczysz jaki szacun będzie dla ciebie, Ukraina nie wsiądzie na koparkę bo by rury gazowe porozpier. I tyle a na kamiona ponad 65 procent zrobiło prawojazdy na cito na Ukrainie i byle do przodu i dla tego nas tak szanuje, lecz mu sami tez jesteśmy nie lepsi, tak ze pójdziesz na urlop i święta to ci wyjdzie z 6tys średnia na kamionach w systemie 2/1 lub coś w podobie plus dwie kuchnie i zostanie ci na czysto z 1200zl więcej za to ze będziesz jak partyzant żył, zastanów się dobrze kolego | 3 | | |
~Soler
| Ja jeżdżę zawodowo ponad 6 lat.
Zacząłem od autobusu lokalnego po zdaniu prawka w uk, miesiąc później autokar i centrum Londynu przez ponad 5 lat. Teraz jeżdżę na CE. Mam 34 lata. Przez autokary i użeranie się z ludźmi i gonitwę wyłysiałem. Teraz na CE pracuje więcej godzin, ale prawie bezstresowo. Rodzina w Pl wiec rzadko ich widuje... ogólnie trzeba lubić jazdę i prace samemu. Plusów jest dużo jak np : kasa, zwiedzanie świata, względny spokój - nikt nie patrzy non stop na ręce. Minusy to rozłąka, duża odpowiedzialność - w niewielu pracach sekunda nie uwagi może zrobic tak dużo jak w tej, oraz brak używania mózgu. . kiedyś studiowałem matematykę, teraz z tabliczka mnożenia czasem mam problem ; -) ogólnie jeśli jesteś kumaty to zrób szkole i zawód z przyszłością... bo za kołkiem prawie każdy da sobie radę | 1 | | |
~roman
| z dębiałem praca kierowcy młyn szczebrzeszyn za 10 godzin jazdy 130 zł rozładunek za 1 tonę 12zł są chętni na takie niewolnictwo brak słów | 1 | | |
~kiero wawa
| Misio u nas operator koparki w zależności od praktyki dostanie od 20 do 28 zł na godzinę do ręki. | 1 | | |
~Rafał-zn
| co tu duzo mowic akurat ta prace trzeba lubic. ja w zawodzie od 15 lat i wiem co mowie bo caly czas mam z tego satysfakcje :) nie ukrywam ze byly ciezsze momenty no bo rozni pracodawcy sie trafiali i roznie bylo z pieniedzmi. teraz pracuje u Maszonskiego i to jest bardzo dobra opcja. przede wszystkim dbaja o pracownika traktuja jak czlowieka. staly kontakt z biurem jak mam jakis problem to zawsze ktos pomoze nie zostawiaja samemu sobie jak to w niekturych firmach bywa. wynagrodzenie tez jest bardzo okej. | 1 | | |
~Traktorzysta
| To chyba żart | 1 | | |
~andrzej
| Ja sie zgadzam, tez jezdze u Maszońskiego i warunki są na prawde spoko. tak jak pisal kolega wyzej - staly kontakt z logistom daje poczucie bezpieczeństwa szvczegolnie jak jesteś gdzieś w innym kraju. i wynagrodzenie również satysfakcjonnujace. | 1 | | |
~Eco
| Rafalku, jak jest tak super u Maszona, załatw sobie jakieś skierowanie na kurs ortografii... Może być nawet na poziomie 3klasy podstawówki... W Twoim przypadku, o ile go ukonczysz, będzie to życiowy przełom. | 1 | | |